Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 2003

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leipuri Hiiva
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Leipuri Hiiva

New Member
(Enitsel)

NHL 2003:n pitäisi sitten ilmestyä 24.10, eli noin 2 kuukauden päästä. EA-Sports palkkasi Saku Koivun pelin suomalaisen version keulakuvaksi.:)
Mitä mieltä ootte pelistä, aiotteko mahdollisesti ostaa, vai ootteko sitä mieltä että IIEISPORTS rahastaa taas pelaajia bugisella paskalla?:p

Eipä haittaa minkälainen NHL tulee EA:lta, kunhan NHL2K3 SegaSportilta tulee tässä lähiaikoina...

Niin... olisiko kenelläkään tietoa, milloin julkaistaan Sega Sportsin NHL2K3. Huhuja olen kuullut että sitä ei edes julkaista euroopassa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mage
Niin... olisiko kenelläkään tietoa, milloin julkaistaan Sega Sportsin NHL2K3. Huhuja olen kuullut että sitä ei edes julkaista euroopassa...

No olisi kyllä aika tyhmää jättää julkasematta euroopassa kun ollaahan me kuitenkin aika jääkiekko manner kuitenki ;)

No... saipahan NHL 2003 ainakin 8.7 IGN:llä...
Tein ennakkotilauksen pelistä, kun ei sitä SegaSportsin NHL:lää kuulu...
Veikkaampa että tulee taas monta mukavaa iltaa NHL:län parissa varsinkin kun veli tulee käymään. Silloin ne pelit vasta alkavatkin :D
Olisiko kenelläkään tietoa, paljonko kyseinen peli vie muistikortilta? Ainakaan en IGN:än sivuílta löytänyt (Kun nyt esim. Maddenniä on katsellut niin tuo NHL vie sen 59 blockia + vähän päälle :p ). Onneksi tuli tilattua se uusi, isompi ja parempi muistikortti :cool:

Taitaapi olla juuri niin, että "Enitsel" ilmestyy justiinsa syyslomalla.
Jos ostan pelin lisäksi vielä toisen ohjaimen ja ISOmman muistikortin, niin rahaa kuluu melkein 150, ja siitähän ei lompakko tykkää!:(

Noniin mulla on uunituore NHL 2003 Cubelle.Paljon parempiku 2002 (tosin se oli PC-versio).Mielestäni tämä uudempi on paljon vaikeampi ja realistisempi.Kummaa että ne sano tätä enemmän arcademaiseksi.Mun mielestä peli on paljon aidomman tuntunen.Ostin pelin Anttilasta.Muualla sitä ei vielä tänään näkyny Cube-versiona.

Ei pojat noin. Itse olen täysin kyllästynyt noihin EA:n räpellyksiin. Pelailin niitä vielä pari vuotta sitten aivan innoissani, kunnes rupesin ajattelemaan, että kyseiset pelit eivät loppujen lopuksi muistuta kovin paljon edes oikeata jääkiekkoa. Nythän kaikki nassikat huutaa yhteen ääneen "miten niin ei muistuta?!11 Nääkin luistelee jäällä ihan niinq Saku Koivu!". Nyt katseeni onkin kääntynyt Segaan ja NHL 2k3:n. Mukana pitäisi olla kaikki mitä jääkiekkoon kuuluukin kulmakahinoita myöten. Tekijätiiminä onkin Visual concepts joka mielestäni vastaa kaikista Segan 2k? sarjan peleistä.

Paha tietysti sanoa itse pelistä mitään, mutta lukemani perusteella hyvälle vaikuttaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Ei pojat noin. Itse olen täysin kyllästynyt noihin EA:n räpellyksiin. Pelailin niitä vielä pari vuotta sitten aivan innoissani, kunnes rupesin ajattelemaan, että kyseiset pelit eivät loppujen lopuksi muistuta kovin paljon edes oikeata jääkiekkoa. Nythän kaikki nassikat huutaa yhteen ääneen "miten niin ei muistuta?!11 Nääkin luistelee jäällä ihan niinq Saku Koivu!". Nyt katseeni onkin kääntynyt Segaan ja NHL 2k3:n. Mukana pitäisi olla kaikki mitä jääkiekkoon kuuluukin kulmakahinoita myöten. Tekijätiiminä onkin Visual concepts joka mielestäni vastaa kaikista Segan 2k? sarjan peleistä.

Paha tietysti sanoa itse pelistä mitään, mutta lukemani perusteella hyvälle vaikuttaa.

Jep... liityn samaan! Mutta nyt on pakko saada se NHL ja 2003 on saatava (jäkishullu, minäkö?)
Jostain lehdestä (olikohan uusi Pelaaja) luin että NHL2K3 tulisi Europpaan vasta ensivuonna :confused:
Ja tuosta tekijätiimistä... NHL 2K ja NHL2K2:sen tekijät olivat se Blackbox ja Visual Concepts "otti" NHL2K3:sen omiina käsiinsä, joten peli on luultavammin tuplasti parempi kuin nuo 2K ja 2K2:nen (vaikka DC:n aikaan tuo NHL2K oli pelatuin peli minulla)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Noniin mulla on uunituore NHL 2003 Cubelle.Paljon parempiku 2002 (tosin se oli PC-versio).Mielestäni tämä uudempi on paljon vaikeampi ja realistisempi.Kummaa että ne sano tätä enemmän arcademaiseksi.Mun mielestä peli on paljon aidomman tuntunen.Ostin pelin Anttilasta.Muualla sitä ei vielä tänään näkyny Cube-versiona.

Kysymyksiä, kysymyksiä... paljonko vei muistikortilta (kausi, omat pelaajat jne...), onko 60Hz, 16:9 tukea?

Oma NHL2003 myöhästyy ja ei tule vielä tänään:
Konsolinet saa peliä vasta tänään joten huomenna perjantaina pitäisi pelin olla minulla (toivotaan parasta ettei käy samanlailla kun tuolle Resident Evilille)

Hyvä peli! Suosittelen ostamaan jos jäkis kiinnostaa. Markkinoiden paras jääkiekkopeli (Tilanne taitaa muuttua kun SegaSports julkaisee omansa).
Vastailen omiin kysymyksiini. Vie 30 paikkaa muistikortilta, ei ole 16:9, ei 60Hz (Pyörii täydellisesti, ei nyi yhtään)

Itse sain pelin tänään, oon nyt muutaman tunnin kaverin kanssa pelaillut ja voin suositella. Oon pelannu NHL-sarjaa vuodesta 94 asti niin PC:llä, Megadrivella kuin PS/PS2:llakin ja mun mielestä ainakin näin ensivaikutelman perusteella tää GC:n 2003 on ehdottomasti onnistunein versio. Vaikka jengi mussuttaa että olisi liian arcademainen niin mun mielestä on erittäin aidon lätkän tuntuista, varsinkin kun vähän säätelee niitä asetuksia. Pelattavuus kunnossa, kiekon fysiikka on parasta mitä lätkäpeleissä on nähty, tulee aika hienoja maaleja sen manuaalikikkailun ansiosta (c-stick) ja lisäksi tästä löytyy hyvä grafiikka (parempi kuin PS2-versiossa) joka ei pätki ollenkaan.

.. just my 2 cents..

onko ulkoisesti näyttävää? voiko vieläkään lähellekään verrata pc-versioihin? tarvis vissii itekkin mennä hakee oma!

Paras pelaamani NHL.
Pelaajat näyttävät aidommilta kuin oikeat esikuvansa, ja kun maalivahdit ovat vaikeimmalla tasolla on maalinteko niin p*****een vaikeaa, että peli tuntuu ihmeen realistiselta.
Tuo harhautussysteemi lisää peli-iloa mukavasti, ja kun läpiajossa kamerakulma muuttuu niin johan pulssi nousee. Tällaisilla pikkujutuilla EA on parantanut peliä ratkaisevasti. Jos nyt jääkiekkoa kaipaatte, niin tähän ette ainakaan pety.

Ylös Bottom