Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko tosiaan niin että HUTissa ei voi enää pelata kaveria vastaan vaan pelkästää yksinpelinä tai verkossa jotain randomia vastaan? Itse en ainakaa löydä kohtaa mistä pääsisin kaverin haastamaan...

Pystyy last geneil haha

PS3 HUTia pelaavat kertokaas hyviä mokkeja pelistä joita saa suht halvalla??

5 peliä nyt pelannu ja 84 Scrivens ei tuu enää pelaan mul peliäkään...

Onkos muut huomanneet että ainakaan ps3:lla ei ole jengien vaihto kortteja eikä paikan vaihto kortteja ollenkaan markkinoilla. Käyttääkö porukka todella noi kaikki vai eikö niitä vaan ole? Onko tää joku EA:n jekku että jätetään noi last-geneiltä pois?

Amatööricup MESTARI

BTW Huonolla jengillä voittoon. Mun paras pelaaja on Paul Stastny 86.Saa nähä kuinka pitkälle riittää kun tulee niin sanotut raha miehet vastaan.

Mites kun ostin vahingossa 2 samaa mokkea (molemmista meni coinsit) ja laitoin toisen myyntiin niin ei löydykkään sitä toista mistään? Coinsit kyllä meni. Saakohan jostain moken takaisin, kun aika köyhää tässä alussa varsinkin kun ole aiemmissa versioissa HUTia pelaillut. :D PS4 siis kyseessä.

Mites kun ostin vahingossa 2 samaa mokkea (molemmista meni coinsit) ja laitoin toisen myyntiin niin ei löydykkään sitä toista mistään? Coinsit kyllä meni. Saakohan jostain moken takaisin, kun aika köyhää tässä alussa varsinkin kun ole aiemmissa versioissa HUTia pelaillut. :D PS4 siis kyseessä.
Mee siihen missä näät oman joukkueesi, sitten maalivahdin päällä X ja vaihda. Aukeaa valikko josta voit etsiä siihen tilalle toisen häkkärin omista korteistasi.

4 peliä kerkesin pelata ja pakko sanoa, että aikaa meni varmaan yhtä paljon valikoissa kun peleissä koska a) ne toimii tosi huonosti
b) monesti joutu 5-10 kertaa yrittää liittyä peliin kun anto jonkun errorin. Mitä pakkoihin ja muuhun tulee niin heti ekasta pakasta tuli
Bouwmeester, josta luulis saavan n. 21-22k jolla LUULIS jälleen saavan muutaman nopean kiiturin.
Maalivahditki oikeasti torjuu paljonkin kaikkea kuten joku tossa aikasemmin sanoikin, pakasta saatu Josh Harding on neljään peliin
suorittanut hyvinkin lähellä 'oikean' änärin viime kauden .933 torjuntaprosenttia eikä niistä tasoituksistakaan ole haittaa ollut vaikka
tuli äskön pelattua jotain alotuspakkaa vastaan omalla kultajengillä.

On tääki nyt sit nähty.. Pelasin äske normi onlinee jotai suomalaist vastaa ja tein 4-0 nii alko heittää kiekkoo katsomoo ja nykii mokkee :D Tiiä sit onko joku Vesa85:n sukulainen tai sankari itse:confused::confused: Ei siinä tosin sit onnistunu ja lähti 7-0 tilantees :D Nikki oli ollealexander5

6 viimesintä peliä katkennu ekaan erätaukoon.... pitänee boottia, katotaan toimiiko senkään jälkeen :rolleyes: eilen kaikki pelitti ihan loistavasti :confused:

Jaahas. Ostin pelaajan kaupasta muutamalla sadalla coinsilla ja sitten se hävis kuin pieru saharaan, mistään ei löydy enää...

12-2 tilasto on saldona tähän menessä ja täytyy kyl todeta että puolustamisen osaaminen vaikuttaa paljon. Joku suomalainen pelle haukku ja blockkas mut heti ekassa pelissä kun muka buustasin taas ea assistanceilla playoff voiton... Siis mitenkä ihme porukkaa :D Palkat kuitenkin oli jo silloin n.33k palaavan pelaajan pakkojen ansiosta.

En oo hävinny ainuttakaan peliä epäreilun oloisesti. Vähän kyl noi kontakti fysiikat on vielkin pielessä (god mode) mut kyl sen kanssa pärjää kunhan ei tuu pahimman luokan kynä seppoa vastaan joka rämpyttää kikka suojaus komboa :D Kelpo hockia ja hinnatkin on näin alkuun ihan järkevällä tasolla toisinkuin 14 julkkarissa :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Iltaa.

Varmaankin kolmatta vuotta lueskelen näitä tarinoita miten EA on paska bla bla bla...
Hävisin koska yhteys katkesi EAm takia yhyy yhyy..

Kenties syy löytyy siintä että Ea Sportsilla ei ole kilpailijaa !!!
Ihan sama minkälaista paskaa/laatua he luovat niin he ovat ainoat ketkä meille tätä lätkän peluun iloa tekevät !!

Joten iloitaan mitä meillä on saatavilla...

Verrataan vaikka jalkapallon maailmaan.. FIFA ja PES ovat edenneet huimasti vuosi vuodelta koska heillä on huikeaa kilpailua keskenään !!

Sen sanon että :

Jos lagaa
Jos vituttaa
Jos ei tule hyviä pelaajia pakoista
Jos yhteys katkeaa ajoittain
Jos liibalaaba

Ratkaisu: 1.Kukaan ei pakota sinua pelaamaan tätä peliä.
2.Opettele pelaamaan.
3.Hanki parempi yhteys.
4.Muista että kyseessä on vain videopeli, joten älä ota niin vakavasti !!

Ei miulla muuta

Syysterveisin: TooL_Aen

Saisivat ny edes semmosen perushomman saada kohilleen että pelihaussa tulis kohtuu samantasoisista ukoista koottu joukkue ja joku balanssi koti/vieraspelien määrään niin olisin ite kovin tyytyväinen. Kaikista matseista mitä pelaillut niin kahdessa olen ollut koti, eikä ole tullut yhtään edes lähelle samantasoisista (lue:paskoista) ukoista koostuvaa joukkuetta, tuntuu noita hyviä nhl-pelaajia olevan joka jannun joukkue täynnä. Niin hirmu potentiaali tällä pelimuodolla, mutta niin typeriin ja korjattavissa olevien asioiden takia voi olla itselläni todellisia vaikeuksia innostua enempi. Pitää sen verran antaa mahdollisuus että pelailee sen aikaa että saa edes muutaman hyvän pelaajan itse, niin helvetin aikaa vievää vaan ellei iske dollareita pöytään.

Ei näissä rankkariskaboissa oo mitään jiitä. Jokanen vetää luovaa rystykämmentä :D

Onkos muut huomanneet että ainakaan ps3:lla ei ole jengien vaihto kortteja eikä paikan vaihto kortteja ollenkaan markkinoilla. Käyttääkö porukka todella noi kaikki vai eikö niitä vaan ole? Onko tää joku EA:n jekku että jätetään noi last-geneiltä pois?

Samaa oon itekki ihmetelly. Ihme hommaa jos ne on tosiaan jätetty kokonaan pois.

Oliskos antaa jotain vinkkejä coinssien keräämiseen? Koko ajan tuntuu tulevan noita rahalla ostettuja joukkueita vastaan, ja itsellä vielä aivan paska joukkue, kun mitään lahjapakkoja en ole saanut. Recordi kuitenkin10-1-0 ja 8.divarissa olen.

Mielenkiintoinen tämä peli kyllä. Rankkarikisassakaan ei pysty siis enään itse ohjaamaan molaria vaan täytyy vain katsella kun tietokonemolari päästää rystyvedot ja rysty-kämmenvedot sisään. Miksiköhän tällainen muutos?

Sitten tässä on vielä mukavasti tätä muuta sekoilua, eilen oli hirveän vaikea edes päästä aloittamaan pelejä kun lähes joka kerta vastustajan etsimisen aikana tuleekin joku datavirhe ja heittää pihalle koko HUT:ista. Tästä mainittiinkin jo.

Eikä siinä vielä kaikki, yhdessä vaiheessa kun peli jatkui tappelun jälkeen niin ne tappelijoiden palkit jäivät siihen ruutuun vaikka peli oli käynnissä. Piti painaa starttia niin sitten ne lähti. Sitten vielä kävi aika jännästi kun pelasin ylivoimalla ja jäähystä oli mennyt noin puolet niin yhtäkkiä hypättiinkin aloitukseen joka looppasi jotain 5 kertaa kuten synkrovirheessä konsanaan ja sitten jäähy alkoi ihan alusta :D. Eli tässäkin pelissä on vielä näitä perusbugeja että peli saattaa hypätä yhtäkkiä johonkin aloitukseen kesken kaiken.

Oliskos antaa jotain vinkkejä coinssien keräämiseen? Koko ajan tuntuu tulevan noita rahalla ostettuja joukkueita vastaan, ja itsellä vielä aivan paska joukkue, kun mitään lahjapakkoja en ole saanut. Recordi kuitenkin10-1-0 ja 8.divarissa olen.

Itse harrastan tässä opiskelun lomassa sellaista, että pelaan supertähdellä Ranskaa vastaan. Joka erän alussa viet kiekon oman maalin taakse. Ranska tuntuu olevan ainoa joukkue, joka ei karvaa sieltä niin tällä tavalla vältät coinsien grindaamista hidastavat tauot/välidemot eikä tarvi tehdä itse mitään. Voit sitten päättää itse yritätkö viimeisessä erässä maalia vai päästötkö suosiolla yhden. Jokaisesta tappiosta saa n. 730 coinia.

Itseäni ärsyttää suunnattomasti että kun peli alkaa niin joukkueiden logon ala reunassa näkyy molempien statsit ja tämä tulee aiheuttamaan valikointia mitä on nyt jo nähnyt... Omat tilastot on 20-5-2 ja silti osa juoksee karkuun vaikka omaa myös ite hyvät tilastot.

Toinen ärsyttävä juttu on että kun pyörittä peliä vastustajan maalintakkana niin pelikellon ja tilanne pysyy siellä etkä tahdo nähdä ees omaa pelaajaa... Saakos sen jostakin asetuksista pois? Itselläni ei ole vielä ollut yhteyden kanssa mitään ongelmaa.

Itellä 1-10-1 mutta tuosta on hyvä nousta! On muuten hiton hyvä peli mutta se ihmetyttää, että ovat jättäneet offline turnaukset pois.

Ylös Bottom