Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mitä merkitystä tuolla vasemman sauvan taklauksella on? En huomaa mitään eroa oli sitten päällä tai ei. Vain oikealla tatilla onnistuu taklaus. Miksei L1 harhautukset toimi enää? Vain 20% yrittämällä onnistuu. Kiekon kanssa hyppääminen ei onnistu sitten kirveelläkään. 1-2 kertaa onnistunut ja yrityksiä lähemmäs 50. Oiskohan ohjaimessa jotain häikkää vaikka on täysin uusi? Tai sitten teen jotain väärin perusteellisesti.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mitä merkitystä tuolla vasemman sauvan taklauksella on? En huomaa mitään eroa oli sitten päällä tai ei. Vain oikealla tatilla onnistuu taklaus. Miksei L1 harhautukset toimi enää? Vain 20% yrittämällä onnistuu. Kiekon kanssa hyppääminen ei onnistu sitten kirveelläkään. 1-2 kertaa onnistunut ja yrityksiä lähemmäs 50. Oiskohan ohjaimessa jotain häikkää vaikka on täysin uusi? Tai sitten teen jotain väärin perusteellisesti.

Vasemman tatin taklaaminen meinaa sitä että oikeaa tattia ei tarvitse enää riittää että luistelee vain päin.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Joo kyllä se on ea:n päässä 100%sesti, ei mikään muu peli tälläistä tee ja 100meganen netti kyllä toimii koko ajan pätkimättä. Saa toki nähdä toimiiko Fifa, viime vuotinen ainakin toimi.

15 peliä pelattu, 5 pystynyt loppuun asti, kiva prosentti.

edit. täytyy kyllä sanoa etten paljon odottanutkaan ja peli nyt sattui tulemaan ps4nen mukana. Muuten ihan mukava ollut pelailla, mutta jos verkkopeli ei toimi niin ei tämä paljon jaksa minulle tarjota.

Ei se vika välttämättä ole itsessä eikä EA:ssa... se voi myös olla vastustan mokkula mikä pätkii :) Ja sit vielä ne tahallaan lopetetut pelit.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Voiko joku neuvoa, miten saan nuo automaattiset hyökkäystaktiikanvaihdot helevettiin tästä? Pelaan be a gm:ää, ja kesken pelin se pomppaa tuohon ruutuun, eikä se lähe enää mihinkään. En tämän takia pysty laittamaan lättysyöttöä eikä poke check onnistu myöskään. Ikävästi hankaloituu tämä pelaaminen tämmösen paskan takia. Ne automaattisen taktiikanvaihdon sliderit oon vetässy nollille.

PS4 alustana

Itellä oli kanssa sama ongelma. Ensin meni 3-4 ottelua ilman kyseistä bugia. Sitten se iski 5. pelin viimeisessä erässä. Sen vielä taistelin ilman pokecheckiä läpi.
Heti seuraavassa matsissa pomppasi aloituskiekon jälkeen kyseinen valikko esiin taas. Lopetin pelin ja aloitin uudestaan ja sama homma. Suljin pelin ja käynnistin uudestaan ja sama homma heti kun alkoi pelaamaan.
Tutkin asiaa netistä ja tämä ongelma taitaa olla nimenomaan Be-a-gm modessa. Ainakin kaikki raportit tästä bugista oli juuri tosta pelimoodista.
Mitään pysyvää ratkaisua ei löytynyt mutta ite laitoin kaikki automaattiset taktiikanvaihdot pois päältä game settinginsin AI kohdasta ja sen jälkeen ei ole enää ainakaan tämän päivän pelien aikana pompannut valikkoa esiin. Taisin pelata 5 matsia putkeen ja kertaakaan ei bugia esiintynyt.
Aika paskamainen bugi ja toivottavaa olis että EA:lta olis pikaisesti hotfixiä tulossa. Varmaan tieto liikkunut sinnepäin jo toivottavasti.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko muilla että Be a Pro:ssa asetukset eivät pysy. Kun olen vaihtanut erän pituudeksi 5min ja vaihtanut kamerakulman niin aina sillointällöin asetukset "nollaantuu", tai joskus vaan toinen näistä asetuksista muuttuu takas alkuperäseks, todella raivostuttavaa kun ennen jokaista peliä pitää käydä katsomassa että onhan asetukset nyt oikein. Ja kyllä, olen näitä asetuksia koittanut vaihtaa monesta paikasta (päävalikosta/Be a Pro valikosta/ennen ottelua valikosta/ottelun aikana valikosta) mikään ei auta.
Ja nyt on kahtena päivänä äänet yhtäkkiä muuttunu sähkösen metallisiksi kesken pelin, parhaiten huomaa selostajista, ihanku sähköllä varatussa metallilaatikossa selostajat istus. Tähän ei tunnu auttavan muu kuin ps4:n reboottaus.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko muilla että Be a Pro:ssa asetukset eivät pysy. Kun olen vaihtanut erän pituudeksi 5min ja vaihtanut kamerakulman niin aina sillointällöin asetukset "nollaantuu", tai joskus vaan toinen näistä asetuksista muuttuu takas alkuperäseks, todella raivostuttavaa kun ennen jokaista peliä pitää käydä katsomassa että onhan asetukset nyt oikein. Ja kyllä, olen näitä asetuksia koittanut vaihtaa monesta paikasta (päävalikosta/Be a Pro valikosta/ennen ottelua valikosta/ottelun aikana valikosta) mikään ei auta.
Ja nyt on kahtena päivänä äänet yhtäkkiä muuttunu sähkösen metallisiksi kesken pelin, parhaiten huomaa selostajista, ihanku sähköllä varatussa metallilaatikossa selostajat istus. Tähän ei tunnu auttavan muu kuin ps4:n reboottaus.

Itsellä tehny tätä..
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kilpipuolelle tulee laukoa ylös mutta mihkäs räpsäpuolelle että uppoaa hyvällä prosentilla?
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Suhteellisen ärsyttävää, kun porukka heittää pelin kesken, jos meinaavat hävitä. Tänään sain pelattua kaksi tai kolme peliä loppuun asti. Vaan samapa tuo. Alkaa jo pientä hiljaa pääsemään mukaan tuohon peliin ja puolustuskin paranee pientä hiljaa. :)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kilpipuolelle tulee laukoa ylös mutta mihkäs räpsäpuolelle että uppoaa hyvällä prosentilla?

Olkapään yli, jos nyt edes mahdollista. Toinen paikka on kainalo. Siihen jää aina se tila jossa on maalivahdin hauis, sen ylä-ja alapuolelta pitäs upota. Tolpan vieressä kulkee räpylä, sinne on turha ampua.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko muilla että Be a Pro:ssa asetukset eivät pysy. Kun olen vaihtanut erän pituudeksi 5min ja vaihtanut kamerakulman niin aina sillointällöin asetukset "nollaantuu", tai joskus vaan toinen näistä asetuksista muuttuu takas alkuperäseks, todella raivostuttavaa kun ennen jokaista peliä pitää käydä katsomassa että onhan asetukset nyt oikein. Ja kyllä, olen näitä asetuksia koittanut vaihtaa monesta paikasta (päävalikosta/Be a Pro valikosta/ennen ottelua valikosta/ottelun aikana valikosta) mikään ei auta.
Ja nyt on kahtena päivänä äänet yhtäkkiä muuttunu sähkösen metallisiksi kesken pelin, parhaiten huomaa selostajista, ihanku sähköllä varatussa metallilaatikossa selostajat istus. Tähän ei tunnu auttavan muu kuin ps4:n reboottaus.

Tota äänien muuttumista ilmenee ainakin silloin, kun peli menettää yhteyden EA:n palvelimelle.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko paljon sattunut vastaavaa muilla?
Gm-modea pelattaessa peli pysyy suht tiukkana vikaan erään kunnes teen ite maalin ja yht äkkiä peli on jotakin 6-1 tai 7-1 mulle. Vastustaja imaseekin samantein sen 5 maalia omiin viimisen 10min aikana.
Eikä ole sattunut ihan kerran tai kaks tuo.
Vaikeusaste on jo vaikeimmalla. Pitäsköhän jotakin slidereitä säädellä vai oonko vaan niin hyvä ;D
 
Olen kerran voittanut 4-0, muutoin ollut paljon tasaisempaa, enkä ole kyllä huomannut mitään viimeisen erän taikaa, läpi ottelun tullut maaleja.

Sliderit kylläkin säädetty.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko paljon sattunut vastaavaa muilla?
Gm-modea pelattaessa peli pysyy suht tiukkana vikaan erään kunnes teen ite maalin ja yht äkkiä peli on jotakin 6-1 tai 7-1 mulle. Vastustaja imaseekin samantein sen 5 maalia omiin viimisen 10min aikana.
Eikä ole sattunut ihan kerran tai kaks tuo.
Vaikeusaste on jo vaikeimmalla. Pitäsköhän jotakin slidereitä säädellä vai oonko vaan niin hyvä ;D
Ehkä CPU:n virtuaalinen selkäranka napsahtaa..? :D
Täällä ainakin tulokset on ihan linjassa enkä ole mitään tuommoista omituista havainnut. Toki joskus kun kone pistää loppurynnistyksen niin pääsee kuittaan kerran pari.

Taitaa 1-0 olla vähämaalisin ja 6-1 suurimaalisin matsi tähän mennessä kun noin 10 matsia takana. Yksi 4-0 voitto ja pari 3-0 tappiotakin tullut.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Eilen löytyi myös sellainen bugi, että pelasin konferenssi finaaleja ja ottelu meni jatkoajalle. No, jatkoaika olikin vain 5min ja sitten vedettiin rankkarit. Pari peliä aikaisemmin vedettiin kumminkin toiseen jatkoerään asti 20min erillä niin kuin kuuluukin. Että saattaa nuo asetukset näköjään muuttua myös kesken sarjan.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Ja taas tuli sama bugi, mistä mainitsin jo aiemminkin täällä (puhe siis PS4-versiosta). Kolmannen erän loppupuolella pelasin 5-3 vastaan alivoimaa 3-2 johdossa ja yhtäkkiä toinen puolustaja saa "poissaolokohtauksen" ja lähtee täysin kontrollistani luistellen hissukseen toiseen päähän. Samalla siis tuo alivoima muuttui käytännössä 5-2 vastaan pelaamiseksi ja eiköhän kone siitä sitten napannut sen tasoituksen ja hermostumiseni jälkeen teki vielä tietysti sen voittomaalinkin aivan erän loppuun. Vaikka pelillisesti viihdyttävää suurimmaksi osaksi onkin, niin kyllä välillä menee kuppi nurin ja lujasti. Toivotavasti tämäkin bugi vielä korjataan.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Olen ladannut uusimmat kokoonpanot mutta Teuvo Teräväistä ei Blackhawksien kokoonpanossa! Voisiko joku kertoa missä hän luuraa tai kertoa minnehän on kenties mennyt!
 
Ylös Bottom