Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Hellou!
Sellainen juttu tuli mieleen vielä, että kun pelin käyn tänään hankimassa...ni kannattaako se ostaa uutena, lähinnä sen takia, että saako siinä ohessa mitään merkittävää etua? Kortteja tai packejä tms.? Vai ostanko vaan sen mistä halvimmalla saa...jotta pääsee tahkoamaan ja todennäköisesti menettämään hermonsa nopealla sykkeellä:)!!
En ole kuullut kun ennakkotilaajan edusta jossa sai ilmaisia pakkoja alussa ja viikottain tuli tietyn ajan ilmaispakka.Jos muilla on parempaa tietoa niin kertokoot eduista, mutta oma neuvo osta peli mahd halvalla. Ja pelaajia saat niin halvalla nyt, että en paljon stressailisi muutamasta hassusta ilmaispakasta.
Hermot tulee menemään takuuvarmasti, se on nhl ainoa asia joka ei muutu, tilaa jo nyt uusi ohjain koska tulet heittämään sen seinään jossain vaiheessa :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

En ole kuullut kun ennakkotilaajan edusta jossa sai ilmaisia pakkoja alussa ja viikottain tuli tietyn ajan ilmaispakka.Jos muilla on parempaa tietoa niin kertokoot eduista, mutta oma neuvo osta peli mahd halvalla. Ja pelaajia saat niin halvalla nyt, että en paljon stressailisi muutamasta hassusta ilmaispakasta.
Hermot tulee menemään takuuvarmasti, se on nhl ainoa asia joka ei muutu, tilaa jo nyt uusi ohjain koska tulet heittämään sen seinään jossain vaiheessa :D

Tein mielestäni aika hyvät kaupat, vein Madden 17 Gamestoppiin ja kävelin putiikista ulos NHL 17 kanssa ja laitoin välirahaa 10 centtiä!!
Joten illalla pääsee änärin mielenkiintoiseen maailmaan!!
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tein mielestäni aika hyvät kaupat, vein Madden 17 Gamestoppiin ja kävelin putiikista ulos NHL 17 kanssa ja laitoin välirahaa 10 centtiä!!
Joten illalla pääsee änärin mielenkiintoiseen maailmaan!!
Nyt muuten kannattaa tehdä niitä hut2 settejä eli kun laitat 10 tai 20 harvinaista kultapelaajaa settiin saat pakan jossa on 5 tai 10 hut2 harvinaista pelaajaa. Pikamyydä ei kannata nyt harvinaisia kultapelaajia, setin takia saat niistä aina noin tuplahinnan markkinoilla välittömästi ps4 näin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Galluppia.
Mitä mov kortteja ostaisitte nyt, joiden uskotte saavan toty kortin?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Galluppia.
Mitä mov kortteja ostaisitte nyt, joiden uskotte saavan toty kortin?
R.Josi voipi päästä tow. Pitkän ajan sijoituskortteja movemberit on ja kyllä nuo pelaajat jotka pelaa hyvää kautta on sen parannuksen saaneet. Bostonin kaverit. McDavid, Burns, Crosby jne, nuo kun voi iskeä milloin vain sen 4pistettä pelissä. Movemberit ei ole heikkohermoisten kortteja, itsellä on muutama ostettu sijoitusmielessä, Bergeron kantoi jo hedelmää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

R.Josi voipi päästä tow. Pitkän ajan sijoituskortteja movemberit on ja kyllä nuo pelaajat jotka pelaa hyvää kautta on sen parannuksen saaneet. Bostonin kaverit. McDavid, Burns, Crosby jne, nuo kun voi iskeä milloin vain sen 4pistettä pelissä. Movemberit ei ole heikkohermoisten kortteja, itsellä on muutama ostettu sijoitusmielessä, Bergeron kantoi jo hedelmää.

Tarkoitin että ei ole totyyn enään kovin pitkä aika, niin kohta alkaa varmaan jonkinlainen mov korttien hintojen nostatus, jos vanhat merkit yhtään pitää paikkaansa :D.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tarkoitin että ei ole totyyn enään kovin pitkä aika, niin kohta alkaa varmaan jonkinlainen mov korttien hintojen nostatus, jos vanhat merkit yhtään pitää paikkaansa :D.
Juu ja eiköhän ne toty ukot ole noita samoja joista jo mainitsin, pistepörssin kärkiukkoja. Yle teksti tv sivu 256, sieltä voi tsekata :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Juu ja eiköhän ne toty ukot ole noita samoja joista jo mainitsin, pistepörssin kärkiukkoja. Yle teksti tv sivu 256, sieltä voi tsekata :D

Niin mutta jos tulee community toty, u23 yms. siten noilla halvoillakin korteilla voi vielä tienata.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Niin mutta jos tulee community toty, u23 yms. siten noilla halvoillakin korteilla voi vielä tienata.
Ite toivon että Parise saisi parannuksen, kun on meikän lempipelaajia. Josin parannus maistuisi myös, sekin movember löytyy.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ite toivon että Parise saisi parannuksen, kun on meikän lempipelaajia. Josin parannus maistuisi myös, sekin movember löytyy.

Samoin. Nyt löytyy movembereina Parise, Matthews, Kuznetsov, Staal, Hofmann, Wheeler, Simmonds, Ekblad. Tarkoitus hankkia vielä Eichel, Byfuglien, Klingberg, Josi, Kadri, Zetterberg. Sitten toty voi tulla, eiköhän noista joku saa päivityksiä ja halvalla kytännyt noita. Ei niissä hirveää tappiota tee (paitsi tuohon matthewsiin upposi liikaa kolikoita).
Oli äsken totw 90 keith myynnissä, vaihtotarjouksena 90 Laine ja 10000. 100k voittoa :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Samoin. Nyt löytyy movembereina Parise, Matthews, Kuznetsov, Staal, Hofmann, Wheeler, Simmonds, Ekblad. Tarkoitus hankkia vielä Eichel, Byfuglien, Klingberg, Josi, Kadri, Zetterberg. Sitten toty voi tulla, eiköhän noista joku saa päivityksiä ja halvalla kytännyt noita. Ei niissä hirveää tappiota tee (paitsi tuohon matthewsiin upposi liikaa kolikoita).
Oli äsken totw 90 keith myynnissä, vaihtotarjouksena 90 Laine ja 10000. 100k voittoa :D
Ollu markkinamiesten juhla-aikaa viimeaikoina, kun tietää miten homma toimii niin mukavasti tekee tiliä nyt. Tein huvikseen pari hut2 settiä ja oli ihan mukava yllätys Carter ja Marchand tuli ekasta, toisesta ei yhtään mitään.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mitäs tossa competive season uutisessa lukee hutin etusivulla, tietääkö joku? Jotain luvassa jos pelaa 10:llä hut S2 kortilla competive season 3:sta?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mitäs tossa competive season uutisessa lukee hutin etusivulla, tietääkö joku? Jotain luvassa jos pelaa 10:llä hut S2 kortilla competive season 3:sta?
Jos haluaa pelata, niin joukkueessa tulee olla vähintään kymmenen S2-pelaajaa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ei ole vissiin olleet s2 kortit kovin haluttuja kun tuommoista pitää keksiä. No itse en noita sen takia kyllä joukkueeseen hanki, pelataan sitten divareita.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Sepä se, kun mitään lisäarvoa hut2 kortit ei tuo noilla synergyillä ja toiseksi kuka haluaa myydä pelaajansa pilkkahintaan ostaaksen överihintaisia erikoiskortteja, että saa edes yhden järkevän synergyn päälle. Peli on muuten suht sekaisin ja rikki, kuulen jatuvasti juttua aiheesta, tuo varmasti vaikuttaa myös negatiivisesti pelaamiseen, pakkojen ostoon ja joukkueen rakentamiseen. Itsellä on myös koko peli fysiikka mennyt rikki jo monta kertaa, tapahtuu myös offlinessä, pelistä on tullu pelikelvotonta ja tuntuu, että tuota tapahtuu yhä useammin.
Kumma juttu kuinka Ea ei osaa eikä pysty tekemään peliä joka toimii, pakkoja tulee ja hassunhauskoja twitter päivityksiä, kortteja ja uudistuksia.Mitä iloa on korteista ja uudistuksista , jos koko ydinpeli pelimotoriikka on täysin hajalla.

Edit: Jagr sai täyteen 1900 pistettä, se voi olla riski ostaa movember mutta se voi kannattaa, noin kova saavutus voi ansaita muutakin kun sen perus parannuksen. Ite lähin pikku riskillä koittamaan ja ostin Jagr movemberin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Halventuuko ja tuleeko lisää normikortteja markettiin tuon hut2 setin loppuessa 12 päivän päästä? Aika vähän nimittäin on noita normikortteja myynnissä..
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

It's hoki time!
No niin, Hutin maailmaan pikkuhiljaa päästy!
Oma starttijoukkue saatu jaloilleen ja vääntäminen rautaliigassa(9.div)aloitettu!
Controllit hillitysti vaihdoin hybridiin ja pelataan sillä nyt tovi!
Markettia olen ujosti myös tutkinut, mutta edelleen se vaikuttaa kovin haastavalta, johon minulla onkin muutama tarkentava kysymys!
Eli,
- onko jokin sivusto, mistä voi seurata korttien hintoja tai mihin hintaan mitäkin korttia on myyty? Maddeniin tämmöinen löytyy...?
- saako tiliä tehtyä kulutuskorteilla?
- onko marketti sidottu jotenkin kellonaikaan? Tarkoitan sitä, että voiko tiettyyn aikaan tehdä paremmin kolikoita vai onko se tasaisen haastavaa?
- tällä sivustolla puhutaan paljon näistä movember-pelaajista ,mitä ne on?
Muuten olen kyllä tykännyt itse pelaamisesta! Aloitukset on haastavia...ja äkkiseltään tehnyt sellaisen huomion, että pelaajat kyllä erottuu toisistaan jäällä, faktaa on se, että Markus Granlundilla ja Steven Stamkosilla on oikeasti eroa!! Synergyt on myös vielä täysin mystiikkaa minulle...mut pienin askelin eteenpäin:)!
Ja tästä yhteisestö kyllä tykkään!! Saa äkisti vertaistukea siihen ärsytykseen, minkä €A ennemmin tai myöhemmin aiheuttaa tekeleellään! Tai vastauksia puolityhmiinkysymyksiin...
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

It's hoki time!
No niin, Hutin maailmaan pikkuhiljaa päästy!
Oma starttijoukkue saatu jaloilleen ja vääntäminen rautaliigassa(9.div)aloitettu!
Controllit hillitysti vaihdoin hybridiin ja pelataan sillä nyt tovi!
Markettia olen ujosti myös tutkinut, mutta edelleen se vaikuttaa kovin haastavalta, johon minulla onkin muutama tarkentava kysymys!
Eli,
- onko jokin sivusto, mistä voi seurata korttien hintoja tai mihin hintaan mitäkin korttia on myyty? Maddeniin tämmöinen löytyy...?
- saako tiliä tehtyä kulutuskorteilla?
- onko marketti sidottu jotenkin kellonaikaan? Tarkoitan sitä, että voiko tiettyyn aikaan tehdä paremmin kolikoita vai onko se tasaisen haastavaa?
- tällä sivustolla puhutaan paljon näistä movember-pelaajista ,mitä ne on?
Muuten olen kyllä tykännyt itse pelaamisesta! Aloitukset on haastavia...ja äkkiseltään tehnyt sellaisen huomion, että pelaajat kyllä erottuu toisistaan jäällä, faktaa on se, että Markus Granlundilla ja Steven Stamkosilla on oikeasti eroa!! Synergyt on myös vielä täysin mystiikkaa minulle...mut pienin askelin eteenpäin:)!
Ja tästä yhteisestö kyllä tykkään!! Saa äkisti vertaistukea siihen ärsytykseen, minkä €A ennemmin tai myöhemmin aiheuttaa tekeleellään! Tai vastauksia puolityhmiinkysymyksiin...

Hienoa että jollain löytyy vielä näin paljon intoa peliä kohtaan! ollappa itsekin vielä vasta aloittelemassa matkaani aladivareissa :D
itse en ole ainakaan tietoinen mistään sivustosta, johonka näitä hintoja päiviteltäisiin. Marketissa taitaa aamusta/päivällä olla hinnat hieman matalammalla kuin iltaisin.
Movember-kortit ovat erikoiskortteja, jotka päivittyvät aina korkeimpaan kokonaisuuteen uusien korttien tullessa, eli näillä mahdollista tienata hyvinkin kolikoita jos sattuu hyviä parannuksia tulemaan ja arvo nousemaan. Eikun tsemiä matkalle kohti huippua!
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

It's hoki time!
No niin, Hutin maailmaan pikkuhiljaa päästy!
Oma starttijoukkue saatu jaloilleen ja vääntäminen rautaliigassa(9.div)aloitettu!
Controllit hillitysti vaihdoin hybridiin ja pelataan sillä nyt tovi!
Markettia olen ujosti myös tutkinut, mutta edelleen se vaikuttaa kovin haastavalta, johon minulla onkin muutama tarkentava kysymys!
Eli,
- onko jokin sivusto, mistä voi seurata korttien hintoja tai mihin hintaan mitäkin korttia on myyty? Maddeniin tämmöinen löytyy...?
- saako tiliä tehtyä kulutuskorteilla?
- onko marketti sidottu jotenkin kellonaikaan? Tarkoitan sitä, että voiko tiettyyn aikaan tehdä paremmin kolikoita vai onko se tasaisen haastavaa?
- tällä sivustolla puhutaan paljon näistä movember-pelaajista ,mitä ne on?
Muuten olen kyllä tykännyt itse pelaamisesta! Aloitukset on haastavia...ja äkkiseltään tehnyt sellaisen huomion, että pelaajat kyllä erottuu toisistaan jäällä, faktaa on se, että Markus Granlundilla ja Steven Stamkosilla on oikeasti eroa!! Synergyt on myös vielä täysin mystiikkaa minulle...mut pienin askelin eteenpäin:)!
Ja tästä yhteisestö kyllä tykkään!! Saa äkisti vertaistukea siihen ärsytykseen, minkä €A ennemmin tai myöhemmin aiheuttaa tekeleellään! Tai vastauksia puolityhmiinkysymyksiin...
En tiedä löytyykö sivusto josta voi seurata ehkä joku muu tietää. Tuli 2,5k pakka jossa on 8 kultasopimusta ja 2 loukkantumiskorttia joten niillä ei nykyään oikein tiliä tee. Paras hetki ostaa on yleensä olleet kun uudet pakat tulee tai joku uudistus, myös P Amerikan prime peliaika joka on meillä yöaika tuo yleensä säpinää markkinoille vkl erityisesti. Movemberit on kortteja jotka päivittyy aina parhaan kortin mukaan yhtä hyväksi ominaisuuksiltaan kuin se uusi korttikin on paitsi uudet synergyt ei tule mukaan eli alussa movember on voinut olla 88ovr ja nyt 91ovr, sinun ei ole tarvinnut tehdä muuta kuin omistaa kortti niin ea päivittää sen paremmaksi automaattisesti sen parhaan kortin mukaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

En tiedä löytyykö sivusto josta voi seurata ehkä joku muu tietää. Tuli 2,5k pakka jossa on 8 kultasopimusta ja 2 loukkantumiskorttia joten niillä ei nykyään oikein tiliä tee. Paras hetki ostaa on yleensä olleet kun uudet pakat tulee tai joku uudistus, myös P Amerikan prime peliaika joka on meillä yöaika tuo yleensä säpinää markkinoille vkl erityisesti. Movemberit on kortteja jotka päivittyy aina parhaan kortin mukaan yhtä hyväksi ominaisuuksiltaan kuin se uusi korttikin on paitsi uudet synergyt ei tule mukaan eli alussa movember on voinut olla 88ovr ja nyt 91ovr, sinun ei ole tarvinnut tehdä muuta kuin omistaa kortti niin ea päivittää sen paremmaksi automaattisesti sen parhaan kortin mukaan.

Eli marketti pitää tutkia itse ja toimia niin, että ostaa halvalla ja myydä voitolla!
Fifassa pystyi tekemään tiliä kulutuskorteilla, lähinnä sopimuksilla!
Huomasin noiden pelaajien tiedoissa palkan...onko joukkueen rakentamisessa jotain palkkakattoa?
 
Ylös Bottom