Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mage
Niin... olisiko kenelläkään tietoa, milloin julkaistaan Sega Sportsin NHL2K3. Huhuja olen kuullut että sitä ei edes julkaista euroopassa...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Taitaapi olla juuri niin, että "Enitsel" ilmestyy justiinsa syyslomalla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Ei pojat noin. Itse olen täysin kyllästynyt noihin EA:n räpellyksiin. Pelailin niitä vielä pari vuotta sitten aivan innoissani, kunnes rupesin ajattelemaan, että kyseiset pelit eivät loppujen lopuksi muistuta kovin paljon edes oikeata jääkiekkoa. Nythän kaikki nassikat huutaa yhteen ääneen "miten niin ei muistuta?!11 Nääkin luistelee jäällä ihan niinq Saku Koivu!". Nyt katseeni onkin kääntynyt Segaan ja NHL 2k3:n. Mukana pitäisi olla kaikki mitä jääkiekkoon kuuluukin kulmakahinoita myöten. Tekijätiiminä onkin Visual concepts joka mielestäni vastaa kaikista Segan 2k? sarjan peleistä.
Paha tietysti sanoa itse pelistä mitään, mutta lukemani perusteella hyvälle vaikuttaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Noniin mulla on uunituore NHL 2003 Cubelle.Paljon parempiku 2002 (tosin se oli PC-versio).Mielestäni tämä uudempi on paljon vaikeampi ja realistisempi.Kummaa että ne sano tätä enemmän arcademaiseksi.Mun mielestä peli on paljon aidomman tuntunen.Ostin pelin Anttilasta.Muualla sitä ei vielä tänään näkyny Cube-versiona.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Entäs pelattavuus?![]()