Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tarkoittaako tuo 12 pelaajan fysiikat,että joukkotappelut ovat mahdollisia muutenkin kuin EASHL ja OTP?
Pakeista ei mitään sanottu,mutta pelaajat ajattelevat sen kolme askelta eteenpäin,mahdollisesti myös puolustuspäähän?
Kyllä kaikki nuo uudistukset,etenki noi uudet selostajat(jotka legendoja ovat),että melkeimpä kesätyörahat menee PS4:n ja tän hankkimisee.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

pitää itekki vähän jo alkaa hypettymään tähän hommaan :cool: ja jännittämään että mistä ryöstää rahat PS4:seen viimestään kun peli ilmestyy :eek:

Kiekkofysiikkaa ite oon toivonu eniten, kun tässä 14 versiossa päätykiekot sun muut on semmosta superpalloa välillä ettei järkeekää. Toinen on tietty tuo syötönkatkasut ja irtokiekonhallinta, toivottavasti siihenkin tulee enemmän järkeä. Välillä semmone hidas lirusyöttö vaan menee auttamattomasti pakin ohi vaikka miten sen eteen menisi. Toinen mitä toivon on että maalivahdin liikkuminen tulisi jouhevammaksi. Ei tässä mitään NHL13 spidereitä kaivata mutta sivuttaisliikkeet ovat kyllä todella jäykänhitaita. 12pelaajan yhteisfysiikka kuulostaa kans mielenkiintoselta :D tosin siitä voi tulla myös melkoperseilyä EASHL-puolella varsinkin sparreissa.

Tuo vision ai toivottavasti vaikuttaa myös pakkien sijoittumiseen ettei pystyisi vain polkemaan niiden ohi, kuten tässä versiossa liian usein käy. Hyökkäyspeli on jo nyt aika hyvällä tasolla mutta online peleissä liian helposti porukka voi vaan kiemurrella siihen b-pisteelle ja eikun rannetta ylös.... tähän ehkä se hitusen pienempi kaukalo voisi olla hyvä, mitä porukka on usein toivonut. Saa nähdä siis tuleeko siihen muutosta tuon halliuudistuksen yhteydessä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Presentaatiopuolen uudistuksia on odotettu ja vihdoinkin ne toteutuu, Toivottavasti peli ei ole pelkkää silmäkarkkia ps4:llä, vaan myös pelillisen puolen luvatut parannukset näkyvät. Luultavasti E3:ssa näemme jonkin sortin pelikuvaa.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Kellään tiedossa järjestetäänkö EHL-turnaus millä konsolilla / konsoleilla? Tai järjestetäänkö sitä edes? :D
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Voihan nuo presentaatiot kerran katsoa, sitten lähinnä toivoisi jo että peli latautuu vielä entistäkin nopeammin ja kaikki nuo turhat preset voi skippaa nopeasti yhdellä napin painalluksella. :)

Itse toivoisin että nettipeleistä tulisi sujuvampaa sekä yhteyksille tulisi joku laatuasteikko ettei tarvitse ihan mitä tahansa mokkulayhteyttä vastaan pelata. Ja sitä että pelit olisivat tasapuolisia oli yhteydet mitkä tahansa. Toivottavasti juuri tähän on panostettu...
Puolustuspelaamiseen tarvittaisiin joku mullistus, ehkä se olisi juuri se että mailat vihdoin koskisivat toisiinsa muutenkin kuin mailannostossa. Toinen voisi olla että liikkuvan pelaajan iholle pääsisi helpommin sitomaan ja repimään ja yksinkertaisesti vain estämään pelaajan eteneminen, nyt siihen ei ole oikein mitään keinoja kuin kunnon vastapommi.

Nuo bugimaali-itkemiset ihmetyttää, näyttäkää mulle niitä bugimaaleja... Mun mielestä tässä 14 -versiossa on oikein hyvin monipuolista tuo maalinteko. Pääsääntöisesti siis, aina tulee niitäkin vastaan mitkä yrittää vain sitä yhtä ja samaa rannetta yläpesään, mutta ei tämä ole pelin vika vaan ihmiset on keskimäärin ääliöitä. Toiset sitten ei muulla osaa maalia tehdä kuin sillä yhdellä ja samalla.
(Se ei ole bugimaali jos päästetään b-pisteiden väliin rauhassa lataamaan ja tähtäilemaan ylämummoon. Se on taitoa. Itse en valitettavasti ole kauhean hyvä siinä.)

Positiiviset fiilikset kyllä tulevasta pelistä. Nyt pitäis vaan hommata PS4 ennen syksyä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Nuo bugimaali-itkemiset ihmetyttää, näyttäkää mulle niitä bugimaaleja... Mun mielestä tässä 14 -versiossa on oikein hyvin monipuolista tuo maalinteko. Pääsääntöisesti siis, aina tulee niitäkin vastaan mitkä yrittää vain sitä yhtä ja samaa rannetta yläpesään, mutta ei tämä ole pelin vika vaan ihmiset on keskimäärin ääliöitä. Toiset sitten ei muulla osaa maalia tehdä kuin sillä yhdellä ja samalla.
(Se ei ole bugimaali jos päästetään b-pisteiden väliin rauhassa lataamaan ja tähtäilemaan ylämummoon. Se on taitoa. Itse en valitettavasti ole kauhean hyvä siinä.)

Jos pelaat offlinessa ja yrität pelata "hyvää" kiekkoa ja ottelu pysyy 0-0 kolmannen erän alkuun jatkuvasti. Sit AI tekee puolesta kentästä aina jonkun lirumaalin ja toisen perään. Ei siinä jaksa ite tehdä mitään muuta ku kolme hyökkäystä b-pisteen kaarelle ja kiekko yläpesään ja 3-2 voitto. Kyllä sille asialle jotain vain on tehtävä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Jos pelaat offlinessa ja yrität pelata "hyvää" kiekkoa ja ottelu pysyy 0-0 kolmannen erän alkuun jatkuvasti. Sit AI tekee puolesta kentästä aina jonkun lirumaalin ja toisen perään. Ei siinä jaksa ite tehdä mitään muuta ku kolme hyökkäystä b-pisteen kaarelle ja kiekko yläpesään ja 3-2 voitto. Kyllä sille asialle jotain vain on tehtävä.

Ookkei, tuo on vähän eri asia tosiaan. Itse kun en pelaa offlineä periaatteessa ikinä, ainakaan yksin, joten mulle ihan sama enkä tuosta tiedä yhtään mitään. Ymmärrän kyllä tuon juu.
 
Vastaus: NHL 15 (Hype)

Voidaankohan elätellä haaveita vielä siitä, että NHL 15:ssa Live the Life -uran pystyisi aloittamaan Liigasta? Mites kultakypärät? Olisiko (etenkin) tuo ensimmäinen jo mainittu EA:n puolelta, jos tämä olisi tulevassa änärissä mukana?

Elätellään toivoa että tämä edes toimii koko Live the Life! Jumakauta kun kaveria peluutetaan juniorisarjassa vielä yli 20 vuotiaana kun tekee isompia tehoja kuin Crosby + se että juniorisarjassa pelaaja ei voi loukkaantua ennen kun se on varattu + monta muuta pientä. Suurin on tuo tehopisteet, niillä kun ei tunnu olevan vaikutusta, teit sitten 50 tai 500 pistettä, kunhan se on tavoitetta enemmän.
Mutta siis ehdottomasti Liiga mukaan! Sieltä olisi komiaa aloittaa ura :)

Maalien teko on aivan liian helppoa, ei sen takia että uppoaa helposti vaan nuo pirun tekoälyn pakit! Eivät käy iholle, eivät pelaa vastustajan mailaa pois. Kaikista ihmeellisintähän on että Live the lifessä sillä omalla supermiehellä on jokin ympyrä jonka sisälle tekoäly ei tule, jos et mene vastustajan maalin eteen :D Samaten se kun luvattiin NHL14 trailereissa yms. että laukausten tarkkuus kärsii nopeassa vauhdissa, missä ihmeessä se on, menee kyllä joka kuti sinne minne ampuu ltl:ssä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Kellään tiedossa järjestetäänkö EHL-turnaus millä konsolilla / konsoleilla? Tai järjestetäänkö sitä edes? :D

Tottakai EHL järjestetään myös NHL 15, mutta se että järjestetäänkö se vanhoille konsoleille niin siitä en tiedä. PS4:lle nyt ainakin luulen EHL:n järjestettävän. Xbonella tulee olemaan pienempi pelaajakunta ja moni x360 EHL joukkue siirtyy pleikkarin puolelle (harmi sinänsä) niin en sitten tiedä järjestääkö sitä kukaan. Toivotaan näin ja kyllä itse voisin jollain tavalla olla mukana järjestämässä EHL:ää Xbox Onen puolelle, jos alkaa näyttää siltä, että siellä ei ole halukkaita järjestäjiä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Onpa hauska nähdä tosiaan syksyllä miten paljon löytyy väkeä online PS4 puolelta, siis EASHL. Itsekin siirryin vanhalta poksilta ps puolelle ja ootan peliä kuin kuuta nousevaa.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Vanhoilla konsoleilla tuskin ainakaan EHL:ää nähdään.

Presentaatio- ja gameplay-puolia vielä verratessa sanottakoon, että presentaatio on mahdollista ja gameplayhin verratuna helppoa toteuttaa erittäin hyvin, kunhan vain asialla on asiansa osaava ja tunteva porukka ja jaksetaan nähdä vähän vaivaa. Gameplay-puolella sitten taas on niin lukematon määrä erilaisia osasia ja huomioon otettavia toimintaan vaikuttavia juttuja ja NHL 14:ssä oli niin helvetin monta asiaa päin helvettiä, että haaste on aivan eri luokkaa. En osaa kuvitellakaan milloin joskus se päivä voisi koittaa, kun gameplay olisi tämän sarjan kohdalla tasolla, johon voi oikeasti kokonaisuudessaan olla tyytyväinen. Presentaation sen sijaan saa nostettua huonolta tasolta erittäin hyväksi kahden osan julkaisun välisenä aikana.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Ensin pelattavuus siihen kuntoon, että sitä kehtaa pelata AI:ta vastaan GM-modessa. Tämän jälkeen sitten niitä visuaalisia juttuja hiomaan. En uskalla ollenkaan hypettyä uudesta änäristä, katotaan sitten syssymmällä minkälainen tuo on pelattavuudeltaan. NHL 13 oli ainakin sliderien säätöjenkin jälkeen suht pelikelvoton ja tämän takia viimeisin versio jäi välistä, kun samanlaisia ongelmia. Toivottavasti änäripelit vielä joskus pääsevät laadultaan sinne samalle tasolle, missä FIFA on ollut viime vuosina. Toivottavasti nyt uudella sukupolvella peli paranee huomattavasti.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Toivottavasti änäripelit vielä joskus pääsevät laadultaan sinne samalle tasolle, missä FIFA on ollut viime vuosina. Toivottavasti nyt uudella sukupolvella peli paranee huomattavasti.
En usko, että ihan heti sille tasolle päästään, näitä asioita kun ei voi oikein tuurilla saada kohdilleen. Fifan takana häärää sen verran iso porukka Änäriin verrattuna, että Fifa tulee jatkamaan etumatkansa kasvattamista. NHL -pelisarja taas ei ole meitä pohjoisen maita lukuunottamatta ihan niin suosittu peli maailmalla, että EA alkaisi sitä pitämään minään syöttöpossuna.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Jokohan vihdoin saataisiin (edes PS4 versiossa) gameface myös änäriin. On vähintään miljoona pientä muutakin muutosta/lisäystä mutta eipä noita jaksa ruveta luettelemaan. Onkos jotain isompaa uutista tiedossa tästä tulevasta versiosta, tai milloin sellasia voisi odottaa?
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Vancouver Canucksin sivuilla luki vielä aamulla, että NHL 15 julkastaisiin syyskuun 2. päivä. päivän aikana oli jo korjattu, enää lukee, että julkaistaan syksyllä.
Tässä vielä linkki uutiseen: http://canucks.nhl.com/club/news.htm?id=719335

Juu katoin yhen youtube videon missä oli kysynyt niiltä suunnittelijoilta millon nhl 15 ilmestyy. Osa sano tota 2. Syyskuuta ja osa sano jotain 30. syyskuuta.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Juu katoin yhen youtube videon missä oli kysynyt niiltä suunnittelijoilta millon nhl 15 ilmestyy. Osa sano tota 2. Syyskuuta ja osa sano jotain 30. syyskuuta.

Ei kyllä ollut mikään suunnittelijoiden kysyminen vaan ihan GameStopin työntekijöiden ;)
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Eikös tämä ole tullut yleensä puolessa välissä syyskuuta, siihen tähtäisin itsekin.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

"Jokaisella yleisön edustajalla on oma yksilöllinen käyttäytymismalli, jonka mukaan he toimivat ennakoidessaan peliä, irvailevat pelaajille, taputtavat Jumbotronin dynaamisen musiikin mukaan tai pitävät taukoja toiminnasta nappaamalla selfien ja ikuistamalla kokemuksensa." Lähde: easports.com

Nyt meni mulla ennakkotilaukseen. Pitää tilata varmaan special edition, tai molemmat.

Eipä voisi vähempää tuollaiset yleisöön tehdyt uudistukset kiinnostaa, jos itse peli on edelleen samaa bugista magneettilapalätkää kuten edellisessä sukupolvessa. Itse jäällä tapahtuva toiminta ensin niin realistiseksi kuin mahdollista ja sitten vasta näitä ulkopuolisia hifistelyitä, sanon minä!
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

"Jokaisella yleisön edustajalla on oma yksilöllinen käyttäytymismalli, jonka mukaan he toimivat ennakoidessaan peliä, irvailevat pelaajille, taputtavat Jumbotronin dynaamisen musiikin mukaan tai pitävät taukoja toiminnasta nappaamalla selfien ja ikuistamalla kokemuksensa." Lähde: easports.com

Nyt meni mulla ennakkotilaukseen. Pitää tilata varmaan special edition, tai molemmat.
Huhhuh! Ei tosin oo ihan tarpeeks syytä ostaa tota, kun ei oo pleikkariakaan enään. Jos saadaan tähän versioon vielä EASHL pelaajan juomapullon mukautus, niin sitten pitää kyllä ostaa pleikkari että pääsee pelaamaan sitä :)
 
Ylös Bottom