Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Haluaa varmaankin tehdä voittoa kunnolla, eikä vaan meidän iloksi tuollaista järjestää. Luulisin. [emoji3]Öö siis mitä? Kessel maksaa 100kiloa? Mihin tarvitset 200kiloa?
Öö siis mitä? Kessel maksaa 100kiloa? Mihin tarvitset 200kiloa?
Haluaa varmaankin tehdä voittoa kunnolla, eikä vaan meidän iloksi tuollaista järjestää. Luulisin. [emoji3]
Onko porukalla kiinnostusta lähtä mukaan hommaan jossa voi pikku rahalla saada Kesselin?
Homma toimii näin, 10 paikkaa, jokainen paikka maksaa 20k, yksi näistä kymmenestä voittaa Kesselin.
Jos tällanen homma kiinnostaa niin toteutan sen ensi viikolla.
Joo, en sitä kiistä. Pointtina olikin lähinnä, että osallistumismaksu ei ole 10k, vaan 20k, koska sinäkin haluat tehdä voittoa. [emoji4]Jokaisella on kuitenki mahollisuus 20k sijoituksella saada Kessel..
Minä oon mukana kun peräpukama . Jos noin pikkurahal voi saada kesselin niin mikä jottei . ota kane yv:tä ja kerro miten homma toimii
Jokaisella on kuitenki mahollisuus 20k sijoituksella saada Kessel..
Hieno ajatus sinänsä, mutta saat 100 kiloa rofiittia tekemällä ton. Joku 15k:n osallistumismaksu vois olla ehkä jo hyväksyttävä, eikä ehkä sekään vielä. Tässähän on se hyvä että joku saa halvalla Kiisselin, jotkut menettävät muutaman kymmenen kilon ja itse arpoja tuottaa ihan sairaasti noilla lipukkeiden hinnalla. Mutta jos näin on niin ite arvon Datsyukin, 10 paikkaa ja 60k per paikka, sit ostan uuden Datsyukin ja arvon uuestaan!
olisko jollain lainata Taylor Hallia, että sais edmontonin kasattua ?