Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2008 - sm-liiga playoffs

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joggeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 2008 - sm-liiga playoffs

Olis kuulunut laittaa ei ranking match kehiin ja omat säännöt! Omista säännöistä jatkoaika maaliin asti. No minulle se on aika sama jo pudonneena :) HIFK vie kuitenkin.
Se kai on yksi ja sama kunhan voittaja selviää? Minä tässä selkään kuitenkin otan :D ei se ole niin vimpan päälle. Itseäni ei rankkarit haittaa mutta jos jatkoon selviän niin sit tietysti oikeat säännöt kehiin.

Olis kuulunut laittaa ei ranking match kehiin ja omat säännöt! Omista säännöistä jatkoaika maaliin asti. No minulle se on aika sama jo pudonneena :) HIFK vie kuitenkin.

Kyl meil oliki unranked, mut toi sääntöhomma unohdettiin laittaa.

Järjestääkö joku kohta jonkun uuden turnauksen kun tämä loppuu, niin voin tulla siihen mukaan.

No niin joggeri, mites nää semifinaaliparit nyt sitten menee?

Kärpät-Hifk
Jokerit-Tappara
näinkö?

Jos mennään niin kuin oikeassa liigassa niin ne ovat näin;)
Kärpät - Tappara
Jokerit - HIFK

No koittakaapas päättää ja kun päätös on valmis, niin olen redi pelailemaan nuita poies.

Edit: Jos lukee ketjun alusta niin sen pitäis sitten olla Kärpät - HIFK ja Jokerit - Tappara.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Entäs jos nyt vaan otan HIFK:ä vastaan kun ehdin jo lisäämään Wilhun frendilistalle:p

No sopiiko kaikille että ne on noi yllä mainitut parit ni päästäis jatkamaan

eli
kärpät-tappara
jokerit-hifk

Jokerit 5 - 1 HIFK

Jokerien kotietu ja hyökkääjien vimmattu veivaaminen ennen vetoa maalia kohti sotki niin vierasjoukkueen valmennuksen pasmat kuin myös maalivahdin. Kotona noustaan vielä taistelemaan! :o

Jokerit 5 - 1 HIFK

Jokerien kotietu ja hyökkääjien vimmattu veivaaminen ennen vetoa maalia kohti sotki niin vierasjoukkueen valmennuksen pasmat kuin myös maalivahdin. Kotona noustaan vielä taistelemaan! :o

toinen peli HIFK 0-3 Jokerit.

Jos mennään niin kuin oikeassa liigassa niin ne ovat näin;)
Kärpät - Tappara
Jokerit - HIFK

Pitää vain vähän kommentoida että jos mennään niin kuin oikeassa liigassa niin pitäisi olla Kärpät - Hifk ja Jokerit - Tappara :) Runkosarjassa paras näistä joukkeista oli kärpät ja huonoin hifk

Pitää vain vähän kommentoida että jos mennään niin kuin oikeassa liigassa niin pitäisi olla Kärpät - Hifk ja Jokerit - Tappara :) Runkosarjassa paras näistä joukkeista oli kärpät ja huonoin hifk

Jaa...mun logiikka oli vain kun HIFK - Blues ottelusta Blue pääsi jatkoon ja Jokereita vastaan niin luulin että HIFK menee kun voitti Bluesin:p

Ylös Bottom