Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

alkaa hävettämään jo muiden puolest ku eivät osaa kuljettaa kiekkoa muuta kuin suojaamalla sitä ja pyörimällä 15min kulmissa
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ne jotka on selvinnyt hutissa jo seasoneissa pidemmälle niin nouseeko noi rewardit missään vaiheessa? Mun mielestä divisioonan voitosta 1000 on vaan aika naurettava...

Ykkösdivarin voitosta taitaapi saada 4000. En nyt vannomaan mene mutta näin muistan nähneeni.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

alkaa hävettämään jo muiden puolest ku eivät osaa kuljettaa kiekkoa muuta kuin suojaamalla sitä ja pyörimällä 15min kulmissa

Joo en kanssa oikeen mitään turhauttavampaa peli tyyliä keksi!

Btw eilen oli ottelu todellisen herrasmiehen kanssa. Kaveri ajeli mun maalivahdin ja heitti häkin siitä. Totta kai olisi pitänyt viheltää siitä jäähy,muttei niin käynyt. Tää kaveri sitten otti veskansa pois ja laittoi omiin! Peli meni sitten rankkareille asti, ja mun voittoon. Todellinen voittaja oli kyllä tää kaveri, joka pelas rehdisti, vaikka mitään pakkoa ei olisi sille ollut!

Eli kyllä löytyy myös todella rehtiä porukkaa myöskin :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tietääkö kukaan kuka on nhl 14:sta timunddo jolla on myös 6 muuta saman nimistä tiimin nimee mutta vähän eri lailla.. kokoajan laittaa tietyt tyypit tunniksi ja aina samalla hinnalla mutta ei hyväksy vaihtoja tai mitään??

Tuli mieleen että onko joku botti? Sori offtopic mutta tuli mieleen...


E. Tuli mieleen että voisko joku antaa 14 pucjseja/pelaajii
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Porukka kyselly täällä, että toimiiko synkrot enää PS4. Niin mua vastaan kerran joku koitti heittää kiekkoa yli laidan 4-0 tilanteessa ja spämmäs pausea sen jälkeen. Yhteyshän siinä katkes, mutta voitto tuli mulle. En nyt sitten tiedä oliko toi synkro yritys vai ei, kun boxilla tätä ei tullut koskaan vastaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei vittujenvittu taas. Joku makeinen54 vastassa, dominoin peliä, yllättäen häviän 4,4 sec ennen loppua kun Patrik Elias vetää molarin längistä ripuliranteen :):):):)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onkos kenelläkään ollut vastaavaa että ei ole saanut palaavan käyttäjän bonuksia vaikka edellisessä versiossa on huttia pelannut, ps3 versio kyseessä. Jos jotain ratkaisua olis vai pitääkö vaan EA laittaa viestiä?

Mulla on ihan sama ongelma :/.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pistin ea helppiin viestiä, siin menee se pari viikkoa varmaan vastausta odotellessa..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei oo synkroa näkynyt mutta momentum vähän haiskahtaa kun toissapäivänä olin top 400 ja enää ei varmaan top 600 riitä kun ei saa kiekkoa millään irti vastustajilta. Sitten kun sattuu saamaan pääsee just keski alueelle jonka jälkeen poke tai taklaus. Taas omaan päätyyn sen jälkeen.

Onko kukaan muu huomannut että pelaajat ei tee välillä pokea ollenkaan? Vaikka kuinka naputtais takaperin luistellessa siis. Meinaa hermo mennä :mad:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei vittujenvittu taas. Joku makeinen54 vastassa, dominoin peliä, yllättäen häviän 4,4 sec ennen loppua kun Patrik Elias vetää molarin längistä ripuliranteen :):):):)

Tervehdys!
Ilmoittaudun kyseiseksi hepuksi! :D Melko munkillahan tuo maali meni. Dominoinnista olen osittain erimieltä, laukaukset tais olla muistaakseni luokkaa 30-20 ja hyökkäysalue aika melkolailla sama. Ota ihan rennosti, peliähän tämä vaan on. Jos jäi kaiveleen nii voidaan ottaa revanssi, tosin se ei ainakaan hutin puolella vielä onnistu...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tervehdys!
Ilmoittaudun kyseiseksi hepuksi! :D Melko munkillahan tuo maali meni. Dominoinnista olen osittain erimieltä, laukaukset tais olla muistaakseni luokkaa 30-20 ja hyökkäysalue aika melkolailla sama. Ota ihan rennosti, peliähän tämä vaan on. Jos jäi kaiveleen nii voidaan ottaa revanssi, tosin se ei ainakaan hutin puolella vielä onnistu...

Sinällään ei jäänyt pelistä paska mieli, ei ollut sentään mitään hirvittävää bugilätkää, vaan vaikutti ihan jääkiekolta. Paska säkä sinällään, ettei mennyt omista paikoista sisään, ollut paskaa säkää vaan niin paljon viimematseissa että pisti vähän vituttamaan :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko kukaan muu huomannut että pelaajat ei tee välillä pokea ollenkaan? Vaikka kuinka naputtais takaperin luistellessa siis. Meinaa hermo mennä :mad:

Saman huomannu. Sama juttu usein muissaki toiminnoissa. Kovilla kynäilyillä päässy 1vs1 veskan kanssa ja pelaaja ei suostu millää laukomaan ja paljo muuta vastaavaa... Välillä toki sitte toisinki päin että kaikki onnistuu, omalle tarkotettu syöttö menee jostain suoraa maaliin ja jokanen syöttö napsahtaa lapaan
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kellään suosituksia kakkos-ketjuksi, J.Jokinen - Barkov - Kassian on 1. Ketju. Budjetti noin 6k.

A.Gogiliano(Ana)-D.Helm(Det)-M.Grabner(NYI)

Itsellä melkein sama, sentterinä tällähetkellä tyler bozak. Vauhtia ainaki löytyy, budjetti saattaa mennä vähän yli. Kyllä 6k saa nuo jos jaksat odotella että tulee halvalla.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ottaa kyl jumalattomasti päähän noi kiekonliimailijat, mut niitä vastaan tarvii vaan osaa pelaa oikein ni tasottuu kivasti. Toiset yrittelee edelleen bugirannetta, mut ei onneks uppoo enään samaan malliin.
Alkaa tulee jo aikamoista porukkaa vastaa 6.divarista alkaen. Onneks rahalla ei saa peliälyä. Tainnu muutama eugeni palaa tohon teamiin :D





 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

pelasin tos just jotaki ratedr-38 tjsp vs (jengin nimi PREDATORS). se teki 6 maalia ja teki jokaisen rystyl, ties minkälaisist paikoist, en vaa tajua miten on mahollist pelata noin, kaiken lisäks sil oli rinne maalis, ei tietookaa helpoist maaleist... kuka se puhukaa et tässä on tasotus?? ei näytä olevan kun parempi tekee joka paikast rystyl maalin
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

täs huutamas yht pelaajaa huutokaupas, aika päättynyt jo kaksi kertaa, mutta jostakin sitä aikaa tupsahtaa 3min aina lisää, mistä tälläinen lagi johtuu oikee?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko muilla sellasta ongelmaa ilmennyt että kun koittaa jatkaa peliä (esim. Erätauolla,ennen ajan loppumista) niin ruutuun tulee "odotetaan käyttäjää" mutta mitään ei tapahdu ja joutuu sulkemaan sovelluksen(PS4)....nyt jo liian monta kertaa käynyt että ei voi enää sattumaksi todeta
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pitkästä aikaa tuuria mullakin. Viimeiset 8k sijoitin pakkaan ja sieltä napsahti Parise. Nyt 1.kenttä Gaborik-Filppula-Parise. Muut kentät Semin/Franzen tasoa. Vielä kun oppisi itse kunnolla pelaamaan :p
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kerranki kävi itelle tuuri noissa pakoissa. Oiskohan ollut se 8.750coinsin pakka niin pamahti Hossa :) No sain sen sit myytyä jo onneks eteenpäin :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Helvetin hienoa kun 8/10 pelaajista quittaavat nähtyään tilastot. Kestää sellainen 30min löytää sopiva vastustaja. Oikea älynväläys EA:lta laittaa tilastot näkyville ennen pelejä :mad::mad:
 
Ylös Bottom