Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 22

On kyllä käsittämätöntä kuinka surkea tekele 22 on! Ei vaan mahdu kaaliin miten voi markkinoille päästää noin keskeneräisen pelin. Korjauspäivityksiä on tullut joka kk ja vieläkään ei peli toimi kunnolla.
No kausikin loppuu kohta niin EA voi pestä kätensä tästä ja vastata valituksiin, että panostavat seuraavaan NHL peliin.

Vai on pahoja bugeja..tuleeko esim. Be A GM vai mikä Dynasty pelaamisesta mitään?

Vaikeutunu syöttöpeli kuulostaa hyvältä..lisää realistisuutta!

Onneks on toi 21:nenkin..
 
Heh itellä olohuoneessa yhä avaamaton NHL 22..tullu pelattuu NHL 21 Be a GM:ää vieläkin..

Harmi jos on noin pahoja bugeja 22:ssa!
Ei ole tullut kyllä vastaan yhtään bugin. Peli on huomattavasti viihdyttävämpi, kuin edellinen. Kannattaa itse kokea, mikäli jo löytyy kotoa.
 
Vai on pahoja bugeja..tuleeko esim. Be A GM vai mikä Dynasty pelaamisesta mitään?

Vaikeutunu syöttöpeli kuulostaa hyvältä..lisää realistisuutta!

Onneks on toi 21:nenkin..
Pelattavuus on hyvä. Tosin slidereitä joutui viilaamaan paljon, että sai balansiin homman. Aluksi vaikeustasojen erot olivat suuret, mutta pikkuhiljaa niihin tottuu.

Bugit ovat lähinnä kausien muissa osioissa. Esim. Itse tykkäsin pelata "season modea" ja siinä bugi on pelaajien treidaamisessa. Kun myy tai ostaa pelaajan niin seuraavaa peliä ei suostu lataamaan ja peli jäätyy siihen. Löysin jostain jenkkifoorumeilta jutun jossa syyksi epäiltiin automaattista ketjujen täyttöä. Eli koneen hallinnoimista joukkueista kun ottaa pelaajia pois niin se ei täyty kenttien tyhjiä aukkoja ja peli kaatuu. Tosin ongelmaa ei poistanut sekään, että valitsi kaikki tiimit ja täytti itse ne kentät.

Eli kautta voi pelailla kunhan ei treidaile pelaajia. Toinen bugi manageroinnissa on ilmeisesti pelaajien valuet (rahalliset sopimusarvot). Niissä on summat vissiin mitä sattuu. Näihin en ole itse törmännyt, mutta lukenut kyllä.
Ei ole tullut kyllä vastaan yhtään bugin. Peli on huomattavasti viihdyttävämpi, kuin edellinen. Kannattaa itse kokea, mikäli jo löytyy kotoa.
Millä alustalla pelaat? Pelaatko kausia vai HUTia tai teetkö yleensäkään pelaajakauppoja yms?
 
Viimeksi muokattu:
Itselläni PS4-versio, eikä siinä treidibugia tullut vastaan season modea pelatessa.

Veskat jäätyy torjuntaanimaatioon, eikä ota ripareita kiinni. Taas yksi varma maalintekotapa one-timereiden lisänä.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla puskee PS4 versiossa sitkeästi treidi bugia. "Seuraavassa sovelluksessa on tapahtunut virhe: CE- 34878-0"
Peli kaatuu siniseen ruutuun ja ei pysty jatkamaan kautta tästä.
 
Mulla puskee PS4 versiossa sitkeästi treidi bugia. "Seuraavassa sovelluksessa on tapahtunut virhe: CE- 34878-0"
Peli kaatuu siniseen ruutuun ja ei pysty jatkamaan kautta tästä.
Pelaatko World of Cheliä?

Uusin patchi ilmestyi ja sen pitäisi tämän bugi korjata.
 
Viimeksi muokattu:
Itse tein vain yhden treidin, eikä bugia tullut. Enkä käyttänyt roster sharingia. Käytitkö sinä?
Latasin viimeisimmän rosterin (march 2).
Siirsin kaudella tehdyt treidit lokakuuhun asti takaisin, koska pelaan yleensä oikeilla treideillä kauden. Heti kun ensimmäinen vaihto tulee vastaan niin ei suostu enää aloittamaan seuraavaa matsia sen jälkeen.
Vastaavaa bugia oli 21 versiossakin, mutta vähemmän. Siinä ongelma oli, että kone ei osannut täyttää kenttiä uudestaan josta pelaajia treidasi pois. Uudessa ei ole sama ongelma, koska olen testannut jos täyttää kentälliset manuaalisesti niin ongelma siltikin pysyy.

En enää keksi mitään syytä hommaan. Rahan haaskausta.
Olen ostanut Maddenia vuodesta 01 ja siellä on tasan 2 bugista vuotta ollut. Aika erilainen toimivuus. Tämän vuoden Maddenissa ei taaskaan mitään ongelmia.
Mites se Be A GM teillä toimii??
En tiedä. En pelaa sitä.
 
Latasin viimeisimmän rosterin (march 2).
Siirsin kaudella tehdyt treidit lokakuuhun asti takaisin, koska pelaan yleensä oikeilla treideillä kauden. Heti kun ensimmäinen vaihto tulee vastaan niin ei suostu enää aloittamaan seuraavaa matsia sen jälkeen.
Vastaavaa bugia oli 21 versiossakin, mutta vähemmän. Siinä ongelma oli, että kone ei osannut täyttää kenttiä uudestaan josta pelaajia treidasi pois. Uudessa ei ole sama ongelma, koska olen testannut jos täyttää kentälliset manuaalisesti niin ongelma siltikin pysyy.

En enää keksi mitään syytä hommaan. Rahan haaskausta.
Olen ostanut Maddenia vuodesta 01 ja siellä on tasan 2 bugista vuotta ollut. Aika erilainen toimivuus. Tämän vuoden Maddenissa ei taaskaan mitään ongelmia.

En tiedä. En pelaa sitä.

Itellä ei ainakaan 21 ole jäätyny vaikka useampi treidi tehtynä Be A GM:ssä..
 
Latasin viimeisimmän rosterin (march 2).
Siirsin kaudella tehdyt treidit lokakuuhun asti takaisin, koska pelaan yleensä oikeilla treideillä kauden. Heti kun ensimmäinen vaihto tulee vastaan niin ei suostu enää aloittamaan seuraavaa matsia sen jälkeen.
Vastaavaa bugia oli 21 versiossakin, mutta vähemmän. Siinä ongelma oli, että kone ei osannut täyttää kenttiä uudestaan josta pelaajia treidasi pois. Uudessa ei ole sama ongelma, koska olen testannut jos täyttää kentälliset manuaalisesti niin ongelma siltikin pysyy.

En enää keksi mitään syytä hommaan. Rahan haaskausta.
Olen ostanut Maddenia vuodesta 01 ja siellä on tasan 2 bugista vuotta ollut. Aika erilainen toimivuus. Tämän vuoden Maddenissa ei taaskaan mitään ongelmia.

En tiedä. En pelaa sitä.
Sulla taitaa olla tämä ongelma: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/Season-Trade-Crash/td-p/11137781
 
Kyllä on niin surkeaa tekemistä jos pelisarjassa on ollut sama bugi jo 6 vuotta. Ei voi kun ihmetellä!
Edellinen änäri oli ennen tätä 2015 jonka omistin. Nyt näköjään voi jättää taas ostamatta jatkossa kokonaan.
 
Ylös Bottom