Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2005

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cavalera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 2005

Millä hemmetillä tässä uudessa versiossa pääsee puolustajan ohi?!? Jos saat syötettyä jonkun yksin läpi, niin pakki on aina nopeempi... prkl...

Vai johtuuko se siitä, että IFK:n pelaajat on niin hitaita? :)

Toinen mikä ärsyttää on se, että rannarin vetäminen oikean puoleisella "tutilla" ei onnistu läheskään aina. Veto ei vaan lähde. Onkohan mun ohjain rikki?

No joo, niin näyttää vastustaja mullakin olevan nopeampi. Taklaukset on todella, todella tehokkaita ja se pistää ärsyttämään.

Onko tuossa pelissä muuten saukkosen mikan selostusta? Ennen ottelun alkua hän kyllä kertoo missä pelataan ja ketkä vastakkain mut siitä jatkaa tämä amerikkalais selostaja.

Vaihdosta tulevat pakit kyllä polkee karkaavan hyökkääjän aika tehokkaasti kiinni=vähentää läpiajoja. Loistohomma mielestäni, pari vuotta sitten änäreissä läpiajoja tuli naurettavat ~10/erä.

Slaideja piisaa, ite laitan aina pelinopeuden ja taklaukset minimiin jolloin peli on SM-liigajoukkueilla siedettävän lähellä aitoa asiaa. NHL-pelaajat ovat näilläkin säädöillä liian nopeita, taklaukset ylitehokkaita ja kassarit toiselta planeetalta.

Kaikenkaikkiaan loistolystiä moninpelinä.

edit: Saukkonen hoitaa JP Jalon ruudun eli esittelee joukkueet ennen matsia.

Espe sanoi:
Toinen mikä ärsyttää on se, että rannarin vetäminen oikean puoleisella "tutilla" ei onnistu läheskään aina. Veto ei vaan lähde. Onkohan mun ohjain rikki?

Niin se vain on. Ei nimittäin lähde vedot jostain syystä aina. Ottaa hiukka päähän kun olet huijannut molarin kahville ja sitten tilanne lipuu ohi, kun hakkaat ohjaimen nappulaa naama punasena ja kuti jää ikusesti piippuun. :mad:

Nyt on sitten ekat rystyvedotkin nähty! Kaksi jopa samassa pelissä. :)
Toinen vihellyksen jälkeen ,kun "tatilla" kieputtelin ja ihan suoraan syötöstäkin näkyvät poijat vetävän. WHOA! :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

En ole perehtynyt vielä tohon nettipelaamiseen kovin tarkasti. Onko siellä jotain suomalaisten perustamia "porukoita" jotka pelaavat esim. sm-liigaa?

Tänään pe-iltana vois kokeilla nettipelaamista ja olisi kiva pelata jotain suomalaista vastaan sm-liigalla.

Sitten kokeneemmat kertokaas seuraavat asiat:

a) mitä esim. BEGroomissa ollessa oikeassa yläreunassa olevat ympyrät tarkoittaa? Välillä ekassa on vilkkunut joku salama....

b) joudutko aina pelaamaan suosikkijoukkueellasi, vai voiko sitä muuttaa haasteen jälkeen ennen kun aletaan pelaamaan?

Kyllä mä kohta keksin lisää... :)

Espe sanoi:
Sitten kokeneemmat kertokaas seuraavat asiat:

a) mitä esim. BEGroomissa ollessa oikeassa yläreunassa olevat ympyrät tarkoittaa? Välillä ekassa on vilkkunut joku salama....

b) joudutko aina pelaamaan suosikkijoukkueellasi, vai voiko sitä muuttaa haasteen jälkeen ennen kun aletaan pelaamaan?

Kyllä mä kohta keksin lisää... :)

Joo, siis jos vilkkuu punainen merkki siinä vasemman puoleissa ympyrässä, joku on haastanut sinut.
kirjekuori jos vilkkuu, joku on lähettäny sulle viestin.
oikean puolimmainen ympärä meinaa yhteyttä, eli vihreä tarkoittaa hyvää,keltainen keskinkertaista ja punainen huonoa yhteyttä.

suosikkijoukkueella ei tarvitse pelata, se vaan tulee ensimmäisenä vaihtoehtona kun valitset joukkueen.

All right.... eilen jo selviskin aika paljon. Sit vaan kun löytäis suomalaisia (tai eurooppalaisia) kavereita. Vituttaa pelata jotain jenkkiä vastaan, kun on viive päällä.

Muutin käyttikseen tunnuksen FIN, jotta haastajat tajuaa mistä olen. Nykyinen tunnus on siis EspeFIN. Haastakaa....

Espe sanoi:
All right.... eilen jo selviskin aika paljon. Sit vaan kun löytäis suomalaisia (tai eurooppalaisia) kavereita. Vituttaa pelata jotain jenkkiä vastaan, kun on viive päällä.

Muutin käyttikseen tunnuksen FIN, jotta haastajat tajuaa mistä olen. Nykyinen tunnus on siis EspeFIN. Haastakaa....

öö, mites muuten se oma nimi muutetaan? :)

Ylös Bottom