Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 20

Tuli ostettua korona tilanteen johdosta pitkästä aikaa konsoli. Hommasin PS4 Pro NHL20 bundlen ja ilmaantui seuraavanlainen ongelma.
Joskus aikoinaan on ollut vanhoja änäreitä, ehkä vuosina ~14-16 tjsp ja silloin olen ollut kirjautuneena ea-tilille suomi24.fi sähköpostilla.
Nyt kun raapaisin levyn sisään, otti järjestelmä jostain tuon vanhan tilin sähköpostin ea-tilin käyttäjätunnukseksi vaikka tuollaista sähköpostia ei enää ole edes olemassa.
Nythän en keksi että mistä ihmeestä konsoliin saa muutettua tuolle ea-tilille uutta käyttäjätunnusta. Se kohta siellä online asetus valikossa on lukittu tuohon vanhaan sähköpostiin. Ainoa mitä voisi tehdä, on sähköpostin salasanan nollaaminen. Mutta sehän on mahdotonta, koska koko suomi24.fi sähköpostia ei ole enää olemassakaan.
Minulla on kyllä ihan toimiva ea-tili toisella sähköpostilla, mutta kun en saa sitä mistään nyt vaihdettua tuohon konsoliin.
Muuta kotivalikon asetuksista psn-tilisi sähköpostiosoitteesi toiseen tiliin. Jos ei toimi, luo uusi. Itse tein, kun tuli tieto Suomi24-postin sulkemisesta.
 
Heips uutena jäsenenä en oikein tiedä missä kysyisin mutta asia on..Xbox one NHL-20, alkoi eilen tapahtua pelaaja puolella että sopimuksen uusinnat väheni kaikilla 10, nyt aamulla enää 8 kaikilla jopa vilttimiehillä joita en ole käyttänyt, nyt illalla kun katsoin oli enää 3-4 sopparin uusintaa kaikilla, menetänkö koko joukkueen aamuun mennessä?
 
Pitkästä aikaa pitää vähän tänne avautua tästä hienosta tekeleestä, tai oikeestaan tekeleen maalivahdin kuvakkeista mitkä maalilla heiluu ja yrittää torjua kiekkoja. Minkähän takia nää veskat on tehty tässä versiossa näin surkeaksi? Tein pientä kokeilua kun oon pakoista nyt saanut lähiaikoina untreadablet 96 Sawchukin ja 94 Frankouzin(tai jotain sinnepäin). Molemmilla pelasin n. 20 peliä rivalssia ja molemmat aivan seuloja, torjunta% pyöri kokonaisuudessaan jossain 60-70 paikkeilla. Sitten oon kokeillu 89 Bishoppia joka oli pidemmän aikaa maalilla(n.50 peliä ja torjunta% n.75-80), alkuun todella kova mutta hyytyi loppuakohden niin paljon että piti vaihtaa pois. 86 Markstrom(joka näyttää aika monella olevan) ei sekään mulla yltänyt oikein minkäänlaisiin urotekoihin. Tällä hetkellä maalilla normi 82 Bishop kun noita kahta ilmasta ei pysty pitämään maalilla ja coinssejakaan ei kehtaa tuhlata ihan randomisti... Onko muilla ollut jotain hyviä kokemuksia jostain veskasta vai onka nää kaikki ihan samaa kuraa??

ps. Sen huomannut et veska pelaa pari-kolme peliä hyvin kun vaihdat maalille(oikeestaan kenet vaan) mut sit ne aina hiipuu...

Hyvää kevättä ja hyviä pelejä ea:n kanssa kaikille :)
 
En tiiä onko soveliasta tai oikee paikka mutta siellä on nyt Jagr myynnissä 300k hetken vielä ennen kun tuun toisiin ajatuksiin :rolleyes::D
Ovr 92
 
On tullu hakattua tuntikaupalla NHL 19 Be A GM:ää..

Mitäs uutta tossa 20 on?Vois ostaaku on hinta laskenu..

Vai odotanko syksyn NHL 21:sen ilmestymistä??
 
Tai sit käyttää 25e ja ostaa EA Accesin vuodeksi. Nauttii 20:stä kevääseen asti ja sit 21:stä. Matkan varrella kaikkia muitakin EA pelejä.
Itse en enää osta ainuttakaan EA peliä, kun voi samoja pelejä nauttia Accesin ja Originin kautta.
 
Ylös Bottom