Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2k10-Liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paul
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 2k10-Liiga

Tekis hirveesti mieli tulla mukaan, mutta perskuta kun on noita Fifa 10 pelejä aina siinä klo 19-21 ja sen jälkeen ei pelaaminen onnistu.. Ootteko millaisia peliaikoja suunnitellu?

E: Ja noista Ircci jutuista en kyllä hölkäsen pöläystä älyä... Ja sitten vielä että kyllähän teitä on jo 8:

Ei tarvitse tajuta mitään muuta kuin että osaa kirjoittaa googleen sanan webirk, klikkaa ensimmäistä linkkiä, valitsee networkiksi quakenet ja liittyy kanavalle #konsolifin2K10. Haluamansa nikinkin voi siinä samalla valita. ;)

Eihän ollut vaikeata. Ennakkoluuloja vain, sanon minä. Äitinikin hankki kännykän vasta vuonna 2005. :D

Ennakkoluuloja vain, sanon minä. Äitinikin hankki kännykän vasta vuonna 2005. :D

Isoisäni hankki kannettavan tietokoneen 85-vuotiaana (ei aikaisempaa kokemusta tietokoneista). :D Yllättävän hyvin pärjännyt tietokoneiden maailmassa sittemmin... Eli mukaan vaan. :)

Ei tarvitse tajuta mitään muuta kuin että osaa kirjoittaa googleen sanan webirk, klikkaa ensimmäistä linkkiä, valitsee networkiksi quakenet ja liittyy kanavalle #konsolifin2K10. Haluamansa nikinkin voi siinä samalla valita. ;)

Eihän ollut vaikeata. Ennakkoluuloja vain, sanon minä. Äitinikin hankki kännykän vasta vuonna 2005. :D

Taisin onnistua! Ja tuollako sitten matseja sovitaan vaiko miten? Foorumeita lueskelen ja seurailen miten tämä turnaus idea etenee.

Niin siis sillä hetkellä kun tuon viestin kirjoitin meitä oli 7 listassa. Mutta onneksi tässä voi olla 8 jälkeen mikä tahansa parillinen määrä, joten kaikki halukkaat pääsevät mukaan. Prkl kun toi irc sanoo että unable to connect, blokkaakohan palomuuri tai jtn. No yritän päästä sinne, oon aika n00b:o

Seuraava hakija pääsee vielä mukaan! 9/10 paikkaa täynnä. Nyt mukaan!:D

No nyt olis 11/12 täynnä:D Eli yksi paikka että saadaan liiga täytettyä.

Oikeasti nyt kannattaa ilmottautua. Ei kannata pelätä, että pelaaminen olisi liian kanssa hampaat irvessä vääntämistä. Itsekin täysin aloittelija tässä pelissä ja silti taatusti nautin pelaamisesta ihmispelaajia vastaan. Hauskanpitoa tämä on parhaimmillaan :cool:

Yhdestä pelaajasta ei ole kuulunut vielä mitään. Ensiksi ilmoittautuva saa varapaikan, odotamme vielä huomiseen tämän mattimyöhäsen kanssa.

Eli varapaikalle ilmoittaudut sigustani löytyvässä osoitteessa.

Nyt kävi niin, että tämä liiga bugasi pahasti ja otteluihin ei pääse. Testaus kuitenkin osoitti, että kyse on vain tästä liigasta ja testiliigassa kaikki toimi mainiosti.

Seuraus: Liigaa ei voi pelata, joten aloitamme uuden liigan. Periaatteessa liigan osallistujat ovat kasassa, mutta varapaikalle voi ilmoittautua. Yksi paikka on periaatteessa vapaana ja sitä tarjotaan ensin RedBaconille, joka ilmaisi aiemmin halunsa liittyä, jos hän kieltäytyy, niin siitä ilmoitetaan tässä ketjussa ja siten paikka on vapaan haulle.

Liigaa laitetaan pystyyn tämän illan aikana ja toiveissa on että kaikki osallistujat liittyisivät mahdollisimman nopeasti, jotta otteluohjelma voidaan generoida.

Liiga 12 joukkuetta, yhteensä 20 peliä jokaiselle, 8 pudotuspeleihin, pudotus peleissä puolivälierät paras 3:sta, välierät ja finaali paras 5:stä.

HAVE FUN. :)

Mää ilmoittaudun messiin, jahka peli tulee. Tänään piti tulla, mutta eipä ole vielä näkynyt. Ehkä huomenna.

Voin tosin ollu aika säkki, koska ensimmäistä kertaa 2k pelien parissa!

Kyllä sä Larifari ehdit lämpöä yksinpelin puolella ottamaan. Noissa pleijareissakin menee aikansa. Ensi viikolla ehkä laitetaan uusi sarja pystyyn.

Kaikilta osallistujilta odotetaan aktiivisuutta. Noin peli/päivä olisi suotavaa. Ei kuitenkaan niin, että joka päivä pitäisi pelata, mutta kun pelaa useamman pelin päivässä niin saa helposti "vapaapäiviä". ;)

Kyllä sä Larifari ehdit lämpöä yksinpelin puolella ottamaan. Noissa pleijareissakin menee aikansa. Ensi viikolla ehkä laitetaan uusi sarja pystyyn.

Kaikilta osallistujilta odotetaan aktiivisuutta. Noin peli/päivä olisi suotavaa. Ei kuitenkaan niin, että joka päivä pitäisi pelata, mutta kun pelaa useamman pelin päivässä niin saa helposti "vapaapäiviä". ;)

Napsahti näköjään voittoja tilille tänään, vai eilen. Elikkä Kurista vastaan ehtisin viimeistään torstaina pelata ja Orpanan kanssa pitäs pelata nyt vai? Jos keskiviikkona lähtee hän matkalle kerran niin huomenna tai tänään. Sitten on mun osalta runkosarja paketissa. Orpana kerkiätkö huomenna pelata? Jos orpanaa täältä saa kiinni..

Napsahti näköjään voittoja tilille tänään, vai eilen. Elikkä Kurista vastaan ehtisin viimeistään torstaina pelata ja Orpanan kanssa pitäs pelata nyt vai? Jos keskiviikkona lähtee hän matkalle kerran niin huomenna tai tänään. Sitten on mun osalta runkosarja paketissa. Orpana kerkiätkö huomenna pelata? Jos orpanaa täältä saa kiinni..

Mä kerkeän pelaamaan noi matsit huomenna (tänään), kun on vapaapäivä. :)

Ylös Bottom