Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

No kerrotkos syyn sille, että heti kun laitoin sen Girouxi ja kävit ottamassa sen, niin poistit kavereista etkä vastaa viesteihin.

E: Tajusi heti että jäi kiinni ja poisti viestinsä:D SÄÄLITTÄVÄÄ, sanon minä.

Huijarin PSN ID: pelimies_2

Kyseisen scämmerin kirjoitus tyylistä jo huomaa ettei ole kortti tulossa enään takaisin, kysyin kaverilta mitä pystyy antamaan pantiksi girouxista, ei kuulemma mitään, siinä vaiheessa jos pitäisi hälytys kellot soida ja kovaa.
 
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ite oon nyt paria korttia lainaillu tuntemattomille, ja hyvin on kyllä toiminu.
Mutta ei oo tarvinnu lainata ku kerran ilman panttia.

Näitä viestejä kun lukee niin entistä skeptisemmäksi tulee näistä korttilainureista jotka ei panttia voi antaa.
Tämä lainailu on hyvä systeemi, mutta niinku aina joka paikassa joku paskanaama käyttää hyvää järjestelmää hyväksi, ja jossai vaiheessa se loppuu.:mad:
 
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

No kerrotkos syyn sille, että heti kun laitoin sen Girouxi ja kävit ottamassa sen, niin poistit kavereista etkä vastaa viesteihin.

E: Tajusi heti että jäi kiinni ja poisti viestinsä:D SÄÄLITTÄVÄÄ, sanon minä.

Huijarin PSN ID: pelimies_2
Eikös tuon pystyne rinnastamaan petokseen Suomen laissa? Mitä aiempia juttuja oli joskus, niin soitto vanhemmille riitti.. Tuskin on täysi-ikäinen, jos tuommoista tekee. EA:lle ja Psn:nnään ilmoitusta, niin loppuu vähäksi aikaa scämmit. Mulle tehtiin yhden kerran pelkillä puckseilla, oli kylläkin kaverilistalla. Pieni maininta poliisista ja Psn kantelusta riitti ja pucksit tuli takaisin. Tämän olisin myös tehnyt.
 
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Haiskahtaa trollilta.
 
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Hei !

Tämä viesti on erityisesti anteeksipyyntö NHL_14 käyttäjälle. Kävi tämmönen juttu, että olin eilen koko päivän ulkona niin ala-aste ikäinen veljeni oli käynyt Hutissani. Kuulemma käy välillä Hutissani kun olen poissa, koska muuten en hänen anna käydä Hutissa. Se Giroux kuulemma meni veljeni luokkalaiselle ja veljeni sai siitä kuulemma muutaman euron korvauksen. Sanoin, että soittaa luokkalaiselleen ja palauttaa Girouxin, mutta Giroux on kuulemma jo myyty. Onko mitenkään mahdollista saada ps4 id tunnustani pois täältä foorumilta, koska itse en ole tehnyt mitään väärää vaan veljeni? Puckseja ei nyt hirveästi ole, mutta jos pakkaonni paranee niin yritän hyvittää veljeni tyhmyyden.

Anteeksi vielä veljeni puolesta. (sai kotiarestia vanhemmilta jo)

PS: Ei ole trolli, mukavaa perjantaita kaikille !

Aika pahasti haiskahtaa kun ei viitsitä PSN tulla vastaamaan mitenkää ja sitten täällä selittää että veli teki sitä ja tätä.

Itsekin olen jokusen kerran aikaisemminkin lainaillu ja hyvin on toiminut, mutta nyt tuli sitten vastaan tämä.

E: Tosiaan arvostaisin sitä jos kortti tai sama määrä kolikoita tulisi takaisin vielä..
 
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

NHL_14 tiedoksi, että veljeni kuulemma laittanut sinut estolistalle. Miten saan sinut pois sieltä? Sitten voidaan keskustella myös ps4 puolella :)
Tombolle tiedoksi, että en tiedä veljeni salasanaa tänne niin tein uuden käyttäjän tänne, koska aikasempaa käyttäjää minulla ei täällä ole.
On mielestäni kohtuutonta, että minä saan haukut täällä veljeni takia. NHL_14 sinulle vielä kuitenkin semmoinen juttu, että jos poistat ps4 nimeni täältä niin voin yrittää korvata tätä lähi aikoina sinulle. En tiedä saatko koko summaa takaisin, koska vika ei ole minun, mutta jotain kuitenkin. Jos tulee lisää kysymyksiä niin vastailen näihin mielelläni, että saadaan asia selvitettyä. Veljeni ei kuulemma pääse koneelle 2viikkoon niin sen takia kysymykset ja viestit lähettäkää tälle käyttäjälle.

Mukavaa perjantaita kaikille !
Kun tätä sun tekstiä lukee niin pakko on vaan tokasta että v*ttu mitä soopaa oot selittäny alusta asti. Pistää vihaks nää korttikusettajat, ostakaa v*ttu omat korttinne. Ei jumalauta.
 
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Edelliselle kirjoittajalle tiedoksi, että kaikki mitä olen kirjoittanut on totta :cool:
Itseänikin ottaa päähän tämä case, mutta haluan selvittää tämän kuitenkin

PS: Eikös jostain pysty toisen joukkueen katsomaan? Sieltähän se näkyisi ettei minulla ole Girouxia tai muita arvokortteja
Pidätkö meitä ihan tyhmänä? Kukaan ei nää sun coinssi-määrää.
 
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Heij! Olisi Junior Flashback Stamkosia tarjolla! Rohkeasti vaa vaihtoehdotuksia tekemään! Saa toki suoraankin ostaa ;) Rage-poeka
 
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Myydään:
MOV Malkin (LPS n. 1,23 milj.)

Halutaan:
Kaikki ja kaikenlaiset tarjoukset otetaan huomioon

EDIT: Malkin edelleen tallessa. Nyt töissä, mutta vaikka yyveella voi laittaa tarjouksia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Hei !

Tämä viesti on erityisesti anteeksipyyntö NHL_14 käyttäjälle. Kävi tämmönen juttu, että olin eilen koko päivän ulkona niin ala-aste ikäinen veljeni oli käynyt Hutissani. Kuulemma käy välillä Hutissani kun olen poissa, koska muuten en hänen anna käydä Hutissa. Se Giroux kuulemma meni veljeni luokkalaiselle ja veljeni sai siitä kuulemma muutaman euron korvauksen. Sanoin, että soittaa luokkalaiselleen ja palauttaa Girouxin, mutta Giroux on kuulemma jo myyty. Onko mitenkään mahdollista saada ps4 id tunnustani pois täältä foorumilta, koska itse en ole tehnyt mitään väärää vaan veljeni? Puckseja ei nyt hirveästi ole, mutta jos pakkaonni paranee niin yritän hyvittää veljeni tyhmyyden.

Anteeksi vielä veljeni puolesta. (sai kotiarestia vanhemmilta jo)

PS: Ei ole trolli, mukavaa perjantaita kaikille !

Voin lainata sulle nhl tiimejä, kyl mä suhun uskon. Ota yvllä yhteyttä :).
 
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Hei !

Tämä viesti on erityisesti anteeksipyyntö NHL_14 käyttäjälle. Kävi tämmönen juttu, että olin eilen koko päivän ulkona niin ala-aste ikäinen veljeni oli käynyt Hutissani. Kuulemma käy välillä Hutissani kun olen poissa, koska muuten en hänen anna käydä Hutissa. Se Giroux kuulemma meni veljeni luokkalaiselle ja veljeni sai siitä kuulemma muutaman euron korvauksen. Sanoin, että soittaa luokkalaiselleen ja palauttaa Girouxin, mutta Giroux on kuulemma jo myyty. Onko mitenkään mahdollista saada ps4 id tunnustani pois täältä foorumilta, koska itse en ole tehnyt mitään väärää vaan veljeni? Puckseja ei nyt hirveästi ole, mutta jos pakkaonni paranee niin yritän hyvittää veljeni tyhmyyden.

Anteeksi vielä veljeni puolesta. (sai kotiarestia vanhemmilta jo)

PS: Ei ole trolli, mukavaa perjantaita kaikille !

Tämä nyt on paksuinta paskaa mitä täällä on koskaan kuultu..
 
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nyt alkaa olemaan halvemmat nhl tiimit kasassa (halvin tiimi, joka on keräämättä on tällä hetkellä ottawa), niin kyselisin olisikohan täällä henkilöitä, joilla olisi lainata pelaajia seuraavista tiimeistä:

chicago
dallas
LA
montreal
New York Rangers
pingviinit
washington

Itselläni tällä hetkellä hiukan yli 200k coineja, joten erik karlsson ja b. Ryan todennäköisesti lainattavissa minulta ensi viikolla (yllätys, yllätys panttia ja palkkiota vastaan)

itsekin annan vaadittaessa pantin ja maksan vaivanpalkkaa siitä, jos joku viitsii korttinsa minulle hetkeksi antaa kokoelmia varten.

laitelkaahan yvtä, jos löytyy yllä mainittujen tiimien kalliimpia pelaajia lainaksi
 
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nyt ois Jari Kurri myynnissä! Tarjouksia yv:nä
 
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nyt ois kaikki muut jengit kerätty mutta ana,det,min,stl ja ottawa puuttuu. Oon lainannu kaikki pelaajat tän foorumin NipsuH:ilta, kiitos nipsulle! Ja kaikki kortit nipsu saanu takasin välittömästi. Korvausta saa 1k/pakka ja kortit bumerangina takasin.
Tavottaa psn id:llä pro_playap
 
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Säälittävä ja naurettava pelle tämä pelimies_2
 
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Markettien halvin HFC Hayes vielä vajaan 1,5h myynnissä. 40k osta heti

E: 38k 3h.


MYYTY
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jos et asiasta mitään tiedä niin parempi kun jätät kommentoimatta... Voit Poistaa viestisi koska oikea pelimies ei ole pahaa tehnyt vaan veljeni!

Tai sit muut ei vaan usko tota sun syöttämää paskaa. Lopeta jo, kaikki tietää että ei ole olemassa "veljeä" vaan se sama 12-vee jantteri tuli katumapäälle ja haluu varastaa lisää kortteja.
 
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

NHL_14 laitoin pienen hyvityksen veljeni teoista aamulla.
Muut voisi miettiä tilannetta myös minun kannalta! Joudun haukkujen kohteeksi täällä veljeni takia. Todella mautonta... Foorumin viisain täällä on NHL_14 joka osaa antaa anteeksi veljeni tyhmyydet.

Mukavaa lauantaita KAIKILLE

PS:Hexton13 oot idiootti, voidaan ottaa matsia tänään niin näät onko mulla sitä vatun Girouxia

Minäkin oon niin idiootti, että en ymmärrä miten tuo sun puheet oikeaksi todistaisi jos sulla ei Girouxia ole kokoonpanossa? Ei tämä asia itteä ainakaan näin paljon edes kiinnostaisi, mutta eipä tällaisten tapausten jälkeen lainaajia foorumeilla oikein jonoksi asti ole. Jos mun veli varastaisi joltain mun tiliä käyttäen esim. Crosbyn, niin kyllähän se olisi silloin minun ja veljeni asia hankkia Crosby takaisin tai ainakin sen arvon verran kolikoita. En ainakaan kehtaisi siitä lainaajaa rangaista maksamalla vain osan takaisin, samalla ihmetellen että miksi kukaan ei tarinaa usko.
 
Ylös Bottom