Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 2002 kuinka ohjata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikaalto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mikaalto

New Member
Kuinka ohjata kiekko maaliin? Tai ylipäätään ohjata se kiekko, siis tiedättehän. Silleen että vetää ja toinen pelaaja laittaa vaan mailan väliin ja maali. Niin kuinka tehdään? :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikaalto
Kuinka ohjata kiekko maaliin? Tai ylipäätään ohjata se kiekko, siis tiedättehän. Silleen että vetää ja toinen pelaaja laittaa vaan mailan väliin ja maali. Niin kuinka tehdään? :p

Öh, valitsemalla pelitaktiikaksi maalille ja käyttämällä one-timeriä? Eli syöttönappia ja heti perään laukaisunappia joka ohjaa tietokoneen ohjaaman pelaajan (joka toivottavasti on luukulla) lyömään kiekon sisään.

Re: Re: Nhl 2002 kuinka ohjata?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kani

Öh, valitsemalla pelitaktiikaksi maalille ja käyttämällä one-timeriä? Eli syöttönappia ja heti perään laukaisunappia joka ohjaa tietokoneen ohjaaman pelaajan (joka toivottavasti on luukulla) lyömään kiekon sisään.

Toi on one-timer, ohjauksen saa olkanapista. Tai siis pitäisi saada, eipä mulla ainakaan onnistunut kertaakaan.

Käykää optionsseista katsomassa onko sitä ohjausnappia yleensä edes määritelty... oletuksena sitä ei ole missään napissa. Laitatta ohjurin esim. R1:en.

Sitten vaan pakilla lämyä ja R1 pohjaan => reppu soi ja iloisesti

No eipä onnistu kiekon ohjaaminen maaliin minultakaan. Olen valinnut asetuksista ohjaamisen R1:een. Heitän unelmasyötön maalin edustalle omalle laiturille ja painan R1... ei tapahdu mitään?!?

Olkanäppäimille saa myös valittua "vapaa luistelu" toiminnon. Mitä se tarkoittaa ja missä tilanteissa sitä voipi käyttää?

Ja vielä lisäkysymys: Jossakin lukemassani arvostelussa mainittiin, että puolustajat pystyvät katkaisemaan syötön/laukauksen heittäytymällä jään pintaan. Miten tämä tapahtuu vai onko se vaan koneen ohjaamien pelaajien toiminto? Mulle ei ole kyllä tullut yhtäkään "heittäytymistä" eteen ja oon pelaillut melko paljon.

No ei se ohjaus aina onnistu vaikka kuin painais R1:stä..
Heittäytymisestä en tiedä, en ole perehtyny, kai tolla neliöllä jotain saa aikaan..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
No ei se ohjaus aina onnistu vaikka kuin painais R1:stä..
Heittäytymisestä en tiedä, en ole perehtyny, kai tolla neliöllä jotain saa aikaan..
Kurkka ohjainvalikosta, onko ohjaus valittuna jollekin näppäimelle.

Jos on, niin siniviivalta vetoa ja vinkkinä sen verran, että se ohjausnappi kannattaa laittaa pohjaan jo ennen vetoa ja pitää siihen asti, että summeri soi ja valot vilkkuu. Itselläni se on L1-näppäimessä ja on helppo pitää pohjassa melkeinpä koko ajan hyökätessä.

Ohjaus on ylivoimaisesti helpoin tapa tehdä maali tässä pelissä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jaska
No eipä onnistu kiekon ohjaaminen maaliin minultakaan. Heitän unelmasyötön maalin edustalle omalle laiturille ja painan R1... ei tapahdu mitään?!?

Ei unelmasyöttyö vaan laukaus, lämäri mikä lie...

Kiitti neuvoista! Tänä ehtoona täytyypi kokeilla, jos vaikka onnistuisin "ohjaamisessa".

Aikaisemmassa viestissäni kyselemäni toiminto olikin nimeltään "vapaa tila". Mulle ei ole auennut sen käyttötarkoitus, voiskos joku jelppiä? Ja vielä viimeiseksi, missä tilanteessa käytetään "kiekko sisään/alimmainen mies" olkanäppäintä?

Tämä on mun ensimmäinen lätkäpelini ja olis kiva saada siitä kaikki irti.

Menee vähän offtopickiksi mutta en viitti uutta aloittaa. Eli onko SM-LIIGA 2002-päivitys tulossa ps2;selle ?

Ei sitä ole PC:llekään tulossa tänä vuonna. On vain päivitys joka mahdollistaa SM-liiga/Elitserien 2001:n asentamisen vilauttamalla NHL2002 cd:tä (kun aikaisemmin tarvittiin NHL2001-cd). Siis tämä ei tarkoita sitä että sillä voisi pelata SM-liigaa NHL2002:n pelimoottorilla.

On todella harmi että PS2:n NHL2002:n grafiikkoja ei pysty muokkaamaan samoilla ohjelmilla kuin PC:n. Muuten hankkisin mod-piirin, NHL2002:n ja polttaisin SM-liiga Pack 2002:n PS2-version :)

syöttäminen...

Onko jotain eroa syötöissä, jos painaa pitkään X:ää tai sitten vain kerran napauttaa?? Kun kokeilin niin pitkällä painasulla tuli vähän sellanen lättysyötön tapainen, mutta en tiedä että johtuko se nimenomaan siitä.

Re: syöttäminen...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kiito_Linja
Onko jotain eroa syötöissä, jos painaa pitkään X:ää tai sitten vain kerran napauttaa?? Kun kokeilin niin pitkällä painasulla tuli vähän sellanen lättysyötön tapainen, mutta en tiedä että johtuko se nimenomaan siitä.

Se syöttää lättynä jos pitää x:ää pohjassa vähän aikaa. Eli kiekko lentää ilmassa kaverin lapaan. Lätty on vaikeampi katkaista. Tällä pitää heittää Teukka aina läpiajoon...:D

Ylös Bottom