Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 2002 / kuvakulma

paul_a

New Member
Millä kameralla pelaatte NHL 2002? Olen käyttänyt "Action"-kuvaa aika kauan ja on ollut vähän ongelmia saada sitä "touchia" - kuva on jotenkin vähän "suppea" ja on vaikeata ajoittaa taklauksia kun ei näe koko kenttää, syötöt maalin eteen kulmasta on yleensä pelkkää tuuripeliä kun ei näe jos on omia pelaajia maalin edessä.

Vaihdoin kuvakulman "Ice":iksi ja jo rupesi tapahtumaan - taklaukset saa ihan eri tavalla ajoitettua, ja jonkinnäköisiä kuvioitakin pystyy harjoittamaan kun näkee vähän missä ketjukaverit viilettävät. Tämä "jäähyjen puute" näytti myöskin korjautuvan: eka 10:nessä pelissä (joista voitin 2 - pelaan siis mediumtasolla) sain valehtelematta yhteensä noin 4 minuuttia (eli 2x2min) ja vastustajalle tuomittiin 3-4 jäähyä - ekassa pelissä ice:lla pelatessa niin esim. darren mccarthy (okei, olen detroit fani :)) poimi 9 min (5 min boarding + 2x2min "pikkurikkeistä" jne), yhteensä sain 15 minsaa ja vastustaja 4 (edmonton). Seuraavassa ottelussa sain 8 min (4x2) ja vastustajallekin ropsahti pari jäähyä.

Onko tällä kuvakulmalla merkitystä miten nhl-toimii vai onko oma pelini vaan muttunut niin reippaasti? Ainakin nyt saa joka ottelussa ihmetellä monesti kuinka hemm:issä (vastustajan) molari kerkeä torjua näitä vetoja kun tullaan laitaa pitkin, heitetään poikittais-syöttö ja siitä one-timeri... Olenkin jo tullut siihen tulokseen ettei kannata laukoa heti vaan pitää kiekkoa vähän aikaa (ja painella kaikkia nappeja ja kattoa mitä tapahtuu :))

Mites muuten sitä card-bookia hyödynnetään? Tekis mieli ottaa käyttöön vähän uusia tuuletuksia - kortteja olen kyl ostellu. Entäs onkos kukaan saannut vielä easter eggejä?
 
Käytän itse tuota "yläpuoli"-kulmaa, koska pelaan aina lukitulla pelaajalla ja näen vaihtoaition paremmin. Pelistä tulee muuten x kertaa mukavempaa/todellisempaa/vaikeampaa, kun pelaa lukitulla pelaajalla. Paikkaa saa todellakin hakea, mikäli meinaa maalin tehdä ;) CPU:n ohjaamat pelaajat tekevät välillä uskomattomia syöttöjä, vaikken olisi edes pyytänyt kiekkoa itselleni ---> en vain aina kerkeä reagoimaan niihin. Myös keskenään ne osaavat luoda tilanteita.

Yksi erinomainen taktiikka on jäädä omalla pelaajalla punaviivan tuntumaan ja odotella läpiajon mahdollisuutta. Vaarana tuossa on se, että omissa soi :D Seuraavan kauden pelaankin sitten pakkina. Nyt OLH(Selänne, Nolan, Gaborik, Kallio).
 
Itse pelaan keskipiste -kuvakulmalla. Aika täydellinen mielestäni.

Kaikki muut kortit on paitsi kaksi Easter Eggiä puuttuu. Mitäs siitä muuten käy, kun saa kaikki kultaiset kortit?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaippari
Pelistä tulee muuten x kertaa mukavempaa/todellisempaa/vaikeampaa, kun pelaa lukitulla pelaajalla. Paikkaa saa todellakin hakea, mikäli meinaa maalin tehdä ;)

Joo olen kyllä samaa mieltä, lukitulla pelaaminen on aika... hienoa:)
Olen myös pelannut lukittuna maalivahtina mikä on ainakin vähäsen aikaa ihan hauskaa kunnes haluaa kentälle..
 
NHL 2002

Kertokaahan tästä läpiajokamerasta sen verran, että miten se vaikuttaa peliin ja onko se todella niin ärsyttävä uudistus kuin väitetään?

- Esa
 
Re: NHL 2002

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Kertokaahan tästä läpiajokamerasta sen verran, että miten se vaikuttaa peliin ja onko se todella niin ärsyttävä uudistus kuin väitetään?

- Esa

Kyllä se helpottaa maalintekoa. Ei ole ärsyttävä mielestäni ollenkaan, eikä myöskään tule liian helposti/nopeasti. Toimii siis hyvin ainakin mulle.
 
Ylös Bottom