Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tekis mieli välivaihe Laineeks ostaa toi uus 89 mut ennemmin maksan vanhasta milestone 89:stä yli tuplat kun mun mielestä noi vanhat kortit on coolimman näkösiä kuin nää uudet
Jos saat sopuhintaan sen uuden Laineen, niin osta ihmeessä, mulla se toimi hyvin. Ja kyllä toi Matthews oli hyvä kanssa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Noniin. Rosterissa on nyt ne äijät mitä haluan. Perus kultakorttiäijien tilalle vielä niiten parhaat spessut.
kaikki Herot on ite tehty ja kaikki äijät ite ostettu. Kuukaus sit oli tonni coineja ja overal 86 perustiimi.
tuossapa tuita voi ihmetellä. Synergyihin en panosta. Niitä on jos on.

https://hutdb.net/17/builder/292138

Ainoa mikä omaan silmään aiheuttaa aina ihmetystä, bergeron laidassa :confused:. Pelin paras sentteri imo ;)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ainoa mikä omaan silmään aiheuttaa aina ihmetystä, bergeron laidassa :confused:. Pelin paras sentteri imo ;)

Mulla toi Bergeron toimii mahtavasti tuolla laidassa. Rouhii kiekot haltuun ja aina löytää jostain Marchandin. Jussi hoitaa riparit jos niitä tulee.

Tolla kokoonpanolla tykkään kunnvoi hyvin tehdä maaleja kaikilla eri tavoilla. Pystyy pitää hyökkäyspään paineen tosi kovana.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ovista ja Tarasenkosta hommaan myös parhaat spessut. Voi hetki mennä kun ovat pirun kalliita.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Joo kukin tyylillään toki. Itse muutenkin tykkään enempi right senttereistä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kyllä tulee nihkeesti hyviä uusia kortteja markkinoille, kun nyt olen seurannut tänään. Ei mikään ihme, jos porukka lopettaa pakkojen oston kokonaan. Noita huuhaaukkoja uusia on markkinat täynnä. Ainakin minulle on selvää tämän päivän perusteella kuinka surkeasti noista pakoista saa hyviä kortteja, ihan varmasti porukka niitä availee kun on toi settikin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Pistä hoomoilanen oma tiimi näkösälle. Ihan mielenkiinnosta.
Voin näpytellä ku toi sivusto toimii mulla nihkeesti eli:
Laine - Koivu - Matthews
Shattenkirk - McDonagh

Stamkos -Richards - Duchne
PietrAngelo - Suter

Kessel - Giroux - Parise
Vatanen - E Larsson
4.Ketju Marner - Kesler - Hall

Rinne - kakkosmokke on joku 82 ukko, ku ei vois vähempää kiinnostaa kenet siihen laittaa :)

Melkein kaikki on laajennettu hut2 kortteja. Tuli nappailtua niitä vkl.Haluan pelata aktiivi nhl pelureilla nyt ja vaihtelen ukkoja fiiliksen mukaan, oli kaikki hut sankarit sun muut kortit yhessä vaiheessa, se on nähty. Stamkos tulee seuraavaksi tiimiin ja Toews.

Edit: Päivitystä rosteriin, Stamkos, Suter ja McDonagh tuli hommattua, hut2 kortit. Tulishkohan liekki Granlund tänään? 3+1 naputti, sais täyden Suomiketjun, Matthews pois ja Mikke tilalle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Stamkos ollu kova, 1,5 pinnan keskiarvolla melkein maali per peli tahdissa. Paras lähtö millään kortilla nhl17, tuntuu että kaikki onnistuu tuolla kortilla :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Legeäijille oisivat voinut yhen pojon statseihin kaikille lisätä kun tuli tämä korttiuudistus. Kuitenkin legeäijän status on olla lege. Nyt sieltä perusäijää on jo lähes samoilla overareilla koputtelemassa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Oho, 80k 92 Benn tuli ostettua :rolleyes:
Ei boxilla yhtään myynnissä, pitää laittaa reiluun hintaan yöksi kauppaan. Jos ei mene pääsee 92 seguin rinnalle 2 ketjuun.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Oho, 80k 92 Benn tuli ostettua :rolleyes:
Ei boxilla yhtään myynnissä, pitää laittaa reiluun hintaan yöksi kauppaan. Jos ei mene pääsee 92 seguin rinnalle 2 ketjuun.

Nappasitkohan saman mitä ite kyttäilin. Tarjouskisaan meni se. Jollain vähän reilu 80k meni
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Nappasitkohan saman mitä ite kyttäilin. Tarjouskisaan meni se. Jollain vähän reilu 80k meni

Todennäköisesti :D. Tarjositko? Ei kyllä mitään hajua millä tuota on myyty, mutta omasta mielestä pilkkahinta tuo.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Legeäijille oisivat voinut yhen pojon statseihin kaikille lisätä kun tuli tämä korttiuudistus. Kuitenkin legeäijän status on olla lege. Nyt sieltä perusäijää on jo lähes samoilla overareilla koputtelemassa.
Minusta tämä overall homma on mennyt aivan perseelleen. Legendat on legendoja ja herot heroja, mutta normiäijiä on aivan liikaa samoissa statseissa. Rahastushan tässä on vain takana, ei mikään muu. Jonkun pitäisi kehitellä vastaava pelimuoto, mutta keräämisen hauskuus etusijalla. Aikanaan tuli kerätttyä tosielämässä jääkiekkokortteja ja eikä niistä huippupelaajia paukkunut kuin aniharvoin. Sama tähänkin, niin markkinat pysyisi järkevissä hinnoissa ja hommassa olisi jotain järkeä. Minä tekisin tämän hutin toisella tavalla. Aloituspakasta vain pronsseja. Kokonaisuudet uusiksi pelaajilla, jolloin huippupelaajilla olisi huippustatsit. Tällöin nämä huippupelaajat olisivat harvinaisia ja niitä olisi tosi vähän marketissa. Normipelaajat olisivat halvempia, koska statsit olisivat alempia kuin nyt. Pelistä tulisi näin tasapuolisempaa, koska heti alemmissa divareissa ei tulisi vastaan miljardijengejä. Lisäisin myös palkkakaton. Näin minä tekisin, mutta EA menee bisnes edellä ei pelaajat. Palkkakaton mukaiset liigat tai turnaukset, ei niin kuin nyt. Nyt tässä uudessa paska seasonissa tulee aina vastaan näitä miljardijengejä, ei oman divarin tai palkan mukaan. Nythän tämä menee suurimmaksi osaksi niin, että otat kolikkokaupan netistä, ostat kolikoita ja rakennat tiimin. Kehitelkää tästä oma versionne, mutta jotain tämän tyylistä hutin pitäisi olla:)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Onhan nuo overallit tosiaan ihan älyttömiä, ja huippujengin tekeminen todella halpaa. Tuskinpa tuo ea:n rahahanojenkaan kannalta on toivottua että marketti on noin halpa. Suhteessa pakkoihin ja mitä niistä saa, niin ei yhtään mitään järkeä ostaa...varsinkaan rahalla.. mutta vissiin niitä joku vielä aukoo.
 
Ylös Bottom