Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hmmh.... Tänään kaikki mennyt unelmien lailla , oisko divarin alempana peluu vaiko momenttumi ? Tiedä häntä , mutta nytkin 3 - 0 voitto ja Hackett aivan ilmiliekeissä. Nyt tuntuu et nuo moket jopa koppaa nuita kaukolämyjä joita oon valitellut ;) Feel good , kyä tää on makosaa nyt. 3 viikon lomat ja pelit rupes luistaan ;)

Onks buffalossa muuta kun Myers ?

Tota muuten saaks täs noit pakkei ylemmäks millään muulla kuin nuolista ?

Jollain aiemmalla sivulla oli puhetta mystisestä ''bacon slapshotista'' vai mikä lie olikaan. NHL 14 en törmännyt tuohon muistaakseni kertaakaan, mutta nyt 15 parissa alkanut näkymään... eli taitaa olla tulossa samanlainen syöpä kun ranarin hinkkaajista ja synkrosankareista. Mikä helevetti tässä pelissä on että jatkuvasti saa löytää uusia päänsärkyä aiheuttavia bugeja tai muuta vastaavaa. Kohta ei enää etes jaksa ärsyttää vaan alkaa jo naurattamaan. On kyllä niin juosten kustu peli kun olla ja voi.
Ehkä tän ois voinu laittaa tonne valitusketjuun, mutta mielellään kuulisin muilta lisää tästä ''bacon slapshotista''. Mistä se on nyt yhtäkkiä ilmaantunu ja ennen kaikkea, toimiiko tämä mainio bugimaali myös PS4:lla? Mielestäni tätä maalia voi jo oikeasti kutsua bugimaaliksi, koska enpä ole tainnut kertaakaan oikeassa pelissä moista nähdä, mutta kyllähän niitä ranteita satelee aika urakalla oikeissakin peleissä.

Aijjaijjai. Kutosdivari kävi liian vaikeaksi. 1-7-0 tilastoilla heittämällä alemmas. Nyt ei kyllä ole ollut ketään valopilkkua viime peleissä Henriquen (sekä oikeassa elämässä että virtuaalimaailmassa ehdottomia suosikkejani) lisäksi, ehkä Brodeur/Mason vuorotellen säväyttelee, mutta muuten joukkue ollut kasa paskaa. Varlamovkaan ei säväyttänyt debyytissään, mutta en sitä odottanutkaan. Odotellaan se 5-10 peliä, ennenkuin alkaa kulkemaan. :)

Totaniinniiin, kun keräilee noita tiimejä niin pystyykö noita pelaajia myydä mitä niistä pakoista siis saa? :confused:

Tunnustaako joku ihtensä Hekuliukseks ps3 puolella ?

En muista pelanneeni ainakaat tota vastaan , mutta ystäväpyyntö tuli viestillä "Hyväksy pliis , ootko tyttö ".... Lol...

Jollain aiemmalla sivulla oli puhetta mystisestä ''bacon slapshotista'' vai mikä lie olikaan. NHL 14 en törmännyt tuohon muistaakseni kertaakaan, mutta nyt 15 parissa alkanut näkymään... eli taitaa olla tulossa samanlainen syöpä kun ranarin hinkkaajista ja synkrosankareista. Mikä helevetti tässä pelissä on että jatkuvasti saa löytää uusia päänsärkyä aiheuttavia bugeja tai muuta vastaavaa. Kohta ei enää etes jaksa ärsyttää vaan alkaa jo naurattamaan. On kyllä niin juosten kustu peli kun olla ja voi.
Ehkä tän ois voinu laittaa tonne valitusketjuun, mutta mielellään kuulisin muilta lisää tästä ''bacon slapshotista''. Mistä se on nyt yhtäkkiä ilmaantunu ja ennen kaikkea, toimiiko tämä mainio bugimaali myös PS4:lla? Mielestäni tätä maalia voi jo oikeasti kutsua bugimaaliksi, koska enpä ole tainnut kertaakaan oikeassa pelissä moista nähdä, mutta kyllähän niitä ranteita satelee aika urakalla oikeissakin peleissä.
https://www.youtube.com/watch?v=-jdM9aZSU90 kato toi

Edelleenkin minulla jäätyilee koko pleikkari, kun olen ostamassa pelipaitoja ja poistun tuolta vaihtokaupasta. Tätä ei siis tapahdu ikinä pelissä, eikä kun ostan pelaajia. Olenko ainut tämän ongelman kanssa?

Edelleenkin minulla jäätyilee koko pleikkari, kun olen ostamassa pelipaitoja ja poistun tuolta vaihtokaupasta. Tätä ei siis tapahdu ikinä pelissä, eikä kun ostan pelaajia. Olenko ainut tämän ongelman kanssa?

Tämä ominaisuus on ollut jo muutamassa edellisessäkin änärissä, muistan kun jo kolmessatoista tuota kävi vähän väliä.

Sain sitten tänään Wildin kokoelman täyteen ilman Suteria. Mulla oli jotenkin mennyt joku vilttiville kahdesti sinne kokoelmaan, niin kone päätti, että se vastaa Suteria.
No, sehän kelpasi minulle, koska en olisi sitä 130k Suteria saanut koskaan.
tongue.gif

Sitten 7 bonuspakkaa auki ja sieltä tuli Zetterberg, jonka hinta pyörii 200k paremmalla puolen. Kelpaa!
biggrin.gif

Se olikin ensimmäinen hyvä ukko mitä olen pakoista saanut, vaikka olen heittämällä yli 50 pakkaa avannut, että siihen nähden tuurini ei häävi ole.
tongue.gif

Onhan tuo jo huomattavan paljon parempaa tuuria kuin itsellä on, 30 takaisintulo pakkaa, 3 season ticket pakkaa ja 145 collection bonus pakkaa avattuna ja parhaampana nostona on Carter. Ja eilen ostin 8:n 17,5k:n pakkaa kolikoilla ja paras pelaaja oli 84:nen :D

On se nyt per****, kun porukka lähtee karkuu ennen pelin alkua ku joukkuetilastot tulee ruutuu. Sais EA poistaa ton ominaisuuden.

ps. Suurin osa näistä sankareista on valitettavasti vielä suomalaisia....

nimin. tässä 15 minuuttia yrittäny päästä pelaamaan.

Hyi helvetti. Ei voi muuta sanoa.

Et ole. Ja lartzan sanomaan; itellä ei tehnyt viime versiossa tuota. 13-versiosta en tiedä.

Et ole. Ja lartzan sanomaan; itellä ei tehnyt viime versiossa tuota. 13-versiosta en tiedä.

Itsellä tehnyt tuota nyt muutamassa edellisessä änärissä, neljässätoista varsinkin teki tuota usein mutta tässä ei ole nyt pahemmin tiltaillut.

Ei voi kyllä olla edes todellista tämä tuuri tai siis sen olemattomuus noiden kokoelma bonus pakkojen kanssa, työllä ja vaivalla detreoit täyteen, lopputuloksena paras pelaaja Turris joka on tullut jo muutamaan kertaan noista pakoista ja toiseksi parhaana pelaajana Luke Schenn -.- Lopputuloksena en hyötynyt noista pakoista kuin yhden molari +5 all kortin ja tuosta kun myy Zetan ja kumppanit pois niin tulee takkiin varmaan muutama kymmenen tonnia. Boston, Chicago, Montreal, Nashville, Rangers, Penguins, tamba ja washington enää keräämättä jotta vielä pääsee pettymään monta kertaa ettei noista pakosta tule yhtään mitään itselle.

Kokeileppa piruuttaan, että vaihdat Ethernet kaapelisi porttia. Itselläni oli sama ongelma viime NHL pelissä, mutta sain sen korjattua kun broidi toi hänen ylimääräisen modeeminsa minulle. Toi portin vaihtaminen taas auttoi kaverilleni, jolla oli tuota ongelmaa juuri tässä NHL pelissä.

Elikkäs kokeile ensimmäisenä portin vaihtamista, jos ei toimi niin kokeile toisella modeemilla, jos vain itseltäsi tai kaveriltasi löytyy ylimääräinen kappale niitä.

Ja tohon Baconin videoon: Kaveri väittää, että tuo ei ole bugi maali vaan snipe? Siis oikeesti? Eihän toi mokke selvästikkään tajua mitä sen pitäis tehdä ja menee näköjään aika usein sisään. Tosin ihan sama meikäläiselle on jos se noita haluaa tehdä. Turpaan se noissa videoissakin näköjään enimmikseen otti. :D
Tulisipa joskus vastaan niin vetäisin siltä loputkin snipen ilot irti niin, että se ei uskalla koko konsoliin koskea ikinä enään :D vitsi vitsi.

Ei voi kyllä olla edes todellista tämä tuuri tai siis sen olemattomuus noiden kokoelma bonus pakkojen kanssa, työllä ja vaivalla detreoit täyteen, lopputuloksena paras pelaaja Turris joka on tullut jo muutamaan kertaan noista pakoista ja toiseksi parhaana pelaajana Luke Schenn -.- Lopputuloksena en hyötynyt noista pakoista kuin yhden molari +5 all kortin ja tuosta kun myy Zetan ja kumppanit pois niin tulee takkiin varmaan muutama kymmenen tonnia. Boston, Chicago, Montreal, Nashville, Rangers, Penguins, tamba ja washington enää keräämättä jotta vielä pääsee pettymään monta kertaa ettei noista pakosta tule yhtään mitään itselle.

Samanlaista ollut tuo kokoelmien kerääminen itsellä. 15 NHL-joukkuetta kasattu ja parhaat nostot on olleet Marleu, Bouwmeester ja Ryan. Eilen kasasin Minnesotan ja Toronton niin sain sentään Gaborikin. Joka toisesta pakasta tuntuu nousevan tuo valmentaja Fiddler. Se on kyllä erikoista, etteivät ole viitsineet oikeita valmentajia laittaa tähän peliin.

Samanlaista ollut tuo kokoelmien kerääminen itsellä. 15 NHL-joukkuetta kasattu ja parhaat nostot on olleet Marleu, Bouwmeester ja Ryan. Eilen kasasin Minnesotan ja Toronton niin sain sentään Gaborikin. Joka toisesta pakasta tuntuu nousevan tuo valmentaja Fiddler. Se on kyllä erikoista, etteivät ole viitsineet oikeita valmentajia laittaa tähän peliin.

En sit ihan ainut sentään ole kenellä ei käy munkkia noiden pakkojen kanssa :D Ja ei kai tuossa mitään erikoista ole, onhan kyseessä kumminkin EA. Ja kun eipä tuo valmentaja muutenkaan mitään tunnu vaikuttavan. Nashville tuli kerättyä täyteen, saldona Andersson joka ei mahdu lämmittämää edes penkkiä ja Green no eipä silläkään mitään asiaa puolustukseen ole. Möin sitten Weberin ja tuli ostettua Kane niin kerätä chicago täyteen niin hyötyy tuosta joukkuiden keräämisestä edes sen että joukkue paranee :cool:

Ite rupesin kerään Vancuveria ku tuli alun ilmaispakoista Miller, nyt puuttuu enää H.Sedin. Muutamat maajoukkueet on kerätty ja Punainen allstars, kolmesta viimesestä pronssibonuspakasta on tullu yks kultapelaaja, eli kyllä niistäki jotain voi näköjään saada, harmi ku ei pysty myymään. Onko muuten noi NHL joukueiden keräämispakat noita samoja pronsseja vai kenties kulta?
Kertokaas muuten tosiaan jos joku keksii et miten hybrideillä saa suojattua kiekkoa..

Toivottavasti ei saa suojattua mitenkään hybridiohjauksella,helvettiin koko suojausnappi. Ei voi olla niin että oma pelaaminen perustuu pelkästään suojausnapin käyttöön, jos perustuu niin ollaan aivan hakoteillä koko jääkiekosta. Oikeassa elämässä ehkä Jagr on parhaimpia kiekon suojaajia, mutta tässä pelissä kaikki rivimiehet pystyy samaan. Sehän siinä hybridissä just onkin mielekästä,ei pysty suojaamaan kunnolla,niin joutuu tekemään muita ratkaisuja.

Ylös Bottom