Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 18 - Yleinen keskustelu

lake79

Well-Known Member
Julkaisupäivä: Ei vielä tiedossa
Julkaisualustat: PS4, Xbox One
Kehittäjä: EA Canada
Julkaisija: EA Sports
Genre: Urheilu (jääkiekko)
Pelimuodot: Yksinpeli, moninpeli
Täysi julkitus pelistä 21.6.2017 NHL:n palkintogaalassa

Teaser: https://www.youtube.com/watch?v=Q9PeYyhfyRw
Traileri: https://www.youtube.com/watch?v=TcodG8Wi1Z0&feature=push-u&attr_tag=Ht88zQm4PICNxdN9-6
Ominaisuudet: https://www.easports.com/nhl/features
Betan ilmoittautuminen: https://www.easports.com/nhl/beta-logged-out

Laitetaan nyt tähän loppuun vielä mitä pelille pitäisi tehdä, jotta se ei tuntuisi taas vain viimeisen numeron vaihtamiselta kanteen+kannessa olevan pelaajakuvan vaihtamiselta.

Be a Pro:
Kokonaan TÄYSIN uusi pelaajauramuoto peliin. Joko NBA2k-tyyppinen videoanimaatio, tai sitten kunnon agentti+gm+fanit-hässäkkä täysin uudistettuna, jossa voi mm. pelata vaikka Liigassa uransa ensiaskeleet.

Franchise Mode:
Pelaajien sopimuksien NTC/NMC, älykkäämpi AI GM vastassa, ei kusettavaa bottivastustajaa kentällä. Realistisemmat treidit ja treidiehdotukset niin pelaajalta, kuin AI:ltakin. Las Vegas mukaan laajennusdraftilla, kokonaan ja täysin uusi kemiasysteemi kenttien osalta, kokonaan uusi ja aidolta tuntuva systeemi vuorovaikutukseen pelaajien ja GM:n välillä tuon EA:n oman lottokoneen sijasta. Sopimuksien teko kesken kauden ja kesken sopimuskauden.

HUT:
Syncropellet helvettiin, 1min karkaaminen pelistä ilman häviötä pois, perseilijöille ensin varoituksia EA:lta ja bannia myöhemmin tapahtuvista rikkeitä (Syncro, omassa päässä pyöriminen jne)
GM Connected takaisin uutena pelimuotona. Frostbite Engine peliin ja samasamalta tuntuva gameplay TÄYSIN uusiksi.

Mutta turhaan mä näitä taas listaan, kun tärkeimmät uudistukset on pelaajien hammassuojat ja se 3vs3 hokin paluu.
Joku voi tulla listaamaan mitä EASHL/Online VS vaatii uudistamisen puolesta, jos haluaa. Noita ei ole tullut nyt pelattua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Itse odotan että tuleeko tähän frostbite pelimoottoria vai ei, ja nyt näyttää siltä että ei tule. Eihän Nhl pelit EA:n nokkimisjärjestyksessä varmasti kärjessä ole, mutta silti ei jaksaisi samaa paskaa joka vuosi.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Todennäköisesti luvassa samaa magnettilapalätkää ja onlinen puolella kaikenlaisia kusetuksia, väärin pelaamisia ja bugien hyväksi käyttämisiä. Ei tarvetta ostaa tänäkään vuonna.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Itse odotan että tuleeko tähän frostbite pelimoottoria vai ei, ja nyt näyttää siltä että ei tule. Eihän Nhl pelit EA:n nokkimisjärjestyksessä varmasti kärjessä ole, mutta silti ei jaksaisi samaa paskaa joka vuosi
Ei ole tulossa, asian olisi nähnyt jo teaserista ja asia myös varmasti kerrottu siinä.

Todennäköisesti luvassa samaa magnettilapalätkää ja onlinen puolella kaikenlaisia kusetuksia, väärin pelaamisia ja bugien hyväksi käyttämisiä. Ei tarvetta ostaa tänäkään vuonna.
Tässähän se summattuna noin 99.5% todennäköisyydellä, ikävä kyllä.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Itse odotan että tuleeko tähän frostbite pelimoottoria vai ei, ja nyt näyttää siltä että ei tule. Eihän Nhl pelit EA:n nokkimisjärjestyksessä varmasti kärjessä ole, mutta silti ei jaksaisi samaa paskaa joka vuosi.

Kyllä mun mielestä joka vuosi menty eteenpäin ainakin näin yksinpelaajan näkökannalta. Siis pelillisistä osuuksista. Kyllä kentällä uusin on paras. Nyt keväällä oli puhetta jo, että nyt mentäisiin arcadempaan suuntaan ja se ei ole hyvä juttu.

Mutta se "samaa shittiä vuodesta toiseen" on ollut kyllä pelimuotojen osalta. Gm:nä ollessa ei ole tapahtunut mitään fiksua etenemistä. Siirtoa toiseen kaupunkiin jne, mutta kun tosiaan täytyisi ketjukemiaa jne saada kohdalleen ja jotain vaikutusta omilla valinnoilla. Ne on kuitenkin asioita, joita pitäis pystyä 2-4v syklillä tuomaan, mutta kun ei..
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Todennäköisesti luvassa samaa magnettilapalätkää ja onlinen puolella kaikenlaisia kusetuksia, väärin pelaamisia ja bugien hyväksi käyttämisiä. Ei tarvetta ostaa tänäkään vuonna.
Tietääkseni tuo magneettilapa on jo käsitelty, eli aivan liian vaikea toteuttaa jääkiekkopeliin. Olisi varmaan melko vaikeaa, jos kiekko karkailisi koko ajan lavasta. Näin minä tuon näen. Uskon, että tämä on testattu EA:lla, koska toimiessaan sitä ei jätettäisi pois. Kusetusta ja väärin pelaamista on luvassa varmasti, kuten myös bugeja. Itse näen, että arcaden lisääntyminen on vain hyvä asia. Alun perinhän änäri oli melko arcade ja parasta viihdettä kaverin kanssa.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Mistä tämä magneettilapa juttu tulee :D Kiekko lähtee ihan liian helposti hallusta esim EASHL:ssä. Hutissakin ihan sama juttu, jos osaa edes vähän pelata.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Mistä tämä magneettilapa juttu tulee :D Kiekko lähtee ihan liian helposti hallusta esim EASHL:ssä. Hutissakin ihan sama juttu, jos osaa edes vähän pelata.
Jos olen ymmärtänyt oikein, niin se tarkoittaa kiekon olemista "jojona" mailassa kiinni. Eli osa pelaajista haluaisi kiekon olevan irrallinen objekti, kuten futispeleissä. Netin syövereissä tästä löytyy juttuja, joissa kerrotaan jääkiekossa olevan kiekon mallintamisen omaksi objektikseen olevan todella hankalaa. Pallohan on isompi, kuin kiekko ja lisäksi pyöreä. Itse olen sitä mieltä, että tällaisia voisi koekäyttää pelaajilla ja sitten kysyä mielipidettä otetaanko mukaan itse peliin, vai ei. Tässä voi jokainen kuvitella mielessään, kuinka hankala se itse kiekko on saada omaksi objektiksi. Luulisin, että se karkailisi koko ajan lavasta ja pelinautinto kärsisi todella paljon. Sama homma noiden mailojen laidoista läpi menemisellä jne.. Varmasti ovat pelintekijät tämän testanneet ja todenneet, että ei helvetissä. Itse kaipaan näihin nykyänäreihin sitä tunnetta, mitä oli joskus 2000-luvun alussa. Näistä uupuu kokonaan fiilis, yleisö on aneeminen ja selostajat aivan perseestä.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Mailoistahan oli juttua jo viime vai edellisvuonna. Olivat tehneet ne sellaisiksi, ettei mennyt läpi jaloista ja laidoista..sen jälkeenhän peli ei toiminut ollenkaan ja ongelmat räjähti käsiin. Ei vain pysty mallintamaan toimivaksi.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Se on harmi että €A ei halua tehdä tästäkään ihan kuin fifastakaan peliä jossa parempaa JÄÄKIEKKOA pelaava pelaaja voi voittaa...

Voittaa sillä että käyttää "varmoja" maaleja. Koska koodi sen mahdollistaa valitettavasti.

Mielellään häviää pelaajalle jonka peli perustuu 2 asiaan. Ei se muistuta itse lajia millään tavalla.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Se on harmi että €A ei halua tehdä tästäkään ihan kuin fifastakaan peliä jossa parempaa JÄÄKIEKKOA pelaava pelaaja voi voittaa...

Voittaa sillä että käyttää "varmoja" maaleja. Koska koodi sen mahdollistaa valitettavasti.

Mielellään häviää pelaajalle jonka peli perustuu 2 asiaan. Ei se muistuta itse lajia millään tavalla.
Juu samaa mieltä. Ja mun mielestä taklaukset on heikentynyt joka vuos vaan lisää. Ei auta vaikka tulee charalla selkään niin vaan ne pitää kiekkoa
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Juu samaa mieltä. Ja mun mielestä taklaukset on heikentynyt joka vuos vaan lisää. Ei auta vaikka tulee charalla selkään niin vaan ne pitää kiekkoa

Samaa mieltä!Vai miten se olikaan:EA:n moottori tavallaan päättää kumpi voittaa Human vai CPU.

2K-sarjassa oli käsittääkseni enemmän itestä kiinni et voittaako..
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Samaa mieltä!Vai miten se olikaan:EA:n moottori tavallaan päättää kumpi voittaa Human vai CPU.

2K-sarjassa oli käsittääkseni enemmän itestä kiinni et voittaako..
Taklaukset eivät ole heikentyneet, mutta niillä osumista on vaikeutettu joka vuosi. Tavallaan ymmärrän ja tavallaan en.. Ei tietenkään joka taklauksen tarvitsekaan osua, mutta liian helposti niitä pystyy väistämään. 110 taklauksesta ei ole NHL 14 jälkeen tarvinnut uneksiakaan, mutta täähän on sitä pelaajien toivomaa realismia. 2K sarjan paras osa oli ehdottomasti 2K8, mutta eipä siinä tuo online puoli mitään ihmeellistä ollut. Onkos siitä kuulunut, että korvaako tuo 3vs3 pelimuoto koko EASHL:n, vai oliko se vain huhu?
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Jotenki vaikea kuvitella että EA menis heittämään koko EASHL:n roskiin,kyseessä kuitenkin varmaankin suosituin pelimuoto.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Jotenki vaikea kuvitella että EA menis heittämään koko EASHL:n roskiin,kyseessä kuitenkin varmaankin suosituin pelimuoto.
Tekiväthän ne sen NHL 15:D Joo, en usko minäkään tuohon, mutta aika paljon huhujen mukaan panostavat tuohon 3vs3 pelimuotoon. Siihen kai tulee uusi selostusjärjestelmäkin, mutta tiedä mitä sekin sitten tarkoittaa. 21 päivä olemme viisaampia.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Tekiväthän ne sen NHL 15:D Joo, en usko minäkään tuohon, mutta aika paljon huhujen mukaan panostavat tuohon 3vs3 pelimuotoon. Siihen kai tulee uusi selostusjärjestelmäkin, mutta tiedä mitä sekin sitten tarkoittaa. 21 päivä olemme viisaampia.
No NHL15 oli säälittävin EA:n suoritus sen historiassa. Oli pakko saada täysin keskeneräinen peli markkinoille ajoissa, jotta pakkarahastukset saadaan käyntiin, vitut pelistä.

EASHL nyt ei varmasti ole korvautumassa 3vs3 hassuttelulla, tuo on tulossa peliin "uutena" pelimuotona itsessään. Eli oikeasti vanha, joskin erillinen peli aiemmin Xbox360 ja PS3-konsoleilla.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Millos tähän EA:n änäriin tulee Be A GM Euroopan jengeille esim.SM-liiga??
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Ostoon menee. Betassa ei ole välttämättä hut pelimuotoa ollenkaan, joka voisi olla hyvä juttu. Viime vuonna trailerit eivät vakuuttaneet, mutta nyt kyllä vakuutti.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Peli tulee aiheuttamaan kovaa kritiikkiä ilmestyttyään, niin ihan muistutus: Älkää ennakkotilatko. Vaikka tiedän sen muistutuksen olevan osalle turha, koska änäri nyt vaan on joidenkin pakko saada oli mikä oli. Itseltä jää väliin kokonaan, koska änärit on niin nähty ja HUT tulee olemaan varmaan taas pelaamatta paskaa.
 
Ylös Bottom