Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Saisivat päivittää pelin! Itsellä jää kyllä hutti vähäksi aikaa! Momentuminen vaikutus aivan liian suuri... 4-1 johdossa kunnes 5 minuuttia ennen pelinloppua vastustaja saa karmean buustin ja iskee siniviivalta kolme rysty heittoa yläkulmaan ja vielä pinball maalin 10 sekuntia ennen pelin loppua! Olen ollut viimiset 4 peliä johdossa viime minuuteille asti mutta sitten tapahtuu aina jotain käsittämätöntä ja häviän pelin! Lisäksi tuntuu että onni ei suosi minua hutin pakoissa! Pelannut huttia nhl 13 asti ja pakkoja osteltu satoja ja paras nosto joskus nhl 13:toista gaborik ja muista jäänyt vain tappiolle. Ostin äsken 4 8k pakkaa ja saldona oli 30 k tappiota... Kiitos ea...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllähän se pelin jälkeen väittää, että tuommonen bonus pitäisi tulla mutta itse saan ainakin ihan tavallisen määrän coinseja.
Edit: kyllähän tuo sittenkin nousi, pelin jälkeen vain ilmoittaa väärän määrän.

Ei näy tosiaan ottelun jälkeen bonusta laskelmassa, mutta tilille ne kuitenkin kilahtaa =)

EDIT: aika nihkeästi EA näitä ite tuntuu mainostavan. Huomasin pelistä, että bonukset juoksee. Tarkistin Twitterin ja Fabon, ei mainintaa asiasta. Änärin omilla sivuilla sentään oli maininta.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ihana tämä ykkös divari. Kaks pelaajaa putkeen lähtenyt kävelemään jo ennen ensimmäisen minuutin täyttymistä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei laisinkaan huono krapulapäivän keräilybonus majun pakasta: V.Hedman. Ykkösketjuun menee kyllä suoriltaan Wisniewskin rinnalle ;)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Huoh, oonko ainut jolle on käynyt (useasti) näin? Johdin 4-2 kolmannen erän viimeiselle minuutille asti kunnes tapahtuu jotain. Kaveri heittää siniviivalta maalin. Sen jälkeen aloitusvoitto ja heti perään jäähy mulle jostain, kaverille kuudes pelaaja jäälle ja viivasta veto yläkulmaan. Jatkoajalle mentiin ja siellä myös aloitusvoitto. Laidasta sisään ja rannari lähes nollakulmasta yläpörsään.

Koko tuona aikana en saanut kiekkoa haltuun vaan se pomppi aina kuin ihmeen kaupalla kaverin pelaajalle. Monesti olin kiekossa ensin mutta jätkät vaan ei ottanut kiekkoa haltuun, vaan päättivät luistella yli.

Vastustaja ei kyllä mikään aloittelija ollut mutta, faktahan on se että ilman minkäänlaista "avustusta" tuollaista nousua ei olisi tapahtunut. Itse en ainakaan ole törmännyt vastaaviin 3 maalia minuutissa nousuihin normaaleissa olosuhteissa.

Heittäkää kommenttia, onko tuttua?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Huoh, oonko ainut jolle on käynyt (useasti) näin? Johdin 4-2 kolmannen erän viimeiselle minuutille asti kunnes tapahtuu jotain. Kaveri heittää siniviivalta maalin. Sen jälkeen aloitusvoitto ja heti perään jäähy mulle jostain, kaverille kuudes pelaaja jäälle ja viivasta veto yläkulmaan. Jatkoajalle mentiin ja siellä myös aloitusvoitto. Laidasta sisään ja rannari lähes nollakulmasta yläpörsään.

Koko tuona aikana en saanut kiekkoa haltuun vaan se pomppi aina kuin ihmeen kaupalla kaverin pelaajalle. Monesti olin kiekossa ensin mutta jätkät vaan ei ottanut kiekkoa haltuun, vaan päättivät luistella yli.

Vastustaja ei kyllä mikään aloittelija ollut mutta, faktahan on se että ilman minkäänlaista "avustusta" tuollaista nousua ei olisi tapahtunut. Itse en ainakaan ole törmännyt vastaaviin 3 maalia minuutissa nousuihin normaaleissa olosuhteissa.

Heittäkää kommenttia, onko tuttua?

Juuri kirjoitin tuohon aikaisemmin samanlaisesti! On liiankin tuttua... Koko peli alussa asti omassa hallinnassa mutta viimisellä minuutilla momentum siirtyy täysin vastuttajalle! Päätin jättää hutin vähäksi aikaan kun ei ole järkeä pelata kun tuntuu että voitto ei ole omissa käsissä.

Viimiset 20 pelistä varmaan 5 voittoa 10 äsken kuvailtua peliä ja 5 ihan kunnon häviötä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tasoitin 45sek.ennen loppua 4-4. Hävisin 8-4. Eli 4 maalia 45 sek. kaverille...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Eli EA on todennäköisesti ajatellut että tehdään pelistä jännä ja annetaan momentumia viimiselle minuutille mutta tosiasiassa se tekee toisesta ylivoimaisen...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Eli EA on todennäköisesti ajatellut että tehdään pelistä jännä ja annetaan momentumia viimiselle minuutille mutta tosiasiassa se tekee toisesta ylivoimaisen...

Tämähän on ihan normaali EA:lle että viimeisellä minuutilla tulee helpommin maaleja, ei ole ensimmäinen peli missä näin on. Mutta kyllä tuolla momentumilla on tässä pelissä aivan turhan suuri vaikutus. Parhaimillaan tämä on jopa toiminut hyvin ja kaksi hyvää pelaajaa saa momenttumia vuorotellen mutta momenttumin vaikutus tuolloinkaan ei ole mikään ylivoimainen. Mutta pahimillaan se tekee pelistä semmoisen että kaksi tasaväkistä pelaajaa mutta toinen saa momenttumin koko otteluksi ja peli päättyy tyyliin 10-0. On sitä kyllä monesti tullut tehtyä voittomaali tai tasoitusmaali itsekin viimeisellä minuutilla mutta lähes poikkeuksetta voin sanoa että olen ne kyllä myös ansainnut, tosin ei ne millään rystyltä siniviivalta ilman maskia ole kyllä muutenkaan tullut :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt on varmaan vähän tyhmä kysymys: Voinko vaihtaa jollekkin pelaajalle joukkueen esim. washington capitaliksi ja että se korvaisi ovechkinin, vai pitääkö joukkueet olla alkuperäisessä kokoonpanossa jotta saan joukkuebonuksen?? :confused:

Toivottavasti joku ymmärsi sekavan selitykseni.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt on varmaan vähän tyhmä kysymys: Voinko vaihtaa jollekkin pelaajalle joukkueen esim. washington capitaliksi ja että se korvaisi ovechkinin, vai pitääkö joukkueet olla alkuperäisessä kokoonpanossa jotta saan joukkuebonuksen?? :confused:

Et voi. Joukkueessa pitää olla kaikki oikeat pelaajat ja paidat että bonuksen saa. Joillakin on käynyt bugeja ja sama pelaaja menny kahteen kertaan kokoonpanoon niin silloin on bonukset saatu ilman alkuperäsiä pelaajia
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nakkasin testiksi 3 pronssijannua nelosketjuun. Seuraavassa pelisssä vastassa joku ruottalaisen larsgustav erikksonin omistama tähtijengi josta löyty mm. Malkin, datsyk, thorton, benn, rask, chara yms.

4-2 voitto napsahti siitä. Tosin nuo 2 vastustajan maalia meni täysin oman pelleilyn piikkiin. En jaksanut pelata tosissaan ja pari läpiajoa "torjuin" itse ja pääsi niistä tekemään kaksi maalia.

Voitin hyökkäysalueajassa ja laukauksissa joten voitto oli ansaittu. Lisäksi kaverin tilastot oli 160-200-30
En huomannut pelissä mitään kauheaa ice tilttiä vaan peli sujui normaalisti ja poikittaissyöttö onetimerit onnistui kerrankin. Liekkö tuo sitten tasoitusta vai normaalia peliä.

Ei kyllä kiinnostais alkaa pronssipelaajia pitämään nelosketjussa että saa tasoitukset itselle tai edes tasoihin. Toivottavasti tää ei oo ainut tapa pärjätä tässä pelissä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sain Vancuverin lopulta kerättyä, nyt ku noita pakkoja availlu niin jokasesta yks yli 85 pelaaja..mm Skinner, Hiller*2, Bödker. Noi vaan ku sais myytyä niin olis kiva. toki pakoista on tullu myös kolikkobonuksia.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

HUT-pelitilassa kun tulee pelimies nimeltä igor-phil vastaan niin hän kuuluu syncro-error osaston pelimiehiin.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuli äsken kerättyä San Jose ja ilmaispakasta napsahti Crosby :)
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Mullaki tos hävis 7,000 pucksei ni voisko joku kertoo mist pystyy ottaa yhteyt tai pistää jonku numeron tai linkin tähä. Kiitos :)
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Jökkiikö muilla toi huutokauppa kuinka pahasti?

Tsäs muutama kortti menny sivusuun kun ei se päivitä kenellä on korkein tarjous. Pitää hyppiä kokoajan edestakasi, ja sitte ku valikotki vielä latailee niin jessuksen kauan....

Nyt meni ekman-karlson 2000 puksilla jollekki....
 
Ylös Bottom