Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS3]

Vittasmäki löytynyt. Suominen ja Norrena uupuu vielä TPS:stä. Jos ne joltain sais kun ei marketissa vielä löydy :)
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS3]

Marketissa seuraavat 3h ainoa 0 pelin C.Price! Käykää ostamassa pois! Myyjä: Big Red One

E: Laitetaan vielä 6h myyntiaikaa lisää...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS3]

Atte Lahti PSN:attee01 on scammeri scammasi minulta koko Philadelphian kokoelman eli touvottavasti hänet erotetaan tästä ryhmästä.
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS3]

Atte Lahti PSN:attee01 on scammeri scammasi minulta koko Philadelphian kokoelman eli touvottavasti hänet erotetaan tästä ryhmästä.

Mitäs tämä tarkoittaa käytännössä? Selitäs ny vähä tyhmälle, vei siis sun keräämä tiimi? Miten?
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS3]

Lunqvist haluais päästä pois ja oon valmis treidaa sen,hyviä ehdotuksia vastaan. Esim Suter + Parise ja muutama k kiekkoja,mut ehdotuksia vaikka yv:llä,mut järkeviä 200k kuitenkin arvo ja ps3
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS3]

Ostan coinsseja! Haussa myös MS W.Gretzky! Tarjoa yv:llä, niin neuvotellaan kunnon korvaus :)
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS3]

Jos jollain on myydä Toewsia, Keithiä, Stamkosia, Kanea tai Rinnettä, niin laittakaa yv:tä. Euroilla ostaisin.
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS3]

Noniin, nyt on melkein kaikki pelaajat myyty.

Myynnissä siis 315k coinseja.

Hintapyyntö ei enempää eikä vähempää kuin 45€.

Pankkina OP tai PayPal, muiden pankkien asiakkaat joutuu oottaa siihen asti et rahat näkyy mun tilillä.

Pistä YV jos haluut nuo coinsit. En myy erissä, se on kaikki tai ei mitään.

Edit: MYYTY!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS3]

en tietääkseni oo skämmänny mitään ku oon jo maksanu osan veloista
"Oon jo maksanu osan veloista" Sinuna en kehtais enää ees kirjotella tänne xD Mieti nyt hei ihan oikeesti tekojas, jätit mun kaverillekki varmaa 10kertaa maksamatta wagerin.
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS3]

Onko sun ihan pakko pelata panoksesta jos sulla ei ole varaa tappioon/lainata kokoelmia jos et niitä meinaa palauttaa kokonaisuudessaan?

On.

Jenkkejä vastaan kiva ku pelannu 7 kertaa ja 5 kertaa voittanu kukaan ei oo maksanu 2 kertaa hävinny oon maksanu.
 
Ylös Bottom