Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Pakan ihmeet (PS3, PS4)

Vastaus: NHL 15 - Pakan ihmeet (PS3, PS4)

Ohhoh. Omaan pakkaonneen sattunut p. Kane, sen lisäksi ennen eilistä päivää aika hiljaista ollut. Eilen avasin 4 8k-pakkaa, kesler ja rinne napsahti niistä.
 
Vastaus: NHL 15 - Pakan ihmeet (PS3, PS4)

Mä avasin päivän pakat heti aamusta 1x35k, ja 2x 8750 tuli 2 totw holtbya (89) ois ny tullu joku hyökkääjä, nostanu kokoelmapakoista jo totw fleuryn (93) ja regular quick:n (93) mutten yhtään yli 89 hyökkääjää:(
 
Vastaus: NHL 15 - Pakan ihmeet (PS3, PS4)

Aamuyöllä päätin sijottaa vikat 35k pakkaan ja TOTW J.Benn (ovr94). Myyntiin meni.
 
Vastaus: NHL 15 - Pakan ihmeet (PS3, PS4)

8k pakasta P.K. Subban ja 35k pakasta Bossy ja HL Wingels. Jälkimmäiset ei kovin arvokkaita, mut hyvin kelpaa [emoji4] Normaalisti noista tulee ihan kuraa [emoji52]
 
Vastaus: NHL 15 - Pakan ihmeet (PS3, PS4)

8k pakasta P.K. Subban ja 35k pakasta Bossy ja HL Wingels. Jälkimmäiset ei kovin arvokkaita, mut hyvin kelpaa [emoji4] Normaalisti noista tulee ihan kuraa [emoji52]

Vissiin huono tuuri kun Subbanista pitäs olla 94ovr Player of the Game ulkona? :D
 
Vastaus: NHL 15 - Pakan ihmeet (PS3, PS4)

Yhden luojan kerran 8k pakasta jysähtää jotain. Kolme pakkaa hikisillä viimeisillä kiekoilla, ja ekasta pakasta Duchene Totw. 250k lihaa irti ja #66 ykkösen keskelle.
Kiitos.
 
Vastaus: NHL 15 - Pakan ihmeet (PS3, PS4)

Huono hyvä tuuri kävi palkintopakan kanssa, kun Price napsahti yhdestä. Näkys saavan melkoisesti massia siitä, mutta kun ei pysty myymään. Mieluummin olisin ottanut vaikka Kesselin ym., jonka joukkueen voi saada kerättyä. Saahan siitä Subbanistakin toki haaveilla...
 
Vastaus: NHL 15 - Pakan ihmeet (PS3, PS4)

Pakko tulla vähän keulimaan, kun ensimmäistä kertaa tässä pelissä tärähti pakasta kunnon kortti!

TOTY Jamie Benn!!!!!

Tähän mennessä edellinen paras pakasta noukittu Ryan Miller. Ja pakkoja oon ostanu aikamoisen kasan. Ei muuta kun ukko kolmeks päiväks myyntiin ja odottamaan tarjouksia.
 
Vastaus: NHL 15 - Pakan ihmeet (PS3, PS4)

Näytä liitetiedosto 14140

EA foorumeilla oli juttua, että McDavid ois helppo saada pronssipakoista niin satuin avaamaan änärin pitkästä aikaa.
Oli 7500 pucksia niin avasin kaks 2500 pakkaa ja heti tokasta se tuli.. Äkkiä lihoiksi ja kultapakoista pettymyksiä.
(jos tätä nyt kukaan enää pelaa ja ostaa ton pois)
E: Ja 100k kultapakkoihin oli helppo työntää, MS Pirri ja 2x Fleury tuli. Eli ei erityisemmin lapsenlapsille kerrottavaa.
 
Vastaus: NHL 15 - Pakan ihmeet (PS3, PS4)

Mistä pakoista olette saaneet noita +89 pelaajia?

Tuleeko 60k / 90k / 120k erikoiskorttipakoista varmemmin noita huippuja?

Ite oon kerännyt yli puolet nhl joukkueista ja ostanut varmaan 500k kiekolla pakkoja, mutta en ole saanut yhtään hyvää pelaajaa.

Parhaat: Eric Lindros, Thorton, C. Ward stanley cup kortti (ja kaikki vielä ilmaispakoista ettei voi edes myydä) prkl
 
Vastaus: NHL 15 - Pakan ihmeet (PS3, PS4)

Mistä pakoista olette saaneet noita +89 pelaajia?

Tuleeko 60k / 90k / 120k erikoiskorttipakoista varmemmin noita huippuja?

Ite oon kerännyt yli puolet nhl joukkueista ja ostanut varmaan 500k kiekolla pakkoja, mutta en ole saanut yhtään hyvää pelaajaa.

Parhaat: Eric Lindros, Thorton, C. Ward stanley cup kortti (ja kaikki vielä ilmaispakoista ettei voi edes myydä) prkl
Kerran oon avannu ton 60k pakan, ja petyin. Itteekin kiinnostas kovasti, minkälaisia pelureita esim. noista 120k pakoista on tullu.

Mullakin on parhaat pelurit tullu ilmaispakoista. Joskus koitin ostaa peruspakkoja, mutta täyttä kuraa tuli jokaisesta niin jäi se harrastus siihen.
 
Vastaus: NHL 15 - Pakan ihmeet (PS3, PS4)

Mistä pakoista olette saaneet noita +89 pelaajia?

Tuleeko 60k / 90k / 120k erikoiskorttipakoista varmemmin noita huippuja?

Ite oon kerännyt yli puolet nhl joukkueista ja ostanut varmaan 500k kiekolla pakkoja, mutta en ole saanut yhtään hyvää pelaajaa.

Parhaat: Eric Lindros, Thorton, C. Ward stanley cup kortti (ja kaikki vielä ilmaispakoista ettei voi edes myydä) prkl

Itellä parhaat varmaa tuli PS4 kokoelma pakoista, vaikka niistä yleensä saa vaa niitä valmentajia.
 
Vastaus: NHL 15 - Pakan ihmeet (PS3, PS4)

Kerran oon avannu ton 60k pakan, ja petyin. Itteekin kiinnostas kovasti, minkälaisia pelureita esim. noista 120k pakoista on tullu.

Mullakin on parhaat pelurit tullu ilmaispakoista. Joskus koitin ostaa peruspakkoja, mutta täyttä kuraa tuli jokaisesta niin jäi se harrastus siihen.
Eilen avasin yhen 120k pakan, peruskauraa aika paljon (poimintoina nyt Spezza, N.Bäckström, M.Pacioretty) ja tuli sitten vielä toi Legenda P.Roy :D... Tekis mieli myydä mutta en oo varma kannattaako, last sold siinä 150k paikkeilla.
 
Vastaus: NHL 15 - Pakan ihmeet (PS3, PS4)

Tuossa ylempänä oli keskustelua, että mistä pakoista parhaita nostoja tjsp. Itse availlut jonkuverran 16k pakkoja ja niistä ei mitään, ei kertakaikkiaan mitään koskaan. Ei myöskään erikoispakoista mitään, niihin en kyllä tuhlaa enää ikinä rahojani :confused: . Kaikki parhaat nostot tullu 8k pakoista (C.McDavid tuli suurimmasta pronssipakasta kahdennellatoista yrittämällä), mutta tosiaan 8k pakoista tullu nostettua mm. MS Bouwmesteer , SC Palat , TOTW SC T.Johnson , MS Kurri , MOV gaborik
 
Ylös Bottom