Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2006 EA sports

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja si1ma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

si1ma

New Member
Tälle ei vissiin ollu ketjua, eli kuinka moni on pelihyllyynsä hankkinut. Onko peli mennyt parempaan suuntaan umpisurkean nhl 2005:n jälkeen? Oon vaikeuksissa, tekis mieli saada lätkäkausi myös uuden pelin muodossa käyntiin, meni vaan täysin luotto EA sportsiin tuon 2005:n jälkeen.

Vastaus: NHL 2006 EA sports

Menee vähän ohi avausviestin kysymyksen (mistä pahoitteluni), mutta onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen seikkaan, että pelin kannessa "komeilee" ikärajamerkintä 15+? Meinasin pudota penkiltäni kun tuon näin. Joku peliin tutustunut saisikin selittää, mitä ihmettä peliin on lisätty, jotta ikäraja on vuodessa hypännyt 3+ -merkinnästä 15+ merkintään ja väkivaltamerkkiin. Eikai tuota pelkällä tappelemisella voi saada, vai voiko? :D

NviperO sanoi:
Menee vähän ohi avausviestin kysymyksen (mistä pahoitteluni), mutta onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen seikkaan, että pelin kannessa "komeilee" ikärajamerkintä 15+? Meinasin pudota penkiltäni kun tuon näin. Joku peliin tutustunut saisikin selittää, mitä ihmettä peliin on lisätty, jotta ikäraja on vuodessa hypännyt 3+ -merkinnästä 15+ merkintään ja väkivaltamerkkiin. Eikai tuota pelkällä tappelemisella voi saada, vai voiko? :D

Nämä PEGI-merkinnät tuntuvat välillä tosiaan aivan älyttömiltä. Kaveri oli kerran nähnyt jossain pelissä 15+ merkinnän ainoana perusteluna kiroilu. Ovathan Tony Hawk -pelitkin PEGI:n mukaan K15-kamaa ja Gigantissa myyjä ei suostunut kaverille THUG 1:stä myymään, koska kannessa oli 16+ (Suomessa siis 15+) ja kaveri oli 15 sillä hetkellä.

si1ma sanoi:
Tälle ei vissiin ollu ketjua, eli kuinka moni on pelihyllyynsä hankkinut. Onko peli mennyt parempaan suuntaan umpisurkean nhl 2005:n jälkeen? Oon vaikeuksissa, tekis mieli saada lätkäkausi myös uuden pelin muodossa käyntiin, meni vaan täysin luotto EA sportsiin tuon 2005:n jälkeen.

On tää parempiku 2005,se on selvä. Joskus nää on tietysti makuasioita, mut oon kyllä yllättyny jos joku pitää tätä huonompana kuin 2005:sta!

käkikotka sanoi:
On tää parempiku 2005,se on selvä. Joskus nää on tietysti makuasioita, mut oon kyllä yllättyny jos joku pitää tätä huonompana kuin 2005:sta!

Joo en itekkään malttanut olla hakematta ko. peliä. Kyllähän se parempaan suuntaan on mennyt huomattavasti. Tossa vähän plussia ja miinuksia.

+Kone tekee todella hienoja maaleja, Kone ampuu melko hanakasti ja muutenkin tekoäly hyökkäyksissä on parantunut. Enää kone ei ainoastaan lauo noin 10-15 kertaa per ottelu ja silti tee 2-3 maalia

+Uusi luistelusysteemi tuntuu hyvältä, huomaa hyvien ja huonojen luistelijoiden eron

+Maalivahdit tuntuu varsin realistisilta, hienoja torjuntoja, mutta maalivahdin saa täysin kaffeelle nopeilla syötöillä. Mikä onkaan tyydyttävämpää kun tehdä maali hienon yhdistelmän päätteeksi.

-Kone puolustaa varsin passiivisesti, lue tekoäly on puolustussuuntaan tyhmä.

-yli/alivoima ylivoimalla on jumalattoman helppo tehdä maali ja alivoimalla ei ole keinoja estää sitä. Tähän ongelmaan tulee kyllä helpotusta kun hieman slaidereita säätää (eli syötönkatkoja ja -nopeutta pienemmäksi). Mutta ei tämäkään ongelmaa ratkaise kokonaan

-Suomenkielinen selostus on melko heikosti toteutettu. Mutta vaikka kieleksi on valittu suomi niin englanninkielisen selostuksen saa myös halutessaan.

Kirjotan lisää kun pääsen töistä ja ehdin pelata lisää. Mutta kaikki nhl 2005:een pettyneet, kyllä peli on parantunut huomattavasti.

Minua häiriitsee nuo jotkut pelaajat, jotka ovat oikeesti LÄSKEJÄ. :D Huomasin heti, että onpa pulskia pelaajia ja niitä on oikeesti paljon. Onko kukaan muu huomannut samaa?

Tää ei oo mikään läppä, vaan ihan tosi. :)

Edit: Johtuukoha tää siit viime kauden lakost. ;)

Minä sitten menin ja ostin tämän pelin. Minä olen aina tykännyt eniten juuri EA:n lätkäpeleistä. Muut ei vain oikein tunnu miltään, ja sitten SM-liiga on kanssa todella iso plussa.

Mutta itse peliin.
Minusta tämä on paras NHL, mitä minä olen pelannut, mutta niinhän ne aina on minusta, kun uuden saa, eikä vanhoihin tule koskettua enään koskaan uudestaan.
Minulla on ollut hieman hankaalaa pelata tätä, kun ei vain tunnu voittavan millään. 05:ssa voitin NHL-kauden häviten vain kaksi matsia, ja nekin jatkoajalla (vaikeimmalla tasolla), mutta 06:ssa pelaan keskitasolla, ja turpaan tulee melkein joka matsissa. Hyvä että on haastetta, mutta pakkohan on alkaa pikkuhiljaa voittamaan enemmän. Liveen en ole uskaltanut vielä mennä.

Suomi-selostukset ovat ihan mukava juttu, mutta siinä vain hieman ärsyttää se, että suurin osa pelaajista tunnetaan vain numeroilla, ei nimillä. "Numero 75 torjuu" ei kuullosta niin kauhean hyvältä.

Mutta arvosana minusta on ysi. Minä tykkään.

extreme_02 sanoi:
Minua häiriitsee nuo jotkut pelaajat, jotka ovat oikeesti LÄSKEJÄ. :D Huomasin heti, että onpa pulskia pelaajia ja niitä on oikeesti paljon. Onko kukaan muu huomannut samaa?

Tää ei oo mikään läppä, vaan ihan tosi. :)

Edit: Johtuukoha tää siit viime kauden lakost. ;)

Läskejä totta :D
Pelaajilla on se kolme kokoa: Normaali, läski ja sitten VUORI! Esimerkki, Ilya Kovalchuk, ei hitto mikä tankki pelissä...

Peli on muuten erittäin mukava pelata jos jaksaa niitä slaidereita väännellä. Alun 8-7 vääntöjen jälkeen tulokset ovat nykyään sitä 4-2, 3-1, 6-3 jne. Hauskin lätkä pelata vuosiin.

Mage sanoi:
Läskejä totta :D
Pelaajilla on se kolme kokoa: Normaali, läski ja sitten VUORI! Esimerkki, Ilya Kovalchuk, ei hitto mikä tankki pelissä...

Peli on muuten erittäin mukava pelata jos jaksaa niitä slaidereita väännellä. Alun 8-7 vääntöjen jälkeen tulokset ovat nykyään sitä 4-2, 3-1, 6-3 jne. Hauskin lätkä pelata vuosiin.

Joo-o...ohan noi "isot pelaajat" vähän hassun näkösiä. Mutta pelistä vielä, ihan ok lätkimistä mutta tekoäly on vaan niin vitun tyhmä ja pelit on maalintekokilpailua. Aivan sama vaikka puolustat kuinka niin mulla pelit päättyy yleensä minun voittoon jotain 10-5. Kone tekee maalinsa noin 15-20 laukauksella. Runkosarjan voittaa jos vaan ne 82 peliä tahkota läpi ja stanley cuppikin tulee kuin manulle illallinen. Arvosana pelille 6-7, tulis jo se nhl 2k6.

On kyl melkoisen paska peli parista syystä. Vaikeimalla vaikeustasolla kone huijaa urakalla. Ite saat tehdä kauheen määrän töitä maalin tai minkään saamiseksi ja tietokone tekee maalin todella helposti. Ja jos teet 4-5 maalia, niin tämän jälkeen maalin teko onkin sitten melkoisen helppoa. Lisäksi molarit ovat täysin perseestä. Aivan sama onko stand up vai butterfly niin koko aikaa heittää kyljelleen. Todella realistista että molari heittää kyljelleen joka helvetin tilanteessa ja sitten tietokone nostaa kiekon ylämummoon. Itte kiekkoo ei saa nostettua millään ja josse molarin ohi sattuu menee, niin tulee oh he hit the post.

On kyllä hermoja raastava peli. :mad:

Ostin tämän Xboxille vaikken itse ko. konsolia omistakaan, mutta paras kaverini omistaa. Kun kerran alle 15 (cocacola.fi/ea) sai niin tottakai näin hyvän lätkän ystävänä tämän myös hankin. Siitä onkin jo aikaa kun viimeksi hyvää lätkäpeliä pelasin, mutta nyt vasta tuli se tilaisuus ostaa halvalla hyvä lätkäpeli mitä pelata silloin kun vaan kaverille, ja tietysti itselle, sopii. Toivottavasti ei petä, joka tapauksessa odotan innolla kun pääsee huomenna pelaamaan. :cool:

Eagle sanoi:
Ostin tämän Xboxille vaikken itse ko. konsolia omistakaan, mutta paras kaverini omistaa. Kun kerran alle 15 (cocacola.fi/ea) sai niin tottakai näin hyvän lätkän ystävänä tämän myös hankin. Siitä onkin jo aikaa kun viimeksi hyvää lätkäpeliä pelasin, mutta nyt vasta tuli se tilaisuus ostaa halvalla hyvä lätkäpeli mitä pelata silloin kun vaan kaverille, ja tietysti itselle, sopii. Toivottavasti ei petä, joka tapauksessa odotan innolla kun pääsee huomenna pelaamaan. :cool:
Paras peli mitä olen koskaan pelannut :cool:
Huom! IMO :p

Ylös Bottom