Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Hieno bugi tässä be a pro:ssa. Oon jo pari kertaa saanu kokea tämän. Oon ottanu viien minuutin jäähyn, ja ku jäähy päättyy, jään vaan istumaan jäähyaitioon loppueräksi.

E: Nyt mun jäähyä jatkettiin jopa toiseen erään. Hyvä tehä tuloksia boksista käsin. Rakastan EA:ta!

Viime vuoden pelissä oli sama bugi, muutaman kerran otin 2 minuuttisen niin jäin istumaan koppiin erän loppuun asti, lopulta sitten koko peli meni siellä istuessa.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Ei siinä näytöllä ainakaan lukenu ku 5 min. Ja jos suihkuun tulis lähtö, niin eikai sitä jäähyaitiossa loppupeliä istuta?

Tietääkseni vitosen jäähyt ovat aina 5+20, paitsi tappeluista vain henkilökohtainen vitonen. Eli vaikka jostain kumman syystä tässä pelissä ei suihkuun lentäisikään, niin sen 5 minuutin jäähyn lisäksi istut vielä henkilökohtaista rangaistusta 20 minuuttia. En nyt täysin varmaksi mene sanomaan tämän pelin käyttäytymistä näissä vitosen jäähyissä, mutta tuo henkilökohtainen rangaistus kyllä selittäisi sen.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Hieno bugi tässä be a pro:ssa. Oon jo pari kertaa saanu kokea tämän. Oon ottanu viien minuutin jäähyn, ja ku jäähy päättyy, jään vaan istumaan jäähyaitioon loppueräksi.

E: Nyt mun jäähyä jatkettiin jopa toiseen erään. Hyvä tehä tuloksia boksista käsin. Rakastan EA:ta!

5 minuuutin jäähy on ulosajo aina paitsi tappelusta ainakin minun mielestä. Tuo peli ei vissiin vaan tajua simuloida sitä loppuun edes tuossa tilanteessa kun ei kerta seuraavaan vaihtoonkaan voi simuloida. Koita sieltä pelin valikosta etsiä kohta mistä voi simuloida pelin loppuun jos/kun saat 5 minuutin jäähyn muusta kuin tappelusta. Muuten sinä katot sen pelin sieltä vaihtoaitiosta näköjään loppuun. Tai siis jäähyaitiosta.

Tätä keskustelua kun on lukenu niin ei ihan hirveästi harmita että eri peliin tuhlasin rahat. Aika hauskaa on näyttäny porukalla olevan. Vielä kun noiden ongelmien lisäks lisätään pelissä olevat momentumit online puolella niin sinä todella kuulema tunnet eläväs. Mitä nyt oon tuommosta kavereilta kuullu.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Samoilla linjoilla.... Demo toimi lataamisen jälkeen moitteetta ekan pelaamiskerran, sen jälken alkoi nykimään. Asentelin uudestaan pari kertaa, ei auttanut kuin ehkä sen ekan pelikerran. Keksin, että kun boottaan koko pleikkarin ja menen suoraan demoon kun ps on käynnistynyt, peli ei nyi. Tämä ei selvästi päde kokoversioon.

En ole uskaltanut mennä nettiin pelaamaan, koska minulla oli nhl 14 usein ongelmia lagin kanssa, ja aattelin että jos tämä nykiminen on netissä ja pälle lagaa, ei siinä oikein pääse pelistä nauttimaaan. Mutta onko tosiaan niin, että tämä on vain offline-puolen ongelma? Itseä ei offline-pelaaminen kiinnosta pätkän vertaa, joten sittenhän tämä ei oikeastaan haittaa... Jos versuspelit ja hutin online toimii, niin ei tosiaan ole iso ongelma itselle. Korjauskeinot toki kelpaisi kyllä tännekin :) Oli jo ps lähdössä vaihtoon kun luulin että joku vain minulla esiintyvä ongelma x)

Kyllä itselläni ainakin nykii sekä offlinessa, että onlinessa, jos vain on nettipiuha kiinni. Sen kun ottaa irti niin nykiminen loppuu, mutta sitten ei tietenkään voi pelata onlinessa. -.- Mikä v*ttu tässä Änärissä on, tämä kun on ainut peli joka harrastaa minulla tuota nykimistä?

Itse jouduin ehkä pahimmillaan jopa viisi kertaa käynnistämään sen Demon uudestaan, että lähti toimimaan nykimättä...

Laitteistostakaan ei pitäisi olla todellakaan kiinni. Grundigin 32" Full HD töllö löytyy...
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kyllä itselläni ainakin nykii sekä offlinessa, että onlinessa, jos vain on nettipiuha kiinni. Sen kun ottaa irti niin nykiminen loppuu, mutta sitten ei tietenkään voi pelata onlinessa. -.- Mikä v*ttu tässä Änärissä on, tämä kun on ainut peli joka harrastaa minulla tuota nykimistä?

Itse jouduin ehkä pahimmillaan jopa viisi kertaa käynnistämään sen Demon uudestaan, että lähti toimimaan nykimättä...

Laitteistostakaan ei pitäisi olla todellakaan kiinni. Grundigin 32" Full HD töllö löytyy...

Pelissä on joku bitti poikittain koodissa. Et ole ainoa todellakaan tuon ongelman kanssa. Onhan tuolla EA:n foorumilla tästä asiasta juttua. Kyllähän toi nykiminen itseänikin hieman kyrpii, mutta olen silti pelaillut vain, kai siihenkin kohta jo tottuu perkele :p
Tämä peli on muutenkin aivan beta tasolla, jatkuvia jäätymisiä valikoissa, offline ja online peleissä ja HUTin kaupassa ja ketjunvaihdoissa. Jännä juttu että 2014 vuonna tällaista sontaa kehdataan vielä julkaista, mutta eihän tuo EA turhaa ole kahta vuotta ollut jenkkien vihatuin yhtiö. :D
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

5 minuuutin jäähy on ulosajo aina paitsi tappelusta ainakin minun mielestä. Tuo peli ei vissiin vaan tajua simuloida sitä loppuun edes tuossa tilanteessa kun ei kerta seuraavaan vaihtoonkaan voi simuloida. Koita sieltä pelin valikosta etsiä kohta mistä voi simuloida pelin loppuun jos/kun saat 5 minuutin jäähyn muusta kuin tappelusta. Muuten sinä katot sen pelin sieltä vaihtoaitiosta näköjään loppuun. Tai siis jäähyaitiosta.

Tätä keskustelua kun on lukenu niin ei ihan hirveästi harmita että eri peliin tuhlasin rahat. Aika hauskaa on näyttäny porukalla olevan. Vielä kun noiden ongelmien lisäks lisätään pelissä olevat momentumit online puolella niin sinä todella kuulema tunnet eläväs. Mitä nyt oon tuommosta kavereilta kuullu.
Tappelusta oon molemmilla kerroilla vitosen saanu, eli ei pitäs siitäkään olla kiinni-
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

No sitten tuo jäähy homma on bugi. Taitaa olla pelin pienin bugi kun osa ei voi edes pelata peliä suunnilleen. Peli on niin heikkolaatuinen näköjään että varmasti sais rahat takaisin kun alkais kuluttajansuoja viraston kautta vaatia rahojaan takas. Mutta kukapa jaksaa muutaman kympin takia sitä rumbaa.

Potkuthan tuolle änäri tiimille pitäs antaa.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kenelläkään tietoa mitä pitää tehdä että saa palaavan pelaajan bonukset??? Kaveril samat nimet ja tunnukset uudes joukkuees eikä saanu niitä.......:confused:
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kenelläkään tietoa mitä pitää tehdä että saa palaavan pelaajan bonukset??? Kaveril samat nimet ja tunnukset uudes joukkuees eikä saanu niitä.......:confused:

Siellä missä löytyy ne coins-bonukset niin menee sinne ja sitten "Check for more rewards" sieltä löytyy.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Pelissä on joku bitti poikittain koodissa. Et ole ainoa todellakaan tuon ongelman kanssa. Onhan tuolla EA:n foorumilla tästä asiasta juttua. Kyllähän toi nykiminen itseänikin hieman kyrpii, mutta olen silti pelaillut vain, kai siihenkin kohta jo tottuu perkele :p
Tämä peli on muutenkin aivan beta tasolla, jatkuvia jäätymisiä valikoissa, offline ja online peleissä ja HUTin kaupassa ja ketjunvaihdoissa. Jännä juttu että 2014 vuonna tällaista sontaa kehdataan vielä julkaista, mutta eihän tuo EA turhaa ole kahta vuotta ollut jenkkien vihatuin yhtiö. :D

Itse en tätä paskaa kyllä suostu nielemään, eihän tuo pelaaminen ole hauskaa noin. Ainahan tuon netin voi laittaa pois päältä niin peli luistaa, mutta ei sitä pelkällä Offlinella kyllä pitkälle pötkitä.

Ideat on ainakin loppu. Kai se on pakko alkaa ottaa yhteyttä jonnekin PS tukeen...EA:lta tuskin tulee mitään korjauksia tuohon kuvan nykimiseen.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Miten HUTissa lisätään uudet pelaajat joukkueeseen? En löydä mistään mitään kokoonpanosiirtoja tms. En ole ennen kyseistä pelimuotoa pelannut, joten selvästikään en vain osaa. :eek:

PS4 kyseessä.

P.S. Vähän huonosti toimii tämä ketju, kun NHL15 on käytännössä kaksi ihan eri peliä. Pitäisi olla oma ketju kummallekin, imo.
 
Itellä online tilasto 1-10-1 mutta tuosta on hyvä nousta! On muuten hiton hyvä peli mutta se ihmetyttää, että ovat jättäneet offline turnausmoodin pois.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Pari päivää pelattu Onella uusinta änäriä ja tässä tulee sen kunniaksi kommenttia.

Ensi vuonna ensimmäiset seuraavasta sarjan osasta julkaistavat tiedot saattavat hyvinkin koskea EASHL:ää, mutta jos vaikka toiset tiedot koskisivat sitten maalivahteja. Pari kertaa on jo näin lyhyessä ajassa ehtinyt tulla se perinteinen maali, jossa maalivahti tekee typerän kiekonsulkemisanimaation, eikä tietenkään kesken animaation havaitse, että kiekko on liikkunut alkuperäiseltä paikaltaan. Lopputuloksena on ilmaa hanskansa alle vangitseva maalivahti ja vapaasti maaliin laitettu kiekko.

Pelaajilla tuntuu myös kovasti olevan vaikeuksia saada varsinkin irtokiekkoja haltuunsa. Lisäksi hyökkääjät reagoivat aivan liian laiskasti rebound-tilanteisiin maalin kulmilla jääden paikoilleen tuijottamaan metrin päässä olevaa molarin patjasta eteen kimmonnutta kiekkoa. Monta maalia on tuonkin takia jo jäänyt tekemättä.

Uusia kiekkofysiikoita on sen sijaan ollut ilo seurata, ja kontaktifysiikatkin toimivat ajoittaisista ihmeellisyyksistä huolimatta melko hyvin mahdollistaen muun muassa tällaisia maaleja:

[video=youtube;f-ot72jy1co]https://www.youtube.com/watch?v=f-ot72jy1co[/video]

edit: Niin, ja omat botit luistelevat paitsioon erittäin herkästi. Eivät osaa tarpeeksi hidastaa vauhtiaan, jos kiekollisella tulee hyökkäyksessä mutkia matkaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Pelissä on joku bitti poikittain koodissa. Et ole ainoa todellakaan tuon ongelman kanssa. Onhan tuolla EA:n foorumilla tästä asiasta juttua. Kyllähän toi nykiminen itseänikin hieman kyrpii, mutta olen silti pelaillut vain, kai siihenkin kohta jo tottuu perkele :p
Tämä peli on muutenkin aivan beta tasolla, jatkuvia jäätymisiä valikoissa, offline ja online peleissä ja HUTin kaupassa ja ketjunvaihdoissa. Jännä juttu että 2014 vuonna tällaista sontaa kehdataan vielä julkaista, mutta eihän tuo EA turhaa ole kahta vuotta ollut jenkkien vihatuin yhtiö. :D

Oma nykimisongelma ratkesi:) Modeemin vaihdoin Buffalosta johonkin toiseen :D En muista toisen merkkiä, mutta Buffalo oli ainakin joka nyki itsellä...
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Noh, nyt on iteki pari päivää tahkottu, enimmäkseen BaGM-moodia ja HUTia. Eka divari meni heittämällä läpi, tosin ehkä ostettujen pakkojen ansiosta, nyt tilastot 6-3-0, ja pari noista voitoista ollut luovutusvoittoja, eka luovuttaja jätti pelin kesken kun 0-3 tappioasemasta nousin toisessa erässä 6-3 johtoon ja toisessa matsissa sitten ennätin vain pari maalia kiskoa niin tuli luovutus :D Nyt tosin meinaa hieman kiristää maalinteon vaikeus, sekä viimeisillä minuuteilla jos olet tappiolla niin vastustaja rupeaa perseilemään ja pelaamaan aikaa luistelemalla oman maalin ympäri kiekon kanssa. Maalivahteina Harding ja Andersen, Harding tuntuu torjuvan kaiken mutta Andersenilla paha tapa päästää onnettomia pieraisuja läpi. Yksi matsi meni lähes kokonaan lagittaen, viimeisen erän lopulla vasta helpotti. Muuten sujuvaa ollut.
Rahalla ei enää kehtaisi pakkoja ostaa, alussa tuntu olevan tuuri kohillaan kun pakoista tulee Alzneria, Doughtya ja Voynovia sun muuta. Nyt sitten perus 80-82 overallin jätkiä.

Ja mikähä nyt mättää, viimeiset puoli tuntia iskeny failed to retrieve data-erroria ja välillä konsoli nakkaa CE-34878-0-koodia ja sulkee pelin :confused:
 
Ylös Bottom