Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Miksi itse sain vain sen palkintopakan? Kahdella tilillä tein setin+pelasin pelin/tili, molemmille vain tuo palkintokortin pakka.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

May days pakat tulivat. 94 Laineen sain ja art ross sekä frank j selke pokaalit? Ei mitään hajua oliko toi hyvin.
500-700k tuon Laineen hinta eli hyvä palkinto ja korttikin on pätevä, kaikki arvot kohdillaan puolustusarvoista lähtien. Sain Simmondsin ite.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Olipahan mielenkiintoinen HUT-matsi tuossa aijemmin päivällä. Jotain suomalaista vastaan se oli (tunnus Jukkis83).

Ei oo varmaan koskaan ollut noin paljoa lagia, mitä tuossa pelissä oli. Olin vielä itse hostina. En tiedä millä mokkulalla tuo kaveri pelasi vai mikä oli homman nimi. Peli oli yhtä diashowta, turpaan tuli 3-0 (joka oli yllättävän hyvin siihen nähden, että oli käytännössä mahdoton pelata). Yleensä tuollaisella viiveellä melkeinpä tulee ilmoitusta että "yhteys vastustajaan menetetty" tai muuta vastaavaa ja peli loppuu.

Mainitsin sitten kaverille asiasta, tai kyselin mikähän oli homman nimi ja onko sielä päässä netti kunnossa. Vastausta tuli "just.. taidat kuulua siihen seuraan jotka aina kun häviää niin syyttää vastustajan yhteyttä.. todella säälittävä poju!!! kasvata munat ja kestä tappio niin kuin mies.. huh huh.. et oo varmaan kuullu et EA:lla on pikkase ollu ongelmia eile ja tänään"
Että näin. En voi kyllä suositella pelejä kyseistä jantteria vastaan..

Tulee googleteltua erätauoilla sillointällöin vihun nimimerkkejä kun on kone samassa plegen kanssa. Tälläinen mestari tuli tosiaan vastaan, josta joskus ollut juttua.

Pingi oli keskimäärin 70 ja korkeimmillaan jotain 300. Ikinä ei ole ollut tollasta lagia ennen. Vihu ei niinkään osannut pelata, mutta kovia päänahkoja kerännyt compissa ja mv recordikin oli jotain 50-5.

Tuntui, että 5min ennen loppua otti pausen ja lagi loppui. Tiedä sitten onko tosiaan tarkoituksella kääpiöpoket latauksessa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ei jumavitunlauta mitä sontaa olleet viimeiset ~10 peliä huttia. Tappiota tappion perään, vaikka itse olen joka pelissä hallitseva osapuoli. Vastustaja vaan tekee joka ainoasta paikasta maalin, kun itse taas tarvii sen 4-5 hyvää paikkaa per maali. Mukaan mahtuu mm. peli, missä vastustaja tarvitsee kolmen maalin tekoon viisi laukausta, kun itse taas missaan yhden ylivoiman aikana neljä one-timeriä takatolpalta tyhjiin; Kahdessa maila katki ja kaksi kertaa pelaaja lämää ohi kiekosta. Viimeisin ottelu, minkä pelasin päättyi vastustajan 3-2 voittoon. Tässä pelissä vastustajalla oli 11 laukausta 1:28 hyökkäysalueajalla. Jokainen laukaus oli roiskaisu sinisen jälkeen maalia kohti ja niin vain niistä kolme upposi maaliin. Yhdessäkään maaliin menneessä laukauksessa ei ollut maskia... HELP! :confused:
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ei jumavitunlauta mitä sontaa olleet viimeiset ~10 peliä huttia. Tappiota tappion perään, vaikka itse olen joka pelissä hallitseva osapuoli. Vastustaja vaan tekee joka ainoasta paikasta maalin, kun itse taas tarvii sen 4-5 hyvää paikkaa per maali. Mukaan mahtuu mm. peli, missä vastustaja tarvitsee kolmen maalin tekoon viisi laukausta, kun itse taas missaan yhden ylivoiman aikana neljä one-timeriä takatolpalta tyhjiin; Kahdessa maila katki ja kaksi kertaa pelaaja lämää ohi kiekosta. Viimeisin ottelu, minkä pelasin päättyi vastustajan 3-2 voittoon. Tässä pelissä vastustajalla oli 11 laukausta 1:28 hyökkäysalueajalla. Jokainen laukaus oli roiskaisu sinisen jälkeen maalia kohti ja niin vain niistä kolme upposi maaliin. Yhdessäkään maaliin menneessä laukauksessa ei ollut maskia... HELP! :confused:

Luultavasti liian hyvä joukkue sulla. Nelosketjuun jotain 87ovr TOTY kortteja millä hyvät synet yms. Tämä on fakta ja tutkittu juttu. Tänäkin vuonna todettu kun tuli nostettua pari 98 lappua
pakoista jota ei voi tradea ja oli pakko lyödä kentälle niin sitä myötä oli myös pakko vähän huonontaa 3 ja 4 ketjuja jotta peli taas toimii. Nyt viimeseen 10 peliin jälleen se perus 8 DNF voittoa
ja joka pelistä tulee voitto ihan sama miten päin ohjain on kädessä. Viimeset 5 mestaruutta näiden muutoksien jälkeen 8-0-0 recordilla. EA.

Huomioitavaa myös, että esim. Schultz on oikealta overaliltaan pari ovr aina korkeampi (paitsi TOTY kortti) kuin kortissa lukee. FB Gaustad on oikealta overaliltaan 94. (pelin paras kortti)
2 veskarina kannattaa käyttää pronssikassaria 70-75ovr jolla 4+ syneä. Nämä kyllä maksaa ihan perkeleesti, mutta on wörtti.

Tässä kohti vuotta näiden faktojen kertominen ei kiinnosta yhtään, koska kukaan tätä kuitenkaan pelaa enää.

Tässä oma orkesteri, helpostikin olis saanu vielä miljoonan lyötyä lisää tohon jengiin mutta ei tuo mitään sisältöä lisää:
https://hutdb.net/17/builder/598460
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Luultavasti liian hyvä joukkue sulla. Nelosketjuun jotain 87ovr TOTY kortteja millä hyvät synet yms. Tämä on fakta ja tutkittu juttu. Tänäkin vuonna todettu kun tuli nostettua pari 98 lappua
pakoista jota ei voi tradea ja oli pakko lyödä kentälle niin sitä myötä oli myös pakko vähän huonontaa 3 ja 4 ketjuja jotta peli taas toimii. Nyt viimeseen 10 peliin jälleen se perus 8 DNF voittoa
ja joka pelistä tulee voitto ihan sama miten päin ohjain on kädessä. Viimeset 5 mestaruutta näiden muutoksien jälkeen 8-0-0 recordilla. EA.

Huomioitavaa myös, että esim. Schultz on oikealta overaliltaan pari ovr aina korkeampi (paitsi TOTY kortti) kuin kortissa lukee. FB Gaustad on oikealta overaliltaan 94. (pelin paras kortti)
2 veskarina kannattaa käyttää pronssikassaria 70-75ovr jolla 4+ syneä. Nämä kyllä maksaa ihan perkeleesti, mutta on wörtti.

Tässä kohti vuotta näiden faktojen kertominen ei kiinnosta yhtään, koska kukaan tätä kuitenkaan pelaa enää.

Tässä oma orkesteri, helpostikin olis saanu vielä miljoonan lyötyä lisää tohon jengiin mutta ei tuo mitään sisältöä lisää:
https://hutdb.net/17/builder/598460

Ei oo kyllä liian kovasta jengistä kii, kun vasta joku viikko sitte aloin taas pelaamaan sen jälkeen, kun annoin kaikki pelaajat ja coinssit pois. Joulu-Richardsin ja Draft-Grossmannin jälkeen parhaat pelaajat on jotain 88-87 pelaajia ja joukkueen tähtimäärä on 4 tähteä, kun kakkoskassari on pronssinen.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Luultavasti liian hyvä joukkue sulla. Nelosketjuun jotain 87ovr TOTY kortteja millä hyvät synet yms. Tämä on fakta ja tutkittu juttu. Tänäkin vuonna todettu kun tuli nostettua pari 98 lappua
pakoista jota ei voi tradea ja oli pakko lyödä kentälle niin sitä myötä oli myös pakko vähän huonontaa 3 ja 4 ketjuja jotta peli taas toimii. Nyt viimeseen 10 peliin jälleen se perus 8 DNF voittoa
ja joka pelistä tulee voitto ihan sama miten päin ohjain on kädessä. Viimeset 5 mestaruutta näiden muutoksien jälkeen 8-0-0 recordilla. EA.

Huomioitavaa myös, että esim. Schultz on oikealta overaliltaan pari ovr aina korkeampi (paitsi TOTY kortti) kuin kortissa lukee. FB Gaustad on oikealta overaliltaan 94. (pelin paras kortti)
2 veskarina kannattaa käyttää pronssikassaria 70-75ovr jolla 4+ syneä. Nämä kyllä maksaa ihan perkeleesti, mutta on wörtti.

Tässä kohti vuotta näiden faktojen kertominen ei kiinnosta yhtään, koska kukaan tätä kuitenkaan pelaa enää.

Tässä oma orkesteri, helpostikin olis saanu vielä miljoonan lyötyä lisää tohon jengiin mutta ei tuo mitään sisältöä lisää:
https://hutdb.net/17/builder/598460
Niin, tässä romuttuu nuo pronssi ja hopeajoukkueilla pelaamiset. Tässäkin on miljoona synea auki ja melko hintava porukka kuitenkin. Tämä myös todistaa synergyjen toimivan. Itse olen kokeillut normipronssiveskaria kakkosmokkena, mutta tuntuu että se sekoittaa koko pelin. Neljän synen pelaajiin ei ole varaa, kahden synen pelaajia löytyy rosterista montakin. Kuusi synergyä on ollut yhtä aikaa päällä (joukkuesynejä), välillä toimii ja välillä ei. Kai se pitää vaan pelaamalla yrittää päästä sinne ykköseen, mutta luulen matkan loppuvan taas kakkosdivariin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Niin, tässä romuttuu nuo pronssi ja hopeajoukkueilla pelaamiset. Tässäkin on miljoona synea auki ja melko hintava porukka kuitenkin. Tämä myös todistaa synergyjen toimivan. Itse olen kokeillut normipronssiveskaria kakkosmokkena, mutta tuntuu että se sekoittaa koko pelin. Neljän synen pelaajiin ei ole varaa, kahden synen pelaajia löytyy rosterista montakin. Kuusi synergyä on ollut yhtä aikaa päällä (joukkuesynejä), välillä toimii ja välillä ei. Kai se pitää vaan pelaamalla yrittää päästä sinne ykköseen, mutta luulen matkan loppuvan taas kakkosdivariin.

Miten romuttuu Hä? Kuka idiootti ees hommaa pronssitason ukkoja kun alkuun jo saa goldeja? Joo synergyjä piti olla päällä muuten normi kultakortit vetää yleisön raikuvissa aploodeissa jo kulahtaneiden herojen ohitse, pelityylin suosimalla spurttipohjaan ja taklaus ja poke ei osu viiva one timerin ylämummoon..

terveiset vaan kaikille eashl hut yms insinööreille mut onhan tää ollu nää 2 viimeversiota iha 3vs3 peliä ja bugien/koodi mokke mökkeilijöiden rumaa käytöstä. Ihan miten vaan ja niin vaan vaan kommentoin kyllä aiemmin jo lyhyesti liittyen samaan aiheeseen.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Miten romuttuu Hä? Kuka idiootti ees hommaa pronssitason ukkoja kun alkuun jo saa goldeja? Joo synergyjä piti olla päällä muuten normi kultakortit vetää yleisön raikuvissa aploodeissa jo kulahtaneiden herojen ohitse, pelityylin suosimalla spurttipohjaan ja taklaus ja poke ei osu viiva one timerin ylämummoon..

terveiset vaan kaikille eashl hut yms insinööreille mut onhan tää ollu nää 2 viimeversiota iha 3vs3 peliä ja bugien/koodi mokke mökkeilijöiden rumaa käytöstä. Ihan miten vaan ja niin vaan vaan kommentoin kyllä aiemmin jo lyhyesti liittyen samaan aiheeseen.
Siten niin romuttuu, että muutama henkilö täälläkin on kertonut voittaneensa pronssi ja hopeajoukkueilla kaiken. En itse pelaa noilla, mutta kokeillut olen ja ihan perseestä oli pelata. Hutin alkuaikoina ei saanut alkuun, kuin pronssipelaajia ja muutaman kultapelaajan joukkoon. Tässäkin vois tehdä kuten Fifassa, että oikeasti kovat kortit maksaa ja ovat harvinaisempia saada. Synergyistä voi sanoa, että tietyt yhdistelmät toimivat, mutta osa ei niinkään. Olen huomannut, että parhaiten toimivat TW, CG ja X synergyt. Esimerkiksi TW ja WC synergyn ollessa päällä yhtä aikaa, niin ne kumoavat toisensa. Sama homma X ja B synergyn ollessa yhtä aikaa päällä. Näitä ei ole testattu millään miljardipelaajilla, mutta niillä on jo kovat statsit alkuunkin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Joo huomannut kyllä ja aiemmin tosiaan jo mainitsin ettei niillä korttien ratingeillä näytä olevan väliä välttämättä, pelin sisäinen toteutus missä koodatut muuttujat arpoo et osuuko busyk kiekkoon vai eikö tai jos osuu niin osuuko vielä maaliin :) spurtti pohjaan ja onnea peleihin! Itse myin jo pelin ja jäi joukkueellinen heroja pukkariin ihmettelemään mitä se toty karlsson täällä tekee :)

Ps. Oli muute iha mielenkiintoista ku compissa oli vaateena se kolme pronssi ja kolme hopea ukkoa. Vois olla tulevaisuudessa rajoitettu hutissa et 4.kenttä pronsseja ja 3. kenttä hopeita 2. Kenttä overall enintään 87-88 ja ykköseen vois laittaa mitä sattuu haluamaan. Ja divarin tasanko vois tuoda mukaan rajoittamaan ettei pääse 10.divarissa pelaamaan joukkueellista heroja esim. Sitten jos se pelaajan väsyminen näkyis kentällä teoissa ni jeejee, vaikka varmaan sama se mitä hienoja juttuja hammassuojineen tekee niin kyllä se pelattavuus voi varmaan aina vaan olla parempi kun on.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kukaan/mikään ei ole koskaan vittuillut mulle näin pahasti, kuin tämä pelimuoto. Sitä ei voi pukea sanoiksi. Se on vaan jotain mahdottoman ja älyttömän väliltä. Mä niin toivoisin, että joku muukin tietäisi. :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ja nyt sitten ei tarvinnut parissa ottelussa kun liukua vastustajan maalille, niin sai räpättyä tarvittavat häkit. Ihan kiva tää momentum. Tuntee taas itsensä ihan ***** hyväks.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kukaan/mikään ei ole koskaan vittuillut mulle näin pahasti, kuin tämä pelimuoto. Sitä ei voi pukea sanoiksi. Se on vaan jotain mahdottoman ja älyttömän väliltä. Mä niin toivoisin, että joku muukin tietäisi. :D
Samoilla linjoilla ja silti siihen tulee palattua aina uudestaan:D Tuo momentum on tään pelin paskinta settiä. Pelin alkaessa jo tietää kuinka tulee käymään ja sitten vielä nämä lagi kytkimen käyttäjät.. Hommaan itsekin sellaisen ja pistän päälle toisen aloittaessa lagittamisen!
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Itekkin oon ihmetellyt että mitä hemmettii on tapahtunut, koska monesti oon hallinnut pelejä mutta takkiin tulee. Omalle maalivahdille (normi kultakortti Bishop ovr88) menee ties mitkä sisään ja ite saa yrittää ihan kaikkea eikä mikään uppoo.

Mitä muuten teen väärin, kun pääsen laidalta melkein yksin läpi kunnes oma hyökkääjä yhtäkkii lopettaa luistelemisen vaikka vasen tatti menosuuntaan ja pohjassa? En saa mitään spurtteja. Pitääkö tota tattia naputtaa vai pitää pohjassa?
Mulla ei tunnu toimivan mikään.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Itekkin oon ihmetellyt että mitä hemmettii on tapahtunut, koska monesti oon hallinnut pelejä mutta takkiin tulee. Omalle maalivahdille (normi kultakortti Bishop ovr88) menee ties mitkä sisään ja ite saa yrittää ihan kaikkea eikä mikään uppoo.

Mitä muuten teen väärin, kun pääsen laidalta melkein yksin läpi kunnes oma hyökkääjä yhtäkkii lopettaa luistelemisen vaikka vasen tatti menosuuntaan ja pohjassa? En saa mitään spurtteja. Pitääkö tota tattia naputtaa vai pitää pohjassa?
Mulla ei tunnu toimivan mikään.
Pelattujen otteluiden määrä, divisioona, voitto/häviöputki, palkat, tähtien määrä, momentum, nettiyhteys ja jne.. Nämä nyt ainakin vaikuttavat lopputulokseen. Onkohan sulla vasen tatti rikki ohjaimesta, koska itsellä oli sama homma aiemmin?
 
Ylös Bottom