Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Itseäni häiritsee hutissa kaikista eniten kun pelaajille käyttää taitokortteja niin käyttöliittymä jumittaa niin et on pakko käyttää joku uus kortti et voi poistua ruudusta :/ ja ps4 alustana.
Sama homma on useamman kerran tullut vastaan.
 
Kurkkappa löytyykö muilta tekoälyn joukkueilta noita viime vuoden varattuja pelaajia, jos ei löydy niin aika suosta on sekin. Meinaan että kun jos siinä pelissä ei ole juniorisarjoja, niin silloinhan ei ole niitä peaajiakaan, paitsi ne jotka ovat AHL:ssä pelaamassa. Tämä varmaan kumoaakin sitten omat haaveeni PS4 NHL15 änäristä lopullisesti :rolleyes:
Kyllä PS4 versiossa on kaikki samat joukkueet kuin PS3 versiossakin . Eivät tosin ole käytettävissä oikeastaan kuin pikapelissä näin aluksi.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistäi

Nyt alkaa mennä taas maku tästä touhusta. Pelailin noilla asetuksilla, mitkä joku oli tänne aikaisemmin laittanut ja sitten koitin vakio hc asetuksilla. Sama homma molemmissa. Peli päättyy esim. 3-4 vastustajalle ja vedot on mulle 31-6. Ei jotenkii nappaa pelata kun moken torjuntaprosentit pyörii jossain 40 ja 50 välillä. Aattelin, että olisi tuo slidereiden muokkas auttanut, mutta ei.
 
Nyt alkaa mennä taas maku tästä touhusta. Pelailin noilla asetuksilla, mitkä joku oli tänne aikaisemmin laittanut ja sitten koitin vakio hc asetuksilla. Sama homma molemmissa. Peli päättyy esim. 3-4 vastustajalle ja vedot on mulle 31-6. Ei jotenkii nappaa pelata kun moken torjuntaprosentit pyörii jossain 40 ja 50 välillä. Aattelin, että olisi tuo slidereiden muokkas auttanut, mutta ei.

Ettet vain pelaisi puolustus päässä itseäsi ulos? Kannattaa pysyä kiekon ja maalin välissä.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistäi

Nyt alkaa mennä taas maku tästä touhusta. Pelailin noilla asetuksilla, mitkä joku oli tänne aikaisemmin laittanut ja sitten koitin vakio hc asetuksilla. Sama homma molemmissa. Peli päättyy esim. 3-4 vastustajalle ja vedot on mulle 31-6. Ei jotenkii nappaa pelata kun moken torjuntaprosentit pyörii jossain 40 ja 50 välillä. Aattelin, että olisi tuo slidereiden muokkas auttanut, mutta ei.
Laukausten laadulla on aidosti iso merkitys, kuten pitääkin. Parhaasta sektorista uppoaa yläkulmat ilman maskiakin, mutta etenkin vähänkään kauempaa pitää olla maskia, että on mahkuja upota. Laukauksia on kyllä helppok erätä, kun roiskii vaan joka tilanteesta. Maaleja tehdäkseen pitää syötellä puolustus auki ja pelata avopaikka maalin eteen/kulmalle.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mitähän noista korttipaketeista kannattais aluks lähteä osteleen? Säästää vaan kalleimpaan aina vai?
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Ettet vain pelaisi puolustus päässä itseäsi ulos? Kannattaa pysyä kiekon ja maalin välissä.
En pelaa itseäni ulos. Sen verran paljon on tullut viittä viimeisintä NHL:ää pelattua, että on selkärangassa kyllä se, että miten puolustetaan ja mistä tehdään maalit. Tässä jos teet puolustuksessa virheen, niin se on sen ukon kohalta se tilanne oikeasti siinä, eikä niin kuin 14, että vielä on mahdollista päästä tilanteeseen. Tällaiset maalit kyllä ymmärrän hyvin, jos pelaa itsensä ulos, mutta kun ei tarvitse. Tekoäly tuntuu heittävän kiekon maaliin millaisesta tilanteesta vain. Ja netissä mitä huttia nyt 10 peliä pelannut, niin 8-2 on tilastot. Eli tämä on vain tekoälyä vastaan ongelma. Eikä ne laukaukset oli mitä tahansa roiskaisuja vaan ihan rakennettuja tilanteita ja vetoja maskista yms. Kyllähän niissä laukauksissa on välillä myös niitä roiskaisuja maalia kohti, kun alueelle tullaan.

Pitää varmaan koittaa muokata noita slidereitä vielä, jos saisi vähän fiksummaksi peliä.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

taas päätti katketa EA:n yhteys.. just olin pääsemässä tasottamaa.. ei taaskaa pucksei, varmaa 3. peli putkee ja täs on viime pelii ollu välii pari päivää
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Täällä ei ole Xbox Onella kertaakaan yhteys EA:n servereihin katkennut kesken ottelun, ja otteluita on takana noin neljäkymmentä.

Vaan voi näitä EA:n vuotuisia AI-päivitysten nimiä. On ollut Hockey IQ:tä ja Anticipation AI:ta ja tällä kertaa Vision AI:ta, vaan joka vuosi se on nimestä riippumatta sitä samaa roskaa. Aivan ihmeellisä ratkaisuja ja sijoittumisia pelistä toiseen.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Siellä taitaa EA:n servereissä olla jotain häikkää parhaillaan, kun myös BF4 valittaa niistä käynnistyksessä (moninpeli ei toimi toistaiseksi).

Tää on tätä nykyaikaa, kerrankin rauhallinen viikonloppu kotosalla ja olis aikaa pelata niin...
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Vit#u ime EA sykkivää, ime sitä, ime. Peli on kyllä samaa tasoa edellisestä, mutta mitä ####### näille valikoille on tehty!?
Onko jollain jotain tsemppari-hommia miten näitten muka-hyvien valikoiden kanssa pitäis jazzaa. Voi v####.

e. saisko jotain pakkoi ku tuli sitä viime versioo vedettyy ja. kyllä niin v#t#tt#a.

[PS4]
 
Voiko joku neuvoa, miten saan nuo automaattiset hyökkäystaktiikanvaihdot helevettiin tästä? Pelaan be a gm:ää, ja kesken pelin se pomppaa tuohon ruutuun, eikä se lähe enää mihinkään. En tämän takia pysty laittamaan lättysyöttöä eikä poke check onnistu myöskään. Ikävästi hankaloituu tämä pelaaminen tämmösen paskan takia. Ne automaattisen taktiikanvaihdon sliderit oon vetässy nollille.

PS4 alustana
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Tuntuu kyllä uskomattomalta että yhden kymmenestä peleistä onlinessä saa loppuun, alustana ps4. Onneks ens viikolla tulee fifa, ajattelin että jos viikon jaksaisi sitä ennen änäriä, mutta ei jumalauta kun kaikki pelit katkee siihen että ea:n serveriin ei saa yhteyttä.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Tuntuu kyllä uskomattomalta että yhden kymmenestä peleistä onlinessä saa loppuun, alustana ps4. Onneks ens viikolla tulee fifa, ajattelin että jos viikon jaksaisi sitä ennen änäriä, mutta ei jumalauta kun kaikki pelit katkee siihen että ea:n serveriin ei saa yhteyttä.

Niin, onko varma että vika on EA:n päässä?
Vai omissa laitteissa/yhteyksissä?
Jos se on EA:n vika, niin eikös FIFAkin ole EA:n peli, ja samoilla palvelimilla sekin pyörii.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Voi tätä itkun määrää täällä. Minä nohevana tulen kommentoimaan että peli on toiminut kuten pitää, niin online, HUT, Be a GM kuin muutkin (ja vielä joudun Nat 3:n takaa pelaamaan!) :)

Itse pelistä tykkään kyllä, pahin onglema on olleet nuo valikot. Toivottavasti korjailevat ne sulavammaksi. Pitää palata kentille, ei ne pelaajat maaleja itsekseen tee!
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Niin, onko varma että vika on EA:n päässä?
Vai omissa laitteissa/yhteyksissä?
Jos se on EA:n vika, niin eikös FIFAkin ole EA:n peli, ja samoilla palvelimilla sekin pyörii.

Joo kyllä se on ea:n päässä 100%sesti, ei mikään muu peli tälläistä tee ja 100meganen netti kyllä toimii koko ajan pätkimättä. Saa toki nähdä toimiiko Fifa, viime vuotinen ainakin toimi.

15 peliä pelattu, 5 pystynyt loppuun asti, kiva prosentti.

edit. täytyy kyllä sanoa etten paljon odottanutkaan ja peli nyt sattui tulemaan ps4nen mukana. Muuten ihan mukava ollut pelailla, mutta jos verkkopeli ei toimi niin ei tämä paljon jaksa minulle tarjota.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Voi tätä itkun määrää täällä. Minä nohevana tulen kommentoimaan että peli on toiminut kuten pitää, niin online, HUT, Be a GM kuin muutkin (ja vielä joudun Nat 3:n takaa pelaamaan!) :)

Itse pelistä tykkään kyllä, pahin ongelma on olleet nuo valikot. Toivottavasti korjailevat ne sulavammaksi. Pitää palata kentille, ei ne pelaajat maaleja itsekseen tee!

Itseä kans ihmetyttää nuo ongelmat, mitä osalla porukkaa on. Veikkaisin, että on omissa laitteissa jotain häikkää, sillä ei minulla ole kertaakaan katkennut peli EA:n servereiden tai minkään muunkaan takia. Mutta harmi jos kaikilla ei toimi. Itse olen HUT:a nyt 40 pelin verran pelannut (alustana PS4), ja ainoa pieni valituksen aihe on nuo kankeat valikot. Hetkittäin todella hitaasti rullaavat, mutta pelatessa tuo on kyllä täyttä rautaa! Juuri niitä asioita parannettu, mitä itse inhosin NHL14:ssa. (Ei mene enää se hemmetin etukulmaranne joka vedolla sisään, tekoäly puolustaa paremmin ja myös omat pelaajat jotenkin hakeutuvat paremmin maalintekopaikoille.) 7. divisioonaa nyt pelaan HUT:ssa, eikä ole kertaakaan tullut vastaan ketään, joka painaisi X-nappi pohjassa menemään kentän läpi.

Eilen oli yksi parhaimmista peleistä, kun päihitin "rahajoukkueen" amatööricupin finaalissa. 1-0 voittoon päättyi ottelu, ja kaverilla oli joka kentällinen +80 änäriukkoja eikä silti pärjännyt. Omassa joukkueessa paras pelaaja taitaa olla hyökkäyspäässä Granlund... Kaverin pelityyli perustui täysin sen etukulmaranteen hakemiseen, ja helppohan tuo oli puolustaa pois. Harvat laukaukset mitä kaveri sai kokeiltua etukulmaan, niin Lack (pakko kyllä suositella tätä Vancouverin maalivahtia!) poimi hanskaansa. :)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Eilen oli yksi parhaimmista peleistä, kun päihitin "rahajoukkueen" amatööricupin finaalissa. 1-0 voittoon päättyi ottelu, ja kaverilla oli joka kentällinen +80 änäriukkoja eikä silti pärjännyt. Omassa joukkueessa paras pelaaja taitaa olla hyökkäyspäässä Granlund...
Mikäs "rahajoukkue" tuo tuommoinen on muka? :D
Itsekään pelannut vasta kuin 8 matsia HUTia ja jo on änärimiehet kaikissa ketjuissa...Puckseilla tietty ostettu kaikki.
 
Ylös Bottom