Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itselläni ei ole toiminut kertaakaan PS4 puolella (niihin aikoihin, kun olen kokeillut)

Saako noita joulupakkoja vielä myöhemmin lunastettua? Eli kunnes PS4 verkko taas toimii...

ite pääsin tuos kahden jälkeen yhden pelin pelaamaan kunnes loppu yhteydet, joulupakassa oli mun mielestä aikaa ainakin reilu vuorokausi että etköhän sä kerkee niitä availemaan, toki ei sieltä mitään hyvää kumminkaan tuu :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

ite pääsin tuos kahden jälkeen yhden pelin pelaamaan kunnes loppu yhteydet, joulupakassa oli mun mielestä aikaa ainakin reilu vuorokausi että etköhän sä kerkee niitä availemaan, toki ei sieltä mitään hyvää kumminkaan tuu :)

Itse sain sattumoisin Datsjukin joulupakasta :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vesalle alkuun että juuu todellakin vähintään päivittäin ja vähintään kerran päivässä todellakin :D

50/50 juu, ei kyllä 50% ajasta edes Bure pärjää vastustajan pelaajille nopeudessa. Mutta kaipa se nyt on täysin normaalia, kuten kaikki tuomarilinjatkin menee aina ihan tasan ja botitkin on yhtä fiksuja keskimäärin ja kummankin osapuolet pelaajat menettää kiekotkin yhtä herkästi ym. Varmaan vaan kuvittelen kaiken siis :D Varmaan pärjäänkin vaan tällä superstara jenkillä pelkästään momentumilla kun tämän kuun peleistäkin noin 150 voittoa ja 15 tappioita, pitää varmaan siis opetella pelaamaan ja hommata uudet värilasit :D

150 voittoa ja 15 tappiota. Ja varmaan noi 15 tappiota tuli pelkästään siitä kun vastustajalla oli niissäkin momentum? Ootko sää oikeesti niin hyvä että pitää voittaa joka peli 15-0? Ja jos sattuu tulee 3-2 voitto niin momentumia syytetään ku ei saanu enempää maaleja. Joka pelissä 25 läpiajoa ja veska pyörii ku tuulimylly, 300 onetimeriä takatolpalle ja tyhjistä ohi. Noihin teeseihin lähes joka viestisi keskittyy:) Mistäs minä tiedän. Toki noilla statseilla oot varmasti kova pelimies, ei siinä mitään. Lähinnä pointtina oli että miten noilla statseilla vastustajalla on joka pelissä momentum:) Menee pohja tolta momentumista jauhamisesta. Silloin kun se vastustaja saa oikeasti sen momentumin niin niistä peleistä ei todellakaan voiteta 95 prosenttia...Momentum käsite on hiukan vissiin karannu käsistä. Kuten mainitsin aikaisemmin niin yhteydet tässä hutissa on jotain aivan kuraa välillä, ja moni luulee että se johtuu momentumista kun äijät ei käänny 99 ketteryydellä ja kiekko lähtee lavasta joka pokella. Suurin osa näistä johtuu yhteyksistä eikä momentumista. Ja lyhyesti, sinua siis ei voi voittaa ilman EA:n antamaa momentumia.

Enkä minä maininnut missään yhteydessä pärjäisit ainoastaan momentumin avulla, mainitsin että se momentum tulee itsellekkin yhtälailla kuin vastustajalle.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kellään kokemusta että vaihtokauppaa tehdessä olisi kortit ja kolikot hävinneet vaikka itse saa vaihdetun kortin?!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Johan noita pakkoja on avattu, joulupakasta Modano, tätä ennen paras on ollut tosiaan Seabrook. Harmi että tuotakaan ei voi myydä että olisi jotain saanut kerättyä loppuun. Piti joulun kunniaksi ostaa pari 17,5k pakkaa ja ripuliahan niistä tuli. Paras kortti oli Filppula kahdesta pakasta :o Pakkasella taas ollaan ja katellaan pakkoja sitten joskus, eipä noista varsinaisesti tarvitse kuin noita kalliimpia kortteja tiimien keräämiseen mutta heikkoa on.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Uusi kyberhyökkäys tullut Kiina/Pohjois-Korea suunnalta. (Luotettava lähde)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

150 voittoa ja 15 tappiota. Ja varmaan noi 15 tappiota tuli pelkästään siitä kun vastustajalla oli niissäkin momentum? Ootko sää oikeesti niin hyvä että pitää voittaa joka peli 15-0? Ja jos sattuu tulee 3-2 voitto niin momentumia syytetään ku ei saanu enempää maaleja. Joka pelissä 25 läpiajoa ja veska pyörii ku tuulimylly, 300 onetimeriä takatolpalle ja tyhjistä ohi. Noihin teeseihin lähes joka viestisi keskittyy:) Mistäs minä tiedän. Toki noilla statseilla oot varmasti kova pelimies, ei siinä mitään. Lähinnä pointtina oli että miten noilla statseilla vastustajalla on joka pelissä momentum:) Menee pohja tolta momentumista jauhamisesta. Silloin kun se vastustaja saa oikeasti sen momentumin niin niistä peleistä ei todellakaan voiteta 95 prosenttia...Momentum käsite on hiukan vissiin karannu käsistä. Kuten mainitsin aikaisemmin niin yhteydet tässä hutissa on jotain aivan kuraa välillä, ja moni luulee että se johtuu momentumista kun äijät ei käänny 99 ketteryydellä ja kiekko lähtee lavasta joka pokella. Suurin osa näistä johtuu yhteyksistä eikä momentumista. Ja lyhyesti, sinua siis ei voi voittaa ilman EA:n antamaa momentumia.

Enkä minä maininnut missään yhteydessä pärjäisit ainoastaan momentumin avulla, mainitsin että se momentum tulee itsellekkin yhtälailla kuin vastustajalle.

No sanotaanko näin että kummasti ne tappiot tulee lähes poikkeuksetta vastustajille jonka taitotaso on 1. Ei, eikä tarvitse voittaa joka peliä 15-0 sillä tykkään pelata tiukkoja pelejä. Ja kuten jo aikaisemmin totesin ei se niinkään häiritse että vastustajan molari seisoo päällään (vaikkakin jotkut dyykkaus torjunnat nyt välillä onkin hieman yliampuvia) vaan se miltä pelaaminen kokonaisuudessaan tuntuu. Hyvänä esimerkkinä viime peli jonka voitin 3-2, vastustajan Smith teki useita hyviä torjuntoja ja vaikka oma Mason päästi 6 vedosta 2 sisään niin tuo oli mukava peli koska pelaaminen tuntu hyvältä, Bure oikeasti luisteli nopeampaa kuin Hedman kummallakin toimii poket ja kummatkin sai isoja taklauksia ja tuomarilinja oli tasainen ja pelaaminen kokonaisuudessaan tuntui mukavalta.

Ja kun 99,9% peleistä kun olen vierasjoukkue, paremmalla joukkuella ja isomalla taitotasolla kuin vastustaja niin onko se nyt ihmekää että tuppaa pelaaminen tuntumaan siltä että EA:kin taistelee vastaan. Ja kyllä minutkin voi voittaa ilman EA:n apuja (kuten olen tuonkin sanonut aikaisemmin) Pitäis varmaan kuvata joskus joku peli niin sais itsekin kunnolla tarkastella tuota pelaamista jälkeenpäinkin. Kauheimmat pelit muuten tulevat lähes poikkeuksetta muuten lentokentällä, en ymmärrä mikä into porukalla on sitä käyttää niin paljon.

Mutta toisaalta kun pelaaminen ei oo helppoa niin kehittää kyllä pelaajana huomattavasti enemmän kuin se että saa isot avut pelin puolelta.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kellään kokemusta että vaihtokauppaa tehdessä olisi kortit ja kolikot hävinneet vaikka itse saa vaihdetun kortin?!

Neljässätoista näin kävi itselle pari kertaa. Toisella kerralla onnistuin saamaan sen saman tien takaisin kun vaan sammutin boxin suoraan virtanäppäimestä niin heti kun meni huttiin takas niin siirryttiin käsittelemään kortteja ruutu. Ensimäisellä kerralla jouduinkin sitten ottamaan EA:n tukeen ja meni kolmisen viikkoa ennen kun saivat kortin taiottua takaisin.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Neljässätoista näin kävi itselle pari kertaa. Toisella kerralla onnistuin saamaan sen saman tien takaisin kun vaan sammutin boxin suoraan virtanäppäimestä niin heti kun meni huttiin takas niin siirryttiin käsittelemään kortteja ruutu. Ensimäisellä kerralla jouduinkin sitten ottamaan EA:n tukeen ja meni kolmisen viikkoa ennen kun saivat kortin taiottua takaisin.


Jea, täytyy alkaa pommittaa EA joskos sais selvyyttä tapahtuneeseen, 4korttia"kadonnut" ja 200k :D :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]


Joku syyttää liskoja, joku syyttää Pohjois-Koreaa. Finest Squad väitti korjanneensa kaikki, mutta taisi olla kaikki vaan twiittien toivossa. Nyt viimeisemmäksi Anonymous, joka kaatoi Sony:n palvelimet joitain vuosia sitten, on nyt auttamassa asian puolesta. He ainakin todistetusti kaatoivat Lizard Squad:in kotisivut. Tietty taas eräässä tuoreemmassa uutisessa kerrottiin asiasta olevan vastuussa kolme suomalaista nuorta jannua (nimimerkillä Ryan :P)... Esimerkiksi itse olin tänään kirjautuneena PS4 muutaman tunnin, mutta vain vaihtamalla asetuksista MTU -arvon manuaalisesti 1473. Kävin ostamassa Taylor Hall:in halvalla. Tällä hetkellä ei auta mikään.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei toimi täällä vieläkään PS4...

EDIT: Ei ole toiminut itselläni kertaakaan 3 päivään. Taitaa pakat jäädä saamatta.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Oon koko aamun saanut pelattua. Löysin eilen jopa ne lahjapackit. Luulin, että ne löytyy sieltä mistä keräily packitkit. PS4 siis koneena
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllä ne vain pari lisäpakkaa antoivat, toisesta jopa D. Sedin... Kaupasta ei vieläkään voi rahalla ostaa, joten erikoispakkojen vaikutus ei marketissa näy :mad:
Onneksi eilisestä sai kahmittua reilun 50k voittoa 100k panostuksella.

Jos jollain on PS4 puolella liisata Stamkosia tampan kokoelmaa varten lainaan, voin maksaa 20k palkkiota ja antaa pantin ja puhelinnumeron yms vakuudeksi tarvittaessa.:o
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Eikös tuo nyt toimi. Tulkaahan pelaamaan ettei yksin tarvi viäntää. Yhen pelin sain pelattua 2-0 tilanteessa peli meni poikki tai vihu lähti, mutta 3-0 merkintä tuli tilastoihin. Pakasta kerkesin modanon nostaa ja peli heitti pihalle mutta pääs heti jatkamaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Saakos noita pakkoja vaikka ei ole pelannu peliä n.2-3kk ja nyt rupeais pelaamaan?, onko muuten HUT:ti miten muuttunut tässä 2kk aikana? joko nyt voi pelata kaveria vastaan hutissa?
 
Ylös Bottom