Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 2004

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viller
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Takaisin itse peliin: On kyllä hiukan hanurista, että pelissä on NHL:n tämän syksyn rosterit, mutta Euroopan liigoissa viime kevään.

Oisko noin? Mä vähän epäilen tota. Kai ne nyt EA:lla saa niihin tän kauden rosterit, eihän siinä muuten olisi mitään järkeä...

Tai jos tosiaan näin on, niin jää ostamatta pleikkarille, ostan ennemmin tietokoneelle, johon saa varmaan helpommin ja aika nopeesti päivityksiä

No mitä mä oon NHL:n rostereista kuullu ni kuulemma nhl puoli on aika lailla kondiksessa, esim karya ja selänne coloradossa jo jne.. mut liigarossut on viime kevään.

Esim Jokerit on muuttunu melkee täysin, mut eipä auta ku treidailla sit.. tosin esim Pasi häkkistä tuskin saa muuten ku tekemällä jne, eli läheskään kaikkia "oikeita" pelaajia ei saa treidattua, ja sehän on ihan tyhmää pelata tehdyllä pelaajalla :D

saas nähdä tekeekö liigapackin tekijät jotain rossuja..

Ainakin demon perusteella paljon parempi kuin mitä 2002 ja 2003 yhteensä, maalit hienoja, taklaukset paljon aidompia, rannelaukaukset on aika jees :) eiköhän tuosta kehkeydy ihan hyvä peli smliigoineen ja dynasty modeineen!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Eipä auta sitten vaan kun treidailla joukkueet kondikseen.
Meneehän siinä nyt ''pari päivää'' mutta sitten pääsee kunnolla pelaamaan.Ja minä ainakin vaadin täydellisyyttä joten joukkueet on pakko saada kuntoon :)

Tyyppäsin PC-demoa, vaikutti ihan hyvältä, ja varmasti paremmalta kuin kaikki 2000-luvun versiot yhteensä. Luulisi saman pätevän PS2-versioonkin.
Realistisempi ote on tehnyt hyvää. Sama runkohan siellä on, mutta lisäkontrollit ja oikeantuntuinen luistelumalli on tehnyt EA:n pelille pelkästään hyvää. Hiukan liikaa kahvaamista ja taklailua on, mutta onneksi niiden voimakkuutta voi säätää, kuin myös tietokoneen aggressiivisuutta. Menee kyllä PC-puolen hankinnaksi, pyörii varmaan tasasemmin ja luultavasti hiirellä helpompi hoitaa dynasty-moodissa juttuja, rosteritkin saa helpommin päivitettyä.

Juu noi vakiosäädöt on tos aika kehnot, mut sit ku löytää "ne" omat kunnon säädöt ni peli tuntuu todella hyvältä. odotan innolla pääseväni käsiksi tohon Dynastyyn, mites se oli ton laita että pystykö pelkästään NHL seuroilla manageroimaan? näin olin jostakin lukevinani..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
odotan innolla pääseväni käsiksi tohon Dynastyyn, mites se oli ton laita että pystykö pelkästään NHL seuroilla manageroimaan? näin olin jostakin lukevinani..

Näin olen myöskin kuullut. Harmi, olisin mielelläni tehnyt Jokeri-dynastian :( Ai niin, pitäähän EA:n saada rahastettua ensi vuonnakin... kheh.

Näin olen myöskin kuullut. Harmi, olisin mielelläni tehnyt Jokeri-dynastian :( Ai niin, pitäähän EA:n saada rahastettua ensi vuonnakin... kheh.

Jooh, aivan :)

Entäs onlinepeli? Tilt.tv:ssä muistaakseni tiedotettiin, ettei onlinetukea ole, mutta sitten PELAAJAssa (muistaakseni) ja muualla mainostetaan onlinetuen löytyvän. Hmm? Jos onlinetukea löydy, niin siirryn kyllä mielummin ESPN Hockeyn pariin...muutenkin. Vai onko siinäkään? :)

Euroopan omistajat ei pääse ps2:lla nettiin mut pohjoisamerikkalaiset ilmeisesti pääsee.

Se on sit pelattava padilla pc versiota pelkästään, saapahan parannetun liigapackin tulevaisuudessa, porukat on jo tehneet tohon pelkkään pc demoon oman jengin pelipaitoja ja muita juttuja, ja tuon yhden "haxon" avulla saa options valikon, voi muuttaa esim erän pituutta, laittaa omia biisejä erätauoille jne.

Aika pettyny olin ku katoin kuvia ni löysin pelicansin veskasta kuvan, todella surkeen näkönen paita :(

En jaksanut lukea kaikkia juttuja tuolta edeltä, mutta on hyvä muistaa, että EA on saanut mm. 2003:n uudistukset 2002:een verrattuna kuulostamaan kovilta uudistuksilta, vaikka paljon p:täkään ei oltu tehty uusiksi. Koko sydämeni pohjalta: Älkää ostako MITÄÄN EA:n lätkä peliä ennen vuotta 2010. Tuolloin voidaan katsoa uudelleen, josko EA:n sarja olisi kehittynyt yhtään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
En jaksanut lukea kaikkia juttuja tuolta edeltä, mutta on hyvä muistaa, että EA on saanut mm. 2003:n uudistukset 2002:een verrattuna kuulostamaan kovilta uudistuksilta, vaikka paljon p:täkään ei oltu tehty uusiksi. Koko sydämeni pohjalta: Älkää ostako MITÄÄN EA:n lätkä peliä ennen vuotta 2010. Tuolloin voidaan katsoa uudelleen, josko EA:n sarja olisi kehittynyt yhtään.

Moro taas :D
Olis kannattanu lukea, koska sarja ei ole luonut nahkaansa näin paljon sitten NHL98:n. Ote on oikeasti paljon realistisempi, ja kontrollitkin ovat menneet täysin uusiksi, kuten pelimekaniikkakin. Ihan oikeasti tuntuu eri peliltä. Ainakin PC:llä. Mutta älä pelkää, ostan mä ESPN:kin, on se silti parempi. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS

Kyseessä on pitkälti eri peli, nyt kun Blackbox on vastuussa kehityksestä. Joten tavallaan nyt ei ole kyseessä EA:n peli, vaan Blackboxin. NHL 2005:n kohdalla odotukset ovat varsin korkealla. Toivotaan, että Box saa sarjan taas raiteilleen.

katsoin noita videoita kyseisestä pelistä ja aikalailla näyttää samalta kuin viimevuotinen versio. En ymmärrä miksi peliin on pitänyt lisätä fyysisyyttä? jo 2003:ssa oli taklaukset aivan yliammuttuja. Se uusi tappelu-systeemi on aivan turha uudistus. EA:n tai Blackboxin pitäis nyt katsoa peiliin ja miettiä tarkkaan,millaisia uudistuksia nhl-sarja kaipaa. Realistisuus on tekijöiltä unohtunut vuosien varrella ja loppua ei näy. Onneksi miellä lätkän ystävillä on ESPN:) En sano että EA:n lätkäsarja on aivan surkea,mutta samat viat vuodesta toiseen alkaa kyllä harmittaan todella. Tuntuu vain että tuo uusi dynastiamoodikin on vain keino saada unohtamaan ne pelilliset virheet. Mielestäni manageripelit on erikseen,kuten jalkapallossakin. Tulipas taasen avauduttua,mutta näin minä ajattelen.

Mikä ihme siinä nyt on niin vaikeaa uskoa, että pelisarja on oikeesti uudistunut (...ainakin PC:llä, mut tuskin ne konsoliversiot niin paljon eroaa)? Sarja on ollut viime vuodet ankea, mutta nyt parannusta on ja paljon.
Ei pelkän videon avulla voi tehdä tuomiota, kokeilemalla se selviää. Peli TUNTUU aivan toiselta. Eikä vähiten aidomman luistelumallin ja fysiikan takia. Enää ei noin vaan onnistu kiekon tuominen hyökkäysalueelle läpi kentän luistellen, vastustajan tekoäly on parempi ja karvaa tiukasti. Syötöt katkotaan ja kiekot ei napsahda enää joka kerta suoraan lapaan. Niin, ja maalinteko on erittäin tyydyttävää.
Taklauksista sen verran, että poweria (minimiin) ja vaikeutta (maksimiin) voi säätää. Kuten myös kahvauksen voimakkuutta ym. Ja uusi tappelusysteemi on paras mitä kiekkopelissä on ikinä nähty. Tekoälyssä omalla joukkueelle tosin on ainakin demon perusteella vielä hiukan toivomisen varaa, joskin siinäkin on hiukan petrattu (ESPN-tasosta jää kyllä vieläkin).
Kehittäjinä on muuten EA:n sekä Black boxin tyypit.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Eikä vähiten aidomman luistelumallin ja fysiikan takia.

Elä nyt käsitä väärin, minuthan yleisesti varmaan leimattaisiin EA leiriin, mutta se kyllä syö miestä kun vähän turhan usein kaverit kääntyvät puolustuspäähän kun syöttö on napsahtamassa lapaan... ei giva. Muuten kyllä täysin samaa mieltä että on taas menty hyvin eteenpäin =)

Tuli mullakin tota PC:n NHL:n demoa kokeiltua ja parempaan suuntaan ollaan menty ja selvästi. Tosin en voi verrata viime vuoden tai toissa vuoden versioon, koska jätin ne suosiolla väliin. NHL 2K3:n toki ostin viime vuonna silloin kun se julkaistiin, mutta nyt ollaan menty EA:llakin aika paljon eteenpäin. Täytyy varmaan harkita myös EA:n lätkän ostoa, koska ESPN:n olen jo suhteellisen varmasti päättänyt ostaa. SM- Liiga jengit ja dynasty mode kiinnostavat eniten tossa EA:n tekeleessä, ja tietenkin toi uusi parannettu pelimekaniikka. Älkää hyvät ihmiset tuomitko peliä ennen kuin kokeilette sitä, vaikka kuinka tekisi mieli;) .

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Vieläkö one-timerit menee yhtä helposti? 2003:ssa meni neljä viidestä one-timerista sisään.

2003:sta en ikinä hankkinut, siihen en osaa verrata, mutta 2002:een verrattuna hiton paljon hankalampi tehdä maaleja. Ja ylipäätänsä one-timerissa onnistuminen on ehkä yksi viidestä, sen verran hanakasti pakit käy kiinni ja peittää. Nämä tietty riippuu asetuksista, joilla pelaa.

Ylös Bottom