Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

kyllä toi vajaa 300K ainaki meikäläisen budjetille on ihan liikaa :D

No jo on hintaa, aika ison kasan kiekkoja saa lahjoittaa, että Eerikin saa! :D Ihan uteliaisuudesta ja suhteuttamisen takia kysyn, että mikä on vastaavasti hinta muilla "vielä isommilla" staroilla tyyliin Crosby, Ovechkin jne.? Ollaanko samoissa, vai mennäänkö vielä pari hunttia korkeampiin hintoihin?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

No jo on hintaa, aika ison kasan kiekkoja saa lahjoittaa, että Eerikin saa! :D Ihan uteliaisuudesta ja suhteuttamisen takia kysyn, että mikä on vastaavasti hinta muilla "vielä isommilla" staroilla tyyliin Crosby, Ovechkin jne.? Ollaanko samoissa, vai mennäänkö vielä pari hunttia korkeampiin hintoihin?

joo kallista on :D crosbyyn tai ovieen taitaa joutua upottamaan vielä sen jonku 150-200K lisää tuoho Eerikin hintaan, mut ei sentäs miljoonassa leiju hinnat niinku aikasemmissa versioissa . Tietty erikoiskortit sit iha asia erikseen.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Me jotka 0 euro budjetilla tiimiä rakennellaan voidaan unohtaa Karlssonit ja Crosbyt ja paljon tuntuu meitäkin nykyään olevan, mielenkiintosia tiimejä on porukka rakennullu, käyttäen hyväksi synergyjä joista saa pikku buustin pelaajille. Mulle joku 30 000 coinsin Kessel on yhtä juhlaa ja mukava saada. Hauska tuota tiimiä on pikkuhiljaa parannella ja nyt noilla jengeillä pystyy ihan ok pärjäämäänkin, vaikka vaikeeta se on jonkun TW Legenda jengin perässä pysyä. Eli kyllä huttia voi pelata ilman visaa ja pärjätä myös ihan ok nykyään.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tuli vain 1 ja 2 pakkaa palaavan pelaajan palkintoa, alko sitten sopparit loppumaan jo ekoissa divareissa niin soitin suomen ea linjalle josta pistivät 10 pakkaa kummallekki accolle;D
Sieltä sitten tuli tiimiin heti Kessel,Toews,Gezlaf,Calchenchuk,Hamilton,Granlund,Varlamov ja muutamat muut 86ovr tämä siis vinkkinä myös muille jotka olivat yllättyneitä kuinka vähän saivat pakkoja
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

[FONT=&quot]Onko [/FONT][FONT=&quot]kukaan kokeillut maalivahteja noista heroista vielä peleissä? Jokainen yhtä jäätäviä imureita, vai löytyykö joku oikeasti kova ukkokin joukosta?[/FONT]
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

[FONT=&quot]Onko [/FONT][FONT=&quot]kukaan kokeillut maalivahteja noista heroista vielä peleissä? Jokainen yhtä jäätäviä imureita, vai löytyykö joku oikeasti kova ukkokin joukosta?[/FONT]

Kölzig on ollu kova aina kun on vastaan tullu
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kölzig on ollu kova aina kun on vastaan tullu
Kyseinen kaveri oli kyllä kova noissa drafteissa ja myös betassa, kun kokeilin. Voisi harkita hero-settiä miehen kohdalle.

Seuraavaksi sitten Halloween-rahastussettiä pelissä. Kyllä sylettää tämä uusi tyyli HUT:ssa, jossa käytännössä ainoa tapa saada hyviä kortteja on ostaa pakkoja, jos noita erikoispelaajia ja erikoiskortteja haluaa. Keräilyt poistettiin ja tilalle tuli vain nämä rahastukseen perustuvat setit. Vaikuttivat hyvältä vielä alussa, mutta kyllä ainakin itselleni HUT:n pelaamisen mielenkiinto on laskenut ihan jäätävästi suhteessa edellisvuosiin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Nytpä tuli taas hyviä kortteja. 92 Matt Cooke? 97 Heatley? Miksi? Yhtä isoja vitsejä ovat kun viime vuoden 99 Scott. Ei nyt uskois tommosten nimien olevan otollisia päkkien myyntiinkään.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Nytpä tuli taas hyviä kortteja. 92 Matt Cooke? 97 Heatley? Miksi? Yhtä isoja vitsejä ovat kun viime vuoden 99 Scott. Ei nyt uskois tommosten nimien olevan otollisia päkkien myyntiinkään.
99 Scott pilasi HUT:n itselleni lopullisesti NHL16-peliin. Riippui tuossa vaiheessa jo muutenkin mielenkiinto hiuskarvan varassa koko peliin, niin sitten olikin taikaiskusta aivan jokaisella vastustajalla tuo hiton John Scott kentällä, ihan sama oliko sen vaatimuksen mieheen suorittanut vai ei.

Nyt sitten lyödään näitä 96 Roy/Bure ja 97 Heatley-kortteja peliin jo lokakuussa ja nuo saa pääasiassa vain jos ostaa hitollisen kasan pakkoja tai on "24/7" päivystämässä myyntilistaa.

Ei näin EA, ei todellakaan näin. 92 ovr Cookesta en sano mitään, eiköhän tuo kortti kerro kaiken oleellisen itsestään.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Noniin tuli sit ostettua ps4 vihdoin ja aloin vääntään huttia, viime nhl jäikin kokonaan väliin ja 2 ekaa peliä meni vähän muistellessa ja turpaan tuli. Nyt kuitenki tilastot 17-3-1 ja seiskadivarissa painetaan voitosta voittoon. Pakkoja "joutu" vähän visalla osteleen et sai jonkulaisen jengin, kun ei palaamisbonustakaan saa kun jäi tosiaan nhl16 kokonaan väliin, 20-30e tais hujahtaa alkuun ilman ihmeellisempiä nostoja. Tänään sit avasin 2 noita halloween pakkoja ja ekasta ryan johansen ja eberle, tokasta irtos sit elämäni kovin nosto eli kopitar :). Kopitarin pidän ja Johanssen meni lihoiks ja siitä tulleista kolikoista, olisko ollut 22k, hommattiin vähän pelaajia. Nyt oon tosi tyytyväinen jengiin ja tällä varmaan jaksaa pelailla pidempäänkin ilman päivityksiä.

Nyt joukkue on muodossaan:

Kreider Kopitar Bödker
Nyquist Spezza Voracek
Landeskog Little Gaborik
Abdelkader Dubinsky Barkov

TJ Brodie Ristolainen
Phaneuf Jones
Fowler Hamonic

Dubnyk Markström

Synergioista päällä on Speedsters, Passing Playmakers, Relentless Forecheck.

Seuraavaks varmaan päivitellään pakkeja ja jos niihin on jotain ehdotuksia niin otetaan kiitollisena vastaan.

Pelaajien taso on kyllä ollu huonompi kun mitä muistan nhl15 ja edeltävistä, melkein jokainen peli tuntuu nyt olevan joku 8-0 murskavoitto ja varsinkin syöttää ei tunnu juuri kaverit osaavan. Vähän mun mielestä on hidas tempo pelissä mutta kiva on kyllä pitkästä aikaa taas huttia grindailla. Noista legendoista en tykkää yhtään ja niitä ei tuu "realismin" takia ikinä joukkuueessa oleen ainuttakaan. Jos joskus jonkun setin saan täyteen ni legendat lähtee lihoiks ja tilalle aktiivipelaajia. Se tosin on aika kaukanen haave kun ei olis tarkotus visaa vingutella, mutta kun tääkin viesti kerran sai alkunsa visalla ostetuista halloween paketeista ni katotaan ny :D Niin ja toi Draft Champions on kyllä typerä, miksei se voi olla niinkun fifassakin ainakin ennen oli että siihen on "sisäänosto" kolikoilla ja sit voitot tulee Pakkoja/kolikkoja/molempia sen mukaan miten monta voittoo saat, toi kiinnosti tasan kahden pelin verran toistaseks.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jatkoo äskeseen, otin sit ekan kerran pataan niin et vastustaja selvästi osas pelata, markan äijiä koko joukkue täynnä paras vissiin 86. Hävisin 4-3 mut en ihan tajua tota et miks sain yli 1000 kolikkoo häviöstäkin, onko tässä kolikoiden suhteen ihan sama voittaako vai häviääkö, voitosta tulee joku 1200-1400 ja häviöstäkin näköjään yli tuhat?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Nyt sitten lyödään näitä 96 Roy/Bure ja 97 Heatley-kortteja peliin jo lokakuussa ja nuo saa pääasiassa vain jos ostaa hitollisen kasan pakkoja tai on "24/7" päivystämässä myyntilistaa.

Ei näin EA, ei todellakaan näin. 92 ovr Cookesta en sano mitään, eiköhän tuo kortti kerro kaiken oleellisen itsestään.

Ei kai noissa legendoissa mitään vikaa periaatetasolla pitäisi olla? Roy ja Bure olivat molemmat sen luokan staroja aikanaan, ettei tuollainen 96 overall parhaimmillaan ole edes juurikaan ylimitoitettu! Joku 94-95 varmasti hyvin lähellä totuutta, mitä Roy oli huippuvuosinaan ja Bure voittaessaan maalipörssin. Ehkä vähän aikainen ajankohta korttien julkaisuille joo, mutta minusta ainakin "täysin realistisia" kortteja...

Toki 92 overallin Matt Cookelle räkäistä huutonaurua ja rutosti :D :D -hymiöitä perään! Itsehän en kehtaisi omaan lätkäjoukkueeseeni Matt Cookea edes kentälle laittaa, oli sitten overall mikä tahansa! Se Erik Karlssonin akillesjänteelle tallominen ja muut koiruudet kun vaan eivät unohdu...
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ei kai noissa legendoissa mitään vikaa periaatetasolla pitäisi olla?
Ei legendoissa olekaan. Mutta Burella ja Roylla taitaa olla kohta jo kolme eri korttia ja nyt on lokakuu, niin kyllä tuo vähän pistää harmistuttamaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Miten musta tuntuu,et nua sopimukset kuluu nopeemmin ku pelatut pelit?? Laitoin parille pelaajalle eilen kax kertaa 13 sopimusta kerralla ja nyt jo pitäs taas laittaa... En kyl oo ehtiny 26 peliä pelata sen jälkeen.. vai oonkohan.. Tuli kyl sellanen tunne ku yhtenään pitää lisäillä sopparikorttia.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

On tuo lindros (93) kyllä huikea pelaaja. Nousin kakkos divariin eikä olisi onnistunut ilman kyseistä pelaajaa. Joka peliin tehnyt 2-3 pistettä. Hyvä aloittamaan, iso ja kohtuu nopeaakin vielä. On kyllä todella vaikea pysäytettävä vastustajalle.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Miten musta tuntuu,et nua sopimukset kuluu nopeemmin ku pelatut pelit?? Laitoin parille pelaajalle eilen kax kertaa 13 sopimusta kerralla ja nyt jo pitäs taas laittaa... En kyl oo ehtiny 26 peliä pelata sen jälkeen.. vai oonkohan.. Tuli kyl sellanen tunne ku yhtenään pitää lisäillä sopparikorttia.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Itse huomasin saman ja tuli mieleen nuo korttien kaksoiskappaleet. Eli epäilys siitä, että kaksoiskappaleen sopparit kuluu kanssa. Pelaajan ollessa aktiivisessa kokoonpanossa, olen poistanut aina sen kaksoiskappaleen. Ei ole sen jälkeen sopparit kuluneet normaalia enempää:)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Itse huomasin saman ja tuli mieleen nuo korttien kaksoiskappaleet. Eli epäilys siitä, että kaksoiskappaleen sopparit kuluu kanssa. Pelaajan ollessa aktiivisessa kokoonpanossa, olen poistanut aina sen kaksoiskappaleen. Ei ole sen jälkeen sopparit kuluneet normaalia enempää:)
En oo kyllä tullu aatelleex. Mulla ei tosin kaksoiskappaleita hirveesti ole mut täytyy kiinnittää huomiota tohon. Tattis vinkistä.[emoji5]

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ei oo vielä supportista vastattu, että missä mun daily rewardsit. Eilen ne alko taas juoksemaan nollista, oltuaan pari päivää harmaana.

Toinen mikä harmittaa on tän HUT:n lagi, ja vieläpä usein Suomalaisia vastaan. Lobbyssa saattaa olla ilosesti vihreellä Good Connection, mutta sitten jossain kohtaa peliä alkaa lagaamaan isosti. Äsken olin kolmannen erän alussa 4-0 johdossa, niin alkoi pätkimään sellaista +200ms tahtia. Ei tarvinnut yllättyä, että vastustajan 4 seuraavaa räkäisyä meni kaikki putkeen veskan ohi hirveän nykimisen saattelemana. Onneksi sentään voittomaalikisassa vein.

Onko tuo lag EA:n servereistä kiinni vai vieläkö on Suomessa ihmisiä, kellä ei vähintään 100/10 yhteyttä ole?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mites nuo synergia jutut oikein toimii?
En ole vielä perehtynyt niihin..olen vaan pelannut :D:D
Onko niistä siis oikeasti jotain hyötyä?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mites nuo synergia jutut oikein toimii?
En ole vielä perehtynyt niihin..olen vaan pelannut :D:D
Onko niistä siis oikeasti jotain hyötyä?

On hyötyä. Ite testannu nyt kaikkia. Kannattaa olla joukkuesynergia. Pyörityspeli toiminut itellä parhaiten.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom