Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu ei löydy ei. Mä oon kaks päivää sitä täsä nyt metsästänyt jokapuolella eikä kellään ole myydä. Maksan siitä heti 10 k jos löytyy niin yyvetä vaan mulleKiinnostaisi kanssa jos joltain sattuisi löytymään tuo Calgaryn logo, kun ei meinaa löytyä marketista ollenkaan??
Jos löytyy niin voi lisätä psn pullisss
Juu ei löydy ei. Mä oon kaks päivää sitä täsä nyt metsästänyt jokapuolella eikä kellään ole myydä. Maksan siitä heti 10 k jos löytyy niin yyvetä vaan mulle
Ei pysyVoi hyvinkin mennä ohi aiheen nyt, mutta miten jos laittaa C-kortin eli tuon kapteenikortin jollekkin pelaajalle, ja jos myisi tämän pelaajan, pysyykö tuo C-kortti sillä pelaajalla ja pysyykö ne +2 jokaiseen statsiin sekä kokonaisuuteen se +2...?
Kellään osunut kaupassa silmään Dany Heatley:ä? Ducks kortteja keräämässä, ja pari puuttuu. Ongelmana vaan on se, että yhden yhtään Heatley:ä ei löydy huutokaupasta...
http://nhlguides.net/nhl-15-anaheim-ducks-collection/ tuon mukaan Heatleytä ei ole edes HUT:iin tehty
Ja logo löytyy? Ainakaan aikasemminkaan ei ole HUTiin tehty kaikkia pelaajia joita on pelissä muutenJuu ei ole. Pelin joukkueiden kokoonpanoja kun kattoo, niin siellä se pöllöilee.. Itselläni tällä hetkellä kerättynä 29/33, ja puuttuu: Kesler, Getzlaf ja Perry. Silti jää yksi uupumaan.. Paitoja on kaikki 8, joten pakko sen yhden puuttuvan olis jokin pelaaja olla
Muilla ollu ongelmaa kauppapaikan kanssa kun myytävän kortin aika loppuu ja haluaa alentaa hintaa, niin se ei ole mahdollista ennen kuin laittaa kortti kokoelmiin ja sieltä taas myyntiin? Onko helpompaa tapaa mitä en vain tajua?