Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 18 - Yleinen keskustelu

Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Miten EA kusetti betalla viime kesänä?
No se gameplayhan oli aivan eri universumista, mitä NHL15-/NHL16-pelien vastaava ja sai myös mut innostumaan täysin fyyisen jääkiekon fanina. Taklaukset osui, lämärit upposi ja kerrankin tuntui siltä että EA aikoo oikeasti muokata gameplayn lähes täysin uudelta tuntuvaksi. Lämärit tosin upposi liiankin helposti ja mailanostoa sai harrastettua aivan järjettömistä kulmista, mutta ajattelin että EA korjaa tuon sitten kuntoon itse peliin. Hienosti saatiin vähän porukkaa ennakkotilailemaan peliä hyvällä online-gameplaylla. Vissiin ei bugijonneille sitten kelvannut se, tiedä mikä oli lopullinen syy.

Ja kanssa paskat. Sitten tuli kokonaisversio ja NHL16 2.0 gameplay.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Suosittelen siirtymään muiden pelien pariin.
Siin oli pointti varmaan seet jopa maalivahti pelaa paremmin kun on tiukka tilanne joka pitää osittain paikkaansa.
Mutta roketissa on koodattu selkeemin ?.
Paremmin siis paljon paremmin sais olla kyllä joka osa alueelta tää nykyinen että menis ostoon.
Mutta näillä näkymin jos ei osata tehdä yhteen vertaista jääkiekkoa nii jää sinne aleen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

3v3 eashl kuulostaa ihan lupaavalta. Botit poissa ja kentällä tilaa liikkua. Veikkaan että syrjäyttää perinteisen 5v5 eashl pelimuodon melko helposti.

3v3 arcadee voi pelata myös kolme samalla puolella netissä vaikka samalta sohvalta.

Demosta ei ollut mitään puhetta? Toivottavasti demo keskittyis tohon 3v3 eashl pelimuotoon jos sellainen on tulossa.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Minä taas olen saanut EA:n lätkästä realistisemman asetuksia muuttamalla. Varmat maalit ja magneettilavat taklauksineen saisivat väistyä.

3vs3 Arcade palaa vuosien jälkeen kuten myös joukkueen luominen. NHL 2004:ssa sai jo tehdä oman jengin ja 3vs3 lätkä muistuttaa NHL 07:n Free for all-moodia.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Onko tämä nyt varma tieto että gmc on tekemässä paluun? ainoa syy itselle harkita ostoa jos tuo tulloo takaisin, vahvat hyvät muistot 30 jätkän liigasta tai no nykyään sit 31, olisi vain niin hienoa pelata taas koko runkosarja gmc hyvässä porukassa.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Ei tule gmc takaisin. Liian vähän pelaajia oli ea:n mukaan työmäärään nähden ettei kannattanut. Lisäksi kommentoivat että lähestulkoon kaikki gmc liigat oli tyyliin kahden pelaajan liigoja mitkä rasitti palvelimia entisestään kun ideana oli että pelaajat järjestäytyisivät ja pelaisivat isommissa yhteisöissä tuota pelimuotoa aina 750 pelaajaan saakka per liiga.

Itse ymmärrän ea:ta tässä asiassa. Enemmän pelaajien kuin ea:n vika miksi pelimuoto lopetettiin.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Pitänee jättää siis edelleen hyllyyn kun ei eshl eikä hut kiinnosta. Kiitos tiedosta!
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Ymmärrän melkein kaikkien kannan pelistä, älkää oikeasti ostako jos pelaatte onlinessa yhtään mitään, se ei siitä parane mihinkään vieläkään... Mitä itse olen kokeillut (NHL17) 100 peliä vähintään kaikkia pelimuotoja, tuossa onlinen puolen peleissä on vaan vikoja ja bugeja aivan liikaa. HUT ei tahdo vieläkään toimia kunnolla ja ilmeisesti (en ole perehtynyt) siinäkin on jotain jolla voidaan huijata tai jotain... EASHL en sano kyllä mitään, lienee sekin vaatis ihmispelaajia ollakseen hyvä pelimuoto?

Be A Pro:ta nyt tahkonut NHL17 jälleen + 1200 peliä (kuten joka vuosi vuodesta 09) ja kyllä se vaatisi lisää sisältöä ja pienet bugit pois.
Itse gameplay on helvetin hienoa lätkää! Tämä mun mielipide mutta ei kyllä jos väittää että tuo on paskaa niin ei ole ikinä NHL ottelua katsonutkaan kyllä :rolleyes: (jääkiekkosilmin, ei konsolipelaajan näkökulmasta).

"Be a Pro:
Kokonaan TÄYSIN uusi pelaajauramuoto peliin. Joko NBA2k-tyyppinen videoanimaatio, tai sitten kunnon agentti+gm+fanit-hässäkkä täysin uudistettuna, jossa voi mm. pelata vaikka Liigassa uransa ensiaskeleet."

TÄYSIN? onko se live the life? :D Oikeasti onko se nyt takas se sama muoto vai onko oikeasti "uutta"? Itse tykkäsin tuostakin muodosta kyllä ettei sen puoleen. Aloitus vaikka liigasta on kyllä hieno lisä, sitä on paljon toivottu.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Joka vuosi peli mennyt selkeästi eteenpäin näin yksinpelaajana ja aina vanha versio jäänyt pelaamattomaksi, kun uusi on ollut parempi. En näe kyllä siis ainuttakaan syytä miksi en ennakkotilaisi peliä tänäkin vuonna.

Sä et taida pelata onlinessa? Itsekin tilaan heti kun ilmestyy koska en pelaa onlinessa ottelun ottelua jos en kokeile sitä kuten tänävuonna tein :rolleyes:



Tämä yleisesti kaikille: Miksi hyvät ihmiset ette osaa mainita viesteissä, jos peli on mielestänne paskaa, niin erottakaa Online ja Offline toisistaan, kun ne ovat kaksi melkein täysin erilaisia pelejä :)
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Sä et taida pelata onlinessa? Itsekin tilaan heti kun ilmestyy koska en pelaa onlinessa ottelun ottelua jos en kokeile sitä kuten tänävuonna tein :rolleyes:

Miksi hyvät ihmiset ette osaa mainita viesteissä, jos peli on mielestänne paskaa, niin erottakaa Online ja Offline toisistaan, kun ne ovat kaksi melkein täysin erilaisia pelejä :)

Eikö tuossa mun viestissä lukenut aika selkeästi ”näin yksinpelaajana” -> yksinpeli -> offline

Eli en todellakaan pelaa onlinessa, kun se ei muistuta missään urheilupelissä sitä lajia onlinessa, mitä se yrittää olla yksinpelissä. Näin siis jääkiekko, koripallo, jalkapallo jne.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Eikö tuossa mun viestissä lukenut aika selkeästi ”näin yksinpelaajana” -> yksinpeli -> offline

Eli en todellakaan pelaa onlinessa, kun se ei muistuta missään urheilupelissä sitä lajia onlinessa, mitä se yrittää olla yksinpelissä. Näin siis jääkiekko, koripallo, jalkapallo jne.

Joo en mä tarkoittanut sun viestiä, en kerennyt edit. tota, yleisesti näille jotka asiasta puhuvat täällä olisi kiva erottaa nuo keskenään tuon takia :)
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Yksi todella iso konemainen bugi on Be A Pro:ssa ollut NHL17 ja ainakin NHL13/14 versioissa, maaginen 3 maalia kun on omalla joukkueella, vastustaja tulee tasoihin ja menee lopussa ohi siten että vaihdon simulointi päättää pelin ja häviät ottelun. Eli pitäisi jäädä 2 maaliin tai tehdä 4. Tämä bugi näkyy ilmiselvästi NHL17 koska se on 99/100 kun näin käy. Saavat luvan ottaa tuollaiset pois kyllä 18...
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Tämä yleisesti kaikille: Miksi hyvät ihmiset ette osaa mainita viesteissä, jos peli on mielestänne paskaa, niin erottakaa Online ja Offline toisistaan, kun ne ovat kaksi melkein täysin erilaisia pelejä :)

Offline aina paskaa, koska bottia vastaan pelaat samaa peliä uudestaan ja uudestaan. Kuten tuo yllä mainitsemasi - tosin reilusti liioiteltu - 99/100 tasoihin nousu.
Online silloin paskaa, kun vastustaja pelaa peliä eikä jääkiekkoa. Mutta hauska ne on jonnekiekkoilijatkin löylyttää oikeaa kiekkoa pelaamalla.

Pelaa sitten verkossa tahi ei, niin taas oli uusin lätkä paras lätkä evö. Toivotaan, ettei NHL18 arcademaisempi lähestymistapa pilaa hyvää nousujohteista käyrää.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

3v3 eashl kuulostaa ihan lupaavalta. Botit poissa ja kentällä tilaa liikkua. Veikkaan että syrjäyttää perinteisen 5v5 eashl pelimuodon melko helposti.

3v3 arcadee voi pelata myös kolme samalla puolella netissä vaikka samalta sohvalta.

Demosta ei ollut mitään puhetta? Toivottavasti demo keskittyis tohon 3v3 eashl pelimuotoon jos sellainen on tulossa.
Toivottavasti juurikin 4vs4, 5vs5 ja 6vs6 säilyy ja tägärit ja kolmoset siirtyy eashl:stä kokonaan peliä pilaamasta tuohon 3vs3 neppailuun
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Offline aina paskaa, koska bottia vastaan pelaat samaa peliä uudestaan ja uudestaan.

Mä en tiedä miten offlinea pelaamaton voi sanoa näin? Onko sulla oikeasti jotain dataa tai faktaa tähän? Paskaa on kaikki mitä et itse pelaa, sehän on selvä :D
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Ainakin tähän asti jokainen ihminen vs ihminen peli on ollut kaukana jääkiekosta. Ei tarkoita sitä, etteikö se voisi olla hauskaa niille ketkä siitä pitää. Mutta kyllä offlinessa on kunnon slidereilla aikalailla kaikkea muuta, kuin toistoa. Ja saa jopa näyttämään jääkiekolta.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Ainakin tähän asti jokainen ihminen vs ihminen peli on ollut kaukana jääkiekosta. Ei tarkoita sitä, etteikö se voisi olla hauskaa niille ketkä siitä pitää. Mutta kyllä offlinessa on kunnon slidereilla aikalailla kaikkea muuta, kuin toistoa. Ja saa jopa näyttämään jääkiekolta.

Luulen että moni on jäänyt tuon offlinen kanssa siihen kuvitelmaan että ollaan vielä vuodessa 2002 tai 03... Mutta yhtä kaikki samaa mieltä ja ei, mulla ei ole mitkään EA lasit päässä... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Ainakin tähän asti jokainen ihminen vs ihminen peli on ollut kaukana jääkiekosta. Ei tarkoita sitä, etteikö se voisi olla hauskaa niille ketkä siitä pitää. Mutta kyllä offlinessa on kunnon slidereilla aikalailla kaikkea muuta, kuin toistoa. Ja saa jopa näyttämään jääkiekolta.
Noista slidereista onkin pitänyt kysyä.. Täällä kun puhutaan realistisista asetuksista, niin ei kai se tarkoita järkyttävän hidasta tempoa ja tehottomia taklauksia? Joskus 10 vuotta sitten kokeilin jonkun kuuluisan slidereiden tekijän asetuksia ja ne oli juuri tuollaisia. Silloin kaikki piti vetää nollaan, jotta olisi realistisempaa. Pakkohan niitä oli vetää ylöspäin, että pelissä olisi jotain järkeäkin. Itse tykkään ryminäkiekosta ja tempoa saisi Online puolella olla vielä piirun verran enemmänkin. Yksinpeliä en pelaa, kuin näitä hutin yksinpelikausia silloin tällöin.
 
Mä en tiedä miten offlinea pelaamaton voi sanoa näin? Onko sulla oikeasti jotain dataa tai faktaa tähän? Paskaa on kaikki mitä et itse pelaa, sehän on selvä :D

Kuka on sanonut etten pelaa offline? Joka vuosi tulee väännettyä bap/gm -moodeja satoja pelejä, kunnes kyllästyminen iskee ja pysyttelen pelkästään verkkopeleissä.

Kuinkas monta online-peliä herra szuper pelaa vuosittain?
 
Ylös Bottom