Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K8 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuomas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 2K8 (PS3 Hype)

Ei grafiikat kyllä huonot ole, tottakai EA:n tekele vie tässä pointsit mutta en sanoisi peliä kauheasti rumemmaksi kuin NBA 2k8:a. Ja ainakin pelattaessa samalla kuvakulmalla kuin 08:ssa niin näyttää lähes yhtä hyvältä! Ja uusinnat ovat paljon parempia mitä EA:n tekeleessä. Tuo Franchise on kyllä ehdottomasti tämän pelin suola ja siinä tuntuu oikeasti että tulee hyviä jaksoja ja sitten pelejä jossa mikään ei onnistu. Tästä EA mallia. Miksei nämä kaksi lafkaa voisi tehdä yhdessä änärin vaikka sitten joku EA NHL 2k9 tai joku :D

Tätä vähän itsekin ounastelin, että lopullinen vika varmaan löytyy huonoista pätkistä, ei pelistä. Kuten jo sanoin niin nba:ssa on hyvät graffat, tai ainakin ihan riittävät itselle.

Tulipa väännettyä Brendan Morrisonilla aloituksessa liian kovaa vastustajalta loukkaantu jalka ja sairas tuvalle, tässä video :D edellisessä pelissä heittäydyin ja liun jäätä pitkin ja pelaajan käsi osui maalitolppaan, tai siltä ainakin näytti, pelastin varman maalin mutta murtu kyynärpää puolustajalta ja sivussa 2-4kk :(

Faceoff vääntöä ja loukkaantuminen

PS: oon kännykameralla kuvannu nämä, kyllä pelissä musta on todella toimiva grafiikka varsinkin läheltä pelaajien naamat vakuuttavat vaikka EA:sta jäädään. Omasta mielestä ei silti niin hirveästi.

EDIT: Voiko pelin otsikon muuttaa "Nhl 2k8" siksi? ku pelihän on jo ilmestynyt niin tuo "hype" sana on turha.

Tulipa väännettyä Brendan Morrisonilla aloituksessa liian kovaa vastustajalta loukkaantu jalka ja sairas tuvalle, tässä video :D edellisessä pelissä heittäydyin ja liun jäätä pitkin ja pelaajan käsi osui maalitolppaan, tai siltä ainakin näytti, pelastin varman maalin mutta murtu kyynärpää puolustajalta ja sivussa 2-4kk :(

Faceoff vääntöä ja loukkaantuminen

PS: oon kännykameralla kuvannu nämä, kyllä pelissä musta on todella toimiva grafiikka varsinkin läheltä pelaajien naamat vakuuttavat vaikka EA:sta jäädään. Omasta mielestä ei silti niin hirveästi.

EDIT: Voiko pelin otsikon muuttaa "Nhl 2k8" siksi? ku pelihän on jo ilmestynyt niin tuo "hype" sana on turha.

Haha toi oli hyvä video, 5 tähtee! 2k8:sissa voi näköjään loukkaantuu monista syistä. 08:issa vain perstaklauksista:(

Haha toi oli hyvä video, 5 tähtee! 2k8:sissa voi näköjään loukkaantuu monista syistä. 08:issa vain perstaklauksista:(

Monesti kyllä se on vedetty ihan yli 2k8:ssa. Tulee joskus tilanteita missä pelaaja loukkaantuu omia aikojaan eli saattaa vain luistella kaikessa rauhassa ja sitten yhtäkkiä kaatuu tms ja loukkaantuu. viimeksi kun pelaaja loukkaantu oli tosin realistinen tapahtuma: kiekko tuli jalkaan ja nilkka murtui.

Monesti kyllä se on vedetty ihan yli 2k8:ssa. Tulee joskus tilanteita missä pelaaja loukkaantuu omia aikojaan eli saattaa vain luistella kaikessa rauhassa ja sitten yhtäkkiä kaatuu tms ja loukkaantuu. viimeksi kun pelaaja loukkaantu oli tosin realistinen tapahtuma: kiekko tuli jalkaan ja nilkka murtui.

Ja niinhän voi käydä oikeassa lätkässäkin :) Ainakin itsellä tullut aika aidon oloisia loukkaantumisia!

loukkaantui eilen henrik sedin joukkueen paras pistemies :( törmäs omaan puolustajaan, Kevin Bieksaan jonka seurauksena käsi murtui. Nyt joutuu sitten venymään ihmetekoihin.

Tämmöinen maali tällä kertaa. Puolustaja Mitchelillä laukaisin kun erää oli vähän jäljellä. Kiekko kimposi puolustajan jalasta maaliin :D 2-0 toiselle erätauolle mentäessä :)

Foot Goal

Onko kukaan muu oikeastaan huomannut kuinka huonot grafiikat tässä PS3 versiossa on verrattuna 360 versioon?:confused:

tulipa Coloradoa vastaan pelattua tasainen 0-0 vääntö ja saivat rankkarin jatkoajalla, mutta mitä tapahtuukaan, oliko paine liikaa vai mikä mutta ampuja kaatuu omia aikojaan :eek: vein lopulta pelin rankkarikisassa 1-0 tässä video:

Penalty Shot Failed

On se kumma ku lukee vielä hype :) ....tuntuu kyllä paljon paremmalta ku ea:n tekele. Paremmat animaatiot ja sitten se kiekon fysiikka on jotain paljon parempaa. Ei se pieni sahalaita menoa haittaa jos pelaaminen ei oo semmosta pakkopullaa niinkuin ea:lla. Ei pala hermotkaan tietokonetta vastaan pelatessa. ja franchise on jotain paljon parempaa :)

Vastaus: NHL 2K8 (PS3)

huh löysimpä ketjun vielä :) Elikkäs kaivoin pitkästä aikaa NHL 2k8:n hyllystä ja heti alkuun vähän harjoitusta, jotta kontrollit palaavat mieleen. Sen jälkeen nettiin surffailemaan ja etsimään jotenkin ajan tasalla olevia kokoonpanoja. Kappas täsmälleen ajan tasalla olevat rossut osuivat silmiini. Joku on melkoisen työn tehnyt noita väkertäessään. Nyt itse haeskelin kuvia maalivahdeista varusteineen ja nyt veskan kamppeet kuntoon ja franchise käyntiin! Ennen Franchisea täytynee myös hakea jostain sopivat sliiderit peliin. Täytyy toivoa ettei Franchise jäätyisi...

Ja onhan tämä aivan saakutin hyvä peli, jos joku ihmettelee miksi tätä pelaan :)

Kappas täsmälleen ajan tasalla olevat rossut osuivat silmiini. Joku on melkoisen työn tehnyt noita väkertäessään. Nyt itse haeskelin kuvia maalivahdeista varusteineen ja nyt veskan kamppeet kuntoon ja franchise käyntiin! Ennen Franchisea täytynee myös hakea jostain sopivat sliiderit peliin.

Ja onhan tämä aivan saakutin hyvä peli, jos joku ihmettelee miksi tätä pelaan :)

Onko nuo euro-versioon? Ostin meinaan jenkkiversion aikanaan juuri siksi, että rossuja päiviteltiin napakkaan tahtiin. Täytyy katsoa jos mulla on slideri-tiedot vielä tallessa, muistaakseni löysin hyvät tähän.

Ja kyllä, paras lätkäpeli yhä tähän päivään mennessä.

Vastaus: NHL 2K8 [PS3]

Noilla asetuksilla hieman muokattuna olen itse peliä pelaillut. Hyvää ja realistista kiekkoa tulee niin cpu:ta kuin ihmistäkin vastaa.

Onko nuo euro-versioon? Ostin meinaan jenkkiversion aikanaan juuri siksi, että rossuja päiviteltiin napakkaan tahtiin. Täytyy katsoa jos mulla on slideri-tiedot vielä tallessa, muistaakseni löysin hyvät tähän.

Ja kyllä, paras lätkäpeli yhä tähän päivään mennessä.

Hmm.. Ainakin oma peli on euro-versio (joskus Citymarketista noukittu) ja noi rossut toimivat hyvin. Kannattaa kokeilla varmaan ellei siitä haittaa ole. Itse muokkailin veskojen kamat suunnilleen oikeiksi ja Franchise lähti käyntiin Chicagolla. Ja itse pelailen Venomin All-Star Slidereillä, mutta täytyy jotenkin katsella ja säädellä, että saisi CPU:n laukomaan enemmän. Muuten mahtavaa kiekkoviihdettä tämä.

E: Juu itsekin pelaan noilla Oh Jeahin linkittämillä sliiduilla. Laukooko CPU sulla hyvin? Tai no nyt kun muistan niin itse pelailen 7 min erillä, joka varmaan on syy pieniin laukaisu määriin. Tätyypäs nostella erän pituutta tohon 10 minuuttiin.

E: Ja lisäillään vielä Cavaleralle että Täältä (post #68) löysin nuo rosterit. Tyyppi, joka nuo rossut on tehnyt, itse ainakin on jenkkilästä kotosin.

E: Juu itsekin pelaan noilla Oh Jeahin linkittämillä sliiduilla. Laukooko CPU sulla hyvin? Tai no nyt kun muistan niin itse pelailen 7 min erillä, joka varmaan on syy pieniin laukaisu määriin. Tätyypäs nostella erän pituutta tohon 10 minuuttiin.

Ei nyt ihan viime aikoina ole tullut tätä pelailtua, mutta muistelisin että aika tasan yleensä meni laukaukset mulla koneen kanssa. Keskimäärin varmaan jotain 30+ laukausta per peli. Riippuu tietystin paljon myös omasta pelitavasta ja joissakin matseissa vaan tulee enemmän tai vähemmän laukauksia kuin toisissa. 8 minuutin erät taisi olla mulla käytössä.

Voisipa oikeestaan tätä 2k8:n kaivella tuolta kaapin perältä taas käyttöön kun nyt kerran ajantasalla olevat rosteritkin löytyi. :)

E: Ja lisäillään vielä Cavaleralle että Täältä (post #68) löysin nuo rosterit. Tyyppi, joka nuo rossut on tehnyt, itse ainakin on jenkkilästä kotosin.

Kopsasin muistitikulle oman rosterini tallennustiedot ja sen jälkeen korvasin ne pc:llä noilla tiedoilla, mutta heittää mulle, että corrupted data. Onko joku niksi millä nuo toimii?

Kopsasin muistitikulle oman rosterini tallennustiedot ja sen jälkeen korvasin ne pc:llä noilla tiedoilla, mutta heittää mulle, että corrupted data. Onko joku niksi millä nuo toimii?

Hmm.. latasin vaan tuolta linkistä sen usr-data tiedoston, jonka sitten laitoin muistitikulle. ja muistitikulle olin juu aiemmin laittanut pleikalta sen rosteri tiedoston. Korvasin sen muistitikun USR-datan tolla pc:n vastaavalla tiedostolla. Mulla toimi ihan noin. Sieltä ei siis tartte niitä kaikkia tiedostoja ladata. Vaan se USR-data. Toivottavasti saat toimimaan.

Hmm.. latasin vaan tuolta linkistä sen usr-data tiedoston, jonka sitten laitoin muistitikulle. ja muistitikulle olin juu aiemmin laittanut pleikalta sen rosteri tiedoston. Korvasin sen muistitikun USR-datan tolla pc:n vastaavalla tiedostolla. Mulla toimi ihan noin. Sieltä ei siis tartte niitä kaikkia tiedostoja ladata. Vaan se USR-data. Toivottavasti saat toimimaan.

Jes hiffasin tämän itsekin hetken pähkäiltyäni. On tämä hyvä peli, mutta NHL 10:n ja 2K10:n graafiseen loistoon tottuneena peli näyttää kyllä todella karulta. Kontrollitkin aivan karanneet selkäytimestä :)

Jes hiffasin tämän itsekin hetken pähkäiltyäni. On tämä hyvä peli, mutta NHL 10:n ja 2K10:n graafiseen loistoon tottuneena peli näyttää kyllä todella karulta. Kontrollitkin aivan karanneet selkäytimestä :)

Hyvä että toimii. Juu no grafiikka on mitä on, mutta hauskaa tämän pelaaminen on silti. :)

Ylös Bottom