RnThaPLn
Active Member
Mutta eivät silti toimi onlinessa yhteen.itse olen käsittänyt, että tällä kertaa graafista ilmettä lukuunottamatta ps4 ja ps5 versiot pitäisi olla aika identtiset. molemmista esim löytyy samat ominaisuudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mutta eivät silti toimi onlinessa yhteen.itse olen käsittänyt, että tällä kertaa graafista ilmettä lukuunottamatta ps4 ja ps5 versiot pitäisi olla aika identtiset. molemmista esim löytyy samat ominaisuudet
EA on vahvistanut että pelit ovat pelillisesti identtiset.itse olen käsittänyt, että tällä kertaa graafista ilmettä lukuunottamatta ps4 ja ps5 versiot pitäisi olla aika identtiset. molemmista esim löytyy samat ominaisuudet
Lähinnä mietinkin noita graafisia eroavaisuuksia. Onko ne jotain hulmuavia hiuksia tai muuta "tärkeää" vai jotain mikä oikeasti näkyy pelatessakin.EA on vahvistanut että pelit ovat pelillisesti identtiset.
Se dualsense on todella siisti, kun pelaaja esim tekee jyrkän käännöksen ja yrität vähän luonnottomaan suuntaan tehdä syöttöä ja liipaisin menee jäykäksi siinä, eli se on sulle pelaajanakin vaikeampi tehdä se syöttö. Samoin kun pelaajat on pitkän alivoimamajakson jälkeen aivan finaalissa ja kaikki tekeminen on todella raskasta myös ohjaimessa. Tykkään todella paljon.Lähinnä mietinkin noita graafisia eroavaisuuksia. Onko ne jotain hulmuavia hiuksia tai muuta "tärkeää" vai jotain mikä oikeasti näkyy pelatessakin.
Yllättävää että DualSense-ominaisuuksia tässä kehutaan, ajattelisi että melkeimpä vähiten niillä olisi jääkiekossa käyttöä.
Itse en ole syttynyt vielä lainkaan. Ohjaimen äänet hiljensin välittömästi (hyi olkoon), mutta pakko antaa näille muille Dual Sense ominaisuuksille vielä mahdollisuus. Pakko myöntää, että tässä voi olla jonkinlainen vanha jäärä efekti.Se dualsense on todella siisti, kun pelaaja esim tekee jyrkän käännöksen ja yrität vähän luonnottomaan suuntaan tehdä syöttöä ja liipaisin menee jäykäksi siinä, eli se on sulle pelaajanakin vaikeampi tehdä se syöttö. Samoin kun pelaajat on pitkän alivoimamajakson jälkeen aivan finaalissa ja kaikki tekeminen on todella raskasta myös ohjaimessa. Tykkään todella paljon.
Itse tykkään todella lujaa tuosta ohjaimen äänimaailmastakin. Pelaajien huutoja ei ennen kuullu ollenkaan, nyt kuulee selvästi, kun esimerkiksi pelaajat huutaa maalivahdille, että pidä pidä jne.Itse en ole syttynyt vielä lainkaan. Ohjaimen äänet hiljensin välittömästi (hyi olkoon), mutta pakko antaa näille muille Dual Sense ominaisuuksille vielä mahdollisuus. Pakko myöntää, että tässä voi olla jonkinlainen vanha jäärä efekti.
PS5 versiossa on tatuoinnit ja genitaali lävistykset.Lähinnä mietinkin noita graafisia eroavaisuuksia. Onko ne jotain hulmuavia hiuksia tai muuta "tärkeää" vai jotain mikä oikeasti näkyy pelatessakin.
Yllättävää että DualSense-ominaisuuksia tässä kehutaan, ajattelisi että melkeimpä vähiten niillä olisi jääkiekossa käyttöä.
Ei sen pitäisi ladata peliä jos oot jo trial versioo pelannut etkä poistanut. Oisko mennyt peliversiot sekaisin sulla minkä genin konsolille peli on.Moi.
Osaisikohan joku täällä auttaa, eli pelailin ea-play kokeiluversiota aiemmin, ja nyt kun päädyin ostamaan koko pelin niin en saa ladattua aikaisemmin aloitettua kautta? Eikö tämän pitäisi onnistua?
Ostin siis storesta halvimman version, enkä sitä kalliimpaa jota ea-playn kautta yritettiin tyrkyttää.
Nhl-pelinkin konsoli ”joutui” lataamaan uusiksi tämän ea-play version jälkeen ostettuani koko pelin, kun taas fifassa tällaista uudestaan lataamista ei joutunut tekemään. Siellä myös aloittamani kausi pysyi ladattavissa.
Ja vaikka pelin poistaisi ni savet pitäs toimia. Ettei tosiaan nyt ois käyny niin et on pelannut esim ps5 versioo ja ostanu ps4 version.Ei sen pitäisi ladata peliä jos oot jo trial versioo pelannut etkä poistanut. Oisko mennyt peliversiot sekaisin sulla minkä genin konsolille peli on.
Tämä on kyllä ainut iso miinus mitä pelissä on. Mysteeristä kyllä kerta on sama pelimoottorikin että miksi yhteen pelaaminen ei toimi.On kyllä ihan naurettavaa ettei eri versiot toimi yhteen niiku fifassa. Siis eihä tuossa ole mitään järkeä?![]()
Koska kyseessä on eri pelit, vaikka näyttävätkin samalta.Tämä on kyllä ainut iso miinus mitä pelissä on. Mysteeristä kyllä kerta on sama pelimoottorikin että miksi yhteen pelaaminen ei toimi.
Joo, tulipahan tällainenki moka tehtyä sitten.Ei sen pitäisi ladata peliä jos oot jo trial versioo pelannut etkä poistanut. Oisko mennyt peliversiot sekaisin sulla minkä genin konsolille peli on.