Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K3 Kausi ja Franchise -jutut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cavalera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Kai noi lupaukset kehittyy tossa pelissä?On meinaa pari tapausta,joista saattais tulla uusia gretzkyjä.

No kyllä varmasti, eihän niitä nuoria lupauksia ois muuten mitään järkeä ostaa.

No niin pari kysymystä..

Miten tuossa Franchise modessa voi treidata pelaajia, siten että käyttää rahaa osana maksua? Toisen pelaajan tai varausvuoron kyllä löysin, mutta voiko rahaa käyttää?

Kun ollaan siinä valikossa mistä peli lähtee käyntiin ja painetaan L2:ksta tulee Line Matchups menu, mitä tässä pitäisi tehdä ja mitä tuo alhaalla oleva importance palkki meinaa? Laitetaanko tässä kentät pelaamaan tiettyjä kenttiä vastaan? Toimii ilmeisesti sitten vain, jos antaa tietokoneen hoitaa vaihdot.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
Mä vähän veikkailinkin, että et ehdi tän viikon aikana ohi ;) No, onhan tässä aikaa vielä ^^ Enköhän mä ensiviikon alkuun jo ehdi playoffeihin. Jokeritkin menee finaaliin ni kyllä munkin pitää päästä! ^^

Nyt voisi alkaa noita siguja pienentämään. Ota Gamblerin sigusta mallia ja pienennä vähän tekstiä.

Alkaa sigussa olemaan tekstiä niin paljon, että näyttää tyhmältä luhyiden viestien osalta muissa keskusteluissa.

Eli pienennä jos nuo nyt sigussa pitää olla ja mieluummin ilmoitelkaa noita tietoja täällä viesteissä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Nyt voisi alkaa noita siguja pienentämään. Ota Gamblerin sigusta mallia ja pienennä vähän tekstiä.

Alkaa sigussa olemaan tekstiä niin paljon, että näyttää tyhmältä luhyiden viestien osalta muissa keskusteluissa.

Eli pienennä jos nuo nyt sigussa pitää olla ja mieluummin ilmoitelkaa noita tietoja täällä viesteissä.

Juu, kiinnitin samaan huomiota tässä aikasemmin ^^ Mitenhän tuota tekstiä pystyy pienentämään? :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Joker
No niin pari kysymystä..

Miten tuossa Franchise modessa voi treidata pelaajia, siten että käyttää rahaa osana maksua? Toisen pelaajan tai varausvuoron kyllä löysin, mutta voiko rahaa käyttää?

Kun ollaan siinä valikossa mistä peli lähtee käyntiin ja painetaan L2:ksta tulee Line Matchups menu, mitä tässä pitäisi tehdä ja mitä tuo alhaalla oleva importance palkki meinaa? Laitetaanko tässä kentät pelaamaan tiettyjä kenttiä vastaan? Toimii ilmeisesti sitten vain, jos antaa tietokoneen hoitaa vaihdot.

Toistan kysymykseni.

Minulla on nyt käynnissä Franchise modessa ensimmäinen kausi NYR:lla. Vaikeustaso on All-Star, 10 min erät ja maalivahtien arvoja ei muutettu...

Ihan ensin treidasin Bobby Holikin Patrik Stefaniin. Ja Stefan suoraan second linen sentteriksi.

Kausi alkoi vierasottelulla Carolinaa vastaan. Takkiin tuli 5-1.

Seuraavaksi kotiottelu Montrealia vastaan. Kova taistelu mutta Montreal haki pisteet 6-3 voitolla.

Nyt vierasottelu Pittsburghia vastaan. Tähän mennessä kaikista veemäisin ottelu. Laukauksi lähemmäksi 60, mutta pingviinit veivät pisteet 4-1 voitolla. Silloin alkoi totaalisesti kyrpimään, mutta ei se mitään. -"Mitä enemmän tulee häviöitä, sitä lähempänä voitto on"- ajattelin...

Sitten kotiottelu Torontoa vastaan. Nedved vei meidät 1-0 johtoon(Lindrosin kolmas maali tällä kaudella). Toronto tuli tasoihin ja meni johtoon. Sitten tuli armoitettu kolmas erä, jota muistelen vieläkin lämmöllä. Ensin Lindros tasoitti.. Sitten kakkoskenttä jäälle (Samuelsson-Stefan-Dvorak). Ja loppu on historiaa, äijät tekevät noin 5 minuutissa 4 maalia ja kaikki maalit teki Stefan, syöttäjinä Dvorak! Lopputulos 6-2!

Muuten aivan loistava peli, mutta ainakin minulla tulee aivan liian paljon laukauksia otteluissa.

Pieni tilastokatsaus olisi varmaan paikallaan. Kertokaas kaikki, montako peliä on tullut pelattua, ja onko meneillään Season/Franchise ja monenko ottelun kautta pelaat.

Itse pelaan täyttä 82 ottelun runkoa, pelejä pelattuna vähän päälle 20... Viikonloppuna tulee pelattua varmaan kolminkertanen määrä, mitä nyt on ehtinyt pelaaamaan yhteensä.

Joo, no pelejä takana 24, ja vielä 58 jäljellä, eli täyttä 82 pelin Franchise-kautta pelataan, joukkueena Vancouver. Hyvin on menny, 14 voittoa, 7 tappiota, 3 tasapeliä ja sijoitus on neljäs Läntisessä konferenssissä.

Voisikin ehkä hyllyttää alkaneen Seasonin ja alkaa Frachisen. Franchisessa sentään on jotain tekemistä pelien ulkopuolellakin, mutta season on ainakin minulle vähän tylsä muoto, mieluummin pelailen vaikka yksittäisiä pelejä. Frachisea olen kyllä kokeillut, mutta en systeemistä tajunnut mitään. Mutta eiköhän se taito vielä kartu.

Ja vaikeustasonkin taidan jo säätää All-Starille. Kuulostaa hölmöltä, mutta alan jo vähän kyrpiintymään kun vastustaja ei ikinä onnistu saamaan kiekkoa Bironin selän taakse, jolloin vaihtoehtoina ovat 0-0 -tasapeli, tai sitten varma voitto. Jos nimittäin teen pelissä maalin, sitten voinkin jo alkaa varmistelemaan voittoani, pitämällä kiekon hyökkäysalueella.

No niin pari kysymystä..

Eikö kukaan tosiaankaan osaa vastata näihin?

Vaikuttaa siltä, että monet ovat aloittaneet ensin tavallisen Seasonin. En ottanut aluksi kaikesta selkoa Franchisessa, eikä itse pelaaminen vielä sujunut kovin hyvin. Siksi en halunnut sukeltaa peliin vielä niin syvälle ja aloitin perinteisen Seasonin...

No niin pari kysymystä..

Tuosta Franchisesta en tiedä mutta vissiin tuo Line Matchups on sitä, että tietyt kentät pelaa tiettyjä vastaan. Importancen oon käsittäny niin että vaikka sulla olis muita kenttiä virkeemmässä kunnossa niin kone saattaa heittää sen matchaamas kentän silti kehiin jos importance on korkea. Olipas epäselkeesti selitetty..

Aloitin Franchisen, mutta olen taas ihan ulkona. Pelaajia osaan treidata ja tehdä jatkosopimuksia, mutta rahalle en ole löytänyt käyttöä vaikka olen mielestäni kolunnut menusta jokaisen sopukan. Ja joka jätkä kertoo muokanneensa maalivahdeista inhimillisiä! Mitenkä SE oikein tapahtuu? Valikkopohjaiset pelit eivät koskaan ole oikein sopineet minulle...

Ja voiko Franchisessa erottaa/vaihtaa valmentajia? NBA2k3:ssa kuulemma voi...

Turha syyttää etten olisi yrittänyt ottaa selvää. Ei vain tunnu onnistuvan nuo hienoudet minulta... :(

Pelaajia voi muokata ainoastaan päämenun Roster-valikon kautta. Eli Season/Franchise -valikosta et sitä pysty tekemään, näin olen asian käsittänyt. Se sitten kai tarkoittaa sitä, että joudut aloittamaan uuden kauden, jotta muutokset tulevat noihin moodeihin. En ole itse muokkaillut, joten en ole varma. Sarjan aikaisemman pelin roster-järjestelmän logiikalla se menisi näin. Eli mene johonkin pelaajakorttiin, ja sitten kun siellä painat jotain, niin pääset muokkaamaan (Katso Helpistä apua).

En vaan ymmärrä, miksi pitää mennä sorkkimaan pelaajien arvoja. Pelistä tulee aivan liian helppo. Kyllä ne veskat on omassa kaudessani ainakin inhimillisiä ellei joskus jopa totaalisia luusereita. Mitä intoa on mennä sorkkimaan veskoja? Riittää, kun pistää maalivahdin tehosliderin nollille ja 10min erät All-Starilla. Hall of Fame on jo yli-inhimillistä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
Tuosta Franchisesta en tiedä mutta vissiin tuo Line Matchups on sitä, että tietyt kentät pelaa tiettyjä vastaan. Importancen oon käsittäny niin että vaikka sulla olis muita kenttiä virkeemmässä kunnossa niin kone saattaa heittää sen matchaamas kentän silti kehiin jos importance on korkea. Olipas epäselkeesti selitetty..

Joo noin mäkin ton ajattelin, mutta jos itse vaihtaa kentät, niin tuosta ei sitten ole hyötyä. Pelissä on kyllä niin paljon säädettävää, että millään ei kaikkia juttuja tule käytettyä.

Nyt on synkkä olo! :D Olin jo saanut kurottua eron playoffviivaan 4 pisteen päähän niin eikös sitten tulekin 6 ottelun tappioputki! Tällä hetkellä eroa 16 pistettä ja 68 ottelua pelattu. Maalinteko tökkii nyt jostain syystä ja tullut paljon tyhmiä virheitä :) +4 vakkaripakkia sairaslistalla! Loppumatseista voitot niin voi olla mahkut playoffeihin :/

No niin, aloinhan minä jotain käsittää Francisestakin ja peli-innostus on nyt ylimmillään :D

Mutta mutta...pari juttua kun viitsisisitte suomentaa niin voisin maksimoida pelinautintoni. Kun pelaajilla on eri statukset: dressed, scrached, cut, ja minours (ja oliko vielä muitakin), niin varsinkin scratched- ja minours -statusten ymmärtäminen olisi kiva juttu. Dressedin tajuan, ja cut uskoakseni potkaisee pelaajan pihalle koko joukkueesta, mutta entäs minours ja scratched? Meinaako scratched pelaajan lepuuttamista huonon pelin ansiosta, ja onko minours kenties divari? Olisi kiva tietää noista, niin voisin menetellä parhaani mukaan parin nuoren ja tällä hetkellä todella surkean pelaajan kanssa... ;)

Ylös Bottom