Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Eks tää vesa85 on joku ammattilaspelaaja? No ammattilainen tai ei niin hävis 10-0......

Minulle tuli tänään ykkösdivarissa vastaan kaveri nimimerkillä Vesa_85, joka lienee tämä sama kaveri? Vesalla näytti olevan ilmeisesti vain pucksien hakureissu happy hourin aikaan, kun otti paikkalukituksen päälle ja antoi bottikavereiden pelata omassa ohjauksessa olevan kaverin vain möllöttäessä keskellä kenttää. Hyvä tapahan tuo on pucksit tietysti kerätä pois ja puuhata itse jotain muuta sillä välin..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sähän et varmasti käytä :P

No täytyykö tänne ottaa joukkueesta kuva nyt sitten. Kai porukka näkee nää muiden hut jengit jostain, niin siitä vaan kattomaan mun jengiä.

Nauratti lähinnä kun huutelee synkrosta täällä ja itse kusettaa 18 kapteenilla pelatessa. Ei vaan ymmärrä tätä nyky jarmo 12 v ajatusmaailmoja.

Karkee esimerkki, jos olisi mahdollisuus pelaamatta voittaa jokainen peli jollain glitchillä niin sinä luultavasti monen muun jonnen joukossa käyttäisit mahdollisuuden:)?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

No täytyykö tänne ottaa joukkueesta kuva nyt sitten. Kai porukka näkee nää muiden hut jengit jostain, niin siitä vaan kattomaan mun jengiä.

Nauratti lähinnä kun huutelee synkrosta täällä ja itse kusettaa 18 kapteenilla pelatessa. Ei vaan ymmärrä tätä nyky jarmo 12 v ajatusmaailmoja.

Karkee esimerkki, jos olisi mahdollisuus pelaamatta voittaa jokainen peli jollain glitchillä niin sinä luultavasti monen muun jonnen joukossa käyttäisit mahdollisuuden:)?
No eiköhän kaikki noin tekis...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

No täytyykö tänne ottaa joukkueesta kuva nyt sitten. Kai porukka näkee nää muiden hut jengit jostain, niin siitä vaan kattomaan mun jengiä.

Nauratti lähinnä kun huutelee synkrosta täällä ja itse kusettaa 18 kapteenilla pelatessa. Ei vaan ymmärrä tätä nyky jarmo 12 v ajatusmaailmoja.

Karkee esimerkki, jos olisi mahdollisuus pelaamatta voittaa jokainen peli jollain glitchillä niin sinä luultavasti monen muun jonnen joukossa käyttäisit mahdollisuuden:)?

En tarkoittanut pelkkää captain glitchiä ,vaa pelin muitakin glitchejä (bugiranu,baconi......). Ja siitä et voitin kuuluisan ps3 synkrohuora Vesa85, nauratti vaan kun jätkä ei voinutkaa tehdä tällä kertaa synkroa kun ps4:lla pelattiin :) ja jamppa84 eikö tuo jonne oo kohtuu kulunu juttu, varsinkin kun 30-vuotiaat äijät itkee täällä jostain videopelistä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

En tarkoittanut pelkkää captain glitchiä ,vaa pelin muitakin glitchejä (bugiranu,baconi......). Ja siitä et voitin kuuluisan ps3 synkrohuora Vesa85, nauratti vaan kun jätkä ei voinutkaa tehdä tällä kertaa synkroa kun ps4:lla pelattiin :) ja jamppa84 eikö tuo jonne oo kohtuu kulunu juttu, varsinkin kun 30-vuotiaat äijät itkee täällä jostain videopelistä.

Jos oman mielipiteen esille tuominen on itkua, niin kai se sitten on. Onnea vaan pelihin.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

NO EI KAI ps4 löydy mitää kapteeni(c) klitsei :o ?!? mistä jengi noit kaivaa oikein :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Maalivahdin manuaaliohjausko on klitsi? Jos yrittää torjua sitä perus veiviä millä 99% läpiajoista päättyy maliin , on hu6jjaamista? Ei tätä peliä voi pelata ees ettei joku jostaki vingu
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pakko taas todeta sama asia minkä oon monta kertaa todennut, miksi aina suomesta jengi hakee lähes kaikki glitchit ja spedeilyt tossa pelissä sekä vetää näillä pronssipelaajilla sun muilla? Kaikista hirveimmät pelit on yleensä juuri suomalaisia vastaan ja näitä välttämällä sentään hieman tota jaksaa pelata.

E. Ja varmaan siks me hieman vanhemmat (sekä nuoremmat) saatetaan kitistä noista kaikista koska suurimmalla osalla ei kuitenkaan ole sitä asennetta että pakko voittaa hinnalla millä hyvänsä tai spedeillä vaan näitä pelataakin pelaamisen ilosta.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pakko taas todeta sama asia minkä oon monta kertaa todennut, miksi aina suomesta jengi hakee lähes kaikki glitchit ja spedeilyt tossa pelissä sekä vetää näillä pronssipelaajilla sun muilla? Kaikista hirveimmät pelit on yleensä juuri suomalaisia vastaan ja näitä välttämällä sentään hieman tota jaksaa pelata.

Totta turiset... joillekin ylpeys on häilyvä käsite...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

mutta onhan asenne "cheat to win" asenne myös..jotkut menee mistä aita on matalin jotkut missä sitä ei ole ollenkaan :D kaikki tyylillään
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pakko taas todeta sama asia minkä oon monta kertaa todennut, miksi aina suomesta jengi hakee lähes kaikki glitchit ja spedeilyt tossa pelissä sekä vetää näillä pronssipelaajilla sun muilla? Kaikista hirveimmät pelit on yleensä juuri suomalaisia vastaan ja näitä välttämällä sentään hieman tota jaksaa pelata.

E. Ja varmaan siks me hieman vanhemmat (sekä nuoremmat) saatetaan kitistä noista kaikista koska suurimmalla osalla ei kuitenkaan ole sitä asennetta että pakko voittaa hinnalla millä hyvänsä tai spedeillä vaan näitä pelataakin pelaamisen ilosta.

Ite ei oikein oo jaksanu pelata edes tupla kiekkojen takia. Pelaaminen kun vaan ei ole edes hauskaa enää :mad:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ite ei oikein oo jaksanu pelata edes tupla kiekkojen takia. Pelaaminen kun vaan ei ole edes hauskaa enää :mad:

Vähän se on joo niin myös. Eilen taas peli koetteli kun vastustaja ajeli maalivahdin 2 kertaa maalilta ulos ja teki maalin mutta ei saanut jäähyä, heitteli purkukiekkoa aina ja pyöri johdossa omalla alueella. Kaveri oli yllättäen suomesta, oli meinaan sitten ensimmäinen kerta kun en jaksanut katsella tuota ja lähdin suosiolla pelistä toisessa erässä. Ensimmäinen keskeytys ja toinen tullut sähkökatkon vuoksi.

Aloittelinkin nyt pelailemaan toisella accountilla ilman mitään sen kummallisempaa välittämättä onko kentällä statseiltaan hyviä ja meneekö kemiat miten. Omat suosikit vaan kokoonpanossa mikä lähinnä voimahyökkääjiä sekä rouhijoita ja kiekollisia pakkeja. Ihan sekalaisesti Liiga / AHL / NHL akselilta pelaajat. Onhan tuo ihan mukavaa vaihtelua mennä alueelle, pistää kiekkoa pakille ja viivasta vetoja kun kaverit pistää jengiä kylmäksi maalin edessä. Eipä ole lähellekkään taitavimpia tai nopeita kavereita nuo ja voittoja rapise samaan tahtiin mitä paremmalla tiimillä mutta aivan se ja sama.

Onhan tuossa pieni ero onko siellä Lucic - Komarov - Callahan vai Tavares - Bergeron - Modano ketju jäällä. Tai pakistossa Karlsson - Seabrook vai Krug - Hamilton.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

En vaan tajua mitä glitchiä on moken manuaaliohjauksessa?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ite ei oikein oo jaksanu pelata edes tupla kiekkojen takia. Pelaaminen kun vaan ei ole edes hauskaa enää
mad.gif

Onko näitä tupla kiekkoja nasahdellu ps4 puolella, itellä ei oo varmaa kertaakaan tullu, jos ei oo koskaan pelannu tuokaan HUB hässäkkä?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko näitä tupla kiekkoja nasahdellu ps4 puolella, itellä ei oo varmaa kertaakaan tullu, jos ei oo koskaan pelannu tuokaan HUB hässäkkä?

En oo koskaan jaksanu kattoa mitä sieltä tulee kun ei noista peleistä juuri puckseja saa vaikka voittais 18-0. Ainakin siinä valikossa
missä lukee WIN näkyy n. 1000 pucksia joka kerta vaikka x2 Happy Hour lukis alla.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mää oon ainakin pelannu happy hourin aikaan offline turnauksia kun niistä saa takuuvarman voiton aina ja paljon kolikoita. Juuri pelasin 5 tähden turnauksen offline ja kaikista neljästä pelistä tuli palkintoineen vähän reilu 11k kolikoita. Onlineen sitten taas kun hauska tunti on ohi.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ite ei oikein oo jaksanu pelata edes tupla kiekkojen takia. Pelaaminen kun vaan ei ole edes hauskaa enää :mad:

Tämä on kyllä aivan totta että harvemmin tulee pelejä jotka oikeasti olisi mukavia pelata. Mutta kai sitä itsessäkin joku sisäinen masokisti asuu kun tätä tulee silti pelattua :D

Nyt tuplakolikoiden aikana on kyllä tullut "pelattua" aika paljon botteja vastaan, tulokasturnauksessa käy vaan mättämässä sen 5 maalia ja loppupelin ajan voikin touhuta kaikkea muuta.

Nyt mietinkin kenet ostan ykkössentteriksi: datsyuk, giroux vai bergeron.
Sentteriä tarvitsen sillä tällä hetkellä ykkösessä filppula 'C'
Kokemuksia kuka noista paras vai onko parempia meikäläisen hintaluokkaan sopivia.

Bergeron on helposti pelin kolmaneksi paras sentteri (en miellä Malkinia ja Stamkosia senttereiksi koska aloitustaidot ovat niin huonot) Datsyuk on myös hyvä valinta. Giroux oli kyllä itsellä ainankin luvattoman heikko ja tuntui että girouxn ollessa joukkueessa se ketju ei saanut maaleja sitten millään.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyl mulla tulee kokonaisuudessaan ne pucksit x2. Ei vaan näy siinä lopussa mutta saldossa sitten tuplana kyllä valikosta katsoessa.
 
Ylös Bottom