Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kannattaa varoa tommosia apinoita kuin Kodister. Jätkät pelaavat online pelejä. Oltiin pelaamassa kahden veljeni kanssa heitä vastaan, peli tiukkaa vaikka he käyttää pelin kaikkia mahdollisia bugeja hyväkseen. No ei se haitannut vielä, ei mikään kiekkokaan pomppinu meille, ei sekään paljoa haitannut. Mutta jätkät kuluttaa aikaa koko pelin ajan johtoasemaan päästyään, ja pelin lopulla lähettää "harmittaako?" Ei reagoida tähän ja tulee uutta viestiä: "ei muutaku reenaamaan pojat, siellä valikossa on se vapaa luistelu-osio". Kyllä pistää ihmetyttämään miten pelleä sakkia tässä änärissä on...
Taisivat onnistua siinä mitä yrittivät..
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Tänään rakas aviopuolisoni eli PS3 - ohjain sanoi itsensä irti.
Jos nyt ostan ps4 , niin pysyykö kaikki mun kiekot jossain ja voin käyttää niitä ps3 kiekkoja ps4 versiossa. Eli siis , jos mulla on hutissa vaikka about 4000 pucksia , niin voinko käyttää ne ps4 versiossani ?
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Tänään rakas aviopuolisoni eli PS3 - ohjain sanoi itsensä irti.
Jos nyt ostan ps4 , niin pysyykö kaikki mun kiekot jossain ja voin käyttää niitä ps3 kiekkoja ps4 versiossa. Eli siis , jos mulla on hutissa vaikka about 4000 pucksia , niin voinko käyttää ne ps4 versiossani ?
Ei onnistu.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

EASHL:ää ei NHL 15:een nykykonsoleille tule.


Siis mahdollisuutta pelata netissä samalla konsolilla kaverin kanssa? Ei ole tullut. Ei myöskään ole luvattu, että koskaan tulisikaan.

Olipa hyvä että tuli ilmi, kiitos tästä tiedosta. Peruin juuri tekemäni tilauksen. Olin käsittänyt että tämä ominaisuus olisi jo tullut, mutta kun ei niin jääköön kauppaan. Periaatteestakaan ei viitsi näin rampautettua peliä tukea. Tuo on kuitenkin itelle yks tärkeimmistä ominaisuuksista. Vinkkinä muille, että Gigantin verkkokaupassa tämä on tarjouksessa 24,90e postikuluineen.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Olipa hyvä että tuli ilmi, kiitos tästä tiedosta. Peruin juuri tekemäni tilauksen. Olin käsittänyt että tämä ominaisuus olisi jo tullut, mutta kun ei niin jääköön kauppaan. Periaatteestakaan ei viitsi näin rampautettua peliä tukea. Tuo on kuitenkin itelle yks tärkeimmistä ominaisuuksista. Vinkkinä muille, että Gigantin verkkokaupassa tämä on tarjouksessa 24,90e postikuluineen.

Itsekin kyllä seuraavan änärin kohdalla teen ostopäätöksen vasta sitten, kun on 100%:n varmuus, että kaverin kanssa voi pelata samalle puolella normi online versus -matseja. Tämä NHL15 ei todellakaan ollut tuon n. 49 euron arvoinen, aivan liikaa puutteita, eikä ole päivityksiä juuri näkynyt parin ensimmäisen kuukauden jälkeen... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Nyt katkesi kamelin selkä. En pelaa tätä peliä tai muutakaan nhl:ää onlinessa enää koskaan, ellei vastustaja ole mun kaveri. Kaikista peleistä tulee yleensä nautittua, mutta tämän änärin kanssa verenpaine nousee ja kahva tekisi mieli vetää kahtia. Mikä ***** siinä on, että kaikki säbäranteet, poke spämmit, baconit jne. on käytettävä, että pärjää. Pelailin viikonloppuna HUT moodia taas ja onhan se ihan käsittämätöntä paskaa. Jos ei EA ole ratkaissut peliä jo etukäteen, niin hermo menee viimeistään vastustajien spämmäykseen. Mä olen vielä niin ***** paska pelaaja, että en jaksa edes opetella noita juttuja ja siinä varmaan vika, että 11 seasonin paras tulos HUT:ssa on 6 divari. ***** pitäkää pelinne ja spämmääjät voi haistaa pitkän *****! (johan helpotti)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Nyt katkesi kamelin selkä. En pelaa tätä peliä tai muutakaan nhl:ää onlinessa enää koskaan, ellei vastustaja ole mun kaveri. Kaikista peleistä tulee yleensä nautittua, mutta tämän änärin kanssa verenpaine nousee ja kahva tekisi mieli vetää kahtia. Mikä ***** siinä on, että kaikki säbäranteet, poke spämmit, baconit jne. on käytettävä, että pärjää. Pelailin viikonloppuna HUT moodia taas ja onhan se ihan käsittämätöntä paskaa. Jos ei EA ole ratkaissut peliä jo etukäteen, niin hermo menee viimeistään vastustajien spämmäykseen. Mä olen vielä niin ***** paska pelaaja, että en jaksa edes opetella noita juttuja ja siinä varmaan vika, että 11 seasonin paras tulos HUT:ssa on 6 divari. ***** pitäkää pelinne ja spämmääjät voi haistaa pitkän *****! (johan helpotti)

Jos paras tulos on 6 divari niin kylmä totuus on: oot vaan paska tai joukkue on paska. Taktiikat päin persettä jne.

Itse tällä hetkellä 3 divarissa sijoittamatta euroakaan oikeaa rahaa pakkoihin. Vastassa on itelläki välillä vaan kovia pelaajia ja ei meinaa oikee vaan pärjätä. Toki tietty ea-tasotus auttaa joissain matseissa, joko kotiinpäin tai poispäin. Sitten on näitä joilla kaikki superdoopermagicmodanot sun muut joiden ainut taktiikka on yrittää ranteella etukulmasta tai p-pisteeltä eivätkä pärjää kun on vain yksi taktiikka.
Minua ei rannelaukaukset häiritse. Enemmän häiritsee ne jotka on Suomesta ja pelaa jollain mokkulayhteydellä. Hirvee pätkiminen.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko täällä kaltaisiani taktiikkanestoreita jotka muokkaavat noita taktiikoita? Pelistähän löytyy mahdollisuus muuttaa eri ketjuille omat taktiikat ennen peliä/pelin aikana valikon kautta. Laittakaas jakoon tipsejä jos olette huomanneet tietyn pelitavan toimivan.

Itsellä kohtuullinen online 1vs1 saldo tällä hetkellä: 85-16-7. Jotain viilausta silti kaipaisi
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Jos paras tulos on 6 divari niin kylmä totuus on: oot vaan paska tai joukkue on paska. Taktiikat päin persettä jne.

Itse tällä hetkellä 3 divarissa sijoittamatta euroakaan oikeaa rahaa pakkoihin. Vastassa on itelläki välillä vaan kovia pelaajia ja ei meinaa oikee vaan pärjätä. Toki tietty ea-tasotus auttaa joissain matseissa, joko kotiinpäin tai poispäin. Sitten on näitä joilla kaikki superdoopermagicmodanot sun muut joiden ainut taktiikka on yrittää ranteella etukulmasta tai p-pisteeltä eivätkä pärjää kun on vain yksi taktiikka.
Minua ei rannelaukaukset häiritse. Enemmän häiritsee ne jotka on Suomesta ja pelaa jollain mokkulayhteydellä. Hirvee pätkiminen.
Kyllä sanoin jo, että olen paska. Myönnän, että itsellä ei kasetti kestä jos toiset perseilee, samaa rannaria yritetään tai mitä muuta tahansa hyvin tiedettyä "helppoa" keinoa. Näitä janipettereitä kun tulee putkeen monta, niin ei vaan huumori kestä. Mua ei häviöt haittaa, jos se tulee "reilulla" pelillä ja paremmalle pelaajalle. Taktiikoita olen muutellut. Joukkuetta säätänyt. Nyt viikonloppuna tuntui olevan vaihe, että mikään ei onnistu. Sama kenttä joka aikaisemmin teki pisteitä ei saanut mitään aikaiseksi. Kaverit meni kuin tervassa vaikka luistelu 89-90. Mistään ei saa sisään, kaverin maalivahti ottaa kaiken jne. Eipä silti ei tule ikävä peliä. Pelaajat sen pelin ovat hyvin pitkälti kuitenkin pilanneet viimeistään. Hyvä oli tämä kaveri joka vielä poketti ihan kokoajan. Olisi oikeasti pitänyt tallentaa ja laittaa tubeen jakoon. Niin kauheaa paskaa se peli oli. Joukkue deletoitu ja mieli rauhoittuu kummasti. Meni giroux sun muut siinä, mutta aivan sama. Hermolevoksi voisi pelata vaikka vähän grim fandangoa.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mitkä ovat sinun tipit meille taktiikoista?

Tässä tulee:

Lähdetään karvauksesta liikenteeseen, eli syvältä ja kovaa. Hyökkäyspään karvauksena toimii useimmiten perinteinen 1-2-2 aggressiivinen + "täysi karvaus" kombinaatio. Tämä pakottaa vastapuolen "hätäisiin" syöttöihin laidalle jolloin minulla on kaksi pelaajaa katkomassa syöttöjä vastustajan P-pisteen kaarella / siniviivalla. Syötön katkoja tulee usein joista tekopaikkoja saa varmasti. Vaihtoehtoisena voi käyttää Kiekollista puolta mikäli vastustaja hakee läpiajoja jolloin alempi pakki "varmistaa". Haavoittuvuus on kuitenkin mikäli vastustajan hyökkääjät nousevat aikaisin laidoilta, silloin on helposti 2vs1 tilanteessa.

Keskialueen karvauksena 1-4, mahdollistaa pelin nopean kääntämisen keskialueen kiekonriistoilla ja vahvan takakarvauksen mikäli omat hyökkääjät ovat jääneet ylemmäs.

Hyökkäyspaine Normaali, pakit pitää itsensä aisoissa eikä AI lähde tekemään mitään hazardinousuja.

Nopea hyökkäys: Varhainen nousu, taktiikka mahdollistaa kiekon nopean tuomisen alueelle/syvälle.

Hyökkäykseen lähtö: Kolme ylhäällä, yksinkertaistaa peliä ja nopeammin kiekko ylös. Joskus kun peli kaipaa muutosta / vaikea päästä alueelle vaihdan "Siniseltä siniselle"

Ketjujen taktiikat: Maalin takaa on omaan pelityyliini paras vaihtoehto. Oma peli perustuu pitkälti syvältä pelaamiseen, käytetään kiekkoa välillä pakilla ja takaisin laitaan / maalin taakse. Usein vapautuu paikka syöttää maalille / ajaa itse maalin takaa kiekollisena vetopaikkaan. Mikäli maalinedusta on tukittu (Puolustustaktiikkana vastustajalla edustan suojaus) eikä paikkoja löydy, aluepainostukseen vaihtaminen saattaa auttaa. Nelosketjulla kuitenkin yleensä joukkueesta riippuen tietenkin maalin edusta.

Puolustus: Vetäytyvä ja Edustan suojaus. Onetimerit ei mene niin helposti, pakit katkoo hyvin.

AV: Tiivis neliö. Pakit saa seistä aika vapaasti maalin edustalla, yhdellä hyökkääjällä haetaan syötönkatkoa.

YV: Sateenvarjo / Laukominen. Kiekon pyörittämistä, kunnes aukeaa vapaa paikka/kärsimätön vastustaja turhautuu ja lähtee pakilla hakemaan katkoa jolloin levitys laitaan.


Tämä strategia vaatii pokecheckin oikein ajoittamista + kärsivällisyyttä. Useimmat matsit ovat niin että hyökkäusalueaika + laukaukset on puolet/kolmasosa vastustajaa enemmän, sillä ei tosin matseja voiteta. Eniten tässä pelissä v*¤)"=aa kun joskus vastustajan veskari vetää jollain godmodella ja sit joku räkänen rysty/sohaisu menee omiin.. Samaten noi maalivahdin estämiset alkaa pikkuhiljaa.. niin.. tiedätte..

Jos on pari maalia edellä ja vikaa erää mennään, voi strategiaa muuttaa puolustusvoittoisemmaksi. Hyök. paine varmistelu + karvausta 1-2-2 passiiviseksi.


Jos joku haluu ketjutaktiikoita/ketjujen omia slidereitä niin voi laittaa vaikka YV, yleensä kuitenkin se mikä sopii itselle toimii.


Tuossa vielä lontoon kielellä kevyt guide taktiikoista

http://nhlguides.net/coaching-strategies/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kiitti, täytyypä kokeilla jotain noista. Voin laittaa itsekin, kunhan tarkistan mitä ne mulla olikin. Olen kyllä aika huono pelaaja mutta katsotaan onko noista sun vinkeistä hyötyä. Kiitos kuitenkin!
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kiitti, täytyypä kokeilla jotain noista. Voin laittaa itsekin, kunhan tarkistan mitä ne mulla olikin. Olen kyllä aika huono pelaaja mutta katsotaan onko noista sun vinkeistä hyötyä. Kiitos kuitenkin!
Kokeile ja hämmästy. Postaile nyt jos huomaat parannusta pelissäsi. Kunhan antaa tuolle strategialle hetken aikaa ja alkaa huomata itse milloin lähtee karvaamalla hakemaan riistoa vastustajan pakeilta ja milloin odottaa paikkaa katkaista syöttö/puolustaa passiivisemmin niin peli kääntyy yllättävän nopeasti vastahyökkäyksien kautta. Mikäli huomaa tokan erän loppuvaiheilla ettei ole päässyt alueelle kunnolla / vastustaja pääsee liian helpolla on aika säätää jotain. Jos vastustaja tuntuu ylivoimaiselle niin passiiviseksi karvaus, mikäli tuntuu että peli on kontrollissa niin voi heittää aggressiiviselle hyökkäyspaineen ja hakea ratkaisua.
 
Jep. Kokeillaan ja hyviä nuo sun lisävinkit vielä siitä, miten voi tarkkailla noita vaikutuksia. Enpä ollut ajatellutkaan sitä noin.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mutta jätkät kuluttaa aikaa koko pelin ajan johtoasemaan päästyään, ja pelin lopulla lähettää "harmittaako?" Ei reagoida tähän ja tulee uutta viestiä: "ei muutaku reenaamaan pojat, siellä valikossa on se vapaa luistelu-osio". Kyllä pistää ihmetyttämään miten pelleä sakkia tässä änärissä on...

Otan osaa! Siinäpä ne pääsyyt, miksei itseä näissä EA:n urheilupeleissä voisi vähempää kiinnostaa Onlinessa pelailu. Täyttä ajan ja rahan tuhlaamista ja päälle tulee vielä paha mieli tuollaisista viesteistä...
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Platinan tiellä on trophy "ketjuta kaksi harhautusta ja viimeistele maali"

Eipä tunnu tippuavan vaikka ketjuttaisi 10 harhautusta ennen maalia. Mitähän skeidaa tää meinaa tai kuinka porukka on tuota saanut?
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Platinan tiellä on trophy "ketjuta kaksi harhautusta ja viimeistele maali"

Eipä tunnu tippuavan vaikka ketjuttaisi 10 harhautusta ennen maalia. Mitähän skeidaa tää meinaa tai kuinka porukka on tuota saanut?

Itellä oli sama ongelma. Tuurilla sattu tulemaan online-pelissä.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Platinan tiellä on trophy "ketjuta kaksi harhautusta ja viimeistele maali"

Eipä tunnu tippuavan vaikka ketjuttaisi 10 harhautusta ennen maalia. Mitähän skeidaa tää meinaa tai kuinka porukka on tuota saanut?
Tyhmä kysymys: mikä tuo platinajuttu on? :confused:
 
Ylös Bottom