Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

xbox 360 myöskin :D Eli taitaa nyt olla ps4:llä tällä hetkellä yksinoikeus olla toimimatta :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Heh. Tietenki ne tuon nyt laitto. Varmaan aika moni eilen jo osti pelaajia takasin tiimiin (itsekin ). No onneksi jäi vielä pelimerkkiä, pakit ja pari hyökkääjää uupuu.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllä PS4 omistajana tässä alkaa kohta pleikkari kävelee kohti ulko-ovee..
Toi alkaa olee jo vakavaa, jossei pärjää päivää ilma nettii konsolil. Mitä tohon ps4 tulee niin Anonyymien mukaa Kiina/P-korea tekee niitä ddossei atm, syynä Interview leffa ja Sony tekemäs jotai Security patchia. Pelkkiä tornareita.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Toi alkaa olee jo vakavaa, jossei pärjää päivää ilma nettii konsolil.

No kyseessä on kuitenkin 2 päivää tässä tapauksessa ja vielä pahimpien juhlapyhien ja tarjousten aikaan storessa ja
mahdollisesti peleissä. Monelle varmasti aika paha paikka. Kun miettii vaikka niitä, ketä konsolin sai joululahjaksi, eivät
ole päässeet pelaamaan juuri ollenkaan kun pelit pitää netin kautta päivittää jotta pelaamaan edes pääsee.
Itselle ei nyt mikään kuolema tästä seuraa, mutta olis tässä muutamat pelit voinu vääntää tämän ja eilisen aikana ja todella
surkealta tuntuu ettei näitä ongelmia saada korjattua näin kriittisellä hetkellä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Koko päivän pelas pelit PSN ps3,tyhmänä meni aukomaa nhl hut joulupakkoja toisella käyttäjällä, eihä se sit enää sisää menny kummallakaan käyttäjällä :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mulla toimii.. ja mites tuo striimaaja slimeman? PS4 ja hyvin toimii sil? :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mulla toimi eilen Ps3 lähes normaalisti, mutta nyt ei suostu kirjautuun. Kerranki olis kunnolla aikaa pelata:mad:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mulla toimii edelleen, eilen pelasin huttia ja nytkään tällä hetkellä ei mitään ongelmia PS4 puolella.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Joo nyt rupes toimiin ps3:lla. sai muuten avattua ne kaks ilmaispakkaa uudestaan, ei toki mitään tullu=(
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]


Toimii myös PS4 nyt, ainakin itselläni. Itse sain avattua neljä joulupakkaa, vaikka olen lukenu muutamasta viestistä että olis vain kaksi? R. Kesler napsahti viimeisestä pakasta. Pitkästä aikaa jotain mainitsemisen arvoista.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Olisiko pientä hyvittelyä ne kaksi lisäpakettia...

Ei, koska ne tulee myös boxin puolella.

Tuli sitten hetken mielijohteesta ostettua tuommoinen promopakka, kannattiko? No ei todellakaan, muutama 87 pelaaja ja loput vielä paskempi, quick sell 28k jotta eihän tuosta takkiin tullut kun 222k :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Juu, ainankin itse olen saanut niitä neljä kaiken kaikkiaan.

Eiköhän noita joulu pakkoja saa 2/vuorokausi niin kauan kuin se on voimassa, eli mahdollisesti vielä 4-6 pakkaa.
Ainakin vaikuttaa siltä ja miksi niitä olisi enää tänään saanut jos ei sitten saa joka päivä. Toki ea:sta ei tiedä, mutta toivotaan näin!!!
 
Ylös Bottom