Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Siis mitä hittoa! PS3 version live the lifen bottien pisteiden teko on aivan toista luokkaa nyt kuin ennen. Ennen ei päästy piste/peli tahtiin (ei missään sarjassa) ja nyt se McDavid painelee menemään 28 peliin 54 pistettä!
Siis mä olen perkule konetta perässä pistepörssissä :D Tätä olen odottanutkin. NHL:ssä samaten siellä pistepörssin kärkikolmikko on 10 pistettä yli piste/peli tahtia.
Minusta tuntuu että nyt vihdoin kun on viiminen PS3 änäri, tämä hipoo täydellisyyttä noiden tilastojen perusteella ainakin. Siis ihan oikeasti, itelle tuli just 3 peliä etten vain saanut pistettäkään vaikka pelaan 1. ketjussa :D Ottersilla on 12 pelin voittoputki menossa, ihmekään kun MCDavid ja se toinen 73 ovr. ukko siellä painelee pisteitä kuin hullut.
Aiemmin just sitä valitin kun olen kerran nähnyt ylitettävän 100 pistettä koko pelisarjan olemassaolon aikana juniorisarjassa, nyt sinne on rynnimässä jo 5 pelaajaa! Enään puuttuu se että Crosby tekee 100 pistettä ja Ovie tai joku muu edes yli 50 maalia.
Kyllä on semmonen hartain toive että tämä siirrettäisi tämmöisenään (ehkä vieläkin paranneltuna) suoraan seuraavaan PS4 änäriin. On niin nautittavaa hommaa kun jokainen matsi on periaatteessa erilainen ja mitä vain voi tapahtua.
Pitää aloittaa myös GM kunhan tuo irl. NHL kausi alkaa. Eipä tätä viiitsi sittten hankkia PS4:lle enään kun 3:lla toimii näin hyvin kaikki, toki paras vaihtoehto olisikin Live the Life PS4 versiossa :D

HUT:issakin muuten kaikki maajoukkueen paidat ja logot kerättynä, nyt ne on myynnissä. Niistä saatavista pakoista mulle tuli puolitoista joukkueellista juniorisarjan supertähtiä. Harmittaa ihan vi*usti ettei noita voi myydä :(
+2 kaikki- kortteja tuli myös joka ikisestä pakasta.

Multa puuttuu vielä Subban ja Price, jos ne saan jostakin, niin myyn jollekin koko Montrealin joukkueen jollakin ihan olemattomalla hinnalla, joten jos jollakulla on lainata noita kahta ukkoa, saa takaisinpäin sitten koko joukkueen ;) Pitää vain saada se pakabonus auki.
Alustana PS3.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Jep, Szuperiin voin kyllä yhtyä (lauseeseen). Kun nopeaa tuon Live the Life kauden vedin buustien saamiseksi, niin tuli huomattua, että kohtuullisen realistisesti ne pelaajat saivat niitä pisteitä. Suurin ero minkä huomasin oli pakkien pistemäärät. Erik Karlsson taisi saada 83 pistettä (!) ja Subban jotain 65. Myös nuorten pelaajien kehittyminen on parempaa ja monet 3½ tähteä omaavatkin pelaajat voivat kehittyvät tasaisesti. Mahtavaa!

Kunhan NHL-kausi alkaa ja lähtee rullaamaan jo hyvän matkaa, niin pitää kyllä ehottomasti alkaa pelaamaan tuota BeaGM (360). Ja milläs muulla kuin Minnesota Wild!;)
 
Vastaus: NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

Nyt on laitettu ps4 versio lataukseen.
Onko päivityksien mukana tulossa mahdollisuutta pelata be a gm liiga joukkueella?
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Perhana kun noilla Skill Tickeillä on vaikea haastava pelata, vauhdin muutaman matsin ajaksi Nhl 94 ohjainasetukset niin heti rupesi paremmin onnistumaan maalinteot, aloitukset ja taklaukset :rolleyes:. Noilla tikuilla on kyllä hauska ja haastava pelata, mutta itsellä vaikeampi niillä tehdä tulosta aikaseksi verrattuna niin vanhan aikaisiin ohjainasetuksiin.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Autenttinen lähetys tuntuu olevan kyllä ehdottomasti paras kuvakulma pelata tuota Be A GM:ää. Tilastotkin näyttävät suurinpiirtein edes aidoilta vaikkakin edelleen kone häviää suurimmassa osassa otteluita laukaukset tyyliin 30-17, eikä monesti taklaakkaan kuin muutaman kerran pelissä. Miksihän noihin slidereihin ei voi tehdä sitä samaa palkkia, mikä muuten oli 2K Sportsin peleissä, että pystyisi säätämään koneen laukaisuherkkyyttä? Monta kertaa pääsevät aivan maalintekosektoriin, mutta sitten kaartelevat kulmaan tai johonkin maalin taakse kiekon kanssa.

Mutta siitä tykkään tuossa kuvakulmassa, että kaikki maalit ovat aina erilaisia, eikä ainakaan toistaiseksi ole löytynyt mitään tapaa päästä aina ampumaan hyvältä paikalta. Lisäksi skill stickin käyttö menee sopivasti haastavammaksi. Tuli eilen illalla hauska maali myös tehtyä, kun kone ajoi minun hyökkääjän oman veskarinsa päälle ja maalivahti lenteli sitten ihan levyiksi lähes tulkoon maalin taakse ja pääsin laittamaan kiekon siitä tyhjään pesään. Kommentaattori Olczyk tosin taisi istua täysin pelisilmänsä päällä, sillä hänen mielestä maalivahti Talbot "was beaten low to the glove side". :D
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Eiku hemmetti taas nähdään mun tyhmyys jälleen. Enhäm mä drafteja voi tehdä vaan tradeja. Jostain ihmeestä mä sain Traden väännetty Draftiksi. Sori jos meni harhaan nyt meikäläisen viesti aikaisemmin. Minä ja minun english taitoni :D

Onkos kukaan muu huomannu myös tätä: Itse kun yrität taklata niin antaa vain pienen pusun vastustajalle, mutta vastustaja ei ole moksiskaan tästä. Tuntuu siltä, että vain vastapalloon tuntuu tuo taklaaminen toimivan, mutta botti vääntää aina nurin omat äijät vaikka olisivat suorilla jaloilla. Jopa Chara sai lentoa kun Ennis taklasi sitä suorilta jaloilta. Joskus tää peli saa oikeasti verisuonet pullistumaan ja hyvin. Samalla huomasin, että ei tää kauhean realistinen peli ole, jos simuloi kauden Be a GM moodissa. Viime kaudella Määttä (jonka tradesin itselleni) pelasi viime kaudella ehkä liiankin hyvin. 2 kautta hakannut ja ensimmäisellä kaudella sai ihan normaalit tehot, mutta viime kausi.... 28+65 = 93p. +76 ja samalla voitti pistepörssin.. Tais olla ehkä hieman epärealistista saada tuollaiset tehot pakille :D
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onkos kukaan muu huomannu myös tätä: Itse kun yrität taklata niin antaa vain pienen pusun vastustajalle, mutta vastustaja ei ole moksiskaan tästä. Tuntuu siltä, että vain vastapalloon tuntuu tuo taklaaminen toimivan, mutta botti vääntää aina nurin omat äijät vaikka olisivat suorilla jaloilla. Jopa Chara sai lentoa kun Ennis taklasi sitä suorilta jaloilta. Joskus tää peli saa oikeasti verisuonet pullistumaan ja hyvin. Samalla huomasin, että ei tää kauhean realistinen peli ole, jos simuloi kauden Be a GM moodissa. Viime kaudella Määttä (jonka tradesin itselleni) pelasi viime kaudella ehkä liiankin hyvin. 2 kautta hakannut ja ensimmäisellä kaudella sai ihan normaalit tehot, mutta viime kausi.... 28+65 = 93p. +76 ja samalla voitti pistepörssin.. Tais olla ehkä hieman epärealistista saada tuollaiset tehot pakille :D
Minä en ole huomannut tuollaista, asetukset on aika hyvät varmaankin sitten itselläni omien taklausten osalta. Isoin haaste olisi saada konekin taklaamaan. Byfuglienkin oli kaksimetrisessä ja 120-kiloisessa kropassaan kuin nallekarhu puolustuksessa.

Määtältä komeat tehot! Taisihan muuan Phil Housley tehdä Selänteen tulokaskaudella lähes 100 pistettä, ellen väärin muista niin niitä tuli 98. Nykyänärissä tuollaisia tehoja ei taideta enää puolustajilta kylläkään nähdä.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Eiku hemmetti taas nähdään mun tyhmyys jälleen. Enhäm mä drafteja voi tehdä vaan tradeja. Jostain ihmeestä mä sain Traden väännetty Draftiksi. Sori jos meni harhaan nyt meikäläisen viesti aikaisemmin. Minä ja minun english taitoni :D

:D:D:D Hiukan tipahdin. Toki mennään kuukausi takaperin niin mietin ite samaa asiaa että on se nyt kumma kun ei voi treidailla pelaajia, mikäs pointti sit koko gm modessa on. Kunnes jossakin kohtaa tajusin tuon eron :D hyvä nähdä että muitakin kompastunut samaan kielimuuriin :D
 
Vastaus: NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

[PS3]

Mites jengillä toiminu tuo returning user bonus? Itellä peli sanoi vaan että en oo pelannut NHL14 eikä antanut yhtään pakettia! :)

Sama tunnus ku NHL14 millä keräsin tyyliin kaikki tiimit ja pelaajia yli tuhat kokoelmissa, kiekkojakin yli 200k... Yhhyyyyy... :p


Ei ainakaan minulla tuommosta ongelmaa ollut pelaajia oli ehkä 500 kokoelmassa kiekkoja vajaa 150k ja pelejä pelattu ehkä 150.

Ja nuista tuli 13 pakkaa. :)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Eiku hemmetti taas nähdään mun tyhmyys jälleen. Enhäm mä drafteja voi tehdä vaan tradeja. Jostain ihmeestä mä sain Traden väännetty Draftiksi. Sori jos meni harhaan nyt meikäläisen viesti aikaisemmin. Minä ja minun english taitoni :D
No niin vähän ajattelinkin, kun EA tosiaan luvannut tuon draftauksen vasta lokakuun päivityksessä. :)
http://www.easports.com/nhl/news/2014/nhl-15-game-notes
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Ps3lla voi. Ps4lla ei.
Olisi helpompi listata asiat, mitä PS4 puolella VOI TEHDÄ suhteessa PS3-versioon. Karsinnan laajuus on peliä pelatessa iskenyt märän rätin lailla. Hyväksyisin, jos ne vähät pelimoodit oltaisiin edes tehty kunnolla, mutta kun lähes kaikki on vasemmalla kädellä hutaistua shaibaa. EA kusetti taas ja huolella. Pari viikkoa ennen julkkaria ilmoitettiin, mitkä pelimuodot on karsittu kokonaan, mutta siitä ei juuri hiiskuttu, että ne mukana olevatkin on tehty vain puoliksi.

Kolmoselle en peliä edes harkinnut hankkivani, koska se nyt on käytännössä ihan sama, pelaanko Be a GM:ää NHL13 vai NHL15. Toki siellä on pelaajapäivitykset ja muuta pientä, mutta etenkin suosimallani fantasy draftilla ei ole rahan arvoista.

No niin vähän ajattelinkin, kun EA tosiaan luvannut tuon draftauksen vasta lokakuun päivityksessä.
http://www.easports.com/nhl/news/2014/nhl-15-game-notes
Ei mainita mitään fantasy draftista. Ilmeisesti ei tulossa..?
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko vielä tietoa, milloin mahtaa tulla PS4:lle päivitys änäriin, että onnistuu pelata online versus -matseja kaverin kanssa samalta sohvalta toista pelaajaa vastaan? :)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko vielä tietoa, milloin mahtaa tulla PS4:lle päivitys änäriin, että onnistuu pelata online versus -matseja kaverin kanssa samalta sohvalta toista pelaajaa vastaan? :)

Pahoin pelkään, että kyseinen "päivitys" tulee ensi vuoden syyskuussa nimellä NHL 16. :eek:
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mikähän on vikana kun kaverin kans ei voida pelata online matsia vastakkain. Aina tulee teksti että yritä myöhemmin uudelleen. Molemmat voi pelata pikapelillä muita vastaan.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko vielä tietoa, milloin mahtaa tulla PS4:lle päivitys änäriin, että onnistuu pelata online versus -matseja kaverin kanssa samalta sohvalta toista pelaajaa vastaan? :)
Tuo on muuten todella ikävä juttu. NHL 14 pelattiin kaverin kanssa satoja nettimatseja samalla puolella ja oli todella antoisaa. Toivottavasti korjaavat tuon "vian".
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Jeps nyt riitti, nyt jäi hutti tauolle. Ei jaksa enää tota x-näppäimel seilaamist. Koska se päivitys oli tulossa, oliko kellään tietoa mistään sen tarkemmista päivämääristä?
 
Ylös Bottom