Ihan tiukka kysymys. Mikä tuossa Hutissa on idea? Olen sen nähnyt jossakin kiekossa mutta en tainnut edes kokeilla. Sen verta tiedän että kortteja kerätään joista joukkue kasataan.
Mutta sitten ihan asiaa demon pohjalta, päivittäin olen peliä paukutellut joskus enempi ja joskus vähempi ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Ulkoasu on komia, mutta kuten täälläkin on mainittu niin 1920x1080 ei taida resoluutio olla. Hiukan pehmeän näköinen. Ei suuri miinus mutta haluan asialle varmistuksen. Toinen on valkoinen paita, ampuu puhki ruutuni! Ja muissa peleissä ei tätä ongelmaa ole. Toki vähän kun väänsin taas ruudun säätöjä niin hyvä tuli.
Pelattavuus oli kohdillaan, skillstickin kaksi purkkianimaatiota otti aluksi hermoon mutta on niistä hyötyäkin jo. AI pelaa sopivan mukavasti, ei tee maaleja jos ei paikkaa ole. Myöskään kone ei pidä kiekkoa, vaan jos onnistun taklaamaan tai muuten häiritsemään niin pelaajalta jopa saa kiekon pois!
Itsekkin pystyy nyt pyörittelemään ilman pakki hakkaa ilmat pihalle ja sohii silmät päästä.
Paidat nyt lepattaa, ei haittaa. Jopa tykkään katsella niitä, vaikka vähän kevyehköt onkin.
Hardcore + vaikein taso on jolla paukutan. Uusi Dynamic High on ehdoton hitti kameraksi!
Säätämään tätä silti joutuu vielä vähän, mutta onneksi oli sliderit paikallaan.
Ja kauan eläköön Arizona Coyotes, Jobing.com -halli olisi kiva nähdä ihan pelissä! Tule tule 11.päivä!