Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]
Luistelua.
Ajankulumista vai luistelua? Mitä tarkoitat?
Luistelua.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ajankulumista vai luistelua? Mitä tarkoitat?
Pienenä vinkkinä kannattaa verhot laittaa kiinni niin ei häikäise ja ei kuvaaja heijasta ruudusta
Tietysti jos puhelimenkin saisi johonkin vakaasti niin ei heiluisi, olisi miellyttävämpi katsoa.
Mukavaahan tuota on vilkuilla muutejnkin toki.
Kyllähän tuota voi rullailla ja korotella niin paljon kuin haluaa.Huutokaupassa voi nykyään näemmä nostaa tarjousta ainostaan 50 coinia kerralla. Hieno päivitys.
https://www.youtube.com/watch?v=PbVvo5D6L_c&feature=youtube_gdata_player
Käykää tilaa mun kanava!! Teen.nyt käytännössä pelkkiä pack openingejä mutta sit kun hommaan capturen ni sit myös pelejä..
Tulevaisuudesta jos tulee enemmän tilaajii! Ps3 kyseessä..
50 tilaajaa=Spezza Giveaway
100 tilaajaa=Kesler Giveaway
500 tilaajaa=Hossa Giveaway
1000 tilaajaa=Getzlaf Giveaway
paljo joukkueen arvo? mitenkäs, montako tähteä sulla on ja onko puolustus kuitenki täynnä kovia ukkoja?Tulipa pistettyä joukkue lihoiksi kun olin 5-matsin tappioputkessa.
Tiimi arvo tippui puolella, ja nyt ollaanki sitten 2-div voittoputkessa.
Tosiaan 1-2 ja kakkoskentillä ratkastaan pelit ja nämä kovanaamat saa sitten hoitaa likasen pelaamisen.
1.Vanek - Crosby - Gaborik
2 Sedin - Sedin - Franzen
3.Kov - Rou - Kov
4.Kov - Rou - Kov
Pakeissa on OP-pakit kovanaamoja ja loput sitten muuten mörssäreitä, taktiikka on erittäin agressiivinen ja passiivinen peli.
Pelaaminen muuttui heti helpommaksi (yllätys kun EA:n tekeleestä kyse).
Esim Datsyuk ei pysyny mun Sestiton perässä kun tämä kovanaama karkasi läpiajoon ja pisti mustaa pussiin (teki kypärätempun tässä pelissä).
paljo joukkueen arvo? mitenkäs, montako tähteä sulla on ja onko puolustus kuitenki täynnä kovia ukkoja?
Luultavasti molemmat. Samat tähdet ollut ainakin meikäläisellä (4 tähteä), mutta heti kun heitin palkka rohmuja ulos jengistä niin pelikin alkoi luistamaan jälleen huomattavasti paremmin. Itseasiassa heti kun iskin Statsnyn kentälle tuli 3 peliä putkeen turpaan. Heti kun heitin hänet pois alkoi taas normaali voitto kierre sekä pelaajat tuntui pelaavan huomattavasti paremmin. Statsny on kyllä älytön palkka rohmu tässä pelissä. 7 000 000 kaverin palkkasiis, kumpi tässä nyt enemmän vaikuttaa, noi tähdet vai joukkueen arvo?
Luultavasti molemmat. Samat tähdet ollut ainakin meikäläisellä (4 tähteä), mutta heti kun heitin palkka rohmuja ulos jengistä niin pelikin alkoi luistamaan jälleen huomattavasti paremmin. Itseasiassa heti kun iskin Statsnyn kentälle tuli 3 peliä putkeen turpaan. Heti kun heitin hänet pois alkoi taas normaali voitto kierre sekä pelaajat tuntui pelaavan huomattavasti paremmin. Statsny on kyllä älytön palkka rohmu tässä pelissä. 7 000 000 kaverin palkka
Enemmän siis kuin Vanekin ja Granlundin palkka yhteensä...
Moro vaan! Itse pistin pelaajat lihoiksi ja hankin TPS:n joukkueen muutamalla vahvistuksella (marko anttila, ilari filppula ) ja peli kokemus nousi huimasti ei enään vituta tappiot kun vaan sanoo itselleen että oli huonojen pelaajien syytä tappioita kyllä ropisee mutta ei vastuttajat helpolla pääse! Yhden maalin erot on tavallisia! Tulee niitä rökäle tappioitakin mutta yleensä silloin vastustajana on joku jonka mielestä on helvetin hienoa tehdä kymmenen maalia samasta kohtaa rannarilla postilaatikkoon... No mikäs siinä jos saa siitä nautintoa!
Eipä taida Marko Anttilaa tai Ilari Filppulaa löytyy tämän vuoden änäristä.
Korjatkaa jos oon väärässä.
Marko anttila Shl örebro ja ilari sveitsin liiga lugano