Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 21

Nyt oli ainakin lupaavan kuuloinen be a pro/uratila luvassa. Itse peli näytti ihan samalta kuin aiemmin.
 
Tiedoksi Gigantista ostaville: Peliin ei saa enää Viaplayn koodia tänä vuonna, mutta muutos ei välttämättä ole pysyvä.
 
Osalle oli tullut beta koodeja mailiin. Itselleni ei tullut, joten ei muutakin EA chattiin ja sieltä tuli koodi tännekin.
 

Liitetiedostot

  • 15988193952624561627729465102943.jpg
    15988193952624561627729465102943.jpg
    2,3 MB · Lukukerrat: 21
Osalle oli tullut beta koodeja mailiin. Itselleni ei tullut, joten ei muutakin EA chattiin ja sieltä tuli koodi tännekin.

Itse olin myös yhteydessä chattiin mutta en saanut koodia tarkisti että olen mukana betassa ja pitäisi varmaan tän päivän aikana tulla ennenkö itse beta alkaa, sanoivat että jos ei tule niin uudestaan yhteydessä chattiin
 
eipä juuri mikään ole muuttunut sitten NHL 20 mitä tossa matsia yöllä betaa testailin. onneks kumminki yksinpeli uudistukset vaikuttaa hyviltä :), kuten be a pro story mode ja toivottavasti jotain uutta saadaan myös franchise modeen ehkä aidot valmentajat tai jotain :)
 
Miksiköhän EA ei pistänyt NHL 21:tä next-gen konsolien julkaisupeleihin? Ymmärrän aikaa vievän kehityksen, mutta sama kävi kahden edeltävän konsolisukupolven tullessa. Taitaa kyse olla rahasta.
 
eipä juuri mikään ole muuttunut sitten NHL 20 mitä tossa matsia yöllä betaa testailin. onneks kumminki yksinpeli uudistukset vaikuttaa hyviltä :), kuten be a pro story mode ja toivottavasti jotain uutta saadaan myös franchise modeen ehkä aidot valmentajat tai jotain :)

Ihan hyvähän tää änäri on ollu viime vuosina..hyvä pelattavuus jne!

Valitettavasti peli/ottelut toistaa itseään vähän turhan paljon..
 
Jep Itekin ehdin viis peliä pelata töiden ohella ja tuntuu aivan samalta pelattavuus ilman tekstiä missä luki mun PSN nimi niin en olis erottanut kumpaa pelaan :D
 

Mikse 2K-sarja lopetettiin muuten?
Heikkojen myyntilukujen vuoksi. Pelaajat eivät pitäneet arcademaiseksi muuttuneesta kiekkoilusta ja muutoksista, mitkä tuli 2K9:n myötä. 2k:lla on edelleen vahva yhteisö, joka tekee peleihin modeja ja keskustelua riittää Operation Sportsin foorumilla.
 
NHL 21 ennakkotilauksen mukana tulee NHL 94 Rewind. Tämä alkoi kiinnostaa, mutta ennakkotilaussivustot eivät toki vielä tunnista, saakohan tuon kun ottaa minkä vaan (=halvimman) version? On muuten nyt Gigantissa 44,95€
 
NHL 21 ennakkotilauksen mukana tulee NHL 94 Rewind. Tämä alkoi kiinnostaa, mutta ennakkotilaussivustot eivät toki vielä tunnista, saakohan tuon kun ottaa minkä vaan (=halvimman) version? On muuten nyt Gigantissa 44,95€
Itsekin tilasin pelin muutaman vuoden tauon jälkeen pelkästään tuon vuoksi. :D
Tullu aika paljon viime aikoina EA Playn kautta tahkottua änäriä ni ajattelin et ostetaan samalla koko peli.
 
Itsekin tilasin pelin muutaman vuoden tauon jälkeen pelkästään tuon vuoksi. :D
Tullu aika paljon viime aikoina EA Playn kautta tahkottua änäriä ni ajattelin et ostetaan samalla koko peli.
Saako näitä vieläkään tietsikalle? :D Aikoinaan eka änäri jota pelasin 2001 oli PC peli.
 
Ilmeisesti Peli tulee EA Playhin jo 8.10 joten Torstaina pääsee testaamaan EA play/Access tilaajat tuota Be a prota ja peliä 10 tuntia
 
Ylös Bottom