Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Ainiin. Kokeilkaas seuraavaa: syöttörumba hyökkäysalueella. Syöttöapu on hut-peleissä niin kova, ettei välillä pysty laidan kautta pistämään kun pelaaja syöttää väkisin toiselle. Sama jos yrität maalin takaa syöttää ränniin, niin pelaaja saattaa hyvällä tuurilla yrittää maalin edestä syöttöä, ja kiekko molarin jaloista omiin. Punasen jälkeen kymmenen syöttöä klipklap, ja tyhjiin vaan. Tuntuu että mitä aivottomammin pelaa, sen parempi lopputulos.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Taitaa olla huonot kokemukset enimmäkseen tuolta online-puolelta.

Kyllä minä sen tajusin jo ekoista viesteistä alkaen, mutta jos ei erikseen haukuta nimenomaan onlinea, vaan koko peliä, niin pakko oli puolustaa, koska peli ei ole alkuunkaan huono kun ollaan offlineen puolella kentällä. Kaikki kentän ulkopuolella sitten onkin aikalailla kuraa.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Menee vähä sivuraiteille kysymys, pahoittelut siitä. Onko mitää kikkaa millä sais vanhast panasonicin 42" plasmasta enemmän irti ps4 puolella, ku tuntuu että välillä noi ottelun alut pätkii vähä ja muutenki laatu vähä heikkoo. Että onko ainoo ratkasu hommaa sit full hd tv?

Jos se ei ole FullHD töllö, niin koitappa sieltä PS4:n asetuksista jos löydät että saisi 720p kuvaa, eli siis hieman joudut kuvan laatua heikentämään jotta pyörii kunnolla. En nyt muista onko PS3 tai 4 niin järkevä laite että muuntaa itse signaalia sellaiseksi jota tv pystyy näyttämään :confused:


Hyvä homma muuten että nyt alkaa näkymään mistä konsolista kyse kun tekstiä väännätte, jatkakaa samaa rataa! :)


Itse tässä olen vääntänyt Live hte lifeä parikymmentä peliä ja minusta tämä on pikkasen vaikeampi kuin oli PS3:lla NHL14. Oma ukko ei ole ihan niin supermies enään kun kentällä on jopa isompi arvoisia ukkoja :)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Tuli tämäkin hommattua torstaina ja ihan hyvä peli, varsinkin kun en ole änärin omistanut 3-4 vuoteen. Erityisesti ei niin lajina kiinnosta, enemmänkin tuo motorsportti mun juttu, mutta itse pelinä tämä on todella mukaan tempaiseva. Kaverin kanssa varsinkin on hauska pelata online matseja, mistä tuleekin mieleen yksi huono juttu, Online pelissä ei pääse oikein mitään otteluasetuksia muuttamaan, ainostaan erän pituteeden mikä on hämmästyttävää :eek:. Peli itsessään komean näköinen ja muutenkin pelattavuus rautaa, näin omasta mielestä.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Hmm, en saa HUT daily rewardia tänään millään. Pitäisi olla jo neljäs putkeen. [ps4]
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

No haetaan jotain hyvääki välillä... Kerran ku noita areenoita on nyt niin paljon tehty yksityiskohtaisemmaksi niin, mikä on se hienoin areena? :D
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

(PS4)

Noh pelillisesti tämä on hyvä, suuri pettymys vain että pelimuotoja on muutettu ja poistettu niin paljon... HUTtia tullut pelattua nyt 20 recordilla 9-10-1, ei en ole mikään hääppöinen änärin pelaaja. Kysymys vielä oli muille että onko joku huomioinut että aloituksia olisi jotenkin muutettu/vaikeutettu? Itselläni on mennyt suurinpiirteen siten että oon aloituksista aina otteluissa voittanut noin 20% jos välttämättä sitäkään, kun NHL 14 pelissä voitin karkeasti arvioituna noin 50% aloituksista online peleissä.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Alustana siis PS4, supertähti tms se vaikein vaikeustaso ja HC/omat sliderit.

Samat asetukset kun sulla ja offline 1 vs. 1 matseja tullut hakattua ja yksin offlinessä myös.

Ei tää minusta vaan muistuta jääkiekkoa pätkän vertaa. Kiemurtelua, kaartelua ja maalinteko joko liian vaikeaa tai käsittämättömän helppoa. Yleensä itse hallitsen peliä, rakennan komeita kuvioita ja lauon hyvistä paikoista, mutta ei näistä maaleja tule. Seuraavaksi vastustaja tekee jostain nollakilmasta ranteella yläpesään. On kyllä rutto tämä peli, mutta pakko pelata kuitenkin.

[Ps4]
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Pystyykö be a pro:ta pelaamaan normaalisti, eli ohjaamaan kaikkia pelaajia eikä vain sitä omaa?
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kiinnostas tämä NHL15 kun edellisen NHL14 jätin välistä.
Mutta kertokaa molempia kokeilleet kupi versio kannattaa hommata; PS3 vai PS4.:rolleyes:
Vaikuttais kommenttien perusteella PS4 versio hieman kesken eräseltä ja pugiselta, mutta mites PS3 versio toimii ?:D
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mites veskan saa kesken pelin pois eikä vaan erätauoilla? Demossa sain kerran, mutta en muista mitä painelin.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Samat asetukset kun sulla ja offline 1 vs. 1 matseja tullut hakattua ja yksin offlinessä myös.

Ei tää minusta vaan muistuta jääkiekkoa pätkän vertaa. Kiemurtelua, kaartelua ja maalinteko joko liian vaikeaa tai käsittämättömän helppoa. Yleensä itse hallitsen peliä, rakennan komeita kuvioita ja lauon hyvistä paikoista, mutta ei näistä maaleja tule. Seuraavaksi vastustaja tekee jostain nollakilmasta ranteella yläpesään. On kyllä rutto tämä peli, mutta pakko pelata kuitenkin.

[Ps4]

Mulla ei ole AI tehnyt vielä kertaakaan räkämaaleja. Kaikki johtuneet mun virheestä. Oisko slidereilla osuutta asiaan?

Välillä voitan 4-0, välillä häviän 4-0. Välillä mennään jatkoajalle tasatilanteessa, välillä jompikumpi voittaa maalilla. Eli aika aitoja matseja ollut.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mulla ei ole AI tehnyt vielä kertaakaan räkämaaleja. Kaikki johtuneet mun virheestä. Oisko slidereilla osuutta asiaan?

Välillä voitan 4-0, välillä häviän 4-0. Välillä mennään jatkoajalle tasatilanteessa, välillä jompikumpi voittaa maalilla. Eli aika aitoja matseja ollut.
Mitäs slidereita käytät? Vois kokeilla kunhan HUTista ehtii offlineen pelaamaan. Ja ootko testannu vs peleissä toimiiko sliderit liigajoukkueillakin vai pelkästään NHL?
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mitäs slidereita käytät? Vois kokeilla kunhan HUTista ehtii offlineen pelaamaan. Ja ootko testannu vs peleissä toimiiko sliderit liigajoukkueillakin vai pelkästään NHL?

En oi koittanut kuin GM:ssä. Oon yhden TPS-Sport pelin pelannut 10min erillä ja päättyi jatkoajalla mulle 3-2.

Sliderit on ne jotka tähän ketjuun joku laittoi jokunen sivu taaksepäin. Ei siis mitään linkkiä vaan suoraan tähän ketjuun. (En pysty kännyllä ettii nyt)
 
Ylös Bottom