Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Joo hirveetä paskaa koko peli ja eilinen päivitys vaa pahens asiaa. Onneks en maksannu pelistä 69€ vaan tilasin us storesta. Ois voinnu vituttaa näin jälkeen päin.......
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Ei liene vieläkään lisätty vilttiketjua HUT:iin mihin voi laittaa loukkaantuneet pelaajat paranemaan.. :/

Samaa itsekin miettinyt, että miksi on otettu tuo vilttiketju mahdollisuus pois... (Toki ei yllätä, kun katsoo listaa mitä tästä on jätetty pois muutakin..) Ilmeisesti haluttu sitten sitä, että porukka käyttää parantamiseen niitä kortteja enemmän, aikasemmissa versioissa kun ovat olleet aika turhia.

Tänään oli HUT:ssa ensimmäistä kertaa matsi, missä oikeasti tuo EA:n momentum sai raivon valtaan, ei ollut kaukana että ohjain olisi lentänyt telkkarista läpi ja telkkari ikkunasta pihalle. Iskin siinä heti pelin alkuun ekalla vedolla kiekon häkkiin. No, EA päätti sitten vissiin tasoittaa peliä samantien, joka kestikin kaksi erää: itse istuin jokaisesta poke checkistä jäähypenkillä, kaveri taas otti kiekon pois luistelemalla vaan ohi. Olin täysin myllyssä kaksi erää ja 1-4 tappiolla sen jälkeen. No, viimeisessä erässä peli kääntyi täysin minun eduksi, mutta ei riittänyt kuin 3-4 tulokseen.

Tosiaan vastustajalla onnistui kaikki kahden erän ajan, pari aivan ihme pomppumaalia sisään ja molari taas otti game saveria minkä ehti. Selviytymistaistoa oli pitää tilanne jotenkin tasoissa.

Miten muuten HUT:ssa, nouseeko siinä online-pelin vaikeustaso sitä mukaan, kun nousee parempiin divareihin? Tuntuu, ettei kiekkoa saa läheskään niin helposti maaliin mitä esimerkiksi 6-10. divareissa. Jatkuvasti semmoista 1-0 tai 2-1 tulokseen päättyviä pelejä. :D Toki vastustajatkin ovat parempia, ettei huippumaalipaikkoja tule ihan liukuhihnalta. :rolleyes: Tosiaan 4. divarissa itse tällä hetkellä menossa ja PS4 alustana.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Samaa itsekin miettinyt, että miksi on otettu tuo vilttiketju mahdollisuus pois... (Toki ei yllätä, kun katsoo listaa mitä tästä on jätetty pois muutakin..) Ilmeisesti haluttu sitten sitä, että porukka käyttää parantamiseen niitä kortteja enemmän, aikasemmissa versioissa kun ovat olleet aika turhia.

Tänään oli HUT:ssa ensimmäistä kertaa matsi, missä oikeasti tuo EA:n momentum sai raivon valtaan, ei ollut kaukana että ohjain olisi lentänyt telkkarista läpi ja telkkari ikkunasta pihalle. Iskin siinä heti pelin alkuun ekalla vedolla kiekon häkkiin. No, EA päätti sitten vissiin tasoittaa peliä samantien, joka kestikin kaksi erää: itse istuin jokaisesta poke checkistä jäähypenkillä, kaveri taas otti kiekon pois luistelemalla vaan ohi. Olin täysin myllyssä kaksi erää ja 1-4 tappiolla sen jälkeen. No, viimeisessä erässä peli kääntyi täysin minun eduksi, mutta ei riittänyt kuin 3-4 tulokseen.

Tosiaan vastustajalla onnistui kaikki kahden erän ajan, pari aivan ihme pomppumaalia sisään ja molari taas otti game saveria minkä ehti. Selviytymistaistoa oli pitää tilanne jotenkin tasoissa.

Miten muuten HUT:ssa, nouseeko siinä online-pelin vaikeustaso sitä mukaan, kun nousee parempiin divareihin? Tuntuu, ettei kiekkoa saa läheskään niin helposti maaliin mitä esimerkiksi 6-10. divareissa. Jatkuvasti semmoista 1-0 tai 2-1 tulokseen päättyviä pelejä. :D Toki vastustajatkin ovat parempia, ettei huippumaalipaikkoja tule ihan liukuhihnalta. :rolleyes: Tosiaan 4. divarissa itse tällä hetkellä menossa ja PS4 alustana.
Sama asia kuin mestiksestä nousu liigaan jne. Kokoajan tulee parempia vastaan. Pelit haetaan 3 divarin päästä. Eli +-3.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Oho muuten. Ekalla kaudellani OHL:ssä jäähyni jäi suurinpiirtein minuutti/peli, eli taisi olla toinen ikinä pelaamani kausi kun ei tule yli 100 minuttia jäähyjä omalle ukole live the lifessä.


CPU difficulty adjustment : I suggest a value between 0 and 3 for this slider, depending on your personal skills. It’s a boost the AI gets in all area, which means skating, shooting, passing, hitting, goaltending, etc. Since it’s a bit of a AI cheat slider, I think starting with it at 0 is the way to go. Then, if you find it too easy after some games, try increasing it by one click at a time. Be sure to try it for at least a few games every time before increasing this slider

Tätä olen nyt testannut paljon. 10 peliä kullakin säädöllä ja täytyy sanoa että tämä pois = omat pelaajat on puukäsiä.
Tämä täysille = omat pelaajat tekevät kaiken kuin supertähdet (pelaan sentään juniorisarjassa :D). Eron tosiaan huomaa vain pelamalla paljon pelejä.

Päädyin tämän kanssa puoleenväliin, koska tällöin botit tekevät myös muuta kuin sähläävät vain kentällä. Tämä myös vähensi tekoälyn one-timerien onnistumista huomattavasti mikä on varsin yllättävää! :rolleyes: Täysillä siis sain kiekon aina oman pelaajan lapaan ja maaliin, puolessa välissä nyt tuntuu että sen pelaajan pitää oikeasti saada se lapa siihen kiekon eteen jotta se one-timer onnistuu ja se ei aina mene maaliin.
Alusta PS3.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Tiesittekö, että jos vetää tarpeeks tarkasti ylärimasta yli, niin siitä saa maalin. :D Mitähän tuossa pelissä taas tapahtuu. Toisen maalin sain, kun tönäsin maalivahdin kiekon kanssa maaliin. Pitäsköhän noista ilmotella jonnekkin, että ei oo kaikkien kannalta oikein reilua tommonen. Piti kyllä jo tallentaa videoo talteen nuista hienouksista. :)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Tiesittekö, että jos vetää tarpeeks tarkasti ylärimasta yli, niin siitä saa maalin. :D Mitähän tuossa pelissä taas tapahtuu. Toisen maalin sain, kun tönäsin maalivahdin kiekon kanssa maaliin. Pitäsköhän noista ilmotella jonnekkin, että ei oo kaikkien kannalta oikein reilua tommonen. Piti kyllä jo tallentaa videoo talteen nuista hienouksista. :)

Mä tuuppasin kiekollisella pelaajalla vastustajan maalivahdin pois maalilta ja pistin tyhjiin, kun kiekko pysy lavassa :D
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mä tuuppasin kiekollisella pelaajalla vastustajan maalivahdin pois maalilta ja pistin tyhjiin, kun kiekko pysy lavassa :D
Kyllähän tuota pelatessa saa monesti miettiä, että tuolleen, kun tekis oikeissa peleissä vois Malkininkin naama olla käsittelyn jälkeen vähän eri näkönen. :D
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Moi,

aloittelin eilen HUTtia ja selailin siinä sitten huutokauppaa, joka on muuten erittäin kankean tuntuinen ainakin alkuun. Ostin sitten pelaajan, mutta pelaajaa ei löytynyt mistään, kysyin sitten kaverilta vinkkiä mihinkä nuo ostetut kortit menevät ja ei sitä mistään löytynyt. No olin sitten siinä uskossa etten saanutkaan pelaajaa, vaikka kolikotkaan ei palautunut tilille.

Nyt osaan käyttää huutokauppaa jo hyvin ja tiedän mitä milloinkin tapahtuu, niin äsken kävi aivan sama juttu! Ostin pelaajan ja näin kun se sulkeutui, kolikkovarat olivat samat kuin tarjouksen jälkeen, MUTTA PELAAJAA EI NÄY MISSÄÄN. Onneksi oli halpa, voisi ottaa pannuun kun ostaa 100k ukon ja sitä ei saakaan.

Onko ilmennyt samaa ongelmaa?

Mainittakoot vaan tästä, että olen nyt etsinyt jokaisen teidän vinkkaamanne paikan. Pelaajaa ei ole yksinkertaisesti missään! Case closed.... wtf...

Hämmentävä kokemus HUTista, kaikki 5 maalivahtia väsyneenä samaan aikaan. Poikien kunnot taitaa olla heikolla pohjalla.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Hämmentävä kokemus HUTista, kaikki 5 maalivahtia väsyneenä samaan aikaan. Poikien kunnot taitaa olla heikolla pohjalla.

Kannattaa voittaa niitä pelejä, niin ei väsymys iske heti yhden hävityn pelin jälkeen.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Sellasta tässä mietin kun tuli nuo päivitykset niin tuleeko ne suoraan olemassa olevaan gm kauteen vai pitääkö alottaa alusta että saa kaikki varausjutut ynm. ?
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kannattaa voittaa niitä pelejä, niin ei väsymys iske heti yhden hävityn pelin jälkeen.

No ei se nyt ihan näinkään mene! Itsellä ainakin turnauspeleissä, vaikka voitat niin molarit väsyvät. Kausimuodossa jos vastustaja lähtee kesken pelin, joo saan voiton kyllä mut molarit väsyvät jälleen! :D
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

No ei se nyt ihan näinkään mene! Itsellä ainakin turnauspeleissä, vaikka voitat niin molarit väsyvät. Kausimuodossa jos vastustaja lähtee kesken pelin, joo saan voiton kyllä mut molarit väsyvät jälleen! :D

Niin siis häviö = heti väsyminen. Voitto = ei heti väsymistä, vaan väsymys tulee heti ensimmäisen tappion jälkeen tai usean putkeen voitetun pelin jälkeen.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Niin siis häviö = heti väsyminen. Voitto = ei heti väsymistä, vaan väsymys tulee heti ensimmäisen tappion jälkeen tai usean putkeen voitetun pelin jälkeen.

Se usean voiton jälkeen on mun tapaukses yhden voitetun jälkeen väsymys iskee :D
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kaikista pelimoodien puuttumisesta huolimatta onhan tää next gen lätkä mielettömän siistin näköistä ja viihdyttävää. Jokainen maali tuntuu ja näyttää erilaiselta. Tänään tuli monta aivan törkeän hienoa maalia sekä tehtyä että omiin. Laukauksissakin on mukavasti vaihtelua; Välillä lähtee todella painavia vetoja ja vastaavasti välillä laukaukset jää tussareiksi, eikä kiekko aina suuntaudu tismalleen samaan paikkaan tolppien väliin, vaan vedot menee kohtuullisen usein ohi tai yli.

Myöskin kiekon pomppiminen tuo autenttista tunnetta peliin, kun mm. kova lämäri siniviivalta otti kimmokkeen vastustajan pelaajan polvesta ja painui vastustamattomasti muutamalla pompulla jäästä ohi hölmistyneen veskarin. Tai kovaa rännikiekkoa pysäyttäessä kiekko kimpoaa laidassa kiinni olleesta pelaajasta keskelle ja siitä vastapalloon hirveä lämäri takarautaan, josta kiekko kimposi saman tien takaisin kentälle. Vain videotarkistus tuosta tilaanteesta jäi puuttumaan. Jokunen tolpasta tolpaan on tullut nähtyä, muutaman kerran mennyt sisään ja muutaman kerran takaisin peliin. Hienot syöttökuviotkin ovat aidomman tuntuisia, kun viimeinen syöttö ei joka kerta menekään tape-to-tape syöttönä lapaan, vaan takatolpalle pelattu kiekko pompiikin lavan yli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Myöskin kiekon pomppiminen tuo autenttista tunnetta peliin, kun mm. kova lämäri siniviivalta otti kimmokkeen vastustajan pelaajan polvareista ja painui vastustamattomasti ohi hölmistyneen veskarin.

Montako kertaa sulla on ohjuri tai tämmönen mennyt ohi maalista?
Minä en muista yhtään demossa eikä kaverikaan osannut sanoa vaikka pelaakin PS4 versiota. Mietin että voiko se edes mennä ohi tässä pelissä vai meneekö se aina maalirautojen sisäpuolelle? (bugi)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Montako kertaa sulla on ohjuri tai tämmönen mennyt ohi maalista?
Minä en muista yhtään demossa eikä kaverikaan osannut sanoa vaikka pelaakin PS4 versiota. Mietin että voiko se edes mennä ohi tässä pelissä vai meneekö se aina maalirautojen sisäpuolelle? (bugi)

Voisin myös vastata että monta kertaa. Moodina hardcore. Siniviivakudit menevät maalista yli (riippuen laukojan asennosta, onko suoraan vastapalloon jne), ohjaukset ohi maalista tai maalivahdin syliin ja välillä takatolpalla oleva hyökkääjä sutii onetimerista joko maalin ohi tai yli, tai kiekosti ohi.

Simulaatio-moodilla menee helposti kiekot sisään ja maaleja tulee enemmän. Hardcore on parasta viihdettä ja pelit kavereita vastaan ovat tasaväkisempiä ja vähämaalisempia.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Montako kertaa sulla on ohjuri tai tämmönen mennyt ohi maalista?
Minä en muista yhtään demossa eikä kaverikaan osannut sanoa vaikka pelaakin PS4 versiota. Mietin että voiko se edes mennä ohi tässä pelissä vai meneekö se aina maalirautojen sisäpuolelle? (bugi)

Niinku Waltteri tuossa jo ehtikin kommentoimaan, niin kyllä niitä vetoja menee yli/ohi ja harvat ohjaukset menee maalin perukoille asti. Nyt en tältä istumalta osaa kyllä sanoa onko ohjauksia mennyt juurikaan ohi... Tuossa mun kertomassa maalissa kyse ei ollut ohjauksesta, vaan kiekko otti kimmokkeen edessä ollessa puolustavasta pelaajasta, ja kiekon pomppiminen tilanteessa oli todella realistisen näköistä.

Ehkäpä hienoin maali eilen tuli ylivoimalla, kun siniviivalta lähtenyt puolustajan lämäri oli menossa jäätä pitkin takakulmalta ohi niin takatolpalla seissyt hyökkääjä tarjosikin yhdellä kosketuksella syötön vastakkaiselle puolelle ja siitä toinen hyökkääjä suti kiekon tyhjään reppuun.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Niinku Waltteri tuossa jo ehtikin kommentoimaan, niin kyllä niitä vetoja menee yli/ohi ja harvat ohjaukset menee maalin perukoille asti. Nyt en tältä istumalta osaa kyllä sanoa onko ohjauksia mennyt juurikaan ohi... Tuossa mun kertomassa maalissa kyse ei ollut ohjauksesta, vaan kiekko otti kimmokkeen edessä ollessa puolustavasta pelaajasta, ja kiekon pomppiminen tilanteessa oli todella realistisen näköistä.

Jep. Eiku mulle tuli tuo mieleen että PS3 version peleissä aika usein, ellei jopa aina se ohjaus suuntautuu maaliin, harvemin ohi, mikä on kovin kummallista.
Ilmeisesti tuota ei tapahdu sitten next-gen:issä niin usein, itse en demossa huomannut tuota seurata niin tarkkaan ja kaveri meinas että kohtuu usein ohjaus menee tolppien väliin.
Tänään muuten onnistuin tekemään kaksi maalia ampumalla vastustajan pakin kautta kiekon maaliin, nuo on myös vanhalla konsolilla melko harvinaisia.
 
Hauska juttu taas kun tässä Be a GM peliä pelailen. Kausi loppui ja nyt pitää näitä sopimuksia tässä tarjoilla. Muutaman pelaajan kohdalla peli kaatuu jos valitsee RVP-p.tarjouksen. Sama homma kun pelin käynnistää uudelleen. Saman pelaajan kohta kaataa pelin. Piti sitten tehdä niin että tallensin pelin jokaisen sopparin välissä mikäli olin aikeissa rvp tarjota.

Muilla ollu vastaavaa?

Edit: alustana PS4.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom