Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

attee01

New Member
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team (PS3,PS4)

Ps4 oon ennakkotilannut,koska konsoli ollut jo jonkun aikaa. En tiiä bonuksista,mutta toivottavasti saman suuruiset kuin NHL 14 aikoihin. Niistä joukkue bonuksista on ollut huhua,että tulisivat pucksien sijaan ilmaispakkoina..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team (PS3,PS4)

PS4, toivotaan että tasotukset ja synkrot on korjattuna niin sais edes jotain vastinetta rahoille
kun ei sinne muita järkeviä pelimuotoja enää jäänykkään kuin HUT. Hauska nähdä mitä farmaukselle
tapahtuu uudessa painoksessa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team (PS3,PS4)

Jos alussa saatte jonkun näistä (keith,seabrook,hossa,kane,toews,sharp,) nii sanokaa.. tarviin noi ja maksan puckseina tai oikealla rahalla! :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team (PS3,PS4)

Eikös tähän versioon otettu kovat käyttöön tuota farmausta vastaan? Toivottavasti saa bannia kaikki tuollaiset. Vie peli-iloa, kun joka jätkällä on 15 miljoonan tiimi kasassa ja itsellä paras joku Kessel. :rolleyes: Noiden pelaajien pitäisikin olla harvinaisia, eikä niin, että ne on joka jonnen joukkueessa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team (PS3,PS4)

Kertokaa joku, että mikä tästä pelimuodosta tekee niin hyvän ? Itse olen aina onnistunut sivuuttamaan hutin, mutta nyt näyttää siltä, että täytyy lähteä tutustumaan :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team (PS3,PS4)

Eikös tähän versioon otettu kovat käyttöön tuota farmausta vastaan? Toivottavasti saa bannia kaikki tuollaiset. Vie peli-iloa, kun joka jätkällä on 15 miljoonan tiimi kasassa ja itsellä paras joku Kessel. :rolleyes: Noiden pelaajien pitäisikin olla harvinaisia, eikä niin, että ne on joka jonnen joukkueessa.

Niin no, itse pelasin varmaan 1500 peliä ja noita 15 millin joukkueita nyt ei tullu vastaan varmasti edes sadassa pelissä. Kyllä itsellä ainankin suuri osa peleistä oli että vastassa oli samat Voracekit, Koivut, Cammallerit, Hedmanit ym. Pikemminkin sitä peli-iloa vie EA touhu tekemällä jostain Willie mitchelistä nopeampi kuin Kanesta ym. Jotta senkään puolesta ihmettelen tuota itkemistä muiden hyvästä joukkueista kun hyvä joukkue on kaikkea muuta kuin oikotie onneen.

Itse tulee mentyä vielä vanhan konsolin versiolla tämä vuosi mutta saa nähä miten nopeasti tulee hermot menemään nyt lopullisesti jos pelaaminen on samaa synkroamista ja tasotusta vastaan taistelemista.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Toivottavasti synkro EI toimi että voi välillä.ees pelata pelejä... ja työ kaks pillipiipertäjää älkää ostako ees pelia jos on pakko synkrota..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Toivottavasti synkro EI toimi että voi välillä.ees pelata pelejä... ja työ kaks pillipiipertäjää älkää ostako ees pelia jos on pakko synkrota..
Nyt on kyllä jollain sarkasmitutka ruosteessa... joko sinulla tai minulla? :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vois kuvitella loogisesti,että vanhalla konsolilla toimii,mutta uudella ei toimi. Eiköhän sinne joku uus huijaus konsti keksitä,sehän tuntuu olevan muoti-ilmiö.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tää pelimuoto olisi mielestäni selvästi parempi, jos hyvät pelaajat olisivat oikeasti harvinaisia. Eli jo NHL-pelaajan saaminenkin olisi palkitsevaa, puhumattakaan jos saisi 1-2 ketjun pelaajan.

Näinhän ei tule käymään EA:n ja sen pelaajakunnan tuntien. Lisäksi nämä oikeaa rahaa pakkoihin käyttävät pilaavat pelin Omasta mielestäni. Mutta kait tätä tulee taas muutama kymmenen peliä pelattua silti.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team (PS3,PS4)

Kertokaa joku, että mikä tästä pelimuodosta tekee niin hyvän ? Itse olen aina onnistunut sivuuttamaan hutin, mutta nyt näyttää siltä, että täytyy lähteä tutustumaan :)


Omasta mielestä HUTissa oli se hauskaa, kun oli tahkonnu useemman kauden Live the Laiffia,pelannu paljon ns.hupi-turnauksia kavereita vastaan online yms, niin jotenki sieltä avautu ihan uus maailma. En ittekkää siitä alussa innostunu, mut sit kun kokeilin niin ihan hauskaa toimintaa. Ehkä se joukkueen kasaaminen tekee siitä SEN jutun. Jossain vaiheessa rupes sit (niin kuin ilmeisesti monia muitakin) ärsyttää kun joka seitanan joukkueessa oli näitä superstaroja 1-3 kentällistä...joten noi pitäs ehdottomasti saada harvinaisemmiks ettei jokaisella jonnella joille iskät ostaa päkkejä niillä pääsis pelaa. Muutamat paketit oon tosin ittekki ostanu, mut niistä ei paljoo käteen jääny. Paras sijoitus oli 1-divarissa 9 pistettä saman tien tippuminen takasin 2-divariin. Siinä vaiheessa meni hermot :D Myin lähes kaikki pois ja ostin tilalle Kalpan joukkueen kokonaan. TOSIN, sen verran olin kettu että pysyn ees jollai tapaa pelissä mukana, että hommasin Scott Hartnelin (omistaa osan Kalpasta), Kimmo Timosen (omistaa osan Kalpasta ja pelannu siellä), Olli Jokisen (pelannu Kalpassa) sekä Härski Hartikaisen (pelannu Kalpassa). Niin ja maalivahti Kilpeläinen on vielä Jokereiden väreissä mut anyway...Nyt tahkonnu about 5-10 kierrosta, välillä käyty 4-divarista vauhtia, välillä 2:ssa, mut pääsääntösesti kiusaan krospimalkinovetskinraskkane ymsyms -tyyppejä kolmosessa :)

Että näin, can`t wait NHL15!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Siis parastahan HUTissa on se joukkueen kasaaminen ja pikkuhiljaa parantaminen jostai Puustisella ja Mitsumotolla pelaamisesta änäriukkoihin.
Alussa ei massit riitä millään isompiin pakkoihin ja sitten jossain vaiheessa palkinnon NHL ukon muodossa. Tosin nuo alkupoonukset ja etenkin viikon päästä
jo ensimmäinen myyntiin tuleva superpakka tappaa tatsia ihan saatanasti...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ihmetyttää kyllä nämä valittajat jotka pelaavat sen muutaman kymmenen peliä ja valittavat että nhl-pelaajiakin on liian helppo saada. Varsinkin ensimmäiset kuukaudet niin kyllähän jo jonkun Duchenen saaminen on oikeasti todella työlästä normaali pelaajalle. Ja ihmetettyttää mistä olette repässyt tuon että joka jonnella on superstara joukkueet? Tämä on itseltäkin vain arvio mutta olen melko varma että selvästi alle 10% omasta lähes 2000:sta pelistä on tullut näitä superstara joukkueita vastaan. En tosin ole viimeisen kuukauden aikana pelannut itsekään kuin yhden pelin joten nyt hinnasti ovat varmaan niin alhaalla että Malkineita ja kumppaneita voikin tulla enemmän vastaan.

Ja onhan se aivan selvää että tehdäänpä Malkineiden ym. saamisesta miten vaikeaa tahansa niin minun kaltaiset suurpelurit tulee ne kyllä tulee saamaan halutessaan. Tämä vaan haittaa kaikista eniten juurikin normaali pelaajien joukkueen parantamista jotta EA sitten yrittää paikkailla tasotuksilla. Itse ainankin mieluiten näkisin että laitettaisiin palkkakatto vaikka 35k:n kohdalle ja tehtäisiin pelistä oikeasti semmoinen että parempi pelaaja voittaa ja että Rick Nash olisi siinä vaiheessa oikeasti parempi kuin Dwight King.

No itse meinaan tänä talvena keskittyä entistä enemmän katsomaan oikeita otteluja ja jättämään nhl15:den kanssa hermojen menettämisen huomattavasti vähemälle :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Todella toivon, että HUTtiin olisi käytetty kaikki mahdollinen aika, kun nyt on jätetty EASHL sivuun. Iso kasa legendoja olisi ainakin minun toiveissa. Kokoelmissa voisi olla vaikka vuoden -99 Stars joukkue jne vähän niin kuin 2K on tehnyt NBAssa... ei tietenkään kaikkia tarvitsisi, mutta n. 10-15. Toisi kivan throwback hengen peliin ja mielestäni se on osittain tämän pelimuodon idea.

Monia muitakin toiveita on alkaen joukkueen roolituksesta, mutta tuskinpa mitään tämän tapaista tullaan saamaan. Toivotaan parasta ja pelätään sitä mitä sieltä tulee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mun mielestä vois tulla legendat kuten kurri ja hasek takasin ja uusina vaikka yzerman messier ja mitä näitä on. :)
 
Ylös Bottom