Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2005 tarinat (kaudet,dynastiat,ym.)

Ozzie

New Member
Porukka on pikkuhiljaa luultavasti aloitellut Dynasty modea ja kausia, joten tällainen voisi olla ihan hauska. Muistaakseni ESPN 2k4:n tai 2k3:n kohdalla oli samanlainen topic Franchisea koskien? Jokainen voi kertoa tänne joukkueensa saavutuksia, miten peli on kulkenut, ym.

Itse aloitin Dynastyn (keskitaso) Chicago Blackhawksilla ja sain ensimmäisen kauden tavoitteeksi hankkia joukkueeseen draftissa ykkössijoitettu pelaaja. Kausi alkoi loistavasti. Sain ketjut heti kuntoon, sillä 1. ja 3. kentän kemiat olivat 100/100. 2. ja 4. kentät olivat puolestaan 80/100. Hyvät kemiat pelaajien välillä johtivat kahdeksan ottelun voittoputkeen. Ensimmäinen kuukausi oli siis unelma-alku toimitusjohtajan uralle. Varsinkin Igor Korolev, Eric Daze ja Tuomo Ruutu kunnostautuivat pistenikkareina. Sen jälkeen alkoi mennä huonosti, sillä maalivahti Jose Thibault oli väsynyt, eikä korvaajaa löytynyt. Nappasin kuitenkin ovelasti Chris Osgoodin vapailta markkinoilta, eikä maalivahtiongelmaa ollut. Kun Thibault oli kunnossa, niin tuli uusi ongelma: Maaleja ei saatu millään. Niimpä päätin vaihtaa juuri hankkimani Osgoodin ja 2. kierroksen varaukseni Coloradon Milan Hejdukiin. Kausi meni oikeastaan siitä asti tasaisesti rullaten loppuun ja pääsin pudotuspeleihin. En ollut vieläkään saanut Carolinalta 1. varauspaikkaa draftiin, mutta ajattelin hoitaa asian vasta play offien loputtua. Ensimmäisellä pudotuspelikierroksella vastaan tuli Edmonton Oilers, joka kaatui voitoin 4-2. Seuraavaksi vastassa oli Detroid Red Wings. Olin sarjassa jo 1-3 tappiolla, kunnes Eric Daze palasi kokoonpanoon sairaslomalta ja nosti ketjukemioita merkittävästi, kun annoin hänelle paljon peliaikaa. Taistelimme itsemme jatkoon, konferenssifinaaliin San Jose Sharksia vastaan. Ottelusarja meni meille 4-2, kiitos uuden harjoittelusysteemin ja vaihdetun ylivoimataktiikan. Finaalissa vastaan tuli Florida Panthers. Sarja oli todella vähämaalinen ja tiukka. Oli todella suuri yllätys, että voitimme koko p*skan 4-2!! Ensimmäisellä kaudella yllettiin jo Stanley Cupin voittoon. Sen jälkeen oli paineita täyttää pomon vaatimukset ja oli pakko vaihtaa muutama arvokas pelaaja, jotta sain 1. varausvuoron draftiin Carolinalta.

1. Kausi:
Sijoitus: Stanley Cupin voitto
Paras pistemies: Eric Daze (60m+39s=99p)

Nyt aloitin toisen kauden (vaikea). Uusi tavoite on päästä play offeihin. Muutaman heikon ottelun jälkeen hankin Brett Hullin joukkueeseen ja mies teki maaleja urakalla. Tästä lähtien alan kirjoittaa ottelujen tulokset ylös. Nyt pelaamaan!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 2005 - Dynasty tarinat

Itse aloitin Dynastyn Islandersilla ja alku on ollut sanoisinko kohtalainen.Kaksi voittoa ja kaksi tappiota.Eli aika vaatimaton startti.
Islandersilla on silti pari erittäin hyvää pelaajaa ja jotku niistä nuoria ja kehityskelpoisia.Pitää palata asiaan myöhemmin...Hyvä peli kaikenkaikkiaan tämä NHL 2005,en paljoa haikaile ESPN 2K5:sen perään!
 
Vastaus: NHL 2005 tarinat (kaudet,dynastiat,ym.)

Huh! Meni toinen kausi ihan hurahtaen Dynastyssa. Tipuin Play Offien ensimmäisellä kierroksella, mutta olin ihan tyytyväinen kauteen kokonaisuutena. Aika tasapaksu esitys. Voisi kirjoittaa nyt aloitettavan kolmannen kauden tuloksia ylös:

Dynasty (3.kausi) Chicago Blackhawks (voitot tummalla)


-------------------------------------------------------------------------


Aloitettiin pari päivää sitten kavereiden kanssa kausi kolmistaan. Itse pelaan Detroid Red Wingsillä ja kaverini Atlanta Trashersillä sekä toinen Colorado Avalanchella. Tässä minun tuloksiani:

NHL-kausi Detroid Redwings (voitot tummalla)

6-1 St. Louis Blues
6-5 LA Kings
8-4 Anaheim Mighty Ducks
3-1 Montreal Canadiens
1-0 Minnesota Wild
1-3 Calgary Flames
4-1 LA Kings

Tällä hetkellä olen 10. omassa konferenssissani ja pudotuspelipaikkaan on 2 pistettä matkaa. Eiköhän tämä tästä. Joukkueeni on todella kova ja tulosta pitäisi syntyä. Tässä vähän listaa pelaajahankinnoistani: Brodeur,Luongo,P.Bure,Fedorov,Jagr,MacInnis...

Pistäkääs muutkin juttuja!
 
Vastaus: NHL 2005 tarinat (kaudet,dynastiat,ym.)

Juu, kausi meneillään (keskivaikea Habseilla). pelattuna n.30 matsia. :)
Alkuun voittoja sekä tappioita tasapuolisesti. Pisin voittoputki 4 ottelua ja olin jo kärjestä vain pari pistettä jääneenä. Sitten alkoi tappioputki! Nyt 11 peliä tappiokierrettä eikä loppua näy! :mad:
Monta peliä mennyt vielä niin, ettei maalia ole saanut aikaiseksi.
No mutta tästähän ei ole suunta kuin ylöspäin!
Täytyy alkaa neuvottelemaan pelaajakauppoja ja yrittää hommata muutama maalitykki joukkueeseen. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 2005 tarinat (kaudet,dynastiat,ym.)

Tuli mieleen, kun kattelin että toisilla on jo kolmas kausi menossa, että simuloitteko paljonkin pelejä? Itse en ole simuloinut ikinä ainuttakaan ottelua. NHL-kausia kuitenkin takana jo varmaan joku 20-25 vuosien varrella.
 
Vastaus: NHL 2005 tarinat (kaudet,dynastiat,ym.)

Cannari sanoi:
Tuli mieleen, kun kattelin että toisilla on jo kolmas kausi menossa, että simuloitteko paljonkin pelejä? Itse en ole simuloinut ikinä ainuttakaan ottelua. NHL-kausia kuitenkin takana jo varmaan joku 20-25 vuosien varrella.

Joo, sama itselläkin tuli mieleen. Itse en myöskään simuloi pelejä.
Tappioputkeni muuten venähti sen verran pitkäksi, että päätin tiputtaa tasoa keskivaikeasta helpoksi. :( Täytyy siis opetella peli ensin kunnolla. :)
 
Vastaus: NHL 2005 tarinat (kaudet,dynastiat,ym.)

D.N.R sanoi:
Joo, sama itselläkin tuli mieleen. Itse en myöskään simuloi pelejä.
Tappioputkeni muuten venähti sen verran pitkäksi, että päätin tiputtaa tasoa keskivaikeasta helpoksi. :( Täytyy siis opetella peli ensin kunnolla. :)

Aika vittumaista,jos peli vaikeutuu Dynastyn edetessä silleen,kun ei se maalinteko muutenkaan tässä 2005:ssa mitään helppoa aina ole.
 
Vastaus: NHL 2005 tarinat (kaudet,dynastiat,ym.)

käkikotka sanoi:
Aika vittumaista,jos peli vaikeutuu Dynastyn edetessä silleen,kun ei se maalinteko muutenkaan tässä 2005:ssa mitään helppoa aina ole.

Jep. Ehkä vaikeutuu liiankin kanssa tai sitten en osaa pelata. :p
Tosin olisinhan voinut treidata kaikki parhaat pelaajat joukkueeseen ja sitten jyrätä kaikki, mutta ei kiinnosta.
Koneen joukkueilla loukkaantuu muutes aika paljon pelaajia. Itsellä ei yhtään loukkaantunutta ja kausi reilusti yli puolen välin -> kummallista! :confused:
 
Vastaus: NHL 2005 tarinat (kaudet,dynastiat,ym.)

D.N.R sanoi:
Jep. Ehkä vaikeutuu liiankin kanssa tai sitten en osaa pelata. :p
Tosin olisinhan voinut treidata kaikki parhaat pelaajat joukkueeseen ja sitten jyrätä kaikki, mutta ei kiinnosta.
Koneen joukkueilla loukkaantuu muutes aika paljon pelaajia. Itsellä ei yhtään loukkaantunutta ja kausi reilusti yli puolen välin -> kummallista! :confused:

Segan "mainiossa" 2k-sarjassahan se on juuri toisinpäin.
 
Vastaus: NHL 2005 tarinat (kaudet,dynastiat,ym.)

Nyt sitten ensimmäinen kausi takana ja menestystä tuli! STANLEY CUP Montrealiin! :D Tosin vaihdoinhan kesken kauden tasoa keskivaikeasta helppoon.
Uusi kausi ja uudet kujeet. Tasoa vain rohkeasti pykälää ylös ja kohti uusia näyttäviä kuvioita. 2 peliä takana.
NYR - Mon 1-0
Mon - Buf 2-1 ja.

Ei siis mitään maalijuhlaa edelleenkään vai liekö alkukauden takkuilua.
Loukkaantumis-slidea väänsin melkein tappiin niin johan alkoi omatkin kärsimään vammoista. Että tällasta. :)
 
Vastaus: NHL 2005 tarinat (kaudet,dynastiat,ym.)

Itellä jäänyt nyt vallan kauden dynastyn pelaaminen väliin, tulee vaa vedettyy verkossa. Sääli sinänsä.
 
Vastaus: NHL 2005 tarinat (kaudet,dynastiat,ym.)

Iteltä jäi koko peli pelaamatta kun oli niin paha floppi että meinas itku tulla.. takas vuoteen 2004
 
Ylös Bottom