Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei pieni lisä pahaa tee.
Tekis hirveesti mieli tulla mukaan, mutta perskuta kun on noita Fifa 10 pelejä aina siinä klo 19-21 ja sen jälkeen ei pelaaminen onnistu.. Ootteko millaisia peliaikoja suunnitellu?
E: Ja noista Ircci jutuista en kyllä hölkäsen pöläystä älyä... Ja sitten vielä että kyllähän teitä on jo 8:
Ennakkoluuloja vain, sanon minä. Äitinikin hankki kännykän vasta vuonna 2005.![]()
Ei tarvitse tajuta mitään muuta kuin että osaa kirjoittaa googleen sanan webirk, klikkaa ensimmäistä linkkiä, valitsee networkiksi quakenet ja liittyy kanavalle #konsolifin2K10. Haluamansa nikinkin voi siinä samalla valita.![]()
Eihän ollut vaikeata. Ennakkoluuloja vain, sanon minä. Äitinikin hankki kännykän vasta vuonna 2005.![]()
Kyllä sä Larifari ehdit lämpöä yksinpelin puolella ottamaan. Noissa pleijareissakin menee aikansa. Ensi viikolla ehkä laitetaan uusi sarja pystyyn.
Kaikilta osallistujilta odotetaan aktiivisuutta. Noin peli/päivä olisi suotavaa. Ei kuitenkaan niin, että joka päivä pitäisi pelata, mutta kun pelaa useamman pelin päivässä niin saa helposti "vapaapäiviä".![]()
Napsahti näköjään voittoja tilille tänään, vai eilen. Elikkä Kurista vastaan ehtisin viimeistään torstaina pelata ja Orpanan kanssa pitäs pelata nyt vai? Jos keskiviikkona lähtee hän matkalle kerran niin huomenna tai tänään. Sitten on mun osalta runkosarja paketissa. Orpana kerkiätkö huomenna pelata? Jos orpanaa täältä saa kiinni..