Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2003 vai NHL2k3?

Tiltissä sanottiin, että NHL2k3:ssa on huono pelattavuus verrattuna EASportsin NHL 2003:n. Grafiikkakin on kuulemma huonoa. Onko totta?
 
huono pelattavuus..?! ..:D Voi helvetti, meni loppukin uskottavuus Tiltiltä jos niillä nyt on mitään sellaista ollutkaan ^^ Hilpeää.. No Jaana voi mennä pelaamaan sitä Flipperilätkää jos tykkää, itse en siihen enää koske.. :)
Niin ja grafiikka ei ole HUONOA. Ei ehkä yhtä värikästä ja "kiiltävää" kuin EAn peleissä, mutta omasta mielestäni realistisempaa..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Tiltissä sanottiin, että NHL2k3:ssa on huono pelattavuus verrattuna EASportsin NHL 2003:n. Grafiikkakin on kuulemma huonoa. Onko totta?

Itselläni kyseinen peli on nyt ollut yli kuukauden päivät ja täytyy vain sanoa, että Tilt ei voisi kauempana olla totuudesta. Tai no ehkä voisi sillä graafisesti NHL 2003 on parempi. Pelattavuushan kuitenkin on pääasia ja tällä saralla NHL 2k3 vie 100-0. Sekin täytyy vielä mainita, että animaation puolellakin NHL 2k3 on valovuosia edellä. Niin paljon on maalivahtien näyttäviä torjuntoja tullut ihasteltua.

Jotenkin tuntuukin että joko Tilt ei oikeasti ole peliä kokeillut tai sitten he eivät tiedä jääkiekosta ensimmäistä asiaakaan.
 
Eihän se Jaana edes itse niitä arvosteluja tee, vaan joku muu, joka sitten antaa ne Jaanalle luettavaksi. Tulisivat edes ilmaisemaan omat mielipiteensä itse, mutta eivätpä taida uskaltaa... :p
 
Se taitaa olla niin, että Tiltin arvosteluiden tukipilarina toimii sääntö, jossa määrätään että mikäli peli ja sen kontrollit vaativat yli minuutin keskittymiskykyä ja vissiä paneutumista, on se kakkaa. Tiltin todellinen arvohan on siinä, että näkee peleistä liikkuvaa kuvaa. Tämän vuoksi minä ainakin sitä seuraan. Joten ei nyt turhaan haukuta ohjelmaa sen lisukkeiden takia.
 
Tai sitten ette vaan tahdo uskoa, että Nhl 2k3 on huonompi kun ea:n kiekko?

Itse en väitä että Nhl 2003 olisi parempi, mutta kauhea valitus pikkujutusta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kaps
Tai sitten ette vaan tahdo uskoa, että Nhl 2k3 on huonompi kun ea:n kiekko?

Itse en väitä että Nhl 2003 olisi parempi, mutta kauhea valitus pikkujutusta.


Onhan tuo periaatteessa pikkujuttu. Ainut vaan että nyt kun nätti Jaana on ihan telkkarissa sanonut, että pelissä on huono pelattavuus niin tästä syystä voi peli jäädä monelta vähemmän aiheeseen perehtyneeltä ostamatta. Ja jos peli ei myy hyvin niin se voi vaikuttaa Segan tulevaisuuden suunnitelmiin Euroopan osalta. Olis mukava noita lätkäpelejä pelailla tulevaisuudessakin :) EAn peleihin en enää koske, ne huijaa ja niissä on OIKEESTI huono pelattavuus, tai siis lätkässä ainakin :) (Ja FORMULASSA!) Ei mitään tietoa realismista. Grafiikka on selkeesti syrjäyttänyt pelattavuuden..
 
Mikä lätkä? Eihän EA mitään lätkää tee, eikös se ole mailaflipperiä? :D

Ei se nyt ihan pikkujuttukaan ole. Kuten MikkoT selvitti, 2K3-sarjan myynti voi tosissaan vaikuttaa Segan tulevaisuuden suunnitelmiin Euroopan osalta. Segan pelleilyä ja surkeaa markkinointia on saatu katsella kyllästymiseen asti. Sega Europehan julkaisi täällä aikoinaan Dreamcastille NBA2K2:n, mutta ei NHL2K2:sta! Käsittämätöntä hölmöilyä! Nyt asiat näyttävät valoisammalta, kun Microsoft julkaisee osan Segan peleistä Infogramesin ohella ja mainostusta alkaa näkyä enemmän.

Juuri kun kaikki näyttää hyvältä, ilmaantuu tuollaisia Tiltin tapaisia tiedottajia, jotka yrittävät tuhota Sega Sportsin mahdollisuudet selvitä Euroopassa. En ole NHL2K3:sta pelannut, mutta pelkästään jo kontrollointi on todella rikasta (kiinnipitely, strategiat, kuviot, maalaustavat jne.), joten tuskin se avautuu kenellekään hetkessä. Eihän mikään peli ole yleensä kovin helpon- ja mukavan tuntuinen aluksi. Viikon päästä se saattaakin olla suosikkisi. NHL2K2:ssa oli minun kohdalla asia juuri näin. Pelin monipuolisten kontrollien opettelu vei muutaman päivän. Ohjattavuus hipoi täydellisyyttä, enkä suostu uskomaan, että Treyarch pystyisi mokaamaan pelattavuutta huonompaan suuntaan.

NHL2K3:n kontrollien mollaaminen kertoo kyllä tasan tarkkaan siitä, miten vähän he ovat peliin perehtyneet ja kuinka vähän he tietävät yleensäkään koko sarjasta. Ja kyllä, Tiltissä katsomisen arvoista on vain Jaana Pelkonen ja liikkuva kuvamateriaali.
 
aivan. tilt on täyttä bullshittiä. ei ne siellä mitään osaa. ja kutsuvat itseään peliarvostelijoiksi.sallikaa mun nauraa...HAH! noin...nyt on siitäkin päästy.

odotan nhl2k3:sta vesi kielellä. en TODELLAKAAN halua pelata flipperilätkää, van TODELLISTA SIMULAATIO JÄÄKIEKKOA. mutta jos niin käy, että segan pelit eivät myy euroopassa, mutta sarjan fanipohja on kiinteä (vaikkakin pieni, koska pelejä ei myydä paljoa), ei seuraavan osan julkaiseminen ole tuhoon tuomittu. näihin sanoihin lopetan viestini: **** you EA sports! **** NHL2003 (NHL 96:sen jölkeen pleit olleet täyttä skeidaa, NHL 2000 sarjojen kaikista syvimmältä kaivettu kiekko) ja HUOM! tuo oli vain minun mielipiteeni...
 
Jepjep. Eläköön Tilt, mitähän lie EA:n suosimista tuokin taas on. Niinhän PES2:n arvostelu oli arveluttava, jaksettiin kyllä narista vääristä nimistä ja kuvamateriaalikin oli tietysti matsista, jossa pelasi kaikenmaailman Oranges### ja Robertolarcokset. Sen sijaan heiltä unohtui mainita, että pelattavuudessa FIFA ja TIF saavat turpaansa 6-0. Ulkoasuakin muistaakseni haukuttiin. Kuitenkin arvosanaksi putosi 9/10, joten eivät ihan kehdanneet teilata.
 
Filmifriikin sivuilla julkaisupäiväksi muutettu 14.3.2003. Eikö tuo Live-palvelu starttaa sillon Euroopassa?
 
Palvelu käynnistyy Xboxin julkaisun vuosipäivänä 14.3.2003 Britanniassa, Ranskassa, Saksassa, Italiassa, Espanjassa, Belgiassa, Alankomaissa ja Ruotsissa. Suomen ajankohdasta ilmoitetaan myöhemmin. @#¤%&"!!
 
Eikö ollu jotain juttua, että jos käy sen paketin hakemassa esim ruotsista niin mikään ei estä käyttämästä sitä Suomessa?
 
Ylös Bottom