Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

Vastaus: NHL 15 [Hype]

Kyllä normipitkä on paljon hybridiä lähempänä kuin ilman kosketusta pitkä. Muuten Hybridihän on normaalipitkä ellei puolustaja ole hyökkääjää b-pisteen viiksien kohdalla edellä.

Mietin tossa just sitä kun bottipakkihan luistelee kiekon perässä loppuun asti vaikka olisi tulossa pitkä ilman kosketusta. Normaalisti vaikka Liigassa niin pelaajat ei vaivaudu lähtemään perään jos ovat varmoja pitkästä kiekosta...
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Sieltä tyrähti virallinen Gamescom gameplay-trailer.

Eipäs siinä kovin montaa juttua ole, jota ei ole ennen nähty. Ilmeisesti tappeluissa on taas menty takaisin vanhaan 1st person -näkymään. Ja Bergeronin maali lopussa oli kovin tutun näköinen, leikkaus keskelle ja vanhaan kulmaan rannari.

Ja siis vieläkään ei oikeaa pelikuvaa ole tarjottu.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Sieltä tyrähti virallinen Gamescom gameplay-trailer.

Eipäs siinä kovin montaa juttua ole, jota ei ole ennen nähty. Ilmeisesti tappeluissa on taas menty takaisin vanhaan 1st person -näkymään. Ja Bergeronin maali lopussa oli kovin tutun näköinen, leikkaus keskelle ja vanhaan kulmaan rannari.

Ja siis vieläkään ei oikeaa pelikuvaa ole tarjottu.

Eiköhän tämä ole ainut mitä NHL:stä jää käteen tänää.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Jos nämä huhut EASHL:stä ja Connectedista, sekä demosta pitävät paikkansa niin pakko itsekin ensimmäistä kertaa kritisoida ennen julkaisua. Todella paskamainen temppu EA:lta jos näin tulee tapahtumaan, vaikka itse en kumpaakaan pelimuotoa pelaa. Toki virallista vahvistusta noihinkin odotellessa. Jos demoa ei tosiaan tule ennen julkaisua, niin se on taas itselleni huono juttu. EA:lta on ollut reilu teko aina julkaista demo, jotta todella näkee minkalainen peli on kyseessä ja kannattaako rahat siihen upottaa. Itseasiassa kaikista peleistä pitäisi saada demot pelattavaksi, koska joskus oikeasti tuntuu että minut ryöstetään.. näin kävi muun muassa Watch Dogs-pelin kanssa. Ei siinä. Koska minut on moneen kertaan ryöstetty, niin PC:n puolella otan takaisin samalla mitalla.

Tuo gamescomin traileri oli huonoin tähän mennessä minun mielestäni. Odotusfiilikset hieman ovat nyt laskeneet, mutta mitäpä sitä valittamaan.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Markkinointimielessä tehty "leffatraileri" :eek:. Aitoa pelikuvaa saadaan vasta demon julkaisuaikohin, jos demoa edes julkaistaan.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Juttua demosta ja pelimuodoista...

Tai sitten et juoksekaan torstaiaamuna heti kauppaan, vaan luet ensin pari arvostelua ja katsastat YouTubesta muutaman jo pelin ostaneen gameplay-videon ja teet niiden pohjalta päätöksen, ostatko vaiko etkö osta. Sillä tavoin olen itse nyt pari viimeisintä vuotta säästänyt riihikuivaa rahaa, kun ei ole tarvinnut NHL-pelejä ostaa.

Sinällään kyllä vähän kummastuttaa nuo puheet pelimuotojen vähentämisestä ja demon jättämisestä pois itseänikin...Ehkä EA itsekin on tajunnut, että peli olekaan mikään "true next gen lätkä", vaan enemmänkin grafiikan ja presentaation päivitys edellisestä sukupolvesta...Tai mistä näitä tietää!
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tai sitten et juoksekaan torstaiaamuna heti kauppaan, vaan luet ensin pari arvostelua ja katsastat YouTubesta muutaman jo pelin ostaneen gameplay-videon ja teet niiden pohjalta päätöksen, ostatko vaiko etkö osta. Sillä tavoin olen itse nyt pari viimeisintä vuotta säästänyt riihikuivaa rahaa, kun ei ole tarvinnut NHL-pelejä ostaa.
Ehdottomasti näin!

Vitosen alennus ennakkotilauksesta on pieni lisä siihen nähden, että maksaa sen 40-60e pettymyksestä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tai sitten et juoksekaan torstaiaamuna heti kauppaan, vaan luet ensin pari arvostelua ja katsastat YouTubesta muutaman jo pelin ostaneen gameplay-videon ja teet niiden pohjalta päätöksen, ostatko vaiko etkö osta. Sillä tavoin olen itse nyt pari viimeisintä vuotta säästänyt riihikuivaa rahaa, kun ei ole tarvinnut NHL-pelejä ostaa.
Tämä yleensä muiden pelien kohdalla lähes aina käytössä. Watch Dogsissa en luottanut osiin arvosteluista ja tein 40 euron virheen. NHL:n kohdalla taas on kyse kuitenkin eri pelistä. En vuodessa osta kuin NHL:n ja sitten siihen lisäksi ehkä jonkin poikkeuspelin, kuten hehkutettu Watch Dogs oli. Eli 1+1 peliä ei tuota taloudellisia ongelmia.

NHL on ainoa peli itselleni, jossa ei voi palata enää takaisin vanhaan versioon. Tämä johtuu siitä, että vanhaan on kyllästynyt ja kyllä, NHL on parantunut vuosi vuodelta koko ajan paremmaksi peliksi. Taka-askelia ei ole otettu, vaikka toki hieman vauhdikkaampia askeleita eteenpäin olisi saanut paikoitellen olla.

PS. Hyvä, että demokin saadaan ennen julkaisua.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Kaikkea sitä ihmiset itselleen selittelevät oikeuttaakseen varkauden.
Lähinnä vitsi (huono sellainen). Eikä minun läppärillä paljon edes pelailla. Ainoat "ryöstöt" jotka teen ovat konsoleiden puolella, josta jenkkistoren kautta säästää 15-20 euroa per peli.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Lähinnä vitsi (huono sellainen). Eikä minun läppärillä paljon edes pelailla. Ainoat "ryöstöt" jotka teen ovat konsoleiden puolella, josta jenkkistoren kautta säästää 15-20 euroa per peli.

Goodios, mulla nousee antipiratismikarvat pystyyn välittömästi, kun olen musiikin parissa työskennellyt suurimman osan aikuisiästäni :)

[/offtopic]
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Demossa pääsee pelaamaan kokonaisen ottelun kahden minuutin erillä. Joukkueina ovat perinteiseen tapaan Stanley Cup -finalistit, ja kotijoukkueen saa valita itse.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Ja demosta vielä, että se ei tule todennäköisesti saataville PS3 eikä Xbox 360. Vaan ainoastaan Next Genille.
 
Ylös Bottom