Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 20

Gigantista ei saanut ennakkotilaus koodia, vaikka ennakkotilasi. Maanantaina varasin myymälään ja alla luki ennakkotilaa ja saat hut pakat. Viimevuonna lähetti txt perästä koodin kun vastaava tapaus. Nyt totesivat pahoittelut olisi pitänyt posti valita, vaikkei missään mainintaa että näin pitäisi toimia :)
 
Onko ne korjannut värisokeus asetukset, vai vieläkö se muuttaa koko pelin värejä niin kuin betassa.

Sen pitäis toimia sillain että pelkät ikonit pelaajan yläpuolella muuttaa väriä, betassa muutti koko pelin värejä, näytti melko hirveältä, ei värisokeus asetukset tuollain toimi.
 
Gigantista ei saanut ennakkotilaus koodia, vaikka ennakkotilasi. Maanantaina varasin myymälään ja alla luki ennakkotilaa ja saat hut pakat. Viimevuonna lähetti txt perästä koodin kun vastaava tapaus. Nyt totesivat pahoittelut olisi pitänyt posti valita, vaikkei missään mainintaa että näin pitäisi toimia :)

Saitko sitä luvattua viaplay-koodia? Multa puuttui myös se kun kotiin saavuin. Muoveissa kyllä mainostettiin 1kk viaplayta mut koodia ei löydy mistään... Ei ollut kuitissa minkäänlaista numerosarjaa minkä viaplay olis huolinut. Pitänee käydä gigantissa ens viikolla vähän kyselemässä. Kassaneiti muisti onneks kyllä kaupata lisäturvaa, sähkösopimusta ja jotain telian palveluitakin mut oleellinen näemmä sit unohtui
 
En mäkään tiedä jaksanko mä enää noit uusii änäreit ostaa,mut onhan ne kivaa ajanveitettä..

NHL2K-sarja sais tulla takasin..
 
Saitko sitä luvattua viaplay-koodia? Multa puuttui myös se kun kotiin saavuin. Muoveissa kyllä mainostettiin 1kk viaplayta mut koodia ei löydy mistään... Ei ollut kuitissa minkäänlaista numerosarjaa minkä viaplay olis huolinut. Pitänee käydä gigantissa ens viikolla vähän kyselemässä. Kassaneiti muisti onneks kyllä kaupata lisäturvaa, sähkösopimusta ja jotain telian palveluitakin mut oleellinen näemmä sit unohtui
Viaplay oli kuitissa, maanantaina varasin noudolle, tuli heti viesti noudettavissa perjantaina. Paikalle ku pääsi myyjä totesi, että collect store tuotteita säilytetään 2pv, ja tilaus peruttu :) onneksi oli 1kpl vielä hyllyssä. Ilman olisi jäänyt
 
Viaplay oli kuitissa, maanantaina varasin noudolle, tuli heti viesti noudettavissa perjantaina. Paikalle ku pääsi myyjä totesi, että collect store tuotteita säilytetään 2pv, ja tilaus peruttu :) onneksi oli 1kpl vielä hyllyssä. Ilman olisi jäänyt

No ethän sä ennakkotilattua peliä saanu ku sait hyllystä viimesen? :) Ite viime vuoden tapaan varasin pelin paikalliseen myymälään 4-5 päivää ennen julkasua, hain pelin julkasupäivänä töiden jälkeen. Kuitis viaplay koodi. Toivon kovasti että sähköpostiin saapuu ennakkotilaajan pakkakoodi ens viikon alus, kuten vuos sit.
 
Ei näy vielä olevan HUT ketjua tulilla niin kysytääs täällä. Eli napsahti MacKinnon squad battle palkinnoista, niin kannattaako myydä heti vai nouseeko hinnat kun pelaajat saavat lisää rahaa? Toki muutkin alkavat saamaan palkintoja eli markettiin tulee lisää tarjontaakin...
 
Ei näy vielä olevan HUT ketjua tulilla niin kysytääs täällä. Eli napsahti MacKinnon squad battle palkinnoista, niin kannattaako myydä heti vai nouseeko hinnat kun pelaajat saavat lisää rahaa? Toki muutkin alkavat saamaan palkintoja eli markettiin tulee lisää tarjontaakin...
Säästä. Pelaajien hinnat alkaneet vissiin nyt nousta hieman. Tuolla erään Twitch striimin kanavan Discordissa noita seurataan hieman.
 
No ethän sä ennakkotilattua peliä saanu ku sait hyllystä viimesen? :) Ite viime vuoden tapaan varasin pelin paikalliseen myymälään 4-5 päivää ennen julkasua, hain pelin julkasupäivänä töiden jälkeen. Kuitis viaplay koodi. Toivon kovasti että sähköpostiin saapuu ennakkotilaajan pakkakoodi ens viikon alus, kuten vuos sit.

Lukiko siinä kuitissa jotain siitä viaplaysta? Mulla tällänen kyllä uupuu kuitista täysin..
 
Koitin soittaa gigantin aspaa, totes pahoittelut ei ole mitään koodia. Kysyin ea custom servicestä, totes että ota jälleenmyyjään uudestaan yhteyttä. Eli giganttiin paine. Screenshottasin vielä kaupasta kuvan jossa mainostetaan ennakkotilaajan etua, ja yläpuolella nouda myymälästä.
 
Odottakaa maanantaihin. Itse olen aina saanut kaikki tarvittavat koodit Gigantin chatista.
 
Odottakaa maanantaihin. Itse olen aina saanut kaikki tarvittavat koodit Gigantin chatista.
Odotellaan maanantaita, puhelimessa maininta että jos ennakkotilaat postilla saat edut, mutta jos myymälään et saa, pahoittelut. Kyllähän tämä olisi pitänyt arvata vaikkai ei kerrota missää :)
 
Tuola onlinessä olisi ennakkotilaajien kausi, jossa kovat palkinnot. Mutta eihän tuota saa pelata kun ei gigantti toimita ennakkotilatulle koodia. :)
 
Gigantista saatu ennakkotilaus koodi, muttei tuolla päässyt edes ennakkotilaajien turnaukseen :) pitäisi ultimate vissiin olla. Melkoinen seikkailu oli koodi saada. Ensi neuvottiin pelin kanteen katsomaan - et saa koodia kun et ota postilla- sitten sähköpostin vahvistusta katsomaan olisiko siinä - sitten soittoruletti, ja lupulta aspa myönsi koodien heillä olevan jonkun exceli taulukon takana, ja vähä vaikiassa paikassa :)
 
Kyllä toi HUT on melkoista syöpää edelleen.

Eihän tuossa ole mitään saatanan järkeä, että mä kokoon joukkueen nyt ja saan siitä ihan ok ja eka pelissä tulee vastaan jotain saatanan grezkyllä ja brett hullilla varustettuja ovr99 ukkoja jostain kakkosdivarista.

Perkele, ilmottaisi sitten että peliä ei löydy 10-9-8 divareista....saatana. Mielummin oon pelaamatta kun häviän laukaukset 59-2 ja pelin 21-0
 
Onko hutin moninpelissä muilla vastaavaa: peli ottaa aloituksia uusiksi muutaman, ja sen jälkeen yhteys katkennut, ja peli jäätyy siihen. Pitää sulkea, ja startata koko peli uudestaan.
 
Ylös Bottom