Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nurtsi1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Mulla on valikkomusat pois päältä kokonaan. Itse kaukaloonhan pitäisi nyt tulla autenttiset musiikit jokaiselle joukkueelle jos olen oikein ymmärtänyt.

Enpä oikein usko. Maalitorviin olivat kyllä panostaneet, mutta enpä oikein usko tähän. Toisaalta, olisi hyvä jos perussoittolistan biisit olisi eriteltyinä, ja pystyisi siittä laittamaan itselle parhaan biisin oman joukkueen tehdessä maalin. Moni varmasti poimisi Zombie Nationin Kernkraftin, itse ottaisin ilmeisesti pelissä olevan Fall out boyn My songs know what you did in the darkin, onhan se Flyersin maalibiisi.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Pakko sanoa tähän, että jos tosiaan nuo NHL:n uudistukset ja onlinen rampautus uudella sukupolvella noin paljon kirpaisevat ja ottavat päähän, niin olkaa sitten miehiä ja jättäkää ostamatta sen sijaan, että mumisette vaan itseksenne jotain samalla, kun torstaiaamuna käppäilette kauppaan ostamaan sitä kaikesta huolimatta. Ostamatta jättämisellä on mahdollisuus saada EA avaamaan silmiään ja tuomaan tulevaisuudessa parempaa tuotetta markkinoille! Ostamalla pelin kuitenkin saatte vaan EA:n ihmiset nauramaan partaansa matkalla pankkiin ja mikään ei muutu. Sanoista tekoihin MIEHET, jättäkää ostamatta ja ottakaa tilalle vaikka Diablo, Destiny tai jotain muuta, koska muuten asiat eivät muutu miksikään!

Valitettavasti massa, joka ostaa tän pelin ei lue mitään pelifoorumeita, vaan on niitä ns. casual geimereitä, näin ainakin itse, sekä omassa kaveripiirissä. Eniten tulee nhl:ssä pelattua samalta sohvalta kavereiden kanssa vastakkain 1v1 pelejä, välillä heittäydytään niin hurjiksi, että mennään onlineen samalle puolelle pelaamaan. Onko muuten tämäkään mahdollista ?
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Pitäskö laittaa EA:lle viestiä, että olisko mielenkiintoo heillä laittaa Liiga joukkueille omat maali- ja pelikatko biisit:rolleyes:? Ite voisin laittaa kyselyy jos olis mielenkiintoo muillaki tämmösee :D. Laittaisin Liiga joukkueille kyselyy heidän peleissä soivista Soundtrackeistä ja sitten lähettää EA:lle ne :D. Ajattelin vähän auttaa EA:ta ku näyttää, että on vähä kiirettä siellä suunnalla :D. Ja toki jos olisi jotain muutakin Liigaan liittyvää nii sanokaa vaa nii voisin EA:lle ja Liiga joukkueille laittaa kyselyy menemän :D :).
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Ongelmahan on, että EA joutuisi maksamaan biisien tekijöille kaikista biiseistä. Enkä usko, että kaikilla NHL-joukkueilla on autenttiset musiikit. Sen voisin ehkä jo uskoa, että jokaiselle saataisiin autenttiset maalibiisit.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Pitäskö laittaa EA:lle viestiä, että olisko mielenkiintoo heillä laittaa Liiga joukkueille omat maali- ja pelikatko biisit:rolleyes:? Ite voisin laittaa kyselyy jos olis mielenkiintoo muillaki tämmösee :D. Laittaisin Liiga joukkueille kyselyy heidän peleissä soivista Soundtrackeistä ja sitten lähettää EA:lle ne :D. Ajattelin vähän auttaa EA:ta ku näyttää, että on vähä kiirettä siellä suunnalla :D. Ja toki jos olisi jotain muutakin Liigaan liittyvää nii sanokaa vaa nii voisin EA:lle ja Liiga joukkueille laittaa kyselyy menemän :D :).
Tuskinpa kiinnostaa EA:ta, kovin harvoja noi biisit muutenkaan kinnostaa ja aika kalliiks taitais EA:lle tulla että saatais kaikki biisit mukaan peliin.

E: genesis kerkes eka :P
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Todennäköisesti oikea maalibiisi tulee pelissä olemaan vain parilla NHL-joukkueella, mikäli nyt siis edes ovat joukkueille yksittäiset maalibiisit laittaneet. Viime viikolla julkaistuissa gameplay-pätkissä ei kuultu ainuttakaan oikeaa maalibiisiä oikeilla joukkueillaan, vaikka silloin taisin sanoakin, että Washingtonilla se olisi ollut kohdallaan. Todellisuudessa Capitals ei kuitenkaan enää Kernkraft 400:ia käytä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Itse kaipaisin uusia ja realistisempia laukomisanimaatioita.. Jos katsoo vaikka youtubesta miten rannelaukaus lähtee ja vertaa tähän änäriin, niin on siinä aika paljonkin eroa..
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Itse kaipaisin uusia ja realistisempia laukomisanimaatioita.. Jos katsoo vaikka youtubesta miten rannelaukaus lähtee ja vertaa tähän änäriin, niin on siinä aika paljonkin eroa..

mailan liikkeisiin voisi muutenkin panostaa enemmän, mutta uskon että tämän jälkeen pelitalolla olisi aikamoinen työ tasapainottaa pelattavuutta.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Jep. Olis kans siistiä jos olisi erilaisia pelityylejä (ainakin tähtipelaajilla), esim. Ovechkinin one-timer näyttäisi erilaiselta kuin muiden jne.. Kesselin ranne.. Erilaisia luistelutyylejä..
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tuli tuossa mieleen noista pelaajamääristä,että ainakin Hutin puolelta löytyy divisioonien väliltä pelaajien määrä. Esim. 10 divarissa taitaa olla reilu 100000 pelaajaa,en muista löytykö eashl:n puolelta vastaava määrä näyttö? On siellä ainakin leaderboardsit,eikä siellä päästä lähellekään noita lukuja. Tässä nyt en kumpaakaan pelimuotoa puolustele,kummassakin on kehittämistä ja paljon.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Ei taida olla, joku ainakin OS:n sivuilla puhui jo totena sitä, että vaikka euroliigat ovat pelissä, niin niitä voi käyttää vain Vs-peleissä kausimoodin puuttuessa.

Niitä ei mainita niin vanhan eikä uuden version tiedoissa!! Eli jumalauta jos ne on karsinu sen sitten myös vanhastaki! Perus turnaukset oli parasta herkkua kavereitten kanssa samalta sohvalta ja siinä ohessa vähän bisuunaa.
 
Ylös Bottom