Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
8k pakasta P.K. Subban ja 35k pakasta Bossy ja HL Wingels. Jälkimmäiset ei kovin arvokkaita, mut hyvin kelpaa [emoji4] Normaalisti noista tulee ihan kuraa [emoji52]
Kerran oon avannu ton 60k pakan, ja petyin. Itteekin kiinnostas kovasti, minkälaisia pelureita esim. noista 120k pakoista on tullu.Mistä pakoista olette saaneet noita +89 pelaajia?
Tuleeko 60k / 90k / 120k erikoiskorttipakoista varmemmin noita huippuja?
Ite oon kerännyt yli puolet nhl joukkueista ja ostanut varmaan 500k kiekolla pakkoja, mutta en ole saanut yhtään hyvää pelaajaa.
Parhaat: Eric Lindros, Thorton, C. Ward stanley cup kortti (ja kaikki vielä ilmaispakoista ettei voi edes myydä) prkl
Mistä pakoista olette saaneet noita +89 pelaajia?
Tuleeko 60k / 90k / 120k erikoiskorttipakoista varmemmin noita huippuja?
Ite oon kerännyt yli puolet nhl joukkueista ja ostanut varmaan 500k kiekolla pakkoja, mutta en ole saanut yhtään hyvää pelaajaa.
Parhaat: Eric Lindros, Thorton, C. Ward stanley cup kortti (ja kaikki vielä ilmaispakoista ettei voi edes myydä) prkl
Eilen avasin yhen 120k pakan, peruskauraa aika paljon (poimintoina nyt Spezza, N.Bäckström, M.Pacioretty) ja tuli sitten vielä toi Legenda P.Roy ... Tekis mieli myydä mutta en oo varma kannattaako, last sold siinä 150k paikkeilla.Kerran oon avannu ton 60k pakan, ja petyin. Itteekin kiinnostas kovasti, minkälaisia pelureita esim. noista 120k pakoista on tullu.
Mullakin on parhaat pelurit tullu ilmaispakoista. Joskus koitin ostaa peruspakkoja, mutta täyttä kuraa tuli jokaisesta niin jäi se harrastus siihen.