Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K3 Kausi ja Franchise -jutut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cavalera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaippari
Nyt 8 peliä takana, eikä tappiotakaan vielä. Nyt pitäisi jo alkaa laittamaan _hieman_ vaikeutta lisää nykyisestä pro:sta. Vinkkejä kellään? Ei siis mitään hirveästi nykyistä vaikeampia asetuksia, mutta hieman tarttis kovemman vastuksen, kun pelit päättyy esim. 5-1, 4-1, 6-0, 8-0, 7-2 jne. mun voittoon. Laukauksia saan min.30/peli kun vastustaja pääsee vaan ~15-20 kutia vetämään :D

Oon nyt noissa 8 pelissä tehnyt 36 maalia ja päästänyt vaan 7, joka on ylivoimaisesti vähiten koko liigassa, joten ei tuo tilanne voi olla pelkästään mun hyvyyttäni..

ITSE en ole maaleja paljoa tehnyt, kuten Weightillä+Johnsonilla vain 2 mieheen, mutta Dougie johtaa kyllä lättypörssiä 12 syötöllään. Demitra johtaa maalipörssiä yllätys yllätys : 12 maalillaan :D

Yhdyn Gamblerin mielipiteeseen: Siirry kiltisti All-Star-tasolle.
 
Chigago 2 kausi(fantasy)

Tipuin siis Detroitille.

Toisen kauden olen pelannut all-star tasolla:
mv- 3
puolustus-5
hyökkäys-7

Muutoksia:
Tucker- K Primeau taisi mennä yksi 3.kierroksen varaus mutta
hyvä treidi, Primeau tekee maaleja.
Suvorkir-McCabe
Ranheim(waivereihin)-Vrbata(waivereista)
Aika monta sopimusta niistä varaus pelaajista.
Antropov waivereista


Rw-C-Lw
Guerin-Thorton-LeClair
McCaley-Primeau-Kovalchuk
Ruutu-Gratton-Bell
Vrbata-Avery-Isbister

Rafalski-Bouwmeester
Timonen-McCabe
Berg-S Hill

Luongo
Nurminen

Viltissä:
Grimson
McAllister
Karalahti

Minors:
Antropov


Loukkaantunut:
Murray 4-2 months

J Thorton johtaa sisäistä pistepörssiä 21 ottelua - 19 (11+8)pst

W-15 L-4 T-6

Yhden 0-0 tasurin pelasin HOF tasolla(slaiderit keskellä), joka muutenkin tuntui aika jäykältä joten en taida vielä siirtyä sille tasolle.

Toisaalta nyt on mennyt pelit niin hyvin 5-1 ja 6-0 voittoja on tullut että lähiaikoina siirrän slaidereita ylös
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vaihdoin tason all-starille ja seuraavin tuloksin...

Viimeiset 3 peliä:

Tehdyt maalit: 3
Päästetyt: 8
Oon hävinnyt nuo kaikki 3 viimeisintä..

- Häviän laukauksissa joka pelissä
- Menee hermot Prongeriin(jatkuvasti jäähyllä) :mad:
- En saa ylivoimassa enää mitään aikaiseksi
- Dallasia vastaan Osgood meni kulmaan katkaisemaan, mutta menetti kiekon Modanon hyvälle karvaukselle. Mike syötti Guerinille, joka latasi tyhjiin---> ohjaimeni sai kyytiä. Muutenkin oskuud tuntuu vähän seikkailevan milloin missäkin.

Pitäisikö tuon jäähysliderin olla tapissa, että myös vastustaja saisi enemmän jäähyjä? Vaikeustasoa nostamalla sain hieman lisää yv:tä, mutta keskimäärin 2-3 jäähyä/peli.

Hyökkäystaktiikkana käytän tota overloadia. Eli silloinhan syötetään kiekkoa viivaan pakeille, joiden pitäis laukoa sitä maalille(onko näin?). Kuitenkin omat pelaajat ovat sen verran itsekkäitä, etteivät pakeille juurikaan syöttele. Joudun siis itse sitä tekemään :confused:
 
Mulla maalihanat on tyrehtyny kauden edetessä reilun 20 ottelun puolelle.Laitoin 5min erät,ku ei jaksanu kauempaa lätkiä.Hölmöä että maaleja ei tuu melkee millään!:o
 
Kävin tuossa Madison square gardenissa Rangersin vieraana ja ottelu alkoi todella ankeasti. 3min kohdalla Buren komea onetimer upposi yläpesään ylivoimalla. Seuraavaksi oli 15min jälkeen vuorossa Holik, joka väkisin väänsi maalin takaa nollakulmasta numerot 2-0:aan. Toisessa erässä aluksi kavennus Nemchinovin lavasta 2-1:een ja ylivoimalla Demitra sai pelin tasoihin. Weightin 3 erän 2:lla maalilla siiten käänsin kelkan ja voitin pelin 2-4. Shot chartin mukaan teen 80% maaleista aivan maalin edestä :D

Sitten vuorossa oli vierailu Montrealissa, jossa pelistä tulikin yllättävän tiukka: 3-4 voitto kuitenkin. Taisin lähteä siihen peliin "hieman" takki auki :D

Koivun 2:lla ylivoimamaalilla pelin alussa luulin jo menettäneeni kaiken, mutta taas "herätys" 2:ssa erässä toi tuon tiukan voiton ;)

Seuraavaksi vastassa Columbus kotona, joten maalikarkeloita odotan..
 
Mitäs minun pitäisi nyt tehdä.Pelaan Hall of famerilla ja joka sa**anan ottelusta tulee voitto.Ei suuri mutta voitto kuitenkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha14
Mitäs minun pitäisi nyt tehdä.Pelaan Hall of famerilla ja joka sa**anan ottelusta tulee voitto.Ei suuri mutta voitto kuitenkin.

Tee näin: laita offense skill täysille. Tuolloin tietokoneesta tulee maalinhimoinen sekopää, jonka pysäyttämiseksi saa tehdä kaikkensa, eikä sekään aina riitä. Offense skillin nostaminen ei vaikuta juurikaan oman joukkueen pelaamiseen.
 
Niin siinä sitten kävi, että mun runkosarjan voittanu Colorado putosi konferenssifinaaleissa San Joselle voitoin 4-1, joka eteni mestaruuteen saakka, mutta ei se mitään, uutta kautta kehiin...

Alotin uuden franchisen Torontolla ja nyt on pelattu 10 ottelua, tasona Hall of Famer

GP:10 W:5 L:4 T:1 Pts:11 GF:28 GA:24

Parhaat pistemiehet:
R.Reichel 8+3=11
S.Corson 3+2=5
A.Mogilny 3+2=5
G.Roberts 2+2=4
J.Lumme 0+3=3

Tulokset:
PIT-TOR 3-1 W
TOR-OTT 3-0 L
TOR-PIT 3-2 W
NYR-TOR 2-1W
TOR-PHO 3-1 L
MTL-TOR 3-1 L
TOR-BOS 2-0 W
TOR-FLA 2-2 T
TOR-NYR 2-0 W
TOR-ANA 3-5 L

Vieläkin on alkukausi menny maalinteko-ongelmien ja sliderien kanssa, mut nyt tuntu löytyvän oikeet sliderit tohon viimeseen peliin. Vähän turhan paljon maalintelo vastuu kerääntyy Reichelille, mut hyvä että ees joku tekee ne maalit:) Tällä hetkellä sijoitus Itäisessä konferenssissa toinen, 4 pisteen päässä Floridasta
 
NHL2k Finland

Väsäsin tossa (Mr.Gamblerin avustuksella) pientä sivun tynkää. Eli jos NHL2k4 kiinnostaa niin kannattaa käydä katsomassa ja palautetta otetaan vastaan. Tulossa myös NHL2k-sarjan historiaa yms..

NHL2k Finland ;)
 
New Jersey Devils 2003-2004

GP:37 W:21 L:12 T:3 OTL:1 PTS:46


1.S.Koivu(18+14)
2.T.Selänne(19+11)
3.J.Nieuwendyk(13+11)

Äsken meni San Jose hiljaiseksi kun otin 1-6 voiton.Koivulle tehot 1+2
 
Offense skill on maximissaan,goalie skill on puolessavälissä ja otin äsken 5-1 voiton ja olen voittanut 9 viimeistä ottelua.tämä on aina ollut urheilupelien ongelma.Kun oppii niin ei voittoputkelle tule loppua.:( :mad: :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha14
Offense skill on maximissaan,goalie skill on puolessavälissä ja otin äsken 5-1 voiton ja olen voittanut 9 viimeistä ottelua.tämä on aina ollut urheilupelien ongelma.Kun oppii niin ei voittoputkelle tule loppua.

Laitapa sitten defense skill täysille. Jos tämäkään ei riitä :eek:, laita goalie skill täysille. Kyllä sitten tasoa piisaa...:cool:
 
juha14, mikä vaikeusaste kehissä?
Jos on All-Star niin peli on mulle ainkain aaaaaivan liian helppoa.
Nosta HoF:lle ja käy hakemassa vaikka meikäläisen sliderit tän foorumin NHL2k3 sliderit aiheesta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Alkaa kone huijaamaan vaan.
Kuinka? :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
juha14, mikä vaikeusaste kehissä?
Jos on All-Star niin peli on mulle ainkain aaaaaivan liian helppoa.
Nosta HoF:lle ja käy hakemassa vaikka meikäläisen sliderit tän foorumin NHL2k3 sliderit aiheesta.


Kuinka? :confused:

Latoo maaleja tietty joka erä 2 kappaletta samalla aikaa kun itse joutuu toteamaan automaatin veskarin muuriksi.Veikkaisin näin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Latoo maaleja tietty joka erä 2 kappaletta samalla aikaa kun itse joutuu toteamaan automaatin veskarin muuriksi.Veikkaisin näin.
Eikö tullut mieleen se asia, että maalivahtien ja pelaajien taidon kasvu voisi juuri johtua siitä vaikeustason/sliderien kohottamisesta?
 
Jos tuntuu että voitat joka pelin hommaa Pasi Nurminen tai joku muu huonon pisteytyksen omaava veska maaliin.
 
Ylös Bottom